بهترین طراحی مانیکور بادامی ترند در سال 2022

بهترین طراحی مانیکور بادامی ترند در سال 2022

31 اردیبهشت 1401

بادامی یکی از محبوب‌ترین مانیکور ناخن در سال جدید است و طرح‌های ظریف، زیبا و شیکی دارد بنابراین جای تعجب ندارد که چرا بیشتر خانم‌ها از این طرح استقبال کرده‌اند. اگر فرم بادامی را انتخاب کرده‌اید وقتش رسیده که آن را به رخ بکشید. ما دیزاین‌هایی را برای این فرم ناخن داریم. از رنگ‌ لاک روشن گرفته تا رنگ‌های مات شیک و مینیمال، فرم ناخن بادامی مد را به سر انگشتان شما هدیه می‌دهند.

فرم ناخن بادامی چیست؟

ناخن بادامی حالت مخروطی شکل ظریف و کشیده دارد و به خاطر این که به بادام شبیه هستند بادامی نامیده شده‌اند. این مدل ظریف و جذاب برای همه‌ی خانم‌ها در هر رنج سنی و هر فرم انگشتی زیبا به نظر می‌رسند و نسبت به مدل‌های تیز‌تر نگهداری کمتری می‌خواهند. ناخن‌های بادامی بلند بسیار زیبا هستند اما اگر می‌خواهید طبیعی به نظر برسد کوتاه باشد بهتر است.


20. فرم بادامی ساده


فرم بادامی ساده

اگر یک موقعیت کاری دارید و می‌خواهید تصویر یک خانم شیک را به تصویر بکشید به ناخن‌های آراسته نیاز دارید. با استفاده از طرح‌های ساده و رنگ‌های سرد بر روی مانیکور بادامی شکل و اندازه متوسط با کلاس و زیبا باشید.


21. ناخن‌های بلند بادامی


ناخن‌های بلند بادامی

ناخن‌های بادامی کاربردی هستند و به طرح‌های مختلف اجازه جلوه کردن می‌دهد. ناخن‌های بلند برای طراحی‌های ظریف و هنرمندانه مناسب‌تر‌اند و فضای بیشتری برای طرح‌های خلاقانه در اختیار شما می‌گذارند. فرم بادامی ناخن جذابیت زیادی به دست‌های شما می‌بخشد و انتخاب یک طرح زیبا این جذابیت را دو چندان می‌کند.


22. ناخن‌های بادامی با طرح پروانه


ناخن‌های بادامی با طرح پروانه

پروانه‌ها همیشه سنبل رهایی و زیبایی بوده‌اند. طراحی پروانه‌های در حال بال زدن بر روی ناخن شما دیزاین جالبی را ایجاد می‌کند. می‌توانید از طرح‌های مختلف پروانه و رنگ‌های متفاوتی برای طراحی ناخن‌های خود استفاده کنید.


23. ناخن‌های بادامی با طرح رنگین کمان


ناخن‌های بادامی با طرح رنگین کمان

اگر می‌خواهید بیشتر رنگ‌ها را در طراحی خود داشته باشید چرا طرح رنگین کمانی را انتخاب نمی‌کنید؟ رنگین کمان همیشه با انرژی مثبت و خوش شانسی همراه بوده و مانیکور شما را رنگین و نمادین می‌کند. و همین طور قوس رنگین کمان به خوبی فرم بادامی ناخن‌ها را برجسته می‌کند.


24. فرم بادامی با طرح فرشته


فرم بادامی با طرح فرشته

فرم بادامی یکی از کاربردی‌ترین مدل‌های ناخن است و به مانیکوریست‌ها اجازه می‌دهد طرح‌های خلاقانه‌ای بکشند. از زیباترین و نمادین‌ترین طراحی‌ها می‌تواند طرح فرشته باشد. فرشته‌ها نماد پاکی و امید هستند و زیبایی‌های زندگی را به شما یاد‌آوری می‌کنند.


25. ناخن‌های سه بعدی بادامی شکل


ناخن‌های سه بعدی بادامی شکل

معمولاً طرح‌های سه بعدی کاربردی نیستند اما بسیار سرگرم‌کننده هستند. با اضافه کردن برخی جزئیات به طراحی باعث برجسته شدن آن‌ها می‌شود و بر روی فرم بادامی جلوه می‌کند زیرا فضا زیادی برای ظریف کاری هست البته مراقبت بیشتری می‌خواهد که به جایی گیر نکند اما مانیکور جذاب و منحصر به فرد که ایجاد می‌شود ارزشش را خواهد داشت.


26. فرم بادامی بنفش رنگ


فرم بادامی بنفش رنگ

یکی از رنگ‌های همه پسند که با همه رنگ پوست‌ها سازگاری دارد رنگ بنفش است که می‌توان طرح‌های خلاقانه مانند چهار خانه و دالبری با لاک مات یا براق داشته باشید.

بیشتر بخوانید: طرح‌های ژل ناخن مخصوص خوش سلیقه‌ها!


27. ناخن‌های ژلیش بادامی شکل


ناخن‌های ژلیش بادامی شکل

ناخن‌های ژلیش به کمک یک پوشش ژل، کاشت ناخن طبیعی و زیبایی را به شما هدیه می‌دهد. ژلیش ناخن‌هایی قوی‌تر و انعطاف پذیرتر از کاشت پودری دارند و بسیار طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. می‌توانید طرح‌های خلاقانه‌ای مثل مانیکور طرح‌های جسورانه و شاینی و یا مانیکور ساده و شیک را امتحان کنید.


28. کاشت ناخن کریسمسی بادامی شکل


کاشت ناخن کریسمسی بادامی شکل

کریسمس یکی از شادترین روزهای سال است و مانیکور شما می‌تواند تم کریسمسی داشته باشد و از ترکیب رنگ سبز و قرمز و سفید یا تصاویر کوچک بابا نوئل، گوزن و آب نبات‌های رنگی باشد و شما دیزاین کیوت و بامزه‌ای را در شب سال نو تجربه کنید.


29. فرم ناخن بادامی و زیبا


فرم ناخن بادامی و زیبا

اگر به دنبال مانیکور زیبا و دخترانه هستید اجازه دهید تا طرح‌های فانتزی و بامزه خودشان را روی ناخن‌های شما به رخ بکشد و از رنگ‌های پاستیلی یا اشکال کوچک حیوانات و گل مورد علاقه خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: طرح‌های زیبا و ساده از فرنچ


30. ناخن فرم بادامی با تم پاییز


ناخن فرم بادامی با تم پاییز

پاییز فصل رنگ‌هاست. می‌توانید از رنگ‌های زیبایی مثل سبز تیره، نارنجی و قهوه‌ای را در طراحی ناخن‌های خود بگنجانید. تم پاییز مانیکوری جذاب را ایجاد می‌کند و با هر اندازه و فرم ناخنی ترکیب جالبی را می‌سازد.


31. ناخن‌های نچرال با فرم بادامی


ناخن‌های نچرال با فرم بادامی

اگر می‌خواهید از  انواع کاشت ناخن دور شوید و کمی به ناخن‌های خود استراحت دهید، ناخن نچرال خودتان را مانیکور کنید. البته فرم بادامی برای ناخن‌های نچرال محدودیت‌هایی دارد زیرا به اندازه کاشت بلند و محکم نیست.


32. فرم بادامی و زیبا


فرم بادامی و زیبا

اگر در مراسم‌های رسمی دعوت هستید و می‌خواهید ناخن‌های آراسته و زیبایی داشته باشید از طراحی‌های شلوغ و رنگ‌های تند و جیغ پرهیز کنید و به جای آن رنگ‌های لایت و کلاسیک با طراحی‌های ساده و ظریف انتخاب کنید تا مانیکوری خانومانه برای هر مکان و مناسبتی داشته باشید.


33. ناخن بادامی قهوه‌ای


ناخن بادامی قهوه‌ای

لاک‌های قهوه‌ای از شکلاتی تیره گرفته تا کاراملی گرم، بازه‌ی رنگی گسترده‌ای دارد و معمولاً با هر رنگ پوست و سلیقه‌ای جور در می‌آید. می‌توانید تمام ناخن‌ها را با یک رنگ قهوه‌ای لاک بکشید یا از رنگ‌های سیر و باز را امتحان کنید.


34. ناخن‌های بادامی شکل کوتاه و نچرال


اخن‌های بادامی شکل کوتاه و نچرال

ناخن‌های بادامی شکل کوتاه نچرال و طبیعی به نظر می‌رسد و گزینه‌ای کاربردی برای افرادی که در محیط‌های اداری کار می‌کنند. فرم بادامی متفاوت‌تر از فرم‌های استاندارد بیضی، مربعی و گرد است که همین این مدل را به انتخابی هیجان انگیز تبدیل می‌‌‌کند.

بیشتر بخوانید: 10 نوع مانیکور که باید درباره آنها بدانید!


35. کاشت اکریلیک کوتاه بادامی شکل


کاشت اکریلیک کوتاه بادامی شکل

خانم‌ها برای داشتن ناخن‌های بلند و زیبا از کاشت ناخن اکریلیک استفاده می‌کنند و آن‌ها را به فرم و شکل‌هایی که نتوانستند با ناخن طبیعی خود داشته باشند درست می‌کنند. برخی از خانم‌ها کاشت ناخن کوتاه و طبیعی را ترجیح می‌دهند که برای کارهای روزمره کاربردی‌تر و بهتر هستند.


36. ناخن‌‌‌های فرنچ بادامی شکل


ناخن‌‌‌های فرنچ بادامی شکل

مانیکور فرنچ یکی از مانیکورهای کلاسیک و همیشگی است که سر ناخن با نوار سفید رنگی دیزاین می‌شود. زیبایی و سادگی فرنچ باعث شده خانم‌ها در هر موقعیت و مراسمی از این طرح استقبال کنند. 


37. فرم گرد بادامی


فرم گرد بادامی

ناخن‌های بادامی معمولاً بیضی شکل هستند و کناره‌های ناخن سوهان کشیده شده و مخروطی می‌شود تا قله گردی را ایجاد کند. شکل کمتر شناخته آن با سر گردتر هستند می‌توانید این فرم را با اندازه ناخن بلندتر یا کوتاه‌تر امتحان کنید.


38. کاشت ناخن با فرم بادامی


کاشت ناخن با فرم بادامی

کاشت ناخن برای همه خانم‌ها جذاب است و ناخن‌هایی محکم، بادوام و زیبا ایجاد می‌کند اگر نمی‌توانید ناخن‌های خودتان را به شکل دلخواهتان درست کنید کاشت ناخن را امتحان کنید تا ناخن‌های بلند داشته باشید.

نکات طراحی ناخن بادامی شکل

اگر می‌خواهید انگشتانتان باریک و کشیده به نظر برسد مانیکور بادامی را انتخاب کنید. فرم بادامی برای ناخن‌های بلند تا کوتاه کاربردی است. انواع دیزاین و لاک‌های مختلف بر روی ناخن‌های بادامی ترکیب بی‌نظیر را ایجاد می‌کند.

بیشتر بخوانید: 27 ایده جذاب از طراحی ناخن که دلتان را می‌برد!

سوالات متداول درباره‌ی فرم بادامی ناخن

مانیکور بادامی یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است زیرا برای کارهای روزمره مناسب است و برای همه خانم‌ها در هر سنی که باشند مناسب است.

آیا می‌توان فرم بادامی با اندازه‌ی کوتاه داشت؟

مانیکور بادامی به خاطر شباهت به مغز بادام به این نام نامیده شده‌اند و برای این که فرم خود را به خوبی نشان دهند معمولاً بر روی ناخن‌های بلند کاشت می‌شوند اما می‌توانید این فرم را بر روی ناخن نسبتاً کوتاه داشته باشید با این وجود مانیکور بادامی بیشتر در ناخن‌های بلند شما را محدود می‌کند.

چه دیزاین‌هایی برای طراحی فرم بادامی بهتر است؟

طرح‌های متنوع زیادی برای دیزاین ناخن با فرم بادامی وجود دارد. می‌توانید از طرح‌های ساده مثل فرنچ را انتخاب کنید و یا از طرح‌های جسورانه و رنگ‌های جیغ مانند طرح‌های سه بعدی یا پلنگی را انتخاب کنید.

آیا فرم بادامی مد روز است؟

بله، ناخن‌های بادامی اخیراً ترند شده و یکی از پر طرفدارترین فرم‌های ناخن هستند و همیشه در بین خانم‌ها برای همه سنین جذاب بوده است و انگشتان را بلند و کشیده نشان می‌دهد.

فرم مربعی بهتر است یا فرم بادامی؟

هر کدام از فرم‌های ناخن‌‌ مربعی و بادامی دارای مزایا و معایبی هستند که انتخاب شکل ناخن بیشتر به سلیقه شخصی شما مربوط می‌شود. ناخن‌های مربعی بلند به دلیل شکل منحصر به فرد که دارند بسیار زیبا و دلربا به نظر می‌رسند اما نگهداری از آن‌ها کار بسیار مشکلی است و دائماً مستعد شکستگی است در صورتی که ناخن‌های بادامی کاربردی‌تر هستند و برای استفاده روزمره مناسب به نظر می‌رسند.

بیشتر بخوانید: ۸ طرح ساده و زیبا برای دیزاین ناخن

 

مطالب مرتبط