طرح‌های ژل ناخن مخصوص خوش سلیقه‌ها!

طرح‌های ژل ناخن مخصوص خوش سلیقه‌ها!

24 دی 1399

واقعیت آن است که طرح‌های ژل ناخن روز به روز محبوب‌تر و پرطرفدارتر می‌شوند و جای تعجبی هم ندارد. قضیه آن است که گستره متنوع طرح‌هایی که ژل مانیکور ناخن اجازه پیاده‌سازی آن‌ها را می‌دهد، واقعاً غیرقابل مقاومت‌اند. با این حال، مشکل اصلی کماکان پابرجاست است - کدام طرح ژل مانیکور ناخن برای ما مناسب‌تر است؟ طرح‌های بسیار متنوعی وجود دارند و وقتی که می‌خواهید از میان این همه طرح و نقش یکی را انتخاب کنید، گاهی اوقات خود این تنوع زیاد، باعث گیج شدن شما می‌شود؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم به شما کمک کنیم و در این جا، مجموعه‌ای از بهترین و جذاب‌ترین طرح‌های ژل ناخن را برای شما تدارک دیده‌ایم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این مجموعه نگاهی بیندازید و طرح بعدی ناخنتان را انتخاب کنید!

مانیکور فرانسوی فراموش نشدنی!

برای بسیاری از شما، مانیکور فرانسوی معادل است با کلاس و استایل که ما هم هیچ مخالفتی با این نظر نداریم! با این وجود مانیکور فرانسوی کلاسیک سال‌ها است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و کمی تکراری شده است و وقت آن رسیده است که چیزهای جدیدتری را امتحان کنیم! می‌توانید از کمی اکلیل برای طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید یا برای جذاب‌تر کردن طراحی آن‌ها، از سنگ‌های زینتی استفاده کنید! انتخاب با شماست!

مانیکور فرنچ با دیزاین اکلیلی

مانیکور فرنچ با دیزاین سنگ‌های تزیینی

مانیکور فرنچ با دیزاین گل

لاک‌های باشکوه اکلیلی طلایی

افراد زیادی هستند که از لاک‌های اکلیلی طلایی خوششان نمی‌آید. با این وجود وقتی که به دنبال راهی برای ایجاد تنوع در لاک‌های همیشگی‌تان می‌گردید، شاید این لاک‌های اکلیلی طلایی باشکوه و خیره‌کننده همان چیزی باشند که به آن‌ها نیاز دارید. فرقی ندارد که از این لاک‌های اکلیلی برای تزیین یک زمینه ساده استفاده می‌کنید یا یک رنگ لاک جسورانه، نتیجه نهایی همیشه خیره‌کننده و جذاب خواهد بود!

مانیکور ناخن با دیزاین اکلیلی

مانیکور ناخن با دیزاین اکلیلی

طرح‌های خیره‌کننده با استفاده از فویل

استفاده از فویل‌های انتقال در طرح‌های هنری ژل ناخن، این طرح‌ها را به طور کامل متحول کرد. قضیه آن است که استفاده از این فویل‌های انتقال جذاب و خیره‌کننده، باعث می‌شوند که حتی ساده‌ترین طرح‌های ناخن هم به طرح‌هایی هنری و چشمگیر تبدیل شوند. علاوه بر آن، می‌توانید از این فویل‌ها برای هر طرح و زمینه‌ای استفاده کنید و از اثرات شگفت‌انگیز آن لذت ببرید!

مانیکور ناخن با دیزاین فویل

مانیکور ناخن با دیزاین فویل

مانیکور ناخن با دیزاین فویل

لاک‌های مات مرمری

لاک‌های مات مرمری که در آغاز به عنوان یک ترند جدید معرفی شدند، به مرور زمان محبوبیت غیرقابل تصوری پیدا کردند. جالب آن است که به نظر نمی‌رسد این محبوبیت به این زودی‌ها از بین برود! به همین دلیل است که ما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به این طرح‌های جذاب و زیبا با استفاده از لاک‌های مات مرمری بیندازید! از این مجموعه لذت ببرید!

مانیکور ناخن با دیزاین مرمری

مانیکور ناخن با دیزاین اکلیلی

مانیکور ناخن با دیزاین اکلیلی

طرح‌های خاویاری جالب ‌توجه

استفاده از لاک‌های خاویاری یک روش ساده برای تبدیل کردن طرح‌های ساده ناخن به طرح‌های جذاب و به‌روز است، بدون آن که در طراحی ناخن‌هایتان زیاده‌روی کرده باشید. اگر می‌خواهید طراحی‌های ساده ناخنتان را یک مرحله ارتقا بدهید، می‌توانید در مرحله نهایی مانیکورتان از لاک‌های خاویاری استفاده کنید. استفاده از این لاک‌های خیره‌کننده و چشم‌نواز بر روی تنها یک یا دو ناخنتان کافی است تا کل طرح‌ ناخنتان را به یک طرح ترندی و امروزی تبدیل کند!

مانیکور ناخن با دیزاین خاویاری

مانیکور ناخن با دیزاین خاویاری

مانیکور ناخن با دیزاین خاویاری و سنگ تزیینی

طرح‌های هنری آمبره ملایم

با آن که در بیشتر موارد از طرح‌های آمبره برای خلق طراحی‌های هنری جسورانه و چشمگیر استفاده می‌کنند، اما به یاد داشته باشید که این روزها رنگ‌های ملایم و طبیعی طرفداران بیشتری دارند. جالب است که طرح‌های آمبره و لاک‌های با رنگ ملایم به اندازه یک زوج دو قلو با هم همخوانی دارند! خودتان ببینید!

مانیکور آمبره با دیزاین نگین

مانیکور ناخن با رنگ‌های پاستیلی

مانیکور آمبره با دیزاین نگین

استفاده از الگوهای گل‌دار

طرح‌های ژل ناخن زمینه بسیار مساعدی برای اضافه کردن طرح‌های گل‌دار هستند. با این وجود بسیاری از افراد از طرح‌های گل‌دار سنتی خسته شده‌اند. به همین دلیل است که ما می‌خواهیم الگوهای گل‌دار کاملاً جدید و جذاب ساده‌ای را به شما معرفی کنیم که می‌توانید از این الگوها در طرح‌های ژل ناخنتان استفاده کنید تا یک اثر کاملاً متفاوت و جدید را تجربه کنید!

مانیکور ناخن با دیزاین گل مینیاتوری

مانیکور ناخن با دیزاین گل مینیاتوری

مانیکور ناخن با دیزاین گل مینیاتوری

طرح‌های ژل ناخن مدام در حال تغییر هستند و این تغییرات با سرعت بسیار بالایی صورت می‌گیرند. به همین دلیل اگر این طرح‌ها را خودتان دنبال کنید، ریسک بالایی را پذیرفته‌اید! به همین دلیل ما اینجا هستیم تا با یک مجموعه که از جدیدترین طرح‌های ژل ناخن که در یک جا جمع‌آوری کرده‌ایم، به شما کمک کنیم که بهروز و ترندی باشید!

بیشتر بخوانید: دیزاین‌های هنری از مانیکور ناخن با ژل (ژلیش ناخن)

مطالب مرتبط