دیزاین‌های هنری از مانیکور ناخن با ژل (ژلیش ناخن)

دیزاین‌های هنری از مانیکور ناخن با ژل (ژلیش ناخن)

07 دی 1399

طرح‌های ناخن با استفاده از ژل این روزها بی‌نهایت محبوب هستند. این طرح‌ها انقلابی در صنعت ناخن ایجاد کرده‌اند. بسیاری از خانم‌ها به دلیل مزایای بسیار زیاد ناخن‌های ژله‌ای، از آن‌ها استفاده می‌کنند. درست است که مانیکور کردن ناخن‌ها با استفاده از ژل کمی گران‌تر از مانیکور ناخن است اما ناخن‌های ژله‌ای علاوه بر دوام و ماندگاری بیشتر، ظاهر یکدست‌تر و زیباتری هم دارند. لاک‌های ژله‌ای خاصی وجود دارند که در مرحله نهایی باید در مقابل اشعه ماورای بنفش قرار بگیرند. کافی است یک بار یکی از این لاک ژل‌های ویژه را امتحان کنید و مطمئن باشید که پس از آن دیگر هرگز به سراغ لاک‌های معمولی نخواهید رفت.

طراحی‌های زیبای ناخن‌های ژله‌ای

طراحی ناخن با استفاده از ژل برای خانم‌هایی مناسب است که نمی‌خواهند وقت زیادی را صرف مانیکور و نگهداری از ناخن‌هایشان کنند. تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک ناخن کار ماهر پیدا کنید و یا خودتان یک دستگاه تولید اشعه ماورای بنفش بخرید و از طرح‌هایی با ماندگاری بالا با استفاده از ژل لذت ببرید. برای شروع کار می‌توانید از طرح‌های زیبایی که در ادامه ارائه می‌شوند الهام بگیرید.

مانیکور ژله‌ای با تکنیک بیبی بومر

مانیکور ژله‌ای با دیزاین سنگ‌های تزیینی

مانیکور ژله‌ای با دیزاین گل

ایده‌های جذاب برای مانیکور ژله‌ای سیاه رنگ

ایده‌های مانیکور ژله‌ای برای لاک مشکی خوب از آب در می‌آیند. اگر شما هم از طرفداران لکه‌های تیره رنگ هستید می‌توانید از این ایده‌ها برای طراحی ناخن‌هایتان استفاده کنید. منتظر چه هستید؟! فورا یکی این طرح‌ها را روی ناخن‌هایتان امتحان کنید!

مانیکور ژله‌ای مشکی با دیزاین اکلیلی

مانیکور ژله‌ای مشکی با دیزاین اکلیلی

مانیکور ژله‌ای مشکی طوسی با دیزاین نگین

طراحی‌های خنثی برای لاک‌های ژله‌ای ناخن

استفاده از یک طراحی ساده برای ناخن ژله‌ای ظاهری زیبا و ایده‌آل دارد. این طراحی‌ها برای هر موقعیتی مناسب هستند، از مهمانی‌های تابستانی گرفته تا حضور در دفتر کارتان. 

مانیکور ژله‌ای نود با دیزاین نوارهای طلایی

مانیکور ژله‌ای صورتی نود با دیزاین نگین

مانیکور ژله‌ای صورتی با دیزاین اکلیل

طراحی‌های فوق‌العاده برای ناخن‌های با فرمت تابوتی

اگر شما هم ناخن‌هایی با فرم تابوتی دارید، این شما و این هم ایده‌های متفاوتی برای طراحی ناخن‌هایتان. تعجبی ندارد که چرا استفاده از طرح‌های ژله‌ای این روزها این قدر محبوب شده‌اند. این مانیکور برای کسانی مناسب است که ناخن‌های ضعیفی دارند اما عاشق آن هستند که ناخن‌هایشان بلند باشد.

مانیکور ژله‌ای هلویی با دیزاین سنتی

مانیکور ژله‌ای آبی سبز با دیزاین اکلیلی

مانیکور ژله‌ای زرشکی با دیزاین اکلیلی

ناخن‌های بسیار بلند ژله‌ای 

این ناخن‌های بسیار بلند ژله‌ای برای آن طراحی شده‌اند تا شما حس جدیدی از باشکوه بودن را تجربه کنید. به ظاهر صاف، درخشان و جذاب ناخن‌ها نگاه کنید! مطمئن باشید که از انتخاب آن‌ها پشیمان نخواهید شد!

مانیکور ژله‌ای ناخن بلند

مانیکور ژله‌ای با دیزاین اکلیلی

مانیکور ژله‌ای مشکی با دیزاین سنگ‌های تزیینی

طرح‌های بدون نقص ناخن‌های ژله‌ای

طرح‌های ژله‌ای در مقایسه با مانیکور‌های عادی ناخن، واقعا بدون نقص هستند. این طراحی‌ها شما را به کانون توجهات در هر جایی تبدیل می‌کنند، از یک مهمانی شبانه گرفته تا محل کارتان. یکی از این طرح‌ها را انتخاب کنید و مطمئن باشید که شما را نا امید نخواهد کرد.

مانیکور ژله‌ای فرنچ با دیزاین سنگ‌های تزیینی

مانیکور ژله‌ای نود با دیزاین نگین

مانیکور ژله‌ای نود با دیزاین اکلیلی

بیشتر بخوانید: آسان‌ترین روش برای پاک کردن لاک ژله‌ای در خانه

مطالب مرتبط