بیش از 25 دیزاین آبی دریایی ناخن که باید امتحانش کنید

بیش از 25 دیزاین آبی دریایی ناخن که باید امتحانش کنید

01 مرداد 1399

لاک ناخن‌ آبی دریایی در حال حاضر یکی از ترندها است و هیچ شکی در مورد آن نیست. اما ابتدا هنگامی که مردم اسم آن را می‌شنوند، به خاطر رنگ آن فکر می‌کنند که این دیزاین ربطی به اقیانوس دارد و در نتیجه دیزاینی سخت است و خودشان نمی‌توانند آن را انجام دهند. واقعیت این است که رنگ آبی دریایی تنها به رنگ‌های مربوط به اقیانوس اشاره دارد و نه طرح‌های پیچیده آن. به همین علت است که فکر می‌کنیم هدف اولیه ما معرفی کردن این دیزاین‌های تطبیق پذیر آبی دریایی که است که با همه چیز سِت می‌شود. از این ایده‌ها نهایت استفاده را بکنید!

دیزاین ناخن سرخپوستی 

دیزاین سرخپوستی این روزها دنیای مانیکور ناخن را زیر و رو کرده‌ است. به همین دلیل است که ما فکر می‌کنیم ترکیب این دو یعنی لاک ناخن آبی دریایی و دیزاین سرخپوستی یکی از برترین ترندها به حساب می‌آید. نظر شما چیست؟

لاک آبی دریایی با دیزاین سرخپوستی

لاک آبی دریایی با دیزاین سرخپوستی

لاک آبی دریایی با دیزاین سرخپوستی

دیزاین ناخن خال خالی

دیزاین ناخن خال خالی یکی از راحت‌ترین دیزاین‌ها برای انجام دادن است. اما همچنین چیزی رازآلود و جذاب در مورد این دیزاین ناخن وجود دارد. تنهاد کافیست تا الگوی دیزاین خال خالی را به لاک آبی دریایی خود اضافه کنید و شما تغییر فوق‌العاده آن را از زیبا به معرکه مشاهده خواهید کرد!

لاک آبی دریایی با دیزاین خال خالی

لاک آبی دریایی با دیزاین خال خالی

دیزاین ناخن انتزاعی

الگوهای دیزاین انتزاعی این روزها از آن دسته دیزاین‌های پر طرفدار است. دلیل آن عمدتاً این است که همه دوست دارند که خاص به نظر برسند و هیچ چیزی بهتر از این دیزاین‌های انتزاعی برای این هدف مناسب نیست. اما اگر می‌خواهید با دنیای مد و فشن همراه شوید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ لاک آبی دریایی برای دیزاین انتزاعی مانیکور بعدی خود استفاده کنید!

لاک آبی دریایی با دیزاین انتزاعی

لاک آبی دریایی با دیزاین انتزاعی

دیزاین براق

همه دیزاین‌های ناخن خاص به نظر خواهند رسید البته اگر شما بدانید که چگونه باید رنگ مناسب برای ترکیب کردن با آنها را انتخاب کنید. هنگامی که صحبت از لاک ناخن آبی دریایی می‌شود، هیچ چیز بهتر از مقداری لاک براق زیبایی این رنگ را منعکس نمی‌کند. نیازی نیست که خیلی از آن استفاده کنید، تنها کافی است تا ردی از آن روی لاک آبی دریایی خود بیندازید تا دیزاین ناخن‌هایتان چشمگیر شود!

لاک آبی دریایی با دیزاین براق

دیزاین ناخن آمبره 

خیلی ناعادلانه است که هنگام صحبت کردن از لاک ناخن آبی دریایی ، روش آمبره را فراموش کنیم. نکته این است که هیچ رنگ پاستیلی بهتر از رنگ پاستیلی آبی دریایی وجود ندارد. خودتان به این دیزاین‌ها نگاهی بیندازید!

لاک آبی دریایی با دیزاین آمبره

دیزاین ناخن هندسی 

آن زمان را یادتان می‌آید که در دوران دبیرستان بودید و فکر می‌کردید که هرگز قرار نیست از هندسه در زندگی واقعی استفاده کنید؟ خب چیزی که باید به شما بگوییم این است که این روزها الگوهای هندسی بسیار محبوب شده‌اند و همچنین لاک ناخن آبی دریایی . پس چرا هر دو اینها را با یکریگر ترکیب نکنیم؟

لاک آبی دریایی با دیزاین هندسی

دیزاین ناخن گلدار

آن دسته از خانم‌هایی که همیشه به دنبال دیزاین‌های خانمانه و دلنشین می‌گردند، قطعاً این دیزاین ناخن گلدار را تحسین خواهند کرد. چیزی که خیلی این دیزاین را خاص می‌کند، رنگ زمینه آن است. فرقی نمی‌کند که لاک ناخن شما براق باشد یا مات، در هر صورت رنگ لاک آبی دریایی در ترکیب با دیزاین گلدار چشمگیر می‌شود!

لاک آبی دریایی با دیزاین گلدار

لاک آبی دریایی با دیزاین گلدار

لاک آبی دریایی با دیزاین گلدار

دیزاین‌های دلنشین ناخن 

استفاده کردن از کمی لاک ناخن سبز آبی برای زیبا و به روز کردن مانیکور ناخن‌های شما کافی است. این رنگ لاک نیز با رنگ‌های نود مانند صورتی روشن یا سبز به خوبی ترکیب می‌شود.

لاک آبی دریایی

لاک آبی دریایی

لاک آبی دریایی

ترکیب لاک آبی دریایی و سفید

این ترکیب زیبا از لاک ناخن سفید و آبی دریایی به شما کمک خواهد کرد تا برای خودتان یک دیزاین ناخن ترند درست کنید. کمی از لاک روشن روی آنها استفاده کنید تا کاملاً بی‌نظیر شوند.

لاک آبی دریایی و سفید

لاک آبی دریایی و سفید

لاک آبی دریایی با مشکی

همیشه استفاده از اندکی لاک ناخن مشکی به مانیکور شما زیبایی خاصی می‌دهد. ترکیب آن با لاک ناخن آبی دریایی روشن یا معمولی دیزاین ناخن‌های شما را ترند و زیبا می‌کند.

لاک آبی دریایی و مشکی

لاک آبی دریایی و مشکی

لاک آبی دریایی و مشکی

امیدوارم که از این ایده‌های زیبا و ترند برای دیزاین ناخن خوشتان آمده باشد و آنها را امتحان کنید!

بیشتر بخوانید: دیزاین ناخن با رنگ زمرد، واقعا زیباست!

مطالب مرتبط