10 مزیت شگفت‌انگیز فیشال صورت برای داشتن پوستی درخشان

10 مزیت شگفت‌انگیز فیشال صورت برای داشتن پوستی درخشان

22 اردیبهشت 1401

فیشال جدیدترین روش اکسیژن رسانی برای پوست است. این درمان غیر پزشکی در طول شب به پوست صورت شما درخشندگی می‌بخشد. به گفته دکتر K. Harish Kumar، MD، DVL، "اکسیژن صورت علائم پیری را کاهش می‌دهد، تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و پوست را مرطوب می‌کند. در این مقاله به بررسی فواید اکسیژن رسانی به صورت و نحوه عملکرد آن می‌پردازیم.


فیشال صورت چیست؟


این درمان برای تغذیه پوست شما و تقویت رشد کلاژن طراحی شده‌است. این روش شامل دستگاهی است که برای پاشیدن مولکول‌های بسیار غلیظ اکسیژن مستقیماً به اپیدرم (لایه بیرونی پوست) استفاده می‌شود. اکسیژنی که به صورت و گردن شما اعمال می‌شود با ویتامین‌ها، مواد معدنی، مواد مغذی ضروری و عصاره‌های گیاهی تزریق می‌شود. سلبریتی‌ها، از جمله مدونا، برای داشتن پوستی صاف و حجیم از این روش استفاده می‌کنند.

 


فواید فیشال برای صورت


سلول‌های پوست شما برای سالم ماندن و تغذیه به اکسیژن نیاز دارند. فیشال اکسیژن را به عمیق‌ترین لایه‌های پوست شما می‌رساند و باعث درخشش آن می‌شود. در اینجا به برخی از مزایای آن اشاره می‌کنیم:

1. تولید کلاژن را افزایش می‌دهد

فواید فیشال برای صورت

کلاژن پروتئینی است که باعث می‌شود سلول‌ها به هم بچسبند و استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست شما را فراهم کند. هنگامی که کلاژن ضعیف می‌شود (با افزایش سن)، چین و چروک ظاهر می‌شود.

یکی از بزرگترین فواید فیشال صورت، تقویت کلاژن است، همچنین پوست را محکم می‌کند و خطوط و چین و چروک‌های ظریف را کاهش می‌دهد.

2. پوست را سم زدایی می‌کند

فواید فیشال برای صورت

فیشال به پوست کمک می‌کند تا از اکسیژن و مواد مغذی و ویتامین‌های تزریق شده در آن استفاده کند. همچنین سرم اسید هیالورونیک به کار رفته در آن فرآیند سم زدایی پوست شما را تقویت می‌کند، اثرات آلودگی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و نوسانات رژیم غذایی را خنثی می‌کند و به ترمیم و بازسازی سلول‌های پوست کمک می‌کند.

3. باعث افزایش سرعت گردش سلولی می‌شود

سلول‌های پوست ما عمر محدودی دارند. آن‌ها می‌میرند و سلول‌های جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند. اکسیژن برای بازسازی سلول بسیار مهم است. سرعت رشد سلول‌های جدید را افزایش می‌دهد که به نوبه خود به بهبود اسکار (از آکنه) کمک می‌کند. اکسیژن صورت دوز اضافی اکسیژن به سلول‌های پوست شما می‌دهد و در نتیجه به گردش سلولی سریعتر کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: تمام آنچه که باید درباره لایه‌برداری TCA بدانید

4. بدون عوارض جانبی دردناک است

فواید فیشال برای صورت

این فرآیند به طور استثنایی برای پوست شما ملایم است و هیچ‌گونه عوارض جانبی مانند سوزش، قرمزی، تورم، سوزش و احساس سوزش ایجاد نمی‌کند. برای افرادی که پوست حساسی دارند و کسانی که می‌خواهند از درمان‌های زیبایی شیمیایی اجتناب کنند مناسب است.

5. پوست شما را مرطوب می‌کند

فواید فیشال برای صورت

قرار گرفتن مداوم در معرض آفتاب، گرد و غبار و آلودگی رطوبت طبیعی پوست را از بین می‌برد. این باعث می‌شود آن را به شدت خشک و بی جان کند. و اگر پوست خشکی دارید، می‌تواند پوست شما را بدتر کند. اسید هیالورونیک موجود در اکسیژن صورت پوست شما را عمیقاً مرطوب می‌کند و تعادل pH آن را بازیابی می‌کند و از آن در برابر آسیب های خورشید محافظت می‌کند.

بیشتر بخوانید: از فواید تا کاربرد‌ شگفت‌انگیز اسید آزلائیک برای پوست

6. پوست شما را فوق العاده درخشان می‌کند

فواید فیشال برای صورت

این صورت تمام ناخالصی‌ها را از اپیدرم (لایه بالایی پوست) پاک می‌کند و محتوای اکسیژن را افزایش می‌دهد. سرم هیالورونیک به کار رفته در آن همچنین سلول‌های مرده را از لایه بالایی پاک می‌کند، منافذ مسدود شده را باز می‌کند و رژگونه‌ای طبیعی روی گونه‌های شما ظاهر می‌کند.

7. آکنه را درمان می‌کند

فواید فیشال برای صورت

آکنه زمانی ایجاد می‌شود که سلول‌های پوست مسدود می‌شوند، کثیفی‌ها و روغن‌ها در آن‌ها به دام می‌افتند و باعث بزرگ شدن منافذ می‌شوند. اسید هیالورونیک مورد استفاده در اکسیژن صورت به کوچک شدن منافذ پوست کمک می‌کند و اجازه نمی‌دهد پوست شما گرد و غبار و کثیفی را جمع کند. در نتیجه، برای مدت طولانی‌تری درخشان می‌ماند و جوش، زگیل و آکنه آزار دهنده نخواهید ‌داشت.

بیشتر بخوانید: 13 نکته طلایی برای داشتن پوست صاف

8. زمان بازیابی بعد از آن سریع است

فواید فیشال برای صورت

معمولاً در مورد سایر روش‌ها و درمان‌های پوستی، باید برای یک دوره خاص منتظر بمانید تا بتوانید به رژیم معمول مراقبت از پوست خود بازگردید. اما در مورد اکسیژن صورت، زمان بهبودی خاصی وجود ندارد. می‌توانید تقریباً بلافاصله شروع به استفاده از کرم‌ها، لوسیون‌ها یا آرایش روی پوست خود کنید.

9. نتایج آن فوری هستند

ممکن است پس از اکسیژن رسانی صورت، نتایج فوری را مشاهده کنید. فواید اکسیژن رسانی صورت ممکن است شامل درمان مسائلی مانند آکنه، چین و چروک و لک باشد و پوست شما را جوان‌تر و درخشان‌تر می کند.

بیشتر بخوانید: مراقبت از پوست به عنوان زیبایی

10. رنگ ناهموار پوست را درمان می‌کند

فواید فیشال برای صورت

سرم مورد استفاده برای اکسیژن صورت سرشار از اسید هیالورونیک، پپتیدها، ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی است که رنگ ناهموار پوست را درمان کرده و چهره شما را درخشان نشان می‌دهد.


فیشال صورت چگونه کار می کند؟ (روش اکسیژن رسانی به صورت)


1. درمان نور

یک نور (که از یک دستگاه چوب مانند ساطع می شود) برای تزریق اکسیژن به پوست شما استفاده می‌شود. این دستگاه چوب مانند در تمام صورت شما می‌چرخد. این کار پوست صورت شما را صاف و آرام می‌کند.

2. درمان سرم

این مهم‌ترین مرحله در کل فرآیند است. سرم حاوی اسید هیالورونیک، مواد معدنی، ویتامین‌ها و مقادیر زیادی آنتی اکسیدان است. اینها پوست را سفت می‌کنند، آن را درخشان می‌کنند و چین و چروک و خطوط ریز را از بین می‌برند.

3. ماساژ

این مرحله نهایی است که در آن پوست شما با لوسیون‌ها و کرم‌هایی ماساژ داده می‌شود که پوست شما را تغذیه می‌کند و آن را محکم می‌کند تا اثرات درمان طولانی‌تر بماند. از کرم‌های حاوی اکسیژن ویژه برای ماساژ، پاکسازی، اسکراب و لایه برداری پوست شما استفاده می شود.

فیشال صورت برای درخشندگی پوست شما عالی است. و برای صورت به شدت التیام بخش و تسکین دهنده ‌است. می‌تواند پوست شما را آبرسانی کند و گردش خون را تقویت کند. علاوه‌بر این، اکسیژن رسانی به صورت می‌تواند به تزریق سرم و سایر مواد به پوست شما کمک کند تا به کاهش قرمزی، آرام کردن التهاب و جوانسازی پوست کمک کند. این درمان غیر تهاجمی برای پوست‌های حساس بهترین است و برای انواع پوست مناسب است. می‌توانید برای انجام این کار توسط یک متخصص به یک سالن مراجعه کنید یا می‌توانید کیت‌های اکسیژن صورت را در خانه امتحان کنید.

بیشتر بخوانید: فواید و مضرات روغن نارگیل برای پوست و نحوه‌ی استفاده از آن

 

مطالب مرتبط