مراقبت از پوست به عنوان زیبایی

مراقبت از پوست به عنوان زیبایی

02 مرداد 1400

تعریف شما از زیبایی چیست؟ الگو های زیبایی شما کدام‌اند؟


زیبایی به همان اندازه که در باطن هست در بیرون هم هست این مربوط به خود مراقبتی و خلاقیت است.اگر احساس خوبی داشته باشیم خوب به نظرمی‌رسیم.اینکه اجازه دهید برای پرورش خود به هرروشی که نیاز دارید وقت بگذارید، همان زیبایی است.بنابراین قراردادن ماسک صورت میتواند خلاقیت درآرایش باشد.ویولادیویس زیبایی داخلی و خارجی را کاملا مجسم میکند او دارای چنین صداقت، استعداد و همچنین زیبایی است.


"شما همانطور که هستید کافی و زیبا هستید"


وقتی جوان هستید به آرایش اهمیت می‌دهید این دقیقا همان زمانی است که پیر به نظر می‌رسید. اگرمجبور باشید برای یک رویداد آماده شوید مهم‌ترین بخش برای شما گریم است.اما شما بیشتراز آنکه برای برنامه‌های کاری خود وقت گذاشته باشید برای گریم وقت گذاشتید.


کدام یک از محصولات زیبایی است که بدون آن نمی‌توانید زندگی کنید؟


رژلب را بدون شک باید دوست‌داشتنی‌ترین و پرفروش‌ترین لوازم آرایشی خانم‌ها دانست. محبوبیت این محصول آرایشی به میزانی است که اگر خانم‌ها هیچ‌کدام از ابزارهای آرایشی را استفاده نکنند امکان ندارد از رژ لب چشم‌پوشی نمایند. رژ لب‌ها حاوی رنگدانه، روغن و نرم‌کننده هستند که به لب رنگ و بافتی منحصربه‌فرد می‌بخشد؛ این محصول آرایشی در انواع مات و براق، در رنگ‌های بسیار هیجان‌انگیز در بازار وجود دارند. زدن رژلب روشن راهی عالی برای بالا بردن روحیه است حتی اگر لزوما به جایی نروید.

امروزه در اکثر رژ لب ها ماده خطرناکی به نام سرب اضافه می شود. سرب موجود در این لوازم آرایشی می تواند ضررهای غیر قابل جبرانی را به بدن شما وارد کند. به همین علت اگر مصرف کننده دائمی رژ لب هستید، حواستان را بسیار جمع کنید. زیرا سرب موجود در آن می تواند باعث سرطان های ریوی و یا سرطان سینه در شما شود. البته پلی اتیلن و اکسید آهن نیز در کنار سرب نقش تکمیلی را ایفا می کنند. از نظر دید و تنوع برای طیف وسیعی از قومیت‌ها، اشکال، اندازه ها، جنسیت‌ها و جنسیت‌های مختلف در سرتاسرجهان گام‌های بلندی برداشته شده است اما ما همچنان باید به خاطر داشته باشیم که دید مساوی با موفقیت نیست ما باید با کمک به زنان بیشتر و زنان رنگارنگ در آن موقعیت های تصمیم گیری، به موقعیت های قدرت پیش برویم.

بیشتر بخوانید: 7 دستور‌العمل و فواید ماسک لایه بردار صورت برای پوست

مطالب مرتبط