با صحیح لباس پوشیدن، سلولیت‌های بدنتو محو کن!‌

با صحیح لباس پوشیدن، سلولیت‌های بدنتو محو کن!‌

28 مهر 1399

سلولیت یکی از مشکلات پوستی است که هرگز هیچ خانمی نمی‌خواهد آن را داشته باشد. گذشته از همه اینها، آن گودی‌های روی ران پا شما می‌تواند اعتماد به نفس شما را از بین برده و باعث شود که از خودتان خجالت بکشید. در حالی که راه‌های بسیار برای از بین بردن سلولیت وجود دارد اما اکثر این روش‌ها به زمان زیادی برای تاثیرگذاری احتیاج دارند. در حالی که شما منتظر هستید تا آن روش‌ها عمل کنند، ممکن بخواهید چند روش برای پنهان کردن آن با لباس‌های روزانه خود پیدا کنید. اگر شما هم چنین شرایطی دارید، می‌توانید سلولیت‌های خود را بنا بر نوع لباس پوشیدن خود پنهان کنید. نگران نباشید، ما در این مقاله چند نکته در مورد چگونه لباس پوشیدن برای لاغر به نظر رسیدن و پنهان کردن سلولیت‌ برای شما گردآوری کردیم، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

1. لباس‌های طرح‌دار بپوشید

بیشتر خانم‌ها فکر می‌کنند که ساده لباس پوشیدن راهی ایده‌ال برای مخفی کردن سلولیت‌ها است. به همین دلیل است که بسیاری از آنها لباس‌های ساده و تک رنگ انتخاب می‌کنند. متاسفانه باید بگوییم که رنگ‌های جسورانه و روشن می‌تواند سلولیت‌های شما را مشخص‌تر کنند. به همین دلیل، بهترین کار برای شما، انتخاب طرح‌های کوچک چشمگیر و رنگارنگ است. این طرح‌ها ممکن است توجه‌ها را از ران‌های شما بگیرد.

2. کفش پاشنه بلند انتخاب کنید

در حالی که پوشیدن کفش‌های تخت راحت است اما کفش‌های پاشنه بلند یا حتی پاشنه پر بیشتر توصیه می‌شوند. از آنجایی که این نوع کفش‌ها می‌توانند پاهای شما را کشیده‌تر نشان داده و شما را قد بلندتر و در نتیجه لاغرتر نشان دهد، معمولاً این کفش‌ها برای پنهان کردن سلولیت پیشنهاد می‌شوند. انتخاب این کفش‌ها اعتماد به نفس شما را زیاد می‌کند!

3. پیراهنی با بلندی مناسب انتخاب کنید

بله، اگر شما از ران‌های خود راضی نیستید، هنوز هم می‌توانید پیراهن بپوشید. نکته اصلی در اینجا پیدا کردن بلندی مناسب برای پیراهنتان است. حتماً پیراهن شما باید به اندازه‌ای بلند باشد که قسمت سلویت‌دار ران‌های شما را بپوشاند.

4. سر تا پا مشکی بپوشید

هیچکس نمی‌تواند این حقیقت را انکار کند که هنگام تلاش برای لاغر به نظر رسیدن، رنگ مشکی بهترین دوست شماست. گذشته از این واقعیت که رنگ مشکی می‌تواند برای انواع فرم‌های بدن مناسب باشد، این رنگ همچنین می‌تواند ناهمواری موجود در ناحیه باسن و ران‌های شما را صاف نشان دهد.

5. کاردیگان بلند بپوشید

بسیاری از متخصصان در زمینه مد ممکن است برای پوشاندن سلولیت به شما پوشیدن شلوارهای کوتاه یا گشاد را به جای پوشیدن شلوارک توصیه کنند. اما این انتخاب جایگزین می‌تواند خانم‌ها را چاق‌تر نشان دهد. چیزی که ما پیشنهاد می‌کنم، پوشیدن شلوارک‌های کوتاه است. سپس با سادگی تنها باید یک کاردیگان بلند روی آن بپوشید. جدای از پوشاندن ران‌ها، کاردیگان بلند می‌تواند بالا تنه شما را کوتاه‌تر نشان داده و پایین تنه شما را کشیده‌تر کند.

6. گن استفاده کنید

اگر شما نگران هستید که پوست چاله‌دار شما از زیر لباستان معلوم بشود، بهترین کار این است که گن بپوشید. اکثر گن‌ها پوششی از شکم تا قسمت ران‌ها برای شما فراهم می‌کنند بنابراین دیگر هیچ مشکلی با سلولیت‌های خود نخواهید داشت!

7. پارچه‌های نازک و سبک انتخاب کنید

هنگامی که سعی در پوشاندن یک قسمت مشکل‌دار از بدن خود را دارید، پارچه‌های ضخیم چسبان انتخاب خوبی نیستند. به جای آن، پارچه‌ای سبک انتخاب کنید که به بدن شما نمی‌چسبد. فقط مطمئن شوید که لباس شما خیلی گشاد نیست زیرا پوشیدن لباس‌های زیادی گشاد می‌تواند شما را چاق‌تر از خود واقعیتان نشان دهد.

8. از کمربند استفاده کنید

اگر شما آنقدر اعتماد به نفس ندارید که لباس‌های تنگ و چسبان بپوشید (ما شما را درک می‌کنیم!)، بهترین کاری که شما می‌توانید انجام دهید، انتخاب پیراهنی است که تنها کمی گشاد است. برای اینکه بتوانید هنگام پوشیدن لباس پیراهنی گشاد به خودتان برای لاغرتر به نظر رسیدن کمک کنید، یک کمربند دور کمر خود ببندید. اینکار به شما کمک می‌کند تا به بدن خود حالت ساعت شنی داده که می‌تواند بدون نمایان کردن سلولیت‌های شما بدنتان را زیبا کند.

9. پیراهن چپ و راستی بپوشید

اگر به دلیل باسن خود با استفاده از کمربند راحت نیستید، بهترین انتخاب بعدی برای شما استفاده از مزیت‌های پیراهن چپ و راستی است. آیا تا به حال دقت کردید که اکثر خانم‌های باردار این نوع از پیراهن را انتخاب می‌کنند؟ خب دلیل این انتخاب پوشانندگی فوق‌العاده این نوع پیراهن است. بعلاوه، آنها یقه هف باز دارند که می‌تواند شما را لاغرتر نشان دهند.

10. شلوار دم پا گشاد بپوشید

هنگام صحبت در مورد سلولیت، پوشیدن شلوار جین تنگ یک نه بزرگ برای شما است. اما اگر شما از آن دسته خانم‌های عاشق جین هستید، هنوز می‌توانید شلوار دم پا گشاد بپوشید! گشادی در قسمت قوزک پا به زیبایی روی بدن شما نشسته و شما را لاغرتر نشان می‌دهد. خیر خوب این است که شلوارهای دم پا گشاد دوباره به دنیای مد و فشن برگشتند! داشتن سلولیت چیزی نیست که از آن خجالت زده باشید اما اگر علاقه به پوشاندن آن دارید، انجام اینکار بسیار ساده است. با انتخاب لباس مناسب شما قطعاً می‌توانید لاغرتر به نظر رسیده و بدون هیچ دردسری احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید!

بیشتر بخوانید: به این 6 غذایی که منجر به سلولیت میشه، لب نزنید!

مطالب مرتبط