مانیکور آمریکایی چیست؟ هر آن چیزی که لازم است بدانی

مانیکور آمریکایی چیست؟ هر آن چیزی که لازم است بدانی

23 فروردین 1402

شما در مورد مانیکور فرانسوی شنیده‌اید، و شاید حتی با روند رسانه‌های اجتماعی، مانیکور روسی آشنا باشید. اما آیا می‌دانید مانیکور آمریکایی چیست؟ این یکی از جالب‌ترین روش‌ها برای کاشت ناخن است که به کسانی که عاشق طرح و دیزاین کلاسیک هستند فرصتی می‌دهد تا آن‌ها را امتحان کنند، البته به روش مدرن‌تری. این شبیه به مانکور فرنچ است اما ظاهری بسیار جذاب و پوشیدنی دارد و برای همه موارد عالی به نظر می‌رسد. این گزینه به دلیل تطبیق پذیری برای زنان در هر سنی جذاب خواهد بود. هر آنچه را که باید در مورد هنر ناخن مانیکور آمریکایی بدانید را بیابید و خودتان آن را امتحان کنید!


مانیکور آمریکایی چیست؟


مانیکور آمریکایی یک تغییر مدرن در مانیکور فرانسوی است اما به همان اندازه پیچیده است. تفاوت این است که در نوک‌های ناخن از رنگ سفید استفاده می‌کنند تا وضوح کمتری داشته باشد، بنابراین کنتراست کمتری با رنگ پایه طبیعی ایجاد می‌کند. سپس یک سایه شفاف و طبیعی روی کل ناخن، از جمله سفید، رنگ کنید. نتیجه یک روکش فوق العاده پوشیدنی و غیر قابل انکار است که می‌تواند با شکل ناخن و طول انتخابی شما ایجاد شود. همچنین به مناسبت های مختلف، از جمله رویدادهای رسمی‌تر (یا اگر می‌خواهید توجه را به دستان خود جلب کنید، آن را برای هر روز نگه دارید).


مانیکور آمریکایی در مقابل فرانسوی


شباهت‌های زیادی بین مانیکور فرانسوی و آمریکایی وجود دارد. هر دوی آن‌ها دارای لهستانی سفید در نوک و یک لایه پایه سبک هستند. با این حال، رویکرد فرانسوی از رنگ صورتی استفاده می‌کند، در حالی که آمریکایی با یک جلا دهنده شفاف برای پرداخت طبیعی‌تر ساخته شده است. کنتراست کمتری وجود دارد و به شما می‌تواند ناخن‌های ظریف‌تر و پوشیدنی‌تری ارائه دهد. یا، می‌توانید جسورانه رفتار کنید. نکات رنگارنگ راه بسیار خوبی برای دادن یک ظاهر کلاسیک به ظاهر مدرن است. افزودن خطی از رنگ پررنگ مورد علاقه‌تان به انتهای ناخن‌هایتان نیز یک مانیکور فرانسوی محسوب می‌شود، البته تا زمانی که با لاک خالص تکمیل شود.


 هزینه مانیکور آمریکایی چقدر است؟


مانیکور آمریکایی یکی از گران‌ترین گزینه‌ها برای کاشتماندگاری مانیکور آمریکایی چقدر است؟
اگر لاک استاندارد را انتخاب کنید، مانیکور آمریکایی شما احتمالا حدود یک هفته دوام خواهد آورد. با این حال، اگر ناخن‌های ژلیش یا SNS را انتخاب کنید، این کار بسیار طولانی‌تر خواهد بود (به طور بالقوه تا سه هفته). البته باید سبک زندگی و نحوه مراقبت از ناخن‌هایتان را نیز در نظر بگیرید که بر طول عمر آن تأثیر می‌گذارد. ناخن نیست، اما سالنی که انتخاب می‌کنید و لاک‌هایی که استفاده می‌کنید قیمت آن را تعیین می‌کنند. 


 مانیکور آمریکایی چگونه است؟


اگر می‌خواهید مانیکور آمریکایی را امتحان کنید، برای ایجاد این پوشش رویایی فقط به چند محصول نیاز دارید. شما یک لاک سفید می‌خواهید که فقط روی نوک آن باشد، سپس یک رنگ نود یا طبیعی برای رنگ کردن کل ناخن و یک لایه رویه شفاف برای استحکام بیشتر استفاده شود. بیشتر مانیکوریست‌ها و ناخن کار‌ها می‌توانند نوک ناخن را با دست لاک بزنند. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، شابلون‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای رسیدن به نتیجه‌ای منظم‌تر استفاده کنید.


ایده‌های مانیکور ناخن آمریکایی


1. ناخن گلدونی مانیکور آمریکایی (American manicure coffin nail)

ناخن آمریکایی

یکی از ساده‌ترین راه ها برای جلب توجه به مانیکور آمریکایی استفاده از فرم ناخن گلدونی است. این فرم ناخن با کناره‌های مخروطی و نوک مربعی آن‌ها مشخص می‌شود (شکل یک گلدون است، از این رو نام آن‌ها گرفته شده است). و به دلیل شکل جالب و تمرکز روی کار در نکات، این یک ترکیب درخشان است. مخصوصاً روی ناخن‌های بلندتر که باعث کشیده شدن انگشت می‌شود که دست‌ها را جذاب‌تر نشان خواهد داد. 

2. ناخن مربع مانیکور آمریکایی (American Manicure Square Nails)

ناخن آمریکایی

ناخن‌های مربعی دارای ضلع‌های صاف و نوک مستقیم هستند و یکی از ساده‌ترین فرم‌های ناخن هستند. این ظاهری است که مکمل مانیکور فرانسوی کلاسیک است که با یک خط سفید افقی در نوک به دست آمده است. اما می‌توان از آن برای مانیکور آمریکایی نیز استفاده کرد. این بسیار کم نگهداری است و برای ناخن‌های با طول‌های مختلف (از جمله ناخن‌های کوتاه) ایده آل است.

3. مانیکور آمریکایی آمبره (Ombre American Manicure)

ناخن آمریکایی

مانیکور ناخن آمبره آمریکایی یک روش عالی برای کسانی است که می‌خواهند به تدریج بین سبکی نوک و کت پایه نود تغییر کنند. نتیجه دقت کمتری خواهد داشت و پوشش ترکیبی‌تری ایجاد می‌کند. این یک گزینه عالی برای کسانی است که اعتماد به نفس کافی برای ایجاد فرنچ سفید ندارند، که نیاز به یک دست ثابت دارند.

4. مانیکور آمریکایی پودری (SNS American Manicure)

ناخن آمریکایی

مانیکور SNS یا Signature Nail Systems قوی و ماندگار هستند. این آنها را به گزینه‌ای جذاب برای کسانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند هنر ناخنشان (تا سه هفته) دوام بیاورد. تفاوت اصلی با این گزینه این است که با یک فرمول پودری خاص ایجاد می‌شود. شما انگشتان خود را به رنگ پودری فرو می‌برید و آن را با یک مایع چسبنده محکم می‌کنید.

5. مانیکور آمریکایی پایه صورتی (Pink Base American Manicure)

ناخن آمریکایی

رویکرد اصلی به مانیکور آمریکایی با نوک سفید و کت پایه صورتی ایجاد شد. این بسیار شبیه به مانیکور سنتی فرانسوی است، اما نحوه ایجاد ظاهر نرم‌تر و پوشیدنی‌تر به نظر می‌رسد. با این حال، این رایج‌ترین راه برای امتحان ناخن نیست، زیرا اغلب با رنگ لاک نود یا طبیعی انجام می‌شود.

6. مانیکور آمریکایی پاستلی (Pastel American Manicure)

ناخن آمریکایی

لازم نیست مانیکور آمریکایی با ترکیب کلاسیک سفید و نود ایجاد شود، و گزینه‌های زیادی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا پایان را امتحان کنید. این شامل امتحان سایه‌های پاستیلی ناخن مورد علاقه‌تان برای ظاهری زیبا و زنانه است. رنگ‌هایپاستل‌ی جذاب هستند زیرا فوق العاده کیوت و زیبا هستند و تمام رنگ‌های پوست را تکمیل می‌کنند. آن‌ها همچنین یک راه سرگرم کننده برای معرفی رنگ به هنر ناخن شما هستند.

7. مانیکور آمریکایی ناخن بادامی (American Manicure Almond Nails)

ناخن آمریکایی

اگر عاشق درام ناخن‌های گلدونی هستید اما احساس می‌کنید که برای شما به اندازه کافی با استحکام و با دوام نیستند، پس یک جایگزین مناسب، ناخن بادامی است. آن‌ها در طرفین باریک هستند و نوک گرد دارند و وقتی بلند یا کوتاه پوشیده شوند عالی به نظر می‌رسند. این قوی‌ترین یا کاربردی‌ترین شکل نیست و می‌تواند مستعد شکستگی باشد. اما برای دستیابی به ظاهری زنانه ایده آل است و انگشتان را بلندتر نشان می‌دهد.

8. ناخن‌های گرد آمریکایی مانیکور (American Manicure Round Nails)

ناخن آمریکایی

ناخن‌های گرد فوق العاده جذاب هستند و با ظاهر گردترشان مشخص می‌شوند. این یک گزینه عالی برای بلند کردن انگشتان و باریکتر نشان دادن بستر ناخن است (برای کسانی که می‌خواهند انگشتانشان باریکتر یا بلندتر به نظر برسد عالی است). این شکل قوی و بادوام است و احتمال اینکه روی چیزها گیر کند بسیار کمتر است. نتیجه یک روکش تمیز است که برای کسانی که زیبایی شناسی مینیمالیستی را ترجیح می‌دهند جذاب است.

9. مانیکور ژلیش آمریکایی (American Gel Manicure)

ناخن آمریکایی

ناخن‌های ژلیش به شما تطبیق پذیری با مانیکور می‌دهند و می‌توانید از بین ژل‌های نرم یا سفت (که برای اکستنشن ناخن استفاده می‌شود) یکی را انتخاب کنید. این مانیکور با استفاده از پولیش فرموله شده مخصوص ایجاد می‌شود، سپس در زیر یک لامپ UV یا LED خشک می‌شود. این باعث سفت شدن پولیش و ایجاد یک روکش قوی و بادوام می‌شود. همچنین ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به پولیش معمولی خواهد داشت.


سوالات متداول مانیکور آمریکایی


مانیکور آمریکایی چگونه انجام می‌شود؟
مانیکور آمریکایی را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، اما رایج‌ترین کار این است که نوک‌ها را سفید کنید و سپس لاک نود را روی کل ناخن اضافه کنید. این یک پوشش ظریف و ترکیبی ایجاد می‌کند که برای همه موارد ایده‌آل است.
چقدر زمان می‌برد که مانیکور آمریکایی درست شود؟
تکمیل مانیکور آمریکایی حدود 45 دقیقه طول می کشد، اگرچه بسته به لاک‌های انتخابی شما این زمان می‌تواند طولانی‌تر باشد (به عنوان مثال، ناخن‌های ژله ای برای سفت شدن و محکم شدن نیاز به زمان دارند). سایر عوامل مؤثر بر طول زمان شامل شکل انتخابی شما و میزان سفت کردن و تمیز کردن قبل از آن است.

بیشتر بخوانید:25 مورد از طرح ناخن‌های هیلی بیبر (قسمت دوم)

مطالب مرتبط