40 مدل طراحی ناخن آمبره مناسب برای هر موقعیت

40 مدل طراحی ناخن آمبره مناسب برای هر موقعیت

30 تیر 1399

ناخن آمبره این روزها یکی از محبوب‌ترین دیزاین ‌های طراحی ناخن است. تعجبی ندارد که باوجود چشمگیر و زیبا بودن، طراحی این دیزاین چندان دشوار نیست. نکته اصلی این است که کافی است تکنیک‌های مربوط به آن را یاد بگیرید؛ ناخن آمبره فقط شامل انتخاب رنگ مناسب نیست بلکه در طراحی آن تکنیک و اصولی وجود دارد. به همین ما شیک‌ترین دیزاین‌‌های مختلف آمبره را برای شما آماده کردیم. لذت ببرید.

دیزاین ناخن کلاسیک با دو رنگ

راحت‌ترین دیزاین طراحی آمبره ترکیب دورنگ است. بهترین گزینه انتخاب دورنگ مخالف مانند مشکی و قرمز و ترکیب آن‌ها با همدیگر است. اغلب طراحی آمبره را به صورتی انجام می‌دهید که رنگ روشن روی رنگ تیره قرار بگیرد اما اگر دوست دارید لایه تیره روی لایه روشن باشد، می‌توانید این‌طور ترکیب کنید. این دیزاین رنگ بنفش تیره که روی رنگ یاسی محوشده مثال خوبی از نمونه دوم طراحی است.

دیزاین ناخن آمبره با دو رنگ

دیزاین ناخن آمبره با دو رنگ

دیزاین ناخن آمبره با دو رنگ

دیزاین ناخن فرنچ 

زمانی که از دیزاین کلاسیک فرنچ خسته شده‌اید، می‌توانید با آمبره طراحی ناخن چشمگیر داشته باشید. آمبره براق یا مات همراه با رنگ سفید فرنچ کاملاً لطیف و جذاب به نظر می‌رسد. برای تأثیرگذاری بیشتر همیشه می‌توانید از سنگ‌های درخشان و ساده استفاده کنید.

دیزاین فرنچ ناخن آمبره

دیزاین فرنچ ناخن آمبره

بیشتر بخوانید:دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های نئون روشن!

دیزاین ناخن چند رنگ

گاهی دورنگ برای خوب درآمدن طرح موردنظرتان کافی نیست. هیچ‌کس نگفته نمی‌توانید با ترکیب سه رنگ طراحی کنید. برعکس، رنگ‌های بیشتر، جذاب‌تر است. به‌علاوه، استفاده از گلیتر ناخن باعث می‌شود مانیکور شما شکننده به نظر نرسد.

دیزاین ناخن آمبره چند رنگ

دیزاین ناخن عمودی

شاید ندانید که طراحی آمبره فقط افقی نیست و دیزاین عمودی هم به همان اندازه زیباست. کافی است این دیزاین آمبره زرد و صورتی را ببینید، درست شبیه آسمان هنگام طلوع است.

دیزاین ناخن آمبره عمودی

دیزاین ناخن مورب

این دیزاین از راحت‌ترین و خلاقانه‌ترین راه‌های طراحی ناخن است. به‌غیراز دیزاین افقی یا عمومی می‌توانید دیزاین مورب را نیز امتحان کنید. در این صورت می‌توانید از دورنگ مخالف استفاده کنید یا از تمام‌رنگ‌های رنگین‌کمانی  استفاده کنید.

دیزاین ناخن آمبره مورب

دیزاین گرادیانت 

گاهی رنگ‌های لاک مختلف و متفاوتی وجود دارد و انتخاب بین آن‌ها سخت است. اینجا انتخاب آمبره گزینه مناسبی نیست. می‌توانید برای هر ناخن یکرنگ متفاوت انتخاب کنید.

دیزاین گرادیانت ناخن آمبره

دیزاین گرادیانت ناخن آمبره

دیزاین گرادیانت ناخن آمبره

دیزاین ناخن با رنگ‌های کروماتیک و هولوگرافی

بهترین برای فراتر رفتن از مد روز، ترکیب دو ترند مختلف با هم است. رنگ‌های کروماتیک و دیزاین آمبره هردو محبوب هستند، آن‌ها را با هم ترکیب کنید.

دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های کروماتیک و هولوگرافی

دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های کروماتیک و هولوگرافی

دیزاین ناخن با پولک

اگر کمی درخشش در ظاهر خود می‌خواهید، این دیزاین همان چیزی است که نیاز دارید. کافی است رنگ اصلی را انتخاب کنید و بعد با پولک روی آن طراحی کنید. می‌توانید پولک‌ها را بالا یا پایین ناخن بچسبانید، هر دو به‌اندازه کافی جذاب هستند.

دیزاین ناخن آمبره با پولک

دیزاین ناخن آمبره با پولک

برای ناخن‌های گرد 

فرق این دیزاین با آمبره معمولی چیست؟ در این دیزاین رنگ‌های موردنظر را باید به شکل گرد ترکیب کنید. نتیجه کار شگفت‌انگیز می‌شود به‌خصوص اگر رنگ‌های روشن را انتخاب کنید. با استفاده از برچسب می‌توانید جذابیت این دیزاین را بیشتر کنید

دیزاین ناخن آمبره برای ناخن‌های گرد

دیزاین با رنگ‌های رنگین‌کمان

دیزاین ناخن آمبره با رنگ‌های رنگین‌کمان

دیزاین با طرح گل

دیزاین ناخن آمبره با طرح‌ گل

دیزاین گرادیانت با طرح‌های هندسی

هیچ دیزاین ی به‌اندازه‌ی آمبره با طرح‌های هندسی جذاب و چشمگیر نیست. در حقیقت، اگر در طراحی آمبره تازه‌کار هستید، طراحی این دیزاین نیاز به تلاش و وقت زیادی دارد اما نتیجه‌ی نهایی کاملاً ارزش این تلاش را دارد. فقط کافی است به این طراحی رنگ و دقت در زاویه شکل‌ها دقت کنید، بسیار زیبا است.

دیزاین ناخن آمبره با طرح‌های هندسی

بیشتر بخوانید: بیش از 25 ایده برای ناخن‌های آمبره اکلیلی

مطالب مرتبط