25 مورد از طرح ناخن‌های هیلی بیبر (قسمت دوم)

25 مورد از طرح ناخن‌های هیلی بیبر (قسمت دوم)

13 اسفند 1401

هیلی بیبر به دلایل زیادی شناخته‌شده است، اما یکی از بزرگترین آن‌ها طرح ناخن‌های تأثیرگذار او است. او که به دلیل شروع طراحی ناخن «دونات لعابدار» شناخته‌شده است، انگشتان سوپر مدل را به طرفداران و دوستداران زیبایی ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا به شما نشان دهیم چگونه ناخن‌های هیلی بیبر را بازآفرینی کنید. نکات و ترفندهایی را برای دستیابی به درخشش و زیبایی سلبریتی‌ها و افراد مشهور در کمترین زمان بیاموزید!
 

ابتدا بخوانید: 25 مورد از طرح ناخن‌های هیلی بیبر (قسمت اول)


14. طرح ناخن‌های قرمز روشن هیلی بیبر 


ناخن‌های هیلی بیبر

برخی از طرح‌های کلاسیک هرگز از مد نمی‌افتند و نمی‌توان در مورد این ناخن‌های قرمز حرف درست‌تری زد. مانیکور مد روز در سایه و طراحی سنتی تنها به یک مورد نیاز دارد لاک قرمز روشن. چیزی را پیدا کنید که ته رنگ آبی یا نارنجی داشته باشد این‌ها رنگ‌های جهانی هستند که روی هر رنگ پوستی ظاهر می‌شوند. بهترین فرم ناخن برای این رنگ، بادامی است، زیرا انگشتان را کشیده می‌کند و دست‌ها بلند و ظریف به نظر می‌رسد.


15. طرح ناخن‌های فرنچ قرمز هیلی بیبر


ناخن‌های هیلی بیبر

هیلی که طرفدار واقعی طراحی‌های سنتی است، به این مانیکور کلاسیک یک چرخش آینده‌نگر بخشیده است. با تمام عناصر یک مانیکور فرانسوی، این سبک نوک سفید را با قرمز روشن و یک روکش هولوگرافیک برای تکمیل آن عوض می‌کند. این کار نور را کاملاً جلب می‌کند و یک چرخش شیک به یک مانیکور امتحان شده و واقعی می‌دهد که الهام بخش بسیاری از آینده خواهد بود. مانند اکثر تفاسیر مدرن از این سبک، محبوب‌ترین شکل ناخن بادامی یا اسکووال است، زیرا انگشتان را بلند و کشیده می‌کند و انگشتان را کمی ظریف‌تر نشان می‌دهد.


16. طرح ناخن‌های آبی هیلی بیبر


ناخن‌های هیلی بیبر

آیا هیلی هنگام انتخاب این مانیکور از اولین موفقیت همسرش، " Baby" الهام گرفت؟ رنگ آبی کودک رویکردی شاداب و جوان است و بهترین سایه تابستانی است. استایل به خودی خود ساده است، با حالت ناخن بلند یا بادام شکل و یک سایه، اما جلوه آن خارج از این دنیاست. زیبایی پشت این تطبیق پذیری آن است، می‌توانید آن را با ناخن‌های کوتاه یا ناخن‌های بلند به هر شکلی که دوست دارید امتحان کنید. مهم نیست که چگونه آن را بپوشید، مانند یک نفس تازه به نظر خواهید رسید.


17. طرح ناخن‌های سبز پسته‌ای هیلی بیبر


ناخن‌های هیلی بیبر

هیچ چیز مانند یک مانیکور تازه، تابستان را نمی‌گوید و این سبز پسته‌ای بهترین انتخاب برای روزهای گرم است. جدا از رنگ سفید یا آبی کلاسیک، این رنگ سبز راهی زیبا برای نشان دادن انگشتانتان و جشن گرفتن خورشید است. شکل اصلی ناخن هیلی بادامی است و با این ترکیب رنگی عالی به نظر می‌رسد. البته، اگر شکل ناخن گرد، مربعی یا هر شکل دیگری را ترجیح می‌دهید، اجازه ندهید این سوپرمدل شما را تحت تأثیر قرار دهد تا هر چیز دیگری را امتحان کنید. این رنگ ظریف با تمام رنگ‌های پوست شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد و مطمئناً یک یا دو مورد تعریف و تمجید را به همراه خواهد داشت!


18. طرح ناخن‌های اسطوخودوس هیلی بیبر 


ناخن‌های هیلی بیبر

اگر می‌خواهید رنگ ناخن ملیح و ملایمی داشته باشید، به جز اسطوخودوس نگاه نکنید. سایه در حال حاضر لحظه‌ای جدی را سپری می‌کند و بهترین گزینه برای امتحان کردن نوک انگشتان شماست. بسته به ترجیحات خود، می‌توانید آن را با چند لایه شفاف ایجاد کنید یا آن را با رنگ تیره‌تر، مانند انگوری، پررنگ نگه دارید. روی آن شاین بزنید یا اینکه روکش مات طبیعی را انتخاب کنید در هر صورت، در یک لحظه شبیه یک سوپر مدل خواهید شد.


19. طرح ناخن‌های صورتی روشن هیلی بیبر 


ناخن‌های هیلی بیبر

هیچ چیز مانند مجموعه‌ای از ناخن‌های صورتی روشن، بی‌دردسر نمی‌گوید. در قسمت پشتی زیبایی باربیکور، این سایه ظریف است و برای همه مناسب است. می‌توانید این کار را با ناخن‌های بلند یا ناخن‌های کوتاه امتحان کنید و برای طیف وسیعی از مناسبت‌ها و رویدادها مناسب است. همچنین همه کاره است و برای هر رنگ دیگری برای لباس و اکسسوری شما مناسب است. چه در حال رفتن به دفتر باشید یا یک عکسبرداری برای کانال‌های اجتماعی خود راه اندازی کنید، این گزینه عالی برای مانیکور است.


20. طرح ناخن‌های مشکی هیلی بیبر 


ناخن‌های هیلی بیبر

وقتی همه چیز شکست می‌خورد، هیچ انتخابی بهتر از مانیکور مشکی کلاسیک وجود ندارد. بی‌انتها و شیک، این انتخاب راهی زیبا برای حفظ زیبایی شناسی شما بدون زیاده روی است. چند سال پیش، همه چیز در مورد ناخن‌های مات بود، اما هیلی ثابت کرد که کمی درخشش به کسی آسیب نمی‌رساند. بار دیگر، شکل ناخن مورد علاقه او بادام است، اما اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید چیزی کوتاه‌تر یا بلندتر انتخاب کنید. زیبایی پشت این رنگ سازگاری آن است. اگر به سر کار می‌روید، در یک قرار شام یا کارهایی را انجام می‌دهید، در کنار هم و آماده برای هر کاری به نظر می‌رسید.


21. طرح ناخن‌های قهوه‌ای تیره هیلی بیبر 


ناخن‌های هیلی بیبر

یک طرح ناخن پاییزی کلاسیک، این مانیکور قهوه‌ای تیره برای دیده شدن ساخته شده است. این‌ها انحراف از زیبایی دوناتی کلاسیک او هستند در عوض، این‌ها مانند شکلات روی انگشتان او هستند. اگرچه این یک انتخاب عالی برای ماه‌های سردتر است، اما می‌توانید در هر زمانی از سال آن را بپوشید و شبیه یک سوپر مدل به نظر برسید. هنگام جستجوی سایه مناسب، چیزی با لکه‌های رنگی چند بعدی را در لاک انتخاب کنید این کار نور را جلب می‌کند و جلوه شکلات را می‌دهد.


22. طرح ناخن‌های سبز تیره هیلی بیبر 


ناخن‌های هیلی بیبر

چه کسی می‌تواند فراموش کند که هیلی با این ظاهر نمادین هالووین به بریتنی اسپیرز سه گانه پرداخت؟ می‌توانید با بازسازی مانیکور که جلوه یشم را می‌دهد، برگی از کتاب او بردارید. برای رسیدن به این ظاهر، شما چند گزینه دارید. ابتدا، می‌توانید لاک ناخن را با رنگ مشابه امتحان کنید. یک کت رویه مرواریدی شفاف برای احساس هولوگرافی اضافه کنید. 


23. طرح ناخن‌های قرمز تیره هیلی بیبر


ناخن‌های هیلی بیبر

اگر به ناخن‌های قرمز روشن علاقه‌ای ندارید، چرا این جایگزین تند را امتحان نکنید؟ این سایه عمیق انتخاب مناسبی برای تمام رنگ‌های پوست است و در هر طولی عالی به نظر می‌رسد. این احتمالاً برای ماه‌های سردتر مناسب است و با سایه‌های پاییزی و زمستانی مانند مشکی، خاکستری و کرم کار می‌کند. هیلی معمولا به شکل ناخن بادامی مطمئن خود تکیه می‌کند، اما شما می‌توانید هر مدلی را که ترجیح می‌دهید انتخاب کنید همه با این رنگ فوق‌العاده به نظر می‌رسند.


24. طرح ناخن‌های مارون هیلی بیبر 


ناخن‌های هیلی بیبر

اگر ناخن‌های قرمز تیره مورد علاقه‌تان نیست، اما می‌خواهید سایه‌ای عمیق برای ایده طراحی ناخن زمستانی داشته باشید، چرا به جای آن از رنگ مارونی استفاده نکنید؟ این سایه قهوه‌ای برای ماه‌های سرد عالی است و با هر رنگ پوستی مناسب است. بسیار شبیه قرمز تیره، به لباس‌های تیره‌تر می‌آید و با رنگ کرمی فوق‌العاده به نظر می‌رسد. اگر نمی‌خواهید یک سایه روی نوک انگشتان خود داشته باشید، چرا یک لایه ombre یا یک لایه شفاف برای جلوه دوناتی ایجاد نکنید؟ مهم نیست که چگونه آن را بپوشید، مانند یک سوپر مدل خارج از وظیفه به نظر خواهید رسید.


25. طرح ناخن‌های گیلاسی هیلی بیبر


ناخن‌های هیلی بیبر

با این مانیکور گیلاسی، به لباس‌های روزمره خود رنگی بیافزایید. بر خلاف همتایان تیره‌تر خود، این سایه ناخن پرجنب و جوش است و روز شما را روشن می‌کند. اگر می‌خواهید برگی از کتاب هیلی بگیرید، از طول کوتاه‌تر برای اینکه انگشتانتان بلند‌تر و ظریف‌تر به نظر برسد خودداری کنید. شما می‌توانید آن‌ها را با هر لباسی در کمد لباس خود که در تمام طول سال کار می‌کند، سبک کنید.


سوالات متداول ناخن‌های هیلی بیبر


هیلی بیبر چه نوع ناخن‌هایی می‌گیرد؟
در حالی که هیلی بیبر قبلاً کاشت ناخن داشت اما اکنون معمولاً به از ژلیش ناخن با نور UV می‌زند. زیرا این ناخن‌ها قوی هستند و چند هفته دوام می‌آورند و می‌توانند مستقیماً روی ناخن طبیعی اعمال شوند. به علاوه، آن‌ها به اندازه تکنیک قدیمی او به انگشتان آسیب نمی‌رسانند.
هیلی بیبر از چه لاکی استفاده می‌کند؟
هیلی از لاک ناخن ژل شده با اشعه ماوراء بنفش استفاده می‌کند که باعث می‌شود تا چند هفته ماندگاری داشته باشد و از ناخن طبیعی محافظت می‌کند.
برای ناخن‌های  هیلی بیبر در سالن ناخن چه چیزی بخواهید؟
طراحی ناخن محبوب Hailey Beiber "ناخن دونات لعاب‌دار" نامیده می‌شود. این‌ها همچنین به عنوان ناخن‌های مرواریدی یا ناخن‌های هولوگرافیک نیز شناخته می‌شوند.
آیا هیلی بیبر ناخن طبیعی دارد؟
در حالی که ما به طور قطع نمی‌دانیم، هیلی بیبر لاک ژل خشک شده با اشعه‌ماوراء بنفش را روی ناخن‌های طبیعی خود اعمال می‌کند. او گفت که قبلاً ناخن‌های اکریلیک نوک داشت، اما از آن زمان از آن‌ها دور شده است.

بیشتر بخوانید: 30 طرح ناخن بهاری برای سال 1402

مطالب مرتبط