لاک زرد؛ پرانرژی بودن تو خونشه!

لاک زرد؛ پرانرژی بودن تو خونشه!

20 مهر 1399

استفاده از لاک ناخن زرد راهی مطمئن برای پر کردن زندگی روزمره خود با انرژی مثبت و شاد است. از آنجایی که رنگ زرد بسیار روشن و سرزنده است، مانیکور شما هرگز دور از توجه نخواهد ماند. بعلاوه، آنها به شما اجازه می‌دهند تا ترکیب رنگ‌های زیاد و انواع دیزاین ناخن را از رنگ‌های پاستلی تا تیره از دیزاین ساده تا پیچیده امتحان کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید در تمام طول سال در مرکز توجه باشید، این رنگ آفتابی را برای مانیکور خود انتخاب کنید. همچنین راهنمایی‌های ما تضمین می‌کنند که برای استایل بعدی ناخن شما بسیار الهام‌بخش باشند، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ناخن‌های زرد رنگ برای فصل تابستان

لاک ناخن‌های زرد، صورتی، قرمز، بنفش و سبزآبی برای گذراندن روزها لب استخر عالی هستند. زرد آفتابی در این فصل بسیار محبوب است.

مانیکور زرد

مانیکور زرد

مانیکور زرد

بیشتر بخوانید: پاستیلی کردن ناخن‌ها در این فصل

لاک ناخن زرد برای ناخن‌های بلند

اگر شما همیشه ناخن‌های بلند را برای لاک ناخن زرد نامناسب در نظر می‌گرفتید، ما اینجا هستیم تا به شما ثابت کنیم که اشتباه می‌کنید. نه تنها آنها زیبا و ترند به نظر می‌رسند بلکه همچنین به شما اجازه خواهند داد تا ظاهری خاص و قوی برای خود درست کنید. بنابراین، اگر در نظر دارید که از آنها به عنوان استایل مانیکور شخصی خود استفاده کنید، به راحتی می‌توانید اینکار را انجام دهید.

مانیکور زرد برای ناخن‌های بلند

مانیکور زرد برای ناخن‌های بلند

مانیکور زرد برای ناخن‌های بلند

دیزاین ناخن زرد برای ناخن‌های کوتاه

حتی اگر به ناخن‌های کوتاه کمی رنگ مشکی اضافه کنید، باز هم درخنشده به نظر خواهند رسید، آن را ساده نگهدارید و تنها خط‌های مشکی یا یک ناخن مشکی به مانیکور خود اضافه کنید. با این حال، ناخن‌های زرد ساده نیز بسیار درخشان به نظر می‌رسند!

لاک زرد برای ناخن‌های کوتاه

مانیکور زرد برای ناخن‌های کوتاه

ناخن‌های زرد تابستانه دوست داشتنی با دیزاین لیمو

دیزاین ناخن با مرکبات، ما برای هوای آفتابی آماده هستیم! به مانیکور خود میوه اضافه کنید و بگذارید تصواتتان جاری شود، تابستان در راه است!

مانیکور زرد با دیزاین لیمو

مانیکور زرد با دیزاین لیمو

دیزاین ناخن زرد تابستانه

جای تعجبی ندارد که ناخن‌های زرد انتخابی مناسب برای تابستان هستند. داشتن ناخن‌هایی انقدر آفتابی و سرزنده بلافاصله شما را برای حال و هوای تعطیلات آماده می‌کنند. بعلاوه، راه‌های بسیاری برای داشتن مانیکور زرد وجود دارد، از لاک ناخن سبزآبی با اضافه کردن مقداری رنگ زرد گرفته تا ناخن‌های رنگین کمانی با دیزاین زرد.

مانیکور زرد با دیزاین ماهی

مانیکور زرد با دیزاین بستنی

مانیکور زرد با دیزاین فلامینگو

ناخن‌های زرد با فضای خالی

فضای خالی ترندی است که راه خود به بسیاری از زمینه‌های دنیای مد و زیبایی باز کرده و دیزاین ناخن نیز استثنا نیست. انجام دادن این ترند روی ناخن‌های زرد به تلاش زیادی نیاز ندارد. از آنجایی که زرد رنگ روشن و سرزنده‌ای است، هر رنگ تیره‌ای یا درست کردن فضای خالی در مقابل آن متضاد به نظر می‌رسد.

مانیکور زرد با دیزاین هندسی

مانیکور زرد با دیزاین گل

مانیکور زرد با دیزاین برگ

دیزاین ناخن ساده مشکی و زرد

با کمک رنگ‌های زرد و مشکی می‌توانید ظاهر ناخن‌های خود را چشمگیر کنید، مخصوصاً اگر آنها را با مقداری اشکال هندسی ترکیب کنید، این ایده را در نظر داشته باشید!

مانیکور زرد با دیزاین سنگ‌های تزیینی

دیزاین‌های ناخن زرد معرکه

درست است که پیش از این هم ذهنتان جایی دور مشغول تعطیلات بوده است اما هنوز هم در دفترتان مشغول به کار هستید؟ این ناخن‌های رنگ زرد ملایم با دیزاین گل یا برگ ملیح اضافه شده به شما کمک خواهد کرد تا حتی در محل کار خود نیز ریلکس کنید.

مانیکور زرد با دیزاین گل

مانیکور زرد با دیزاین گل

دیزاین ناخن زرد با سنگ

انواع دیزاین‌های زرد ملایم را با لاک ناخن زرد و سنگ ترکیب کنید تا مانیکوری با ظاهری شیک و فراموش نشدنی داشته باشید که برای هر موقعیتی مناسب هستند.

مانیکور زرد با دیزاین سنگ‌های تزیینی

بهترین لاک ناخن زرد

زمینه زرد روشن با اضافه شدن مقداری اکلیل نقره‌ای همیشه در مرکز توجه خواهد بود.

مانیکور زرد با دیزاین اکلیلی

مانیکور زرد با دیزاین اکلیلی

هنگامی که می‌خواهید مانیکور ناخن خود را مرز توجه قرار دهید، ناخن‌های زرد راهی مناسب خواهند بود. آنها بدون هیچ زحمتی توجه زیادی به خود جلب کرده و از چپ و راست تعریف و تمجید دریافت می‌کنند. هر زمانی که به ایده‎های تازه برای استایل جدید مانیکور خود احتیاج داشتید، بیشتر از این معطل نکرده و وبسایت ما را چک کنید.

بیشتر بخوانید: ترندهای بهاری و تابستانی ناخن در سال 2020

مطالب مرتبط