35 ایده طراحی ناخن زمستانی

35 ایده طراحی ناخن زمستانی

25 آبان 1401

ایده‌های ناخن زمستانی دقیقاً همان چیزی است که در حال حاضر به آن نیاز دارید. تعطیلات با روزهای سرد و زمستانی همراه است، اما این دلیلی برای ناراحتی نیست، برعکس. موضوع این است که ما مجموعه‌ای جدید از طراحی ناخن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا بدون توجه به فصلی که در خارج از آن باشد، بهترین ظاهر خود را داشته باشید. ما معتقدیم که تازه کردن هنر ناخن همیشه ایده خوبی است، نظر شما چیست؟ اجازه دهید نگاهی بیندازیم!


1. طراحی ناخن زمستانی دانه‌های برف 


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

ناخن‌های زمستانی دانه‌های برف یخبندان را روی دستان شما می‌گیرند، طرح‌های دانه برف نمایندگان درجه یک ناخن‌های فصل زمستان هستند. اما در مورد اینکه ناخن‌های برفی خود را خارق‌العاده‌تر از همیشه جلوه دهید چیست؟ پیشنهاد می‌کنیم ترکیب پایه سفید و دانه‌های برف قرمز تند را امتحان کنید.


2. طراحی ناخن زیبای زمستانی با ستاره اسپلش


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

نکته‌ای که در مورد ستاره‌ها وجود دارد این است که آن‌ها می‌توانند هم استایل جشن و هم استایل مناسب استفاده روزمره را داشته باشند. اگر به ما اعتماد ندارید، فقط نگاهی به این ترکیب براق بورگوندی و طلایی بیندازید. آیا می‌توانید به مناسبتی فکر کنید که نتوانید آن را برای آن بپوشید؟ ما نمی‌توانیم!


3. طراحی ناخن زمستانی گرم بافتنی


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

مانیکور بافتنی چیز دیگری است، هیچ شوخی در مورد آن وجود ندارد. اما برای ایجاد فضای زمستانی، باید رنگ‌های مناسب را انتخاب کنید.


4. طراحی ناخن‌ زمستانی براق آمبره


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

ترکیب آمبره با شاین و اکریل همراه زمستان می‌آیند. فقط تصور کنید چقدر جالب است که آن همه برف درخشان بیرون را با ناخن‌های درخشان خود هماهنگ کنید! ترکیبی از درخشش‌های آبی نیمه شب و نقره‌ای فوق‌العاده بی‌نظیر است!


5. طراحی ناخن زمستانی آب نباتی


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

یک طراحی کیوت و خوشمزه طراحی ناخن زمستانی آب نباتی است، این طراحی‌ ناخن زیبا و بامزه را روی ناخن‌های دستانتان تصور کنید فوق‌العاده نیست! در بین تینیجرها و دختران جوان بسیار محبوب و پرطرفدار است.


6. طراحی ناخن زمستانی آدم برفی


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

با انتخاب آدم برفی به عنوان دیزاین و طراحی ناخن‌هایتان، زیباترین مانیکور زمستانی را خواهید داشت. فقط به این ایده‌های شگفت‌انگیز نگاه کنید! قطعاً وسوسه خواهید شد که یکی از آن‌ها را روی دستانتان بیاورید.


7. طراحی ناخن زمستانی درختان پوشیده از برف 


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

به این دیزاین ناخن زمستانی باورنکردنی با الگوی یخ زده و درختان پوشیده از برف نگاه کنید. چنین طرح‌هایی از خود طبیعت الهام گرفته شده است. با نگاه کردن به آن‌ها طراوت جنگل زمستانی را احساس می‌کنیم. شما چطور؟


8. طراحی ناخن زمستانی با خطوط نازک


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

گاهی اوقات فقط برخی جزئیات کوچک برای تکمیل طراحی ناخن روزمره شما کافی است. خطوط نازک جزء طرح‌ ناخن ساده و شیک است و بر روی پایه براق واقعاً ظریف به نظر می‌رسند.


9. طراحی ناخن‌ زمستانی با مثلث‌های براق


طراحی ناخن

طراحی ناخن

با فرارسیدن فصل زمستان اکریل و شاین محبوب‌ترین چیز در هنر و طراحی ناخن است. برخی از اکریل‌های درخشان مانند این مثلث‌ها را به مانیکور خود اضافه کنید تا توجه همه افراد را به ناخن‌های خود جلب کنید.


10. طراحی ناخن زمستانی با شکلک حیوانات


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

خرس‌های قطبی و گوزن‌ها در واقع نمادهای زمستان هستند. به همین دلیل است که به تصویر کشیدن آن‌ها بر روی ناخن‌های خود راهی عالی برای خوش‌ آمد گویی به فصل زمستان است. علاوه بر این، طراحی این شکلک‌ها آسان و سرگرم‌کننده است و البته برای آن لازم نیست که یک هنرمند حرفه‌ای باشید.


11. طراحی ناخن درخت کریسمس


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

درخت کریسمس آن حال و هوای جذاب تعطیلات آینده را دارد. این بدان معنی است که تزئین ناخن‌های خود با درختان کریسمس رنگارنگ یک راه عالی برای اضافه کردن چیزی روشن به ظاهر جشن شما است. ما مطمئن هستیم که حداقل یکی از این ایده‌ها قلب شما را تسخیر می‌کند!


12. طراحی ناخن زمستانی نقوش اسکاندیناوی 


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

مانیکور زمستانی بدون الگوهای زمستانی ناقص خواهد بود. رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را با طراحی زیبای اسکاندیناوی تزئین کنید تا زمستانی و جشن به نظر برسید!


13. طراحی ناخن‌ زمستانی شطرنجی کلاسیک


طراحی ناخن

طراحی ناخن

طراحی ناخن

اگر مدل‌های کلاسیک ناخن را ترجیح می‌دهید، اما همچنان می‌خواهید که ناخن‌های زمستانی‌تان با محیط تعطیلات مطابقت داشته باشد، پس فکر کردن به گزینه‌ای بهتر از طراحی ناخن شطرنجی برای شما سخت است. این الگو در حال حاضر پیچیده به نظر می‌رسد، بنابراین لازم نیست به تزئینات اضافی فکر کنید. با این حال، اگر می‌خواهید آن را با برخی از هنرهای ناخن جشن تکمیل کنید، از انجام این کار خوشتان می‌آید. فقط مطمئن شوید که به رنگ‌های کلاسیک پایبند باشید و مطمئن باشید که بهترین طراحی ناخن را برای تعطیلات خواهید داشت.


کلام آخر


طراحی ناخن زمستانی محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌ها و دیزاین‌های ناخن است، زیرا ایده‌ای خلاقانه‌ زیادی را می‌شود به‌کاربرد و آن را با تم کریسمس عجین می‌شود. بنابراین حال و هوای جشن دارد و از شکلک‌های بابانوئل و گوزن‌ها گرشفته تا دانه برف و طرح‌های بافتنی را شامل می‌شوید. در اینجا مجموعه‌ای از بهترین و جذاب‌ترین ایده‌های طراحی‌ ناخن زمستانی آورده‌ایم، امیدواریم این ایده‌ها مورد پسند شما واقع شود و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید! فراموش نکنید که برای به روز رسانی بررسی کنید!

بیشتر بخوانید: 13 طرح ناخن پاییزی 2022

مطالب مرتبط