18 تا از دیدنی‌ترین دیزاین ناخن رنگین‌‌ کمانی اینجاست

18 تا از دیدنی‌ترین دیزاین ناخن رنگین‌‌ کمانی اینجاست

17 آذر 1399

امروزه زندگی بسیار یکنواخت، کسالت بار و حتی گاهی خسته کننده شده است. شاید با بعضی روش‌‌ها بتوان تغییری در زندگی ایجاد کرد و حس و حال تازه‌ای به آن بخشید. در این مقاله می‌خواهیم شما را با چندین ایده دیزاین ناخن رنگین کمانی آشنا کنیم تا بتوانید با استفاده از کمی رنگ و نور طراوت را به زندگی‌تان باز گردانید.

دیزاین آمبره با رنگ‌‌های نئونی

طرح رنگین‌‌کمانی اکریلیک طراوت خاصی به ناخن‌‌های شما می‌دهد. گاهی پیش می‌‌آید که نمی‌‌توانید در مورد رنگ مورد علاقه خود تصمیم بگیرید. در این گونه موارد می‌‌توانید از این طرح استفاده کنید تا همزمان چندین رنگ را روی ناخن خود داشته باشید و هیچ کدام از رنگ‌های مورد علاقه‌‌تان را از دست ندهید.

مانیکور آمبره رنگین کمانی

دیزاین رنگین‌‌ کمانی خال‌‌ خالی

طیف طراحی رنگین کمانی بسیار وسیع‌تر از چیزی است که فکرش را بکنید. مثلا کافی است با یکی از ابزار طراحی ناخن روی طرح رنگین‌‌کمانی را با نقطه‌‌های بزرگ و کوچک تزیین کنید و زیبایی آن را دو چندان نمایید.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین خال خالی

دیزاین رنگین‌‌ کمانی نواری

یکی از مزایای دیزاین ناخن رنگین‌‌ کمانی این است که می‌‌توانید آن را با روش‌‌های مختلف و ساده، متنوع‌تر و جذاب‌تر کنید. یکی از این روش‌ها استفاده از طرح‌‌های نواری است، بخصوص اگر آن را با رنگ مشکی نیز ترکیب کنید که دیگر معرکه می‌شود. مثلا پشت زمینه طرح ناخن مشکی باشد و بعد یک نوار رنگین‌‌کمانی را در دل این پشت‌‌ زمینه جذاب جا دهید.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین نواری

دیزاین رنگین‌‌ کمان روی پس‌زمینه سفید

پس‌‌‌زمینه سفید دقیقا همان چیزی است که می‌‌تواند زیبایی و برجستگی رنگ‌های دیگر را به بهترین شکل نشان دهد. فارغ از این که کجا می‌‌روید و با چه کسی قرار ملاقات دارید، این طرح  مانیکور می‌‌تواند یکی از بهترین گزینه‌‌ها باشد.

مانیکور رنگین کمانی روی لاک سفید

مانیکور رنگین ‌‌کمانی با پاشیدن رنگ

برای ایجاد این طرح زیبا اصلا لازم نیست حرفه‌‌ای باشید. می‌‌توانید به راحتی با پاشیدن رنگ‌‌های مورد علاقه‌‌تان، یک طرح خارق‌‌العاده ایجاد کنید. به همین سادگی!

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین پاشیدن رنگ

ناخن‌های آبنباتی

طرح‌های آبنباتی را اکثر خانم‌‌ها دوست دارند. پس چه بهتر که آن را روی ناخن‌‌های خود امتحان کنید و از زیبایی‌‌اش لذت ببرید. مطمئن باشید که دوستانتان محو تماشای ناخن‌‌های شما خواهند شد و بابت این انتخاب شما را تحسین خواهند کرد.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین آبنباتی

دیزاین رنگین ‌‌کمانی زیگزاگی

جدا از این که رنگی بودن طرح رنگین کمان بسیار جذاب است، این که رنگ‌ها به چه شکل کنار هم قرار گیرند نیز می‌تواند جذابیت طرح مانیکور شما را دو چندان کند. یکی از این موارد طرح زیگزاگی است که بسیار پر‌‌طرفدار است.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین زیگزاکی

دیزاین فرنچ آمبره رنگین کمانی

تمام کسانی که از مدت‌‌ها پیش به دنبال مانیکور کلاسیک بوده‌‌اند و همیشه خواسته‌‌اند این کار را به بهترین نحو انجام دهند، با اشتیاق از این طرح استقبال می‌‌کنند. فرنچ ناخن با سایه‌های پاستیلی تمام چیزی است که هم زیبایی ناخن را به بهترین شکل نشان می‌دهد و هم اصول مانیکور کلاسیک را در خود دارد.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین فرنچ

ناخن‌‌های مشکی مات با طرح‌‌های نقطه‌ای رنگین کمانی

قطعا همه افراد طرفدار رنگ‌های براق نیستند. پس چه بهتر که این طرح را هم امتحان کنید. طرح‌های نقطه‌‌ای رنگی روی پس زمینه مشکی مات، جزو طرح‌‌هایی است که با زیبایی فوق‌‌العاده‌‌اش، توجه اطرافیان را به خود جلب می‌‌کند.

مانیکور مشکی مات با دیزاین خال خالی رنگین کمانی

آمبره رنگین‌‌کمانی با تکنیک مُهر ‌‌زنی (استمپینگ)

تکنیک مهر‌‌ زنی (استمپینگ) یکی از تکنیک‌‌هایی است که شاید در نگاه اول تسلط بر آن به نظر افسانه‌‌ای بیاید، اما با کمی تکرار و تمرین می‌‌توانید آن را به بهترین شکل انجام دهید و از زیبایی خیره کننده‌‌اش لذت ببرید.

دیزاین رنگین کمانی ناخن با استامپ

طرح‌‌های هندسی رنگین کمانی

اغلب موارد، در نگاه اول شاید به نظر آید که طرح‌‌های هندسی شما را خشک و غیر‌‌منعطف نشان می‌دهد اما وقتی پای مانیکور‌‌های رنگین ‌‌کمانی پیش بیاید، اوضاع کاملا فرق می‌کند. کافی است تلفیقی از طرح‌‌های رنگین‌‌کمانی و اشکال هندسی را امتحان کنید و با یک تیر دو نشان بزنید.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین هندسی

رنگ‌‌های پاستیلی نقطه‌‌ای

رنگ‌‌های پاستیلی جلوه‌‌ای فوق‌‌العاده از لطافت و زنانگی شما است. وقت آن رسیده که با چنین طرح‌‌هایی یک شاهکار بی‌‌نظیر خلق کنید.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین خال خالی

پس زمینه خنثی با طراح‌‌های رنگی

امروزه رنگ‌‌های خنثی (رنگ ناخن طبیعی) طرفداران بسیاری دارد. اما به همین رنگ‌‌های خنثی نیز می‌توان با کمی تغییر، مانند آنچه در عکس زیر می‌بینید، ظاهری زیباتر و جذاب‌تر بخشید. قطعا با مانیکور‌‌هایی از این دست، مانند یک ستاره خواهید درخشید.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین آبشاری

ناخن‌های رنگین‌‌کمانی با طرح‌‌های انتزاعی

با ادغام طرح‌‌های رنگین کمانی و طرح‌‌های انتزاعی می‌توان مانیکور‌‌های بی‌‌نظیری را ایجاد کرد. باور نمی‌‌کنید. خودتان ببینید!

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین انتزاعی

طرح ناخن ماندلا

وقتی صحبت از هنر ناخن رنگین ‌‌کمانی به میان آید، بسیاری از ایده‌‌ها ارزش امتحان کردن را دارند. یکی از آن‌ها، طرح‌‌های ماندلا است. اگر خیلی در نقاشی مهارت ندارید، نگران نباشید، مهر‌‌های ناخن بسیاری با طرح‌‌های زیبا هستند که به کمک شما می‌‌آیند.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین ماندلا

مانیکور رنگین‌‌کمانی گورخری

تا‌‌بحال به این فکر کرده‌اید که لازم نیست طرح‌‌های گورخری فقط سیاه و سفید باشند؟ ذهن خود را آزاد بگذارید و اجازه بدهید در آسمان خیال پرواز کند. مثلا یک طرح گورخری چند رنگ را در نظر بگیرید. مطمئنا این طرح جزو مانیکورهای جذاب و مورد علاقه‌تان خواهد بود.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین گورخری

ادغام ناخن‌‌های رنگین کمانی و طرح‌‌های گرمسیری

قطعا رنگ‌‌های روشن ویژه فصل‌‌های گرم سال هستند. برای همین است که رنگ‌‌های گرمسیری یک ایده عالی به نظر می‌رسند. کافی است یکی از این طرح‌‌ها را امتحان کنید و حس این که در یک تعطیلات تابستانی فوق‌‌العاده به سر می‌برید را به خود هدیه دهید.

مانیکور رنگین کمانی با دیزاین هوایی

و در پایان ایده ناخن‌های رنگین‌‌ کمانی، می‌‌تواند به استایل مانیکور شما طراوت و شادابی ویژه‌‌ای ببخشد. به شما اطمینان می‌‌دهیم با این ایده‌‌های خیره کننده، همواره جذاب و فوق‌‌العاده به نظر خواهید رسید.

بیشتر بخوانید: ناخن‌های صورتی مات که عاشقش می‌شوید

مطالب مرتبط