11 طرح ناخن ترند در سال 2023

11 طرح ناخن ترند در سال 2023

19 دی 1401

ارائه ایده‌های تازه برای ناخن‌ها گاهی اوقات می‌تواند کار بسیار سخت و دردسر‌سازی باشد، به‌ویژه زمانی که می‌خواهید از ترند‌های داغ جانمانید اما نگران نباش ما کار را برای شما انجام داده‌ایم. مطالب زیر حاوی مقداری ایده است که شیک‌ترین و جذاب‌ترین سبک‌های مانیکور را برای هر نوع، طول و شکل ناخن نشان می‌دهد. با گرفتن هر یک از آن‌ها، مطمئناً ناخن‌های شیک و مد روز خواهید داشت. بنابراین، به سادگی ایده طرح ناخنی را که بیشتر در ذهن شما است به ناخن‌کار خود نشان دهید.


1. طرح ناخن صورتی براق


طرح ناخن صورتی براق و درخشان محبوبیت خود را مدیون تنها یک نفر است او کسی نیست به جز هایلی بیبر آن هم زمانی که یکی از ترندهای اصلی این طرح ناخن جذاب و دوست‌داشتنی به دنیای زیبایی معرفی کرد، همه شیفته آن شد‌یم. این رنگ ناخن به راحتی روی ناخن‌های طبیعی، اکریلیک و ژل به دست می‌آید. شما فقط باید سایه و فرمول مناسب لاک، پودر یا ژل را پیدا کنید و مطمئن باشید که یک مانیکور آماده دوربین خواهید داشت. بنابراین، ممکن است به برخی از داغ‌ترین ایده‌های زیبایی ناخن صورتی براق نیاز داشته باشید که در زیر گردآوری کرده‌ایم.


2.طرح ناخن گوت


طراحی گوت برگشته‌اند و ما نمی‌توانیم بیشتر از این هیجان‌زده باشیم. در حالی که سریال تلویزیونی پر شور چهارشنبه تنها مقصر آن نیست، بدیهی است که کمترین آن نیز نیست. برای کشیدن یک طرح ناخن گوت، می‌توانید از ایده‌های ساده ناخن مشکی یا چیزهای پیچیده‌تر استفاده کنید، اگر دوست دارید. و جای نگرانی نیست. لباس شما واقعاً تفاوت زیادی ایجاد نمی‌کند، زیرا این مدل ناخن با هر سبک و رنگ لباسی خوب به نظر می‌رسد.


3.طرح ناخن سه‌بعدی


در صورتی که به دنبال ایده‌های بسیار جذاب برای ناخن‌هایتان هستید، طراحی ناخن سه‌بعدی چیزی است که به دنبال آن هستید. طرح ناخن سه‌بعدی یکی از بهترین ایده‌های اکریلیک است اما حتی اگر ناخن‌های طبیعی یا ژلیش داشته باشید، می‌توانید یکی از شیک‌ترین ایده‌ها و طراحی‌ها را روی ناخن‌هایتان بیاورید. 


4.طرح ناخن تزئین شده با اکسسوری


اگر می‌خواهید به ناخن‌های خود رنگ و لعاب بدهید به سختی می‌توان گزینه‌ای بهتر است استفاده از اکسسوری ناخن پیدا کرد. آن‌ها در فرم ناخن، اندازه‌ و سبک‌های زیادی وجود دارند که انتخاب چیزی مطابق با ترجیحات شما آسان است. در حالی که این می‌تواند یک راه مطمئن برای استفاده از ایده‌های ساده ناخن کوتاه باشد، حتی می‌توانید ناخن‌های بلند خنجری یا گلدانی را با اکسسوری تزئین کنید. 


5.طرح ناخن کروم


ناخن‌های کرومی مدتی است که یکی از شیک‌ترین ایده‌ها برای ناخن‌های شیب‌دار بوده است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها محبوبیت خود را از دست بدهند. بنابراین، با خیال راحت از ناخن کار خود بخواهید که این سبک مانیکور فوق‌العاده را برای هرکسی که ناخن‌های شما را می‌بیند، شگفت‌زده کند. علاوه بر این، ایده‌های طراحی ناخن کرومی بسیار متنوع هستند. آن‌ها طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به شما ارائه می‌دهند و با تعداد بی‌شماری از طراحی‌ها پیچیده ترکیب شوند.


6.طرح ناخن با شکلک لبخند


افرادی که نگرش مثبت به زندگی دارند باید از هر فرصتی برای نشان دادن آن استفاده کنند. به هر حال، این افراد می‌توانند به دیگران الهام بخشند تا طرز فکر خود را تغییر دهند یا حداقل آن‌ها را تشویق کنند. به این ترتیب، صورت خندان که روی تمام ناخن‌های شما طراحی می‌شود یکی از بهترین ایده‌ها است. مطمئناً مناسب فضای رسمی مثل دانشگاه یا محل کار نخواهد بود. بنابراین، اگر دانشگاه یا محل کار شما بسیار سخت‌گیر است شاید بخواهید به دنبال ایده‌های خنثی ناخن باشید. با این حال، اگر شما آزاد هستید که هر سبکی را برای برای ناخن‌هایتان انجام دهید، این طرح ناخن را حتماً در نظر بگیرید.


7.طرح ناخن هندسی


شاید در مدرسه هندسه را دوست نداشته باشید، اما این دلیلی برای دوری جستن از طراحی هندسی ناخن نیست. از این گذشته، هیچ کس شما را وادار نمی کند تا مشکلات پیچیده را حل کنید. شما می‌توانید با تزئین ناخن‌هایتان با ایده‌های ساده‌ای که دارای اشکال هندسی هستند استفاده کنید، آن‌ها از خطوط مستقیم شروع می‌شوند و به اهرام و منشورهای پیچیده ختم می‌شوند و حتی اگر این برای شما خیلی سخت به نظر می رسد، برچسب‌های ناخن و استنسیل بهترین گزینه برای شما هستند.


8. طرح ناخن با شکلک حیوانات


دختران دوست دارند ناخن‌های خود را با طرح‌ها و شکلک‌های حیوانات تزئین کنند. اگر چه می‌خواهید با طراحی و دیزاین خاص و متفاوت خود در میان جمعیت متمایز شوید، از طرح ناخن با شکلک حیوانات بهره بگیرید. این می‌تواند هر چیزی که دوست دارید باشد، آیا به سراغ ایده‌ طرح ناخن حیوانات وحشی می‌روید یا اینکه حیوانات کیوت و کوچک را ترجیح می‌دهید این به شما بستگی دارد. می توانید مطمئن باشید که طراحی ناخن شما بدون توجه به اینکه کجا بروید زیبا و جذاب به نظر می‌رسد.


9. طرح ناخن انتزاعی 


اگر برای انتخاب طرحی برای مانیکور خود مشکل دارید، هرگز نمی‌توانید با ایده‌های انتزاعی رنگ ناخن اشتباه کنید. آن‌ها کاملاً برای هر شکل و اندازه ناخن کاملاً مناسب هستند. بنابراین، چه به دنبال ایده‌های ناخن بلند ژلیش باشید یا ایده‌های ناخن اکریلیک کوتاه، جستجوی شما در اینجا متوقف می‌شود. یکی از بهترین چیزها در مورد طرح ناخن انتزاعی این است که هیچ قانون یا الزامی برای آن وجود ندارد. به همین دلیل است که ناخن‌های انتزاعی ترند داغی هستند که به این زودی‌ها از مد نمی‌افتند و با قدرت تمام محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. 


10.طرح ناخن ترکیبی


وقتی برای اولین بار به این ایده‌ها و طرح ناخن‌ها نگاه می‌کنید، درک نمی‌کنید که چگونه می‌توانند با یکدیگر مطابقت داشته باشند در حالی که کاملاً متفاوت به نظر می‌رسند. اما پس از بررسی دقیق، ممکن است متوجه شوید که آن‌ها دارای عناصر خاصی هستند که همه چیز را به هم متصل می‌کند. این‌ها می‌توانند شامل رنگ‌ها، شکل‌ها، الگوها یا طرح‌های مشابه باشند. از آنجایی طرح ناخن ترکیبی بسیار روشن و شاد ظاهر می‌شود، یکی از بهترین ایده‌های ناخن تابستانی به شمار می‌آید.


11. طرح ناخن گل


 

برای ایده‌های زیبا و جذاب ناخن، طرح ناخن گلی را در نظر بگیرید. ‌آنقدر دخترانه و شیرین هستند که در همین لحظه عاشق آن‌ها خواهید شد. به علاوه، تنوع طرح‌های مختلف به قدری زیاد است که هر کس به راحتی می‌تواند یک استایل مانییکور مطابق با سلیقه خود پیدا کند. ناخن‌های گلدار در هر محیطی و در تمام طول سال عالی هستند، اما به عنوان ایده‌های ناخن بهاری بسیار محبوب هستند.


کلام آخر


البته این‌ها تمام طرح‌ها و ترند که در این سال مورد توجه قرار گرفته‌اند نیستند و هر روز هم به شمار این مانیکور‌ها افزود می‌شود اما سعی کردیم در این مقاله تمام سبک و سلیقه‌ها را در نظر بگیریم تا همه بتوانند ایده‌های مناسب خودشان بیابند بنابراین 11 طرح ناخن ترند در سال 2023 در اینجا گردآوری کردیم تا شما براحتی بتوانید ایده بگیرید و طرح ناخن مورد علاقه خود را بیابید.

بیشتر بخوانید: 35 طرح ناخن خاکستری که باید در سال 2023 امتحان کنید

مطالب مرتبط