35 طرح ناخن خاکستری که باید در سال 2023 امتحان کنید

35 طرح ناخن خاکستری که باید در سال 2023 امتحان کنید

07 دی 1401

برای مانیکور بعدی خود از رنگ‌های خنثی ایده بگیرید. در حالی که نود اولین چیزی است که به ذهنتان می‌رسد، چرا چیزی متفاوت‌تر را امتحان نمی‌کنید و به جای آن رنگ خاکستری را انتخاب نکنید؟ این یک رنگ پایه عالی است که کامل کننده رنگین کمان رنگ‌های دیگر است، اما به اندازه کافی منحصربه‌فرد و جذاب است که خودش را حفظ کند. سبک‌ها و طرح‌های زیادی وجود دارد که قبل از بازدید بعدی از سالن شما را هیجان‌زده و وسوسه می‌کند.


1. طرح ناخن خاکستری‌ انتزاعی 


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

 

ناخن‌های انتزاعی راهی فوق‌العاده برای نشان دادن شخصیت و اجازه دادن به تخیل شما هستند. این طرح خاص سایه‌های مختلف خاکستری را با رنگ‌های دیگر مثل سیاه، سفید و بژ ترکیب می‌کند. از نوار ناخن برای ایجاد بلوک‌های رنگی با لبه‌های تیز استفاده کنید. رنگ‌های تازه در این استایل وقتی با یک لباس ساده و تمیز مانند شلوار جین سفید، دکمه آبی و یک جفت کفش کتانی پاستلی ترکیب شوند، فوق‌العاده هستند.


2. طرح ناخن‌ خاکستری و سفید


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

این ناخن‌های هنری خاکستری و سفید دارای یک عنصر آسمانی دوست داشتنی هستند که دقیقاً با فصل شبح‌وار مطابقت دارد. این طرح اساساً یک مانیکور فرانسوی با نوک‌های خاکستری نقره‌ای و اضافه‌شده به رنگ سفید در امتداد خطوط لبخند برخی از ناخن‌ها است. جزئیات اضافی با ستاره‌ها، نقطه‌ها و گربه‌ای که روی هر ماه سفید نشسته است اضافه شده است. البته، شما به راحتی می توانید این سبک را برای هر فصلی تطبیق دهید و رنگ‌های مناسب کریسمس یا رنگ‌های روشن را برای جشن تولد اضافه کنید.


3. طرح ناخن خاکستری کریسمس 


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

با فرارسیدن سال نو میلادی یکی از داغ‌ترین ترند‌های فصل طرح‌ها و دیزاین‌های کیوت و دوست داشتنی کریسمس  و ایده طراحی ناخن زمستانی خواهد بود اگر طرفدار رنگ‌های گرم سبز و قرمز نیستید می‌توانید از رنگ خنثی خاکستری بهره بگیرید که در کنار طراحی‌های کریسمس فوق‌العاده زیبا و دلربا به نظر می‌رسد.


4. طرح ناخن خاکستری نقره‌ای


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

نقره‌ای واقعاً فقط نسخه متالیک خاکستری است، بنابراین منطقی است که این دو به طرز باورنکردنی با هم خوب کار کنند. از برچسب‌های ناخن برای ایجاد این طرح ناخن خاکستری استفاده کنید، زیرا بسیار آسان‌تر خواهد بود و در وقت و تلاش شما صرفه جویی می‌کند. خاکستری روشن زیبا به نظر می‌رسد، اما می‌توانید از خاکستری‌های میانی و تیره نیز برای پایه استفاده کنید، زیرا نقره‌ای همچنان به زیبایی روی هر دو می‌درخشد.


5. طرح ناخن خاکستری مات آمبره


طرح ناخن

طرح ناخن

ناخن‌های آمبره یکی از بزرگترین ترندهای این فصل هستند. زمانی که از رنگ روشن به رنگ تیره تغییر می کنید، بهترین به نظر می‌رسد، بنابراین طیف خاکستری یک پالت رنگ ایده‌آل برای کار است. روکش مات نیز بسیار پیچیده است و جایگزین خوبی برای درخشش بالا است. تنها چیزی که نیاز دارید دو رنگ لاک خاکستری مات، مقداری چسب ناخن و یک اسفنج است. پوست اطراف ناخن را با چسب محافظت کنید، سپس پایه خاکستری روشن را روی آن رنگ کنید. سپس، خاکستری تیره را روی اسفنج بمالید و آن را به نوک ناخن‌هایتان بکشید تا به ظاهر دلخواهتان برسید. بگذارید خشک شود، و شما آماده هستید!


6. طرح ناخن خاکستری نود 


طرح ناخن

طرح ناخن

نود و خاکستری دو رنگ خنثی فوق‌العاده هستند که برای طراحی ناخن به خوبی با هم ست می‌شوند. این استایل ساده و خنثی برای محل کار عالی است، اما زمانی که لباس‌های پاستلی زیبا را می‌پوشید، به خوبی می‌آید. از رنگ خاکستری برای دنبال کردن نوک ناخن و همچنین شکل لونولا یا قوس کم رنگ ریشه ناخن که نزدیک کوتیکول قرار دارد استفاده کنید. این طرح روی ناخن‌های کوتاه‌تر بهتر عمل می‌کند، جایی که شکل هر دو خط برای یک استایل یکنواخت و متعادل مطابقت دارد.


7. طرح ناخن با سایه‌های خاکستری 


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

مانیکور خود را با استفاده از سایه‌های خاکستری ساده نگه دارید. می‌توانید از تاریکی به روشن در سراسر انگشتان خود تغییر دهید یا ترتیب را با هم ترکیب کنید. کمی اکریل بزنید تا کمی درخشش داشته باشید زیرا هرگز فرصت اشتباهی برای اضافه کردن درخشش بیشتر نیست. زیبایی این ظاهر این است که روی هر شکل و طول ناخن کار می‌کند. فرقی نمی‌کند ناخن‌های خنجری بلند یا گلدانی کوتاه داشته باشید، شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.


8. طرح ناخن خاکستری و صورتی  


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

خاکستری و صورتی ترکیب زیبایی هستند. ناخن صورتی یک انتخاب کلاسیک برای طراحی ناخن است زیرا رنگی است که برای همه خوب به نظر می‌رسد. این ترکیب نشان‌دهنده عشق و زنانگی است. وقتی رنگ صورتی را با خاکستری ترکیب می‌کنید، راهی عالی برای رنگ دادن به ناخن‌هایتان است. شما می‌توانید هر سایه صورتی را انتخاب کنید، چه ملایم و کم رنگ یا روشن و پررنگ، بسته به اینکه چقدر می‌خواهید در برابر خاکستری ظاهر شود.


9. طرح ناخن خاکستری و طلایی 


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طلایی و خاکستری یک ترکیب عالی از رنگ خنثی و گرم است. می‌توانید طرح ناخن ساده و شیک یا فانتزی را روی پایه لاک خاکستری بکشید و استایلی شیک و منحصر‌به‌فرد داشته باشید.


10. طرح ناخن خاکستری تیره مینیمال


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

با ناخن‌های خاکستری تیره استایلی زیبا و ناخن‌های انتزاعی ترند انتخاب کنید. روکش مات به خصوص زمانی که با عناصر سفید ظریف همراه باشد خیره‌کننده است. هنر خط انتزاعی فقط به اندازه‌ای است که جزئیاتی را بدون کاهش ظاهر کلی اضافه کند. این یک طراحی عالی برای شب است، اما به عنوان یک استایل زمستانی نیز عالی به نظر می‌رسد. 

بیشتر بخوانید: 9 ایده طرح ناخن یلدایی برای 1401

مطالب مرتبط