ناخن‌های انتزاعی ترند در تابستان 2022

ناخن‌های انتزاعی ترند در تابستان 2022

10 مرداد 1401

ناخن‌های انتزاعی داغ‌ترین ترند این روزها هستند که اینستاگرام را فراگرفته است و به نظر می‌رسد که تا مدت‌ها باقی بماند.

برای داشتن ناخن‌ با طرح‌های انتزاعی به چند لاک ناخن و قلم طراحی نیاز دارید. در واقع هیچ قانونی برای طراحی ناخن‌های انتزاعی وجود ندارد کافی است خلاقیت به خرج دهید و طرح‌های زیبای انتزاعی را روی ناخن دستانتان بکشید. اگر هنوز مطمئن نیستید چه طرحی بزنید با ما همراه شوید تا ایده‌ ناخن‌های انتزاعی ترند در تابستان 2022 را ببینید.


1. ناخن‌های انتزاعی آبی و زرد


اگر به دنبال یک سبک منحصر‌به‌فرد و خلاقانه هستید این ناخن انتزاعی که داغ‌ترین ترند تابستان امسال است را امتحان کنید و استایلی شیک و زیبا داشته باشید.

ناخن‌های انتزاعی آبی و زرد


2. ناخن انتزاعی سیاه و سفید


ترکیب سیاه و سفید همیشه جواب می‌دهد و جلوه‌ای چشمگیر را به ناخن‌ها می‌بخشد. اگر از خاص و متفاوت بودن لذت میبرید، طراحی انتزاعی سیاه و سفید را روی زمینه شیشه‌ای ایدهای جذاب و دوست داشتنی برای ناخن‌های ترند در تابستان است.

ناخن انتزاعی سیاه و سفید


3. ناخن‌های انتزاعی کوتاه


اگر به خاطر محل کارتان از ناخن‌های بلند با طرح‌های شلوغ و رنگ‌های شاد و پررنگ اجتناب می‌کنید، ولی باز هم می‌توانید مانیکوری زیبا را روی دستانتان داشته باشید به این ناخن انتزاعی کوتاه زیبا نگاه کنید شیرین و دوست داشتنی نیستند.

 

ناخن‌های انتزاعی کوتاه


4. ناخن‌های انتزاعی بادامی


اگر آماده‌اید که ناخن‌های بلند بادامی با طرح و دیزاین شاد و تابستانی را امتحان کنید، این ناخن‌های انتزاعی زیبا با رنگ‌های جذاب و دوست‌داشتنی ایده خوبی برای تابستان امسال است.

 

ناخن‌های انتزاعی بادامی


5. ناخن‌های انتازعی فرنچ


به نظر من یکی از خلاقانه‌ترین ترند ناخن‌های انتزاعی تابستان امسال ناخن‌های فرنچ با طراحی انتزاعی که در نوک ناخن‌ها متمرکز شده است. کمتر طرحی را می‌توان یافت که در نهایت سادگی و ظرافت از رنگ‌های گرم و شاد در آن به کار رفته باشد.

ناخن‌های انتازعی فرنچ


6. ناخن‌های انتزاعی صورتی


ناخن‌های انتزاعی صورتی از این دخترانه‌تر هم هست! در نهایت سادگی، ظریف و زیباست و کاملاً با استایل دانشجویی هماهنگ است. این طرح ناخن‌ها را امتحان کنید و شاهد نگاه‌های تحسین برانگیز اطرافیانتان باشید.

ناخن‌های انتزاعی صورتی


7. ناخن‌های انتزاعی رنگارنگ


اگر هنوز هم نتوانسته‌اید رنگ دلخواهتان را برای داشتن جذاب‌ترین ترند تابستان امسال پیدا کنید چرا از همه رنگ‌ها استفاده نمی‌کنید! بله هر ناخن را با یک لاک طراحی کنید، نتیجه کار مانیکور جالب و کیوتی از آب در می‌آید. شما با ما هم نظر نیستید!

ناخن‌های انتزاعی رنگارنگ


8. ناخن‌های انتزاعی سبز و نارنجی


ترکیب سبز و نارنجی کمتر با هم استفاده می‌شود اما خودتان ببینید چه مانیکور زیبا و دلربایی را درست کرده‌اند. دو رنگ تابستانی در ناخن‌های ترند تابستانی، فوق‌العاده نیست!

ناخن‌های انتزاعی سبز و نارنجی


9. ناخن‌های انتزاعی رنگین کمانی


اگر به دنبال‌ چیزی رنگارنگ و متفاوت هستید پیشنهاد من به شما ناخن‌های انتزاعی رنگین‌کمانی هستند. برای این کار از سه رنگ آبی، صورتی و زرد استفاده کنید و با یک لاک شاین طلایی کار را تمام کنید.

ناخن‌های انتزاعی رنگین کمانی

ناخن‌های انتزاعی رنگین کمانی


10. ناخن‌های انتزاعی فیروزه‌ای


تابستان رنگ‌های شاد و باطراوت را فرا می‌خواند. ناخن‌های فیروزه‌ای ایده‌ای عالی برای استایل تابستانی شما با رنگ‌های اصیل ایرانی است. فقط به این ناخن‌های بلند گلدونی با طرح‌های انتزاعی و ترکیب رنگ صورتی و فیروزه‌ای نگاه کنید، واقعاً شاهکار است.

ناخن‌های انتزاعی فیروزه‌ای


11. ناخن‌های انتزاعی نئونی


به این شاهکار ناخن‌های انتزاعی نئونی نگاه کنید این‌ها در ماه‌های تابستان معجزه می‌کند. هر رنگی را که بیشتر دوست داشتید انتخاب کنید و یک طرح سرگرم‌کننده و منحصر‌به‌فرد داشته باشید.

ناخن‌های انتزاعی نئونی


12. ناخن‌های انتزاعی گلدونی


اگر هم می‌خواهید ناخن‌های انتزاعی ترند تابستانی داشته باشید و هم چیزی خاص و منحصر‌به‌فرد باشد، این ناخن‌های بلند گلدونی که با لاک مات و شاین طراحی شده را  پیشنهاد می‌‌کنیم. مطمئن باشید که با این مانیکور زیبا در هر جمعی خواهید درخشید.

ناخن‌های انتزاعی گلدونی

ناخن‌های انتزاعی گلدونی


13. ناخن‌های انتزاعی گلدار


ترکیب ناخن‌های انتزاعی و طرح‌‌های گلدار کیوت و دوست داشتنی هستند و ظرافت و زیبایی با هم دارند. اگر از انتخاب ناخن‌های انتزاعی مطمئن نیستید در عین حال ترند تابستانی را روی ناخن‌های خود می‌خواهید، این ترکیب ایده‌ی جالبی برای شما خواهد بود.

ناخن‌های انتزاعی گلدار


14. ناخن‌های انتزاعی بادامی


جذابیت ناخن‌های انتزاعی به تطبیق‌پذیری آن‌ها است با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی وجود دارد شما بنابر سلیقه‌ی خود می‌توانید انواع ناخن‌های ساده، شلوغ یا با رنگ‌های ملیح و خنثی یا شاد و جیغ را انتخاب کنید. ناخن‌های انتزاعی روی انواع فرم بادامی، گلدونی و گرد عالی می‌شود.

ناخن‌های انتزاعی بادامی

ناخن‌های انتزاعی بادامی

ناخن‌های انتزاعی بادامی


15. ناخن‌های انتزاعی پاستیلی


اگر عاشق لاک ناخن‌های پاستیلی هستید این ناخن‌های کیوت و زیبا را به شما پیشنهاد می‌کنم این‌ها با هر استایل و سبک لباسی مطابقت دارد. همینطور برای محل کار و هم برای میهمانی و دورهمی مناسب است.

ناخن‌های انتزاعی پاستیلی

ناخن‌های انتزاعی پاستیلی


16. ناخن‌های انتزاعی مات


مانیکور ناخن یکی از خلاقانه‌ترین حوزه‌های صنعت مد است. این کاملاً در ناخن‌های انتزاعی که داغ‌ترین ترند تابستان امسال هستند قابل مشاهده است. طرح‌های انتزاعی با لاک‌های مات و رنگارنگ خلاقیت جالب و جدیدی است.

ناخن‌های انتزاعی مات

بیشتر بخوانید: 22 ایده جذاب برای ناخن مشکی مات در تابستان 2022


17. ناخن‌های انتزاعی آبی


آبی یکی از اصلی‌ترین رنگ‌های تابستان است و ترکیب آن با  یک ترند تابستانه فوق‌العاده زیبا و دوست داشتنی است. اگر برای تعطیلات به کنار ساحل دریا می‌روید ناخن‌های انتزاعی آبی استایلی جذاب و دل‌نشین به شما می‌دهد.

ناخن‌های انتزاعی آبی

ناخن‌های انتزاعی آبی

ناخن‌های انتزاعی آبی


18. ناخن‌های انتزاعی آبی و زرد


یک ترکیب کمتر استفاده شده اما شیرین و زیبا، ترکیب رنگ‌های زرد، آبی و سفید است که گرما، شور و حرارت تابستان را به همراه دارد.

ناخن‌های انتزاعی آبی و زرد


19. ناخن‌های انتزاعی صورتی پررنگ


اگر از رنگ‌های شاد، جیغ و جذاب نمی‌ترسید این رنگ صورتی پررنگ را به شما پیشنهاد می‌کنم که حس و حال بازیگوشی و دوران تینیجری را با خود به همراه دارد.

ناخن‌های انتزاعی صورتی پررنگ


20. ناخن‌های انتزاعی نارنجی


نارنجی هم یک رنگ شاد دوست داشتنی دیگر است که می‌توانید از آن برای مانیکور خود بهره ببرید. اگر می‌خواهید خیلی جلب توجه نکند آن را با رنگ نود پایه ترکیب کنید.

ناخن‌های انتزاعی نارنجی

کلام پایانی

فرقی نمی‌کند ناخن‌های بلند یا کوتاه دارید یا اینکه فرم‌ ناخن‌هایتان بادامی یا گلدانی است در اینجا طرح‌های ناخن انتزاعی ترند در تابستان 2022 گرد هم آوردیم تا شما به راحتی ایده بعدی مانیکور ناخن‌هایتان را بیابید. نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: ایده دیزاین ناخن با طرح گلدار

مطالب مرتبط