30 مانیکور چشم گربه‌ای برای سال 2022

30 مانیکور چشم گربه‌ای برای سال 2022

08 تیر 1401

ناخن چشم گربه‌ای از لحظه ورودش در کانون توجه قرار گرفته است؛ یکی از شیک‌ترین و سرگرم کننده‌ترین راه‌ها برای افزودن کمی درخشش به مانیکور شما است. این تکنیک با استفاده از یک لاک پودری تکه آهنی به دست آمده است. هدف ایجاد یک خط نازک در وسط ناخن است که شبیه چشم گربه به نظر می‌رسد، از این رو این نام برای آن در نظر گرفته شده است و آن را به یک مانیکور قدرتمند و فوق‌العاده شیک تبدیل می‌کند، این گزینه برای شماست!


1. ناخن‌های چشم گربه‌ای مشکی آبی و بنفش


ناخن‌های چشم گربه‌ای مشکی آبی و بنفش

ناخن‌های چشم گربه‌ای به طرز شگفت انگیزی زیبا است، به گونه‌ای ایجاد شده است که دارای خط نازکی از لاک براق است که شبیه چشم گربه‌ای یا سنگ قیمتی چشم گربه‌ای است و می‌تواند در ترکیب رنگی دلخواه شما انجام شود. مشکی، آبی و بنفش ظاهری رویایی که شبیه آسمان شب است ایجاد می‌کند.


2. ناخن‌های چشم گربه‌ای مشکی آبی و بنفش


ناخن‌های چشم گربه‌ای مشکی آبی و بنفش

رنگ آبی مورد علاقه‌تان را با تکه‌های طلا ترکیب کنید تا ظاهری شیک در روند ناخن‌های چشم گربه‌ای داشته باشید. طلایی درخشش بیشتری به مانیکور شما می‌بخشد و ظاهری مجلل به آن می‌دهد.


3. ناخن چشم گربه‌ای قهوه‌ای


ناخن چشم گربه‌ای قهوه‌ای

قهوه‌ای رنگ بسیار خوبی است زیرا همه پسند است و رنگی برای هر سبک و سلیقه‌ای وجود دارد. بسته به انتخاب خود، می‌توانید رنگ‌های تیره یا قهوه‌ای ملایم و روشن را انتخاب کنید. قهوه‌ای یک گزینه ایده‌آل برای مانیکور زیبای چشم گربه‌ای است.


4. ناخن چشم گربه‌ای بورگوندی


ناخن چشم گربه‌ای بورگوندی

بورگاندی یک رنگ فوق‌العاده برای دیزاین ناخن شماست، اما برای این که این رنگ را به سطح بالاتری ببرید و مانیکور طراحی شده را برجسته‌تر کنید، از آن به‌عنوان رنگ پایه برای ناخن‌های چشم گربه‌ای استفاده کنید. جلوه درخشان خیره‌کننده است و روی هر شکل و اندازه ناخنی خوب به نظر می‌رسد.


5. دیزاین ناخن گربه‌ای و مار


دیزاین ناخن گربه‌ای و مار

طرح مار مدت‌ها مورد علاقه اهالی مد بوده است و این روند به دیزاین ناخن نیز تبدیل شده است. ترکیب دو ترند راهی عالی برای جلب توجه‌ها به دستان شما است و ظاهری جذاب‌تر و چشمگیرتر ایجاد می‌کند. سبز و طلایی رنگ‌هایی هستند که به خوبی کار می‌کنند.


6. چشم گربه‌ای


چشم گربه‌ای

علاقه زیادی به ترند ناخن گربه‌ای وجود دارد زیرا براق و زیبا است و با همه رنگ‌ها جالب می‌شود. الگوی متفاوتی را روی یک ناخن برجسته انتخاب کنید. توجه‌ها را به این انگشت خاص جلب کنید.


7. طراحی چشم گربه‌ای با ناخن‌های مات


طراحی چشم گربه‌ای با ناخن‌های مات

ناخن‌های مات ظاهری صاف دارند و اگر می‌خواهید مانیکور جذابی از نظر بافت داشته باشید، انتخابی عالی هستند. لاک مات در کنار ترند ناخن گربه‌ای زیبا به نظر می‌رسد و تضاد جالبی ایجاد می‌کند. رنگ‌های طرح‌های خود را محدود کنید تا از جذابیت لاک مات کاسته نشود.


8. مانیکور فرانسوی چشم گربه‌ای


مانیکور فرانسوی چشم گربه‌ای

ناخن فرانسوی یک انتخاب همیشگی برای مانیکور است. ساده، شیک و قابل استفاده در هر زمان و مکانی است، اما برای یک رویکرد مدرن به این طرح کلاسیک، می‌توانید تکنیک چشم گربه‌ای را روی نوک‌ ناخن امتحان کنید. رسیدن به چنین فضای کوچکی پیچیده است، اما در عین حال بسیار شیک است.


9. ناخن‌های چشم گربه‌ای با طرح کهکشانی


مانیکور فرانسوی چشم گربه‌ای

 

اگر خیال‌پرداز و رویایی هستید، اجازه دهید این موضوع در مانیکور شما منعکس شود و ناخن‌های کهکشانی را انتخاب کنید. خط درخشان طراحی ناخن‌های چشم گربه‌ای آن را به انتخابی چشمگیر تبدیل می‌کند و به خوبی با تم فضایی کار می‌کند. این مدل برای هر کسی مانیکور برجسته می‌خواهد مناسب است.


10. ناخن‌های چشم گربه‌ای با طرح گربه


اخن‌های چشم گربه‌ای با طرح گربه

با ترکیب ناخن‌های چشم گربه‌ای با شکلک گربه‌ای، جنبه شوخ‌تان را به دنیا نشان دهید. این روند دارای یک خط نازک لاک درخشان در وسط ناخن است .شکل ناخنی را انتخاب کنید که مکمل طرح گربه باشد مانند فرم مربع.


11. ناخن‌های چشم گربه‌ای با طرح گربه


ناخن‌های چشم گربه‌ای با طرح گربه

برای دستیابی به درخشش ترند ناخن گربه‌ای به یک لاک مخصوص به تکه‌های پودر آهن نیاز دارید، اما می‌توانید با چسباندن بدلیجات به ناخن به این درخشش بیافزایید. اندازه و قرارگیری نگین‌ها را برای یک مدل منحصر به فرد امتحان کنید.


12. ناخن‌های چشم گربه‌ای با ستاره


ناخن‌های چشم گربه‌ای با ستاره

ستاره ها نمادی از راهنمایی و امید هستند و می‌توانند رویاها و جاه‌طلبی‌های شما را نشان دهند. چرا برای یک مانیکور زیبا و معنادار، طرح‌های ستاره ای را به ناخن‌های خود اضافه نکنید؟ با ترند چشم گربه‌ای براق که مکمل این طرح است، درخشش را در آغوش بگیرید.


13. ناخن‌های رنگین کمانی چشم گربه‌ای


ناخن‌های رنگین کمانی چشم گربه‌ای

ناخن‌های رنگین کمانی نمادین و زیبا هستند و برای یک رویکرد تازه به این ظاهر رنگارنگ، می‌توانید آن‌ها را با روند چشم گربه‌ای ترکیب کنید. یک خط در این لاک در مرکز ناخن اضافه کنید یا برای جلوه‌ای کمانی به آن کمی زاویه دهید.


14.  پدیکور ناخن‌های چشم گربه‌ای


 پدیکور ناخن‌های چشم گربه‌ای

ترند چشم گربه‌ای مختص انگشتان دست شما نیست و برای طراحی ناخن‌های پا نیز عالی است. این روشی درخشان است تا مطمئن شوید که آن‌ها برای موقعیت‌های خاص مناسب است یا اگر قصد دارید پاهای خود را در تابستان به رخ بکشید، بهترین ظاهر را دارند. رنگ‌های مختلف را امتحان کنید و گزینه‌ای که برای شما مناسب است را پیدا کنید.


15. چشم گربه‌ای با طرح سیاه چاله


چشم گربه‌ای با طرح سیاه چاله

فضا زیبا و در عین حال ترسناک است و دیزاین ناخن شما می‌تواند این را با طراحی ایده گرفته از سیاه چاله منعکس کند. افزودن روند چشم گربه‌ای یک انتخاب عالی برای درخشندگی به دیزاین ناخن شما است و با تم‌های فضایی به خوبی کار می‌کند و به آن یک پایان جادویی می‌بخشد.


16. چشم گربه‌ای با طرح صلیب


چشم گربه‌ای با طرح صلیب

طرح‌های کریس کراس ساده هستند اما جلوه‌ای درخشان ایجاد می‌کنند. افزودن طرح به ناخن‌هایتان باعث ایجاد تضاد جالبی می‌شود. طرح را به همه ناخن‌ها اضافه کنید یا روی یکی تمرکز کنید تا جلوه ناخن خاصی داشته باشید که می‌تواند توجه را به یک جواهر خاص‌ جلب کند.


17. طراحی خلاقانه ناخن گربه‌ای


طراحی خلاقانه ناخن گربه‌ای

زیبایی طراحی ناخن گربه‌ای در این است که هیچ دو ناخنی کاملاً شبیه به هم نیستند، خط وسط ناخن شما از نظر اندازه متفاوت است یا در زوایای مختلف دارد. پس هر چقدر که دوست دارید خلاق باشید!


18. ناخن‌های چشم گربه‌ای خاکستری


 ناخن‌های چشم گربه‌ای خاکستری

ناخن‌های خاکستری فوق‌العاده هستند و برای خانم‌ها در هر سنی مناسب هستند و مکمل هر رنگ پوستی است. برای طراحی ناخن که شیک است و می‌توان آن را در همه جا استفاده کرد، ترند ناخن گربه‌ای با رنگ خاکستری را امتحان کنید.


19. ناخن گربه‌ای آبی گان متال


ناخن گربه‌ای آبی گان متال

گان متال یک رنگ خاکستری تیره با تن آبی است و رنگی است که برای همه عالی به نظر می‌رسد، همچنین ظاهری مدرن دارد که با خط درخشان ترند چشم گربه‌ای تکمیل می‌شود و مانیکور شیک به شما هدیه می‌دهد.


20. ناخن‌های چشم گربه‌ای نعنایی و نود


 ناخن‌های چشم گربه‌ای نعنایی و نود

ترکیب رنگ‌های کمی به زیبایی رنگ نعناعی و صورتی نود وجود دارد. این رنگ‌ها در کنار هم عالی به نظر می‌رسند و تکمیل کننده تمام اشکال ناخن هستند. می‌توانید ترند ناخن گربه‌ای را با این رنگ‌ها داشته باشید و پایانی منحصر به فرد روی هر ناخن انگشت ایجاد کنید.


21. ناخن‌های چشم گربه‌ای را با هم ترکیب کنید


ناخن‌های چشم گربه‌ای را با هم ترکیب کنید

چرا وقتی می‌توانید چند رنگ لاک بزنید، به یک رنگ یا الگو بچسبید؟ طرح ترکیبی جالب و سرگرم‌کننده است و به شما امکان می‌دهد دیزاین، رنگ‌ها و تکنیک‌های مختلف ناخن را امتحان کنید. ناخن‌های گربه‌ای شما وقتی با طرح‌ها و الگوهای دیگر ترکیب شود عالی به نظر می‌رسد.


22. ناخن‌های نچرال چشم گربه‌‌ای


ناخن‌های نچرال چشم گربه‌‌ای

زیبایی ترند ناخن گربه‌ای در تطبیق پذیری آن است. این طرحی است که مطابق با سلیقه شما تطبیق داده شود و با تمام رنگ‌ها و دیزاین‌های ناخن به خوبی به نظر می‌رسد. برای داشتن ظاهری ساده و رمانتیک، ناخن‌ها را با رنگ صورتی نود لاک بزنید. مانیکوری طبیعی با کمی درخشش داشته باشید.


23. ناخن چشم گربه‌ای پاستلی


ناخن چشم گربه‌ای پاستلی

لاک‌های رنگ پاستیلی برای مانیکور ناخن فوق‌العاده هستند زیرا رنگ‌های ملایم و کم رنگ آن به طور کلی جذاب است. اگر به رنگ‌های پاستیلی علاقه دارید اما می‌خواهید آن‌ها را به روشی مدرن و سرگرم کننده امتحان کنید، از رنگ‌های مورد علاقه خود برای ناخن چشم گربه‌ای استفاده کنید.


24. ناخن‌های چشم گربه‌ای مرواریدی


 ناخن‌های چشم گربه‌ای مرواریدی

مرواریدها با زیبایی و تجمل همراه هستند و انتخاب مانیکور مرواریدی و رنگین کمانی راهی فوق‌العاده برای جلب توجه دست‌های شماست. ترند چشم گربه‌ای باعث جذاب‌تر دیدن آن می‌شود و بهترین مانیکور دخترانه را برای شما به ارمغان می‌آورد.


25. ناخن‌های چشم گربه‌ای صورتی و زرد


ناخن‌های چشم گربه‌ای صورتی و زرد

صورتی و زرد ترکیب رنگی غیرمعمولی است اما تضاد درخشانی ایجاد می‌کند. این ترکیب را با تکنیک چشم گربه‌ای برای دیده شدن ساخته شده است، برای بهترین نتیجه، ناخنی را انتخاب کنید که بلند و نوک تیز باشد. شما در پایان ناخن‌‌های خاص و جذاب خواهید داشت.


26. ناخن‌های چشم گربه‌ای صورتی


ناخن‌های چشم گربه‌ای صورتی

صورتی یک رنگ جذاب جهانی است و برای مانیکور ناخن مورد علاقه همه دخترها است. طیف رنگی مختلفی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین صورتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و آن را با درخشش فوق‌العاده چشم گربه‌ای ترکیب کنید تا ناخن‌های صورتی خود را از کلاسیک به روز کنید.


27. ناخن‌های چشم گربه‌ای بنفش


ناخن‌های چشم گربه‌ای بنفش

خط باریک لاک درخشان در وسط مانیکور شما آن را جذاب می‌کند و جلوه‌ای فوق العاده زیبا است که با همه رنگ‌ها از جمله بنفش عالی می‌شود. ناخن‌های بنفش جایگزین خوبی برای رنگ‌های کلاسیک‌ مانند صورتی هستند و رنگی است که با سلطنت و ثروت در ارتباط است و به شما اجازه می‌دهد شاهزاده خانم درونی خود را با این دیزاین ناخن آزاد کنید.


28. ناخن‌های چشم گربه‌ای بنفش


ناخن‌های چشم گربه‌ای بنفش

ناخن چشم گربه‌ای با جلوه درخشان، رنگ را بیشتر به چشم می‌آورد و رویکردی منحصر به فرد به شما می‌دهد. رنگ قرمز پررنگ گزینه‌ای جسور، روشن، زنانه و غیرقابل چشم پوشی برای مانیکور قرمز کلاسیک است.

بیشتر بخوانید: طراحی و دیزاین ناخن


29. ناخن چشم گربه‌ای سبزآبی


ناخن چشم گربه‌ای سبزآبی

سبزآبی رنگ سبز مایل به آبی است که توجه شما را جلب می‌کند. جایگزینی جذاب برای رنگ‌های کلاسیک‌تر می‌باشد و سرگرم کننده و منحصر‌به‌فرد است. با خط براق که به صورت افقی در کنار ناخن قرار می‌گیرد، به شما زیبایی خاصی می‌دهد. مانیکوری که پیچیده و لاکچری به نظر می‌رسد.


30. ناخن چشم گربه‌ای سبز


ناخن چشم گربه‌ای سبز

ناخن‌های سبز انتخابی عالی هستند زیرا رنگی‌ متناسب با هر رنگ پوستی است. این رنگ در تمام شکل‌ها و اندازه‌های ناخن بسیار زیبا به نظر می‌رسد و هنگامی که با جلوه درخشان ترند چشم گربه‌ای ترکیب می‌شود، رنگ را برجسته می‌کند و به شما ظاهری فوق‌العاده می‌دهد.

بیشتر بخوانید: چگونه یک مانیکور عالی در خانه انجام دهیم؟

سوالات متداول درباره‌ی مانیکور ناخن‌ چشم گربه‌ای

چرا به آن ناخن گربه‌ای می‌گویند؟

ناخن‌های چشم گربه‌ای نام خود را به دلیل خط افقی نازکی که از روی ناخن می‌گذرد گرفته‌اند که شبیه چشم گربه به نظر می‌رسد. این دیزاین ناخن برای داشتن یک اثر درخشان ساخته شده است که می‌توان با استفاده از لاک پودری قطعه آهن و آهنربا به دست آورد. آهنربا جهت و اندازه خط روی ناخن‌های شما را ایجاد می‌کند.

آیا ناخن‌های چشم گربه‌ای محبوب هستند؟

یک مانیکور چشم گربه‌ای جلوه بصری قابل توجه ایجاد می‌کند که توجه را به دستان شما جلب ‌کند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن تطبیق پذیری این ناخن به شما امکان خلاقیت می‌دهد که دلیل دیگری برای محبوبیت آن است.

ناخن های چشم گربه‌ای چگونه درست می‌شوند؟

این ناخن با رنگ آمیزی رنگ انتخابی شما از لاک فلزی که شامل قطعات پودر آهن است به دست می‌آید. شما از یک آهنربای کوچک برای دستکاری جهت لاک و ایجاد جلوه چشم گربه استفاده می‌کنید. هدف این است که خط به صورت افقی همراه با ناخن اجرا شود، اما بسته به ترجیح شما، در ضخامت‌ها و اشکال متفاوتی درست می‌شود.

برای ناخن‌های چشم گربه‌ای به چه چیزی نیاز دارید؟

ناخن‌های چشم گربه با استفاده از یک لاک ناخن که حاوی قطعات پودر آهن و یک آهنربا است ایجاد می‌شود تا ظاهری درخشان به آن‌ها بدهد. از آهنربای کوچک برای ایجاد خط روی ناخن‌های شما استفاده می‌شود و نحوه حرکت آهنربا شکل آن را مشخص می‌کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل برای انواع مانیکور

مطالب مرتبط