بهترین فرم و دیزاین ناخن برای تابستان 2022

بهترین فرم و دیزاین ناخن برای تابستان 2022

28 تیر 1401

اگر یک چیز را در سال گذشته از دست داده‌ باشیم، این است که ناخن‌هایمان را درست کنیم. اگر مجبور شده‌اید زمان ترمیم مانیکور خود را نادیده بگیرید، احتمالاً دستان خود را با خجالت پنهان می‌کنید!

تابستان در راه است و زمان آن رسیده که نزد مانیکوریست خود بروید تا یک ترند تابستانه روی ناخن‌هایتان نقش ببندد. اگر یک چیز در مورد ترند ناخن‌های این فصل ‌بدانم این است که بسیار جسورانه هستند! وقت آن است که از منطقه امن خود خارج شوید و در تابستان امسال چیزی جدید و جسورانه را انتخاب کنید. شکل انتخابی شما می‌تواند بادامی، گلدانی، خنجری یا گرد و ... باشد


شکل‌ها و طرح‌های مانیکور تابستانی


آیا هنوز مطمئن نیستید که با فرا رسیدن فصل جدید چه رنگ‌ها و شکل‌های ناخن‌ ارزش امتحان کردن را دارند؟ ما اینجا هستیم تا به شما در انتخاب بهترین شکل و رنگ ناخن کمک کنیم پس تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

رنگ‌های تیره از مد افتاده‌اند! مانیکورهای تابستانی روشن و جسورانه یا  ملایم و ملیح هستند. سبز نعنایی و زرد از جمله رنگ‌های جسورانه ترند در تابستان امسال است، اما لاک‌های کلاسیک و زیبا مانند صورتی و خاکستری همچنان طرفدارانی دارند.

از زرد شدن ناخن‌هایتان جلوگیری کنید

اگرچه شگفت‌انگیز است که تابستان امسال ناخن‌هایمان شاد و زیبا خواهند بود، اما باید مطمئن شوید که لاک‌های روشن و تند رنگ ناخن‌هایتان را تغییر نمی‌دهد! اگر نوک‌ ناخن‌هایتان را زرد می‌شود، از محلول پراکسید هیدروژن، آب لیمو، خمیر جوش شیرین یا خمیردندان سفیدکننده برای سفید کردن  آن‌ها استفاده کنید. استفاده از لاک پاک‌کن ناخن و اَستون عامل تشدید رنگ زرد در ناخن‌هاست، بنابراین همیشه هنگام پاک کردن لاک ناخن از پدهای پاک کننده ناخن غیر استونی استفاده کنید.

بهترین فرم و رنگ ناخن برای تابستان


فرم ناخن بادامی


فرم ناخن بادامی

یک فرم ناخن پرطرفدار در بین  سلبریتی‌ها و افراد مشهور مثل کایلی جنر و سلنا گومز، ناخن‌های به شکل بادامی است که در کناره‌ها باریک، در ناحیه کوتیکول پهن و با یک بیضی نرم در نوک ناخن به پایان می‌رسد.

این شکل ناخن برای دست‌ها جذاب است زیرا انگشتان را کشیده‌تر نشان می‌دهد و ظاهری زنانه ایجاد می‌کند. اگر ناخن‌های ضعیفی دارید، اما دوست دارید ناخن‌های بلند داشته باشید، این فرم ناخن مناسب شماست! بادامی به راحتی روی ناخن‌های طبیعی به دست می‌آید زیرا لبه‌های گرد آن ضربه کمتری به کناره‌های ناخن وارد می‌کند و از هر گونه شکستن یا آسیب جلوگیری می‌کند. به یاد داشته باشید ناخن‌های بلند نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند!

لاک‌های پاستلی فرم بادامی ناخن‌ها را به خوبی تکمیل می‌کند. آیا می‌خواهید بدرخشید؟ شکل بادامی برای بسیاری از ترندهای خلاقانه ناخن در تابستان امسال، از ناخن‌های دیامانتی گرفته تا گل‌های مروارید مناسب است.

1. مانیکور ناخن‌های انتزاعی

مانیکور ناخن‌های انتزاعی

اگر در تابستان از مدل‌ها و رنگ‌های ترند ناخن پیروی می‌کنید، چیزی که در اینستاگرام دیده‌اید، ترند انتزاعی ناخن است. هیچ راه اشتباهی برای انجام آن وجود ندارد! اگر خطوط مجعد را دوست دارید، آن را دنبال کنید. اگر می‌خواهید چند نقطه را وارد کنید و ادامه دهید. هدف اصلی ناخن‌های انتزاعی ساختن یک مانیکور منحصر به فرد است.

2. مانیکور ناخن زنجیره گل‌دار

مانیکور ناخن زنجیره گل‌دار

چه کسی قدر ناخن‌های گلدار  زیبا را نمی‌داند؟ به لطف افراد مشهوری مانند دوا لیپا و بلا حدید، زنجیره گلدار به یک ترند ناخن تبدیل شده است که همچنان در تابستان امسال نوسان دارند. راه‌های زیادی برای درست کردن آن‌ها وجود دارد، اما من فکر می‌کنم که روی این ناخن‌های سفید با رنگ طلایی زیبا به نظر می‌رسند. این مدل برای انواع ناخن‌های بلند و کوتاه نیز عالی است.

3. مانیکور ناخن‌های ای‌فوریا

مانیکور ناخن‌های ای‌فوریا

ای‌فوریا قبلاً یک ترند در عرصه لوازم آرایش بود و اکنون الهام بخش مانیکور ناخن‌های جسورانه و زیبا برای تابستان است. 


فرم ناخن خنجری


فرم ناخن خنجری

چه آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، ناخن خنجری به خوبی حضور خود را در صنعت مد تأیید کرده است. خشن و قوی، شکل خنجری نیاز به سوهان زیاد در دو طرف ناخن دارد تا یک نقطه تیز را ایجاد کند.

ناخن‌های خنجری برای افراد کم‌رو و خجالتی نیست پس چرا یک رنگ لاک جیغ و تند را انتخاب نکنیم؟ این سبک تماماً درباره جلب توجه است.

1. مانیکور ناخن صدفی براق

مانیکور ناخن صدفی براق

اولین باری که این ترند را دیدم عاشق آن شدم، این ترند ناخن واقعا زیباست. با الهام از ناخن‌های مینیمال و شیک هیلی بیبر است.

2. مانیکور ناخن قرمز مرجانی

مانیکور ناخن قرمز مرجانی

اگر می‌خواهید در تابستان با فرم‌ و رنگ ناخن‌ جسورانه داشته باشید، ترند قرمز مرجانی را دوست خواهید داشت. ناخن‌های قرمز رنگ کلاسیک هستند، اما این رنگ لاک قرمز روشن‌ برای فصل تابستان مناسب‌تر است. امسال همه چیز درباره قرمز مرجانی است و برای هر جایی از لب ساحل گرفته تا دورهمی و میهمانی عالی است.

3. مانیکور ناخن‌های مرمری

مانیکور ناخن‌های مرمری

‌ناخن‌های مرمری چیز جدیدی نیستند اما این روزها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است! چه چیزی را در مورد این ترند زیبای ناخن دوست ندارید؟ بهترین بخش این است که می‌تواند با هر شکل و مدل ناخنی مثل خنجری یا مدل‌های ساده‌تر مناسب باشد.


فرم ناخن بالرین


فرم ناخن بالرین

شکلی شبیه به خنجری دارد، اما در نوک ناخن به شکل مربعی است. بالرین یک سبک منحصر‌به‌فرد برای کسانی است که به دنبال چیزی متفاوت و جسورانه هستند.

لاک ناخن ایده‌آل برای فرم ناخن بالرین: ناخن‌های بالرین یک شکل ناخن زنانه، شیک است که با لاک‌های پاستلی عالی به نظر می‌رسد، اما با لاک‌های  تند و جسورانه بهترین شکل را دارد! قبلاً برای این سبک لاک ناخن پاستیلی می‌زدند اما تابستان 2022 از لاک‌های شاد و جیغ استفاده می‌شود.

1. مانیکور ناخن‌های نود و سفید

مانیکور ناخن‌های نود و سفید

اگر تا به حال ناخن‌های سفید را امتحان نکرده‌اید، تابستان امسال زمان مناسبی برای امتحان آن است. مخصوصاً زمانی که برنزه می‌کنید، این لاک را برای ناخن‌هایتان انتخاب کنید. لاک سفید در تابستان امسال مد شده است. ناخن سفید برای هر شکل ناخنی مناسب است. پس اصلاً انتخاب اشتباهی نمی‌کنید!

2. مانیکور ناخن‌ با پولک‌های طلایی

مانیکور ناخن‌ با پولک‌های طلایی

لاک‌های پاستلی روی ناخن‌های بالرین هنوز هم یکی از داغ‌ترین ترند‌های ناخن برای تابستان 2022 است. اما اگر می‌خواهید یک رویکرد ظریف و در عین حال شیک برای مانیکور خود داشته باشید، چند پولک طلایی به آن اضافه کنید. البته زیاده روی نکنید، این مانیکور خیره‌کننده است! پولک‌های طلایی برای ناخن‌های نود، سفید یا صورتی ملایم مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: 30 طرح ناخن سفید برای خانم‌های خوش سلیقه

3. مانیکور ناخن‌های آبی

مانیکور ناخن‌های آبی

آبی را دوست دارید اما نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام سایه را انتخاب کنید؟ همه‌ی رنگ‌های آن را روی ناخن بیاورید! ترندی که در این تابستان امسال خیلی پرطرفدار شده است، استفاده از چندین سایه یک رنگ است. این ترند برای هر شکل و اندازه ناخنی جذاب است و برای همه رنگ پوست‌ها جذاب است. به آبی نیز محدود نمی‌شود. تقریباً می‌توانید هر رنگی را که دوست دارید را استفاده کنید.


فرم ناخن مربعی


فرم ناخن مربعی

شکل طبیعی‌تر و زنانه‌تر، مانیکور ناخن‌های مربع هستند.

با لبه‌های نرم‌تر، فرم مربعی برای ناخن‌های کوتاه‌تر مناسب‌تر هستند. برای کسانی که در محیط اداری کار می‌کنند یا هنوز دانشجو هستند شکل بسیار مناسب و معقولی است. شما با این فرم ناخن کلاسیک اشتباه نمی‌کنید!

لاک‌های ایده‌آل برای فرم مربعی: لاک ناخن ملیح و کم رنگ برای شکل مربعی ناخن کاربردی است و تقریباً با هر رنگ لاک، مانیکوری عالی را ارائه می‌دهد. می‌توانید با رنگ‌های خاکی و مات آن را ساده نگه دارید یا از ترندهای تابستانی و روشن‌تر استفاده کنید.

1. مانیکور ناخن نعنایی

مانیکور ناخن نعنایی

مسلماً سبز رنگی نیست که همه ما دوستش داشته باشیم اما لاک ناخن نعناعی دوست داشتنی است! و برای همه رنگ‌های پوست جذاب است اما روی پوست برنزه عالی به نظر می رسد!

2. مانیکور ناخن اسمارتیزی

مانیکور ناخن اسمارتیزی

چرا فقط یک رنگ را انتخاب کنید در حالی که می‌توانید همه آن‌ها را ناخن‌هایتان داشته باشید؟ این روند عالی است زیرا به مانیکوریست حرفه‌ای نیاز ندارد و خیلی راحت در خانه به دست می‌آید. فقط پنج رنگ پاستلی یا نئونی مورد علاقه خود را بردارید و ناخن‌هایتان را لاک بزنید!

3. ناخن زرد آفتابی

ناخن زرد آفتابی

وقتی صحبت از رنگ‌هایی می‌شود که واقعاً می‌توانند شما را متمایز کنند، هیچ رنگی به پای لاک زرد نمی‌رسد. درخشان‌ترین رنگی است که می‌توانید روی ناخن‌هایتان داشته باشید، و به نظر من ترند این رنگ آفتابی برای سال گذشته بسیار تحسین برانگیز بود.

4. مانیکور فرانسوی

مانیکور فرانسوی

یکی از کلاسیک‌ترین فرم‌ها و لاک‌های ناخن برای تابستان، مانیکور فرانسوی است. اما اکنون، به‌ جای لاک سفید، از لاک‌های رنگارنگ استفاده کنید یک تغییر جالب در این ترند ناخن هست و مانیکوری رنگین کمانی روی ناخن‌هایتان نقش می‌بندد.

بیشتر بخوانید: 50 مورد از داغ‌ترین لاک ناخن تابستان 2022

مطالب مرتبط