30 طرح ناخن سفید برای خانم‌های خوش سلیقه

30 طرح ناخن سفید برای خانم‌های خوش سلیقه

23 تیر 1401

کاشت ناخن مزایای زیادی دارد و به شما اجازه می‌دهد به شکل، فرم و اندازه‌ی ناخن دلخواه خود برسید. این ناخن‌ها محکم و بادوام هستند. اگر به دنبال ایده جدیدی برای مانیکور بعدی خود هستید، ناخن‌های سفید را در نظر بگیرید راه‌های مختلفی برای اضافه کردن رنگ سفید در مانیکور بعدی شما وجود دارد. این شامل ترکیب آن با مشکی، نود یا لاک تک رنگ برای ناخن‌هایی زیبا و دخترانه است. همچنین می‌توانید گزینه‌های مختلف دیزاین ناخن مانند طرح‌های گل‌‌دار فرشته و قلب را امتحان کنید. ناخن‌های سفید می‌توانند برجسته و درخشان باشند و نظرها را به دست‌های شما جلب کنند، یا ساده و ایده‌آل برای استفاده روزمره باشند. برای ایده گرفتن، به خواندن ادامه دهید تا بهترین مانیکور ناخن سفید را برای هر موقعیتی پیدا کنید.


1. حروف سیاه و سفید


ناخن حروف سیاه و سفید

طراحی ناخن با حروف سیاه و سفید روشی عالی برای هک کردن کلماتی است که برای شما معنادار است تا افکار و احساسات شما بیان کند. کلمات مختلفی را روی هر ده ناخن انگشت بنویسید، یا  آن‌ها را فقط روی بعضی از ناخن‌هایتان طراحی کنید و کلمات کوتاهی مانند «عشق» یا «شادی» را روی ناخن طراحی کنید. ترکیب رنگ سیاه و سفید زیبا و جذاب است و می‌توانید رنگ‌ها را بین هر ناخن تغییر دهید. یک لاک پایه مشکی انتخاب کنید و حروف سفید را روی آن طراحی کنید یا برعکس لاک پایه سفید و حروف مشکی را انتخاب کنید.


2. ناخن سیاه و سفید


 ناخن سیاه و سفید

سیاه و سفید یک ترکیب کلاسیک است. این دو رنگ به خوبی با هم جفت می‌شوند و کنتراست جالبی ایجاد می‌کنند. راه‌های مختلفی برای طراحی ناخن با استفاده از لاک سیاه و سفید وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد خلاق باشید. یک طرح شطرنجی را انتخاب کنید، رنگ را روی یک یا دو ناخن خاص متمرکز کرده و بقیه ناخن‌ها را لاک سفید بزنید تا طرح ظریف‌تری ایجاد شود.


3.  ناخن‌های فرنچ کلاسیک


ناخن‌های فرنچ کلاسیک

ناخن‌های فرنچ گزینه‌ای زنانه و شیک برای دیزاین ناخن شما هستند. رویکرد ناخن فرانسوی کلاسیک با فرنچ سفید در نوک ناخن و لاک پایه صورتی روشن یا نود ایجاد می‌شود و یک گزینه فوق العاده زیبا و همه پسند را برای ناخن‌های شما ایجاد می‌کند. فرنچ باعث بلند‌تر به نظر رسیدن ناخن‌ها و انگشتان کشیده است. و گزینه‌ای عالی برای موقعیت‌های خاص است.


4. ناخن‌های مینیمالیستی سفید کرمی


ناخن‌های مینیمالیستی سفید کرمی

اگر می‌خواهید طرحی مناسب برای همه موقعیت‌ها باشد و بتوان آن را هر روز و هر کجا استفاده کرد، رویکرد مینیمالیستی به دیزاین ناخن فوق‌العاده است. ناخن‌های مینیمالیستی سفید کرمی جذاب و دوست داشتنی هستند و برای تمام فرم‌ها و اندازه‌های ناخن مناسب است و بر روی هر رنگ پوستی زیبا به نظر می‌رسد.


5. ناخن سفید مرواریدی


ناخن سفید مرواریدی

لاک مرواریدی خاص و زیباست. انتخاب لاک مرواریدی و رنگین کمانی برای یک مانیکور زنانه، عالی است. سادگی این طرح آن را جذاب می‌کند، زیرا قابل استفاده در هر جایی است و مکمل تمام شکل‌ها و اندازه‌های ناخن است.


6. ناخن صورتی با ابرهای سفید


ناخن صورتی با ابرهای سفید

صورتی و سفید ترکیبی زیبا و کلاسیک است و افزودن ابر به طراحی ناخن شما یک مانیکور رویایی را ایجاد می‌کند. ابرها نشان دهنده امید، رویاها و خوش بینی هستند، و طرح نمادینی را روی ناخن‌هایتان ایجاد می‌کنند که به شما یادآوری می‌کند متمرکز بمانید و آینده روشنی در انتظار شما است. طرح‌های ابر در هر فرم و اندازه ناخنی عالی به نظر می‌رسند، اما ناخن‌های بلندتر فضای بیشتری برای خلاقیت در طراحی می‌دهند. برای جلوه‌ای درخشان نگین‌های کوچک یا برق ناخن را اضافه کنید.


7. ناخن‌های سفید مارپیچ


 ناخن‌های سفید مارپیچ

مارپیچ یکی از سرگرم‌کننده‌ترین الگوها هستند و خیلی راحت طراحی می‌شوند، از خود خلاقیت نشان دهید و مارپیچ‌های را در هر رنگ و شکل که می‌خواهید طراحی کنید. مارپیچ‌های سفید روی رنگ پایه سفید شیری یا نود، طرح ناخن زیبایی را ایجاد می‌کند که روی هر شکل و طول ناخن خوب به نظر می‌رسد.


8. ناخن‌های سفید و نود


ناخن‌های سفید و نود

رنگ سفید اغلب با شروعی جدید همراه است. افزودن لاک سفید به ناخن‌ها انتخاب فوق‌العاده‌ای است و به خوبی با همه چیز ست می‌شود. طرح‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد اما برای مانیکوری ساده و شیک، آن را با رنگ‌های طبیعی مانند نود ست کنید. نود و سفید یک ترکیب شیک هستند و رنگ آمیزی لاک پایه نود باعث می‌شود که سفید جلوه کند و این مانیکور ساده و زیبا را به مانیکوری عالی برای همه موقعیت‌ها تبدیل کنید.


9. ناخن‌های بادامی سفید


ناخن‌های بادامی سفید

ناخن‌های بادامی برای مانیکور بعدی شما انتخاب خوبی هستند. ناخن‌های بادامی شیک و به طور کلی جذاب است، شکل مخروطی با نوک تیز و دو طرف صاف دارد و شبیه به مغز بادام است، از این رو این نام را به خود اختصاص داده است. چه طرحی دقیق و چه طرحی ساده، سفید رنگی است که برای همه خوب به نظر می‌رسد. لاک سفید راهی عالی برای جلب توجه به دستان شما است.


10. ناخن‌های سفید و طلایی


ناخن‌های سفید و طلایی

ناخن‌های طلایی یک گزینه عالی برای کسانی که دوست دارند لاکچری به نظر برسند. رنگ طلایی به ثروت و اعتبار مرتبط است. افزودن لاک طلایی به مانیکور کمی درخشش  را به آن اضافه می‌کند و یک راه عالی برای جلب توجه به دست شما است. این رنگ به خوبی با همه رنگ‌ها ست می‌شود، اما وقتی با ناخن‌های سفید ترکیب شود، واقعاً جلوه می‌کند. راه‌های مختلفی برای ترکیب این دو رنگ‌ وجود دارد، اما یک گزینه عالی اضافه کردن طلا با فویل است، که از نظر بافتی نیز ظاهر جالبی به دست می‌آورد.


11. ترکیب  لاک سفید و نعنایی


ترکیب  لاک سفید و نعنایی

نعناع جزء طیف رنگی سبز است که احساس تازگی و هیجان را به افراد القاء می‌کند و یک رنگ عالی برای تابستان است،  ناخن‌های شما می‌تواند جذاب و روشن باشد یا اینکه با انتخاب لاک نعنایی تیره‌ و کاهش جزئیات دیزاین ناخن، مانیکوری ساده داشته باشید. ترکیب رنگ سفید و نعنایی یک مانیکور زیبا و زنانه را ایجاد می‌کند که با هر رنگ پوستی مطابقت خواهد داشت و شکل و اندازه ناخن انتخابی شما را تکمیل می‌کند. رنگ نعنایی نمادی از پیوندهای قوی است و می‌تواند راهی عالی برای جشن گرفتن رابطه شما با عزیزانتان باشد.


12. ناخن پروانه‌ای سفید


ناخن پروانه‌ای سفید

برای یک مانیکور زیبا و زنانه، چرا طرح پروانه‌ای را امتحان نکنید؟ پروانه‌ها نماد زیبایی و دگرگونی هستند و یک انتخاب معنادار برای هر دیزاین ناخن است. راه‌های زیادی برای طراحی مانیکور پروانه‌ای شما وجود دارد، اما انتخاب لاک کم‌رنگ، ظاهری ظریف را به وجود می‌آورد که برای استفاده در هر جایی مناسب باشد. می‌توانید طرح پروانه را به پایه ناخن سفید شیری اضافه کنید یا اگر می‌خواهید بیشتر به چشم بیاید، رنگ شاد را انتخاب کنید. روی هر ناخن انگشت را طرح بزنید، یا آن را با چیزی ساده مانند فرنچ V شکل ترکیب کنید. انتخاب باشماست!


13. مانیکور با طرح گاو


مانیکور با طرح گاو

طرح گاو یک گزینه سرگرم کننده و ترند که برای مانیکور بعدی شما ایده خوبی است. سیاه و سفید کلاسیک برجسته‌ترین جلوه را دارد. تضاد بین دو رنگ، مانیکور چشم نوازی را ایجاد می‌کند که با هر چیزی که شما دارید مطابقت دارد. از طرح‌ها و شکل‌های مختلف استفاده کنید تا به مانیکور مورد علاقه خود برسید.


14. دیزاین شعله‌های آتش سفید


دیزاین شعله‌های آتش سفید

اگر ناخن‌های طبیعی شما به اندازه کافی بلند یا قوی نیستند، می‌توانید کاشت ناخن انجام دهید و ناخن‌هایتان را به هر شکل، فرم و دیزاینی که دوست دارید در بیاورید. ناخن‌های گلدانی یکی از جذاب‌ترین و زنانه‌ترین گزینه‌ها برای کاشت ناخن‌ هستند و با کناره‌های مخروطی و نوک صاف مشخص می‌شوند. می‌توانید ناخن‌های کوتاه یا بلند انتخاب کنید، اما برای جلوه بیشتر، ناخن‌های بلند ایده‌آل هستند. این کار توجه بسیاری را به دستان شما جلب می‌کند و انگشت‌های دست‌ را کشیده‌تر نشان می‌دهد. با طراحی شعله‌های سفید رنگ روی ناخن گلدانی مانیکوری منحصر‌به‌فرد خواهید داشت.


15. طراحی گل سفید


طراحی گل سفید

گل‌ها از محبوب‌ترین طراحی ناخن هستند. شکوفه‌ نماد رشد و زندگی است و به شما یاد‌آوری می‌کند که زیبایی را در چیزهای ساده زندگی بیابید. برای همه موقعیت‌ها عالی است و برای همه خوب به نظر می‌رسد.


16. مانیکور فرانسوی سفید روی ناخن‌های بلند


مانیکور فرانسوی سفید روی ناخن‌های بلند

مانیکور فرانسوی یک رویکرد کلاسیک و ظریف برای دیزاین ناخن است. فرنچ مدلی است که مناسب همه افراد است و برای کسانی که خواهان ناخن‌های ساده اما شیک هستند ایده‌آل است. می‌توان آن را به ناخن کوتاه یا بلند اضافه کرد، اما در ناخن‌های بلند بیشتر به چشم می‌آید و انگشتان شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد. انتخاب طرحی متفاوت ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند و به شما اجازه می‌دهد خلاق باشید.


17. ناخن هالووین سفید


ناخن هالووین سفید

هالووین یکی از بهترین زمان‌ها برای امتحان طراحی‌های جسورانه است و طرح‌های سرگرم‌کننده و زیبای زیادی برای انتخاب وجود دارد. در حالی که رنگ‌های تند و روشن جذابیت خود را دارند اما انتخاب ناخن‌های سفید با طرح ارواح کوچک می‌تواند انتخاب جالبی باشد. برای بهترین نتیجه، ناخن‌های بلندتر و نوک تیز را انتخاب کنید. این به شما فضای بیشتری برای خلاقیت در طراحی می‌دهد.


18. ناخن فرشته هولوگرافی سفید


ناخن فرشته هولوگرافی سفید

ناخن‌های هولوگرامی با ظاهر درخشانشان مشخص می‌شوند. این با افزودن یک رنگدانه خاص به پولیش ایجاد می‌گردد تا درخشش به آن بدهد. ناخن‌های فرشته گزینه‌ای زیبا و نمادین است زیرا موجودات آسمانی با خوبی و امید همراه هستند و به شما یادآوری می‌کنند که مثبت بمانید، مهم نیست که زندگی چه چیزی به سر شما می‌آورد. گزینه‌های زیادی وجود دارد، خلاقیت شما تنها محدودیت شماست!


19. ناخن‌های مرمر سفید


ناخن‌های مرمر سفید

لاک سفید یک انتخاب کلاسیک و همه پسند برای مانیکور بعدی شماست. لاک مرمر سفید با هر شکل و هر اندازه ناخنی عالی به نظر می‌رسد و می‌توانید آن را به روش‌های مختلف در مانیکور خود بگنجانید. می‌توانید رنگ سفید را با رنگ دلخواه خود ترکیب کنید اما برای یک رویکرد طبیعی‌تر و ظریف‌تر، از خاکستری، کرم یا نود استفاده کنید.


20. طراحی گل‌های مرواریدی


طراحی گل‌های مرواریدی

برای طراحی مانیکور تابستانی و شاداب، ناخن‌های سفید با گل‌های مروارید را امتحان کنید. گل مروارید گلی است که با وفاداری و خوش شانسی همراه است، اما به دلیل شکل ساده‌ای که دارند برای دیزاین ناخن محبوب هستند. این امر طراحی آن را حتی برای مبتدیان آسان می‌کند. می‌توانید به هر کدام از ناخن‌هایتان گل‌های مروارید را اضافه کنید یا روی یک ناخن خاص تمرکز کنید. این یک راه عالی برای جلب توجه به یک انگشت خاص و برجسته کردن جواهرات خاص شما مانند حلقه ازدواج است.


21. ناخن‌های سفید با طرح قلب


ناخن‌های سفید با طرح قلب

طراحی قلب یکی از زیباترین گزینه‌ها برای مانیکور بعدی شماست. افزودن قلب‌های کوچک قرمز روی یک پایه سفید، مانیکور ساده در عین حال زیبا و همراه با عشق درست می‌کند. قلب در تمام دنیا به عنوان نماد عشق شناخته می‌شود. این دیزاین ناخن راهی برای قدردانی از کسانی است که در قلب شما جای دارند یا به عنوان یادآوری چیزهایی باشد که برای شما عزیز است.


22. ترکیب رنگ‌های سفید، نود و مشکی


ترکیب رنگ‌های سفید، نود و مشکی

برای یک مانیکور شیک و مدرن فقط به سه رنگ نیاز دارید. سفید، نود و سیاه. ترکیبی از این لاک‌های خنثی آن را فوق العاده همه پسند می‌کند. یک گزینه سرگرم‌کننده این است که رنگ‌های مختلف را امتحان کنید، سپس یک ناخن ویژه را انتخاب کرده و در آن خلاقیت بیشتری به خرج دهید.


23. ناخن سفید با طرح LV


 ناخن سفید با طرح LV

لویی ویتون یکی از محبوب‌ترین و مورد احترام‌ترین خانه‌های مد طراحان است. چرا این لوگو را در مانیکور بعدی خود قرار نمی‌دهید تا علاقه که به دنیای مد دارید را به دنیا نشان دهید و اجازه دهید ناخن‌های شما شخصیت و چیزهایی را که دوست دارید منعکس کنند! راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد مثل امتحان ترکیب رنگ‌هایی مانند سفید، نود و نقره‌ای. لاک سفید و نود به راحتی با هم ترکیب می‌شوند و برای همه عالی به نظر می‌رسند، در حالی که نقره‌ای به مانیکور شما کمی درخشش می‌بخشد. می‌توانید لوگو را با طرح‌های V شکل و شعله‌های آتش ترکیب کنید تا طراحی زیباتری داشته باشید.


24. ناخن سفید آمبره


ناخن سفید آمبره

برای داشتن مانیکوری مدرن و شیک، به ناخن‌های سفید نیاز دارید. راه‌های زیادی برای استفاده از لاک سفید وجود دارد. تکنیک ombre را برای یک گزینه شیک، زیبا که پیچیده به نظر می‌رسد را امتحان کنید. این امر با ترکیب دو رنگ، یکی روشن و دیگری تیره‌تر به دست می‌آید. برای ناخن‌های سفید، می‌توانید آن را با رنگ سفید شیری یا مرواریدی و رنگی تند و جیغ ست کنید یا سفید را با رنگ خنثی مانند نود یا صورتی روشن ترکیب کنید.


25. ناخن‌های نگین‌کاری شده


ناخن‌های نگین‌کاری شده

دیزاین ناخن نگین کاری شده برای کسی که مانیکوری می‌خواهد که توجه‌ها را به خود جلب کند عالی است. رنگ سفید یک رنگ محبوب در بین خانم‌ها است و بر روی همه رنگ‌های پوست خوب به نظر می‌رسد. می‌توانید به ناخن‌هایی با هر شکل و اندازه‌ای لاک سفید اضافه کنید.


26. ناخن کوارتز سفید


ناخن کوارتز سفید

ناخن‌های سفید برای همه موقعیت‌ها ایده‌آل هستند زیرا با هر چیزی که شما دارید ست می‌شوند. برای حس لاکچری بودن، می‌توانید یک طراحی الهام گرفته از کوارتز را ایجاد کنید. کوارتز یک کانی کریستالی است که از سیلیس ساخته شده است و مانیکوری خاص به شما می‌دهد برای یک مانیکور شیک و مدرن، مانیکور سفید کرمی را انتخاب کنید برای جلب توجه دست‌ها، ناخن‌های بلند جالب است.

بیشتر بخوانید: 16 مورد از زیباترین رنگ لاک ناخن‌هایی که همیشه در مد و فشن می‌بینیم!


27. ناخن‌های ستاره‌ای سفید


ناخن‌های ستاره‌ای سفید

لاک سفید به طور کلی جذاب است و روی ناخن‌هایی با هر شکل و فرمی عالی به نظر می‌رسد. راه‌های مختلفی برای امتحان کردن آن وجود دارد که به شما امکان می‌دهد در دیزاین ناخن خود خلاق شوید و گزینه‌ای را پیدا کنید که مناسب شما باشد. این شامل فرنچ سفید با ستاره‌های کوچک برای طراحی مانیکوری زیبا و رویایی است.


28. ناخن‌های سفید V شکل


ناخن‌های سفید V شکل

اگر می‌خواهید یک مانیکور شیک با طراحی ساده داشته باشید، ناخن‌های سفید با طرح V شکل انتخاب عالی هستند. این طراحی بر روی نوک ناخن تمرکز می‌کند، اما به جای رویکرد کلاسیک که شامل مانیکور فرانسوی می‌شود، یک شکل V ایجاد می‌کنید. این گزینه‌ای عالی برای جلب توجه به فرم ناخن‌هایتان است. به خصوص در ناخن‌های بلند خوب به نظر می‌رسد و فضای بیشتری برای به رخ کشیدن دیزاین ناخن شما می‌دهد.


29. ناخن عروس


ناخن عروس

سفید یک رنگ کلاسیک برای عروسی است و اغلب توسط عروس خانم‌ها در روز عروسی استفاده می‌شود. برای ایجاد یک مانیکور زیبا و ساده، لاک سفید اغلب در طراحی ناخن گنجانده می‌شود. راه‌های مختلفی برای افزودن سفیدی به ناخن‌هایتان وجود دارد، اما ناخن عروسی معمولاً زمانی که ساده و ظریف باشد زیباتر هستند. این بدان معنا نیست که شما باید به گزینه‌های کلاسیک مانند مانیکور فرانسوی پایبند باشید، و می‌توانید راه‌هایی بیابید که مانیکور ناخن‌هایتان منعکس کننده شخصیت و استایل شما باشد. به عنوان مثال، طرح‌های گلدار یا نگین‌کاری شده و... را انتخاب کنید.


30. ناخن سفید زمستانی


ناخن سفید زمستانی

ناخن‌های سفید به دلیل زیبا و متنوع بودن، همیشه انتخابی محبوب برای شیک پوشان و افراد مشهور بوده است. لاک خنثی به راحتی با لباس شما ست می‌شود، و به روش‌های مختلفی در طراحی ناخن‌ها گنجانده می‌شود. رنگ سفید یک رنگ عالی برای تمام طول سال است. در تابستان با رنگ‌های روشن همراه می‌شود و در زمستان حس برف سرما را القاء می‌کند. نحوه انجام این کار کاملاً به انتخاب شما بستگی دارد، مثلاً انتخاب الگوهای انتزاعی یا ترکیب دانه‌های برف در دیزاین ناخن و ... مانیکورهای زیبایی را درست می‌کنند. مهم‌ترین چیز در مورد مانیکور این است که باید شما را شاد کند.

بیشتر بخوانید: 30 طراحی ناخن سه بعدی


سوالات متداول مانیکور ناخن سفید


آیا کاشت ناخن سفید، زرد می‌شوند؟

این امکان وجود دارد که ناخن کاشت سفید به مرور زمان زرد شوند؛ مدت زمانی که طول می‌کشد تا زرد شود به عوامل مختلفی مثل  قرار گرفتن در معرض نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش بستگی دارد.

مزیت اصلی مانیکور سفید چیست؟

ناخن‌های سفید با همه چیز سازگار است و به راحتی با رنگ‌های روشن و شاد یا دیگر رنگ‌های خنثی ست می‌شود.

چرا ناخن‌های سفید اینقدر محبوب هستند؟

ناخن‌های سفید محبوب هستند زیرا همه پسند است. این رنگ لاک در ناخن‌هایی با هر اندازه و شکل اضافه ‌شود عالی به نظر می‌رسد. سفید برای همه موقعیت‌ها مناسب است و راه‌های مختلفی برای گنجاندن آن در مانیکور شما وجود دارد. این می‌تواند با رویکرد مینیمالیستی مانند فرنچ یا پولیش سفید مرواریدی، یا چیزهای مدرن‌تر مانند لوگوهای برند و نگین‌کاری باشد.

بیشتر بخوانید: 50 مورد از داغ‌ترین لاک ناخن تابستان 2022

مطالب مرتبط