16 مورد از زیباترین رنگ لاک ناخن‌هایی که همیشه در مد و فشن می‌بینیم!

16 مورد از زیباترین رنگ لاک ناخن‌هایی که همیشه در مد و فشن می‌بینیم!

08 تیر 1401

هنگام انتخاب لاک ناخن مناسب باید به نکات زیادی توجه کرد. آیا به رنگ پوست شما می‌آید؟ آیا با لباس‌های مورد علاقه شما ست می‌شود؟ خاص و جذاب به نظر می‌رسد؟ در حالی که پاسخ دادن به همه این سوالات بسیار ساده است، اما گروهی وجود دارد که می‌توانیم برای ایده گرفتن لاک ناخن‌، آن‌ها را دنبال کنیم. این دسته افراد شامل مدل‌های استایل خیابانی، وبلاگ‌نویس‌ها و دختران باحال، نه‌ تنها به انتخاب‌های ستودنی‌ لحظه‌ای علاقه‌مند هستند، بلکه اشاره بر روی زیباترین و اغلب غیرمنتظره‌ترین رنگ‌های ناخن در جهان دارند. آن‌ها نگاه زیبایی دارند، پس منطقی است که چنین حس خوبی تا نوک انگشتان آن‌ها گسترش یابد.

این راهنمای لاک‌هایی را که نادیده گرفته‌اید در نظر بگیرید و 16 رنگ زیبای ناخن را که دختران مد همیشه می‌پوشند، بررسی کنید. فراموش نکنید که از موارد دلخواه خود اسکرین شات بگیرید و لاک‌ها را بخرید تا خودتان آن‌ها را امتحان کنید.


1. لاک ناخن زرشکی


لاک ناخن زرشکی

آیا چیزی زیباتر از مانیکور قرمز کلاسیک وجود دارد؟ فرقی نمی‌کند بوردو عمیق، قرمز یا گوجه‌فرنگی روشن را انتخاب کنید، طیف رنگی قرمز متناسب با شخصیت، رنگ پوست و فصول شما وجود دارد. اما زرشکی رنگی است که ما در حال حاضر همه جا می‌بینیم، بدون شک به دلیل توانایی آن در هماهنگی با همه چیز در کمد لباس شما و همچنین لاکچری به نظر رسیدن نوک انگشتان شما است. اطمینان حاصل کنید که یک تاپ کت عالی بزنید تا ناخن‌های زرشکی خود را تا زمانی که ممکن است براق و بدون زدگی نگه دارید.


2. لاک ناخن سبز زیتونی


لاک ناخن سبز زیتونی

شاید واضح‌ترین رنگی نباشد که به ذهن می‌رسد، اما دقیقاً به همین دلیل است که ما آن را دوست داریم. این رنگ سبز خاموش غیرمنتظره و در عین حال بسیار سرد و زیبا است. این یکی از آن رنگ‌هایی است که در فصول سال تغییر می‌کند، بنابراین ارزش آن را دارد که روی یک لاک سبز زیتونی برای کلکسیون ناخن‌هایتان سرمایه‌گذاری کنید.


3. لاک ناخن قهوه‌ای روشن


لاک ناخن قهوه‌ای روشن

اگرچه این یک قدم فراتر از رنگ بژ اصلی است، اما این رنگ قهوه‌ای غنی هنوز هم بسیار متنوع است. فرقی نمی‌کند شکلاتی، کاپوچینو یا کاراملی را انتخاب کنید، رنگی متناسب با همه رنگ‌های پوست وجود دارد. برای داشتن رنگ مناسب برای شما، به دنبال رنگ قهوه‌ای باشید که چند درجه روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد.


4. لاک ناخن مروارید سفید


لاک ناخن مروارید سفید

آن را به عنوان یک هایلایتر برای ناخن‌های خود در نظر بگیرید و درخشش نوک انگشتان خود را در هنگام جذب نور تماشا کنید. اگر می‌خواهید آن را جذاب‌تر کنید، آن را بر روی یک لاک متالیک بزنید.


5. لاک ناخن زرد ابریشمی


لاک ناخن زرد ابریشمی

ما در حال حاضر همه جا ناخن‌های زرد می‌بینیم و جای تعجب نیست که چرا این گونه است. چه کسی نمی‌خواهد این رنگ شاد و جذاب را در نوک انگشتان خود داشته باشد؟ ناخن‌های زرد فوراً به دستان شما درخشش و زیبایی می‌بخشند و به طرز شگفت انگیزی با همه لباس‌ها ست می‌شود. برای استفاده از این روند، توصیه می‌کنیم رنگ زرد روشن را انتخاب کنید.


6. لاک ناخن سبز لیمویی


لاک ناخن سبز لیمویی

حکمرانی سبز به عنوان یک رنگ مد روز همچنان پا برجا است و ما به همین دلیل اینجا هستیم. این نشانه‌ای عالی برای تمام رنگ سبز بوتگا است که اخیراً شاهد آن هستیم. این رنگ هایلایتر جسورانه و به طرز شگفت انگیزی شیک است. اطمینان حاصل کنید که دو لایه نازک رنگ را برای حداکثر تأثیر و ماندگاری اعمال می‌کنید.


7. لاک ناخن مرجانی


لاک ناخن مرجانی

این رنگ سرگرم کننده نارنجی مایل به قرمز یک مانیکور کلاسیک زرشکی است. این ملیح‌تر از قرمز است، اما همچنان تأثیر گذار است و آن را به رنگ زیبایی برای ناخن‌ها دست و پا تبدیل می‌کند.


8. لاک ناخن شن و ماسه


لاک ناخن شن و ماسه

این رنگ خنثی برجسته، بدون زیاده‌روی توجه‌ را جلب می‌کند. نسبت به قهوه‌ای یا خاکستری بسیار ملایم‌تر است و اگر متوجه می‌شوید که آن رنگ‌ها معمولاً برای رنگ پوست شما مناسب نیستند، آن را به حد متوسطی ببرید. به خصوص که با یک لباس کاملاً سفید و جواهرات طلا ترکیب شود بسیار شیک به نظر می‌رسد.


9. لاک ناخن بنفش یاسی


لاک ناخن بنفش یاسی

این رنگ مانیکور بهاری عالی است و در مقایسه با سایر رنگ‌های پاستلی مدرن‌تر به نظر می‌رسد. ما عاشق تضاد این رنگ زیبا با رنگ‌های روشن تابستانی مانند زرد و سبز هستیم تا واقعاً این رنگ ناخن برجسته شود.


10. لاک ناخن خاکستری


لاک ناخن خاکستری

این ترکیب رنگ آبی-خاکستری را دوست داشتنی است، که اگر می‌خواهید چیزی کمی متفاوت با رنگ‌های کلاسیک لاک ناخن داشته باشید،  لاک خاکستری انتخاب مناسبی است. در پاییز و زمستان به همان اندازه شیک به نظر می‌رسد که با یک لباس تابستانی در زیر نور آفتاب است.


11. لاک ناخن صورتی گلی


لاک ناخن صورتی گلی

از این صورتی لطیف، زیباتر نمی‌شود. وقتی واقعاً نمی‌توانید تصمیم بگیرید که چه رنگی را انتخاب کنید، همیشه می‌توانید به رنگ صورتی گلی بروید. این یک رنگ خنثی است که به خوبی با همه چیز ست می‌شود، صورتی گلی ظرافت و زیبایی را به دستان شما هدیه می‌دهد.


12. لاک ناخن بادمجونی تیره


لاک ناخن بادمجونی تیره

لاک ناخن بادمجونی تیره یک رنگ منحصر‌به‌فرد است که واقعاً شیک به نظر می‌رسد، بنابراین اگر می‌خواهید بدانید این لاک را بزنید. از شرابی پررنگ‌تر و از ارغوانی‌ ملیح‌تر است و چیزی بین این رنگ‌ها است. از آنجایی که رنگ آن بسیار تیره است، باید در استفاده از آن دقت کنید و برای هر اشتباهی مقداری لاک پاک کن را در دسترس داشته باشید.


13. لاک ناخن آبی پاستیلی


 لاک ناخن آبی پاستیلی

یک رنگ پاستلی ملایم همیشه ایده خوبی است. این رنگ رویایی دست‌ها را روشن می‌کند و روی ناخن‌های بلند به همان اندازه که روی ناخن‌های کوتاه می‌آید خوب به نظر می‌رسد، و در کنار لباس‌های پاستیلی نیز عالی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل برای انواع مانیکور


14. لاک ناخن هلویی مات


لاک ناخن هلویی مات

زمان زیادی است که لاک ناخن هلویی مات محبوبیت خود را حفظ کرده است. رنگی‌ برای همه سلیقه‌ها! این یک رنگ لاک عالی دیگر است که با همه چیز می‌آید و روی انگشتان پا نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 4 رنگ لاک ناخن ترند در سال 2022


15. لاک ناخن اسپرسو


لاک ناخن اسپرسو

از کت گرفته تا لاک ناخن، رنگ قهوه‌ای تیره ترند شده است. اگر به نظر شما لاک مشکی کمی تیره است، اسپرسو ایده‌آل است.


16. لاک ناخن مشکی اکریلی


لاک ناخن مشکی اکریلی

ناخن‌های مشکی گلکسی فقط برای فصل مهمانی نیستند. این رنگ ایده‌آل برای بیرون رفتن در شب است. این لاک براق ماندگاری زیادی دارد اما پاک کردن آن کمی زمان‌بر است. ما خرید یک پد پاک کننده ناخن با کیفیت را برای راحت‌تر کردن کار توصیه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: 23 مانیکور ناخن قهوه‌ای

مطالب مرتبط