آموزش مانیکور ناخن به سبک گورخری! همینقدر چشم‌نواز

آموزش مانیکور ناخن به سبک گورخری! همینقدر چشم‌نواز

16 آبان 1399

چند وقتی است که ناخن‌های چاپی با طرح حیوانات مورد توجه قرار گرفته است. با وجود اين همه تنوع در الگوهای طرح‌هاي حيواني، تعداد زيادي از اين ديزاين‌ها به نوعی کنار گذاشته می‌شوند. با وجود طرفداران ديزاين پلنگي، ناخن‌های با طرح گورخري، تقریباً هميشه مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. برای اثبات اين گفته، در ادامه قصد داريم توجه شما را به ایده‌های زیبا و نفیس ديزاين ناخن طرح گورخري، جلب كنيم و به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید نتیجه‌اي فوق‌العاده داشته باشيد!

آموزش گام به گام: چگونه می‌توانيد طرح گورخري را روی ناخن‌هایتان نقاشی کنيد

  1. ابتدا يك رنگ پايه را روي ناخن‌تان رنگ‌آميزي كنيد.
  2. بهتر است رنگ پايه شما سفيدرنگ باشد.
  3. با کمک قلم‌مو، با لاک سیاه خطوط راه‌راه نازکي را به ناخن‌تان اضافه کنید.
  4. برای محافظت طراحی ناخن جدیدتان، از برق ناخن استفاده كنيد.

مانیکور گورخري سیاه و سفید

طراحی‌های هنری ناخن گورخري با استفاده از ديزاين زرق و برق‌دار

اين سبك از طراحی‌های هنری ناخن كاملاً متفاوت است و این نکته در مورد اين طراحي، باعث زیباتر ديده شدن آن مي‌شود. این بدان معناست که شما می‌توانید بسیاری از چیزها را بدون نگرانی باهم ترکیب کنید. به عنوان مثال، ناخن‌های زمينه بنفش رنگ، کاملاً با ديزاين براق با طرح گورخري، مطابقت دارند.

مانیکور گورخري با دیزاین اکلیلی

ناخن‌های کلاسیک سیاه و سفید با طرح گورخر

ترکیب رنگی سیاه و سفید، جزو طراحي‌هاي باکلاس است. اگر تصمیم دارید اصول عملي را به كار ببنديد، چیزی بهتر از تطابق رنگ‌های خوب قدیمی و تبدیل آنها به یک شاهکار وجود ندارد.

مانیکور گورخري سیاه و سفید

طرحي خیره‌کننده با سبز براق و الگوی گورخر

براي ناخن‌هایي با طرح گورخر، لازم نيست كه فقط از رنگ زمينه سفيد استفاده كنيد. اگر شما به دنبال طراحي منحصر به فرد هستید، ما یک ایده کامل در ذهن داریم. الگوی گورخر با رنگ سبز براق دقیقاً همان چیزی است که شما برای شیک و خارق‌العاده بودن به آن نیاز دارید.

مانیکور گورخري سبز

نوارهای عمودی گورخري برای مانیکوري خیره‌کننده

بايد متذكر شويم كه طراحی ناخن گورخري، در عين سادگي می‌تواند بسیار متنوع باشد. تمام كاري كه شما باید انجام دهید این است که روي ناخن‌های سفید رنگ‌تان، نوارهاي گورخري را به صورت عمودي طراحي كنيد. اين را به خاطر داشته باشيد كه براي يك يا دو انگشت‌تان اين كار را انجام دهيد. بي‌نظيره!!

مانیکور گورخري با دیزاین عمودی

ترکیبی جادويي از رنگ‌آمیزی پاستیلي با طرح گورخري

اگر ناخن‌هایتان کوتاه است، شايد به نظرتان برسد كه داشتن يك مانيكور مد روز و خارق‌العاده بسیار سخت و دشوار باشد. ما اينجاييم به شما بگوييم كه با طراحي مناسب، ناخن‌هاي كوتاه هم خيره‌كننده به چشم مي‌آيند. ممكن است آمبره رنگارنگ پاستلي با ديزاين گورخري، دقیقاً همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید.

مانیکور گورخري با ترکیبی از لاک‌های پاستیلی

رنگ‌های متضاد با طراحی ناخن گورخري

با كمك گرفتن از يك استادكار ماهر در امر ديزاين ناخن، می توانید نه تنها از الگوي گورخري، بلکه تصوير گورخر کامل را روی ناخن‌های خود به تصویر بکشید. رنگ‌های متضاد همیشه بهترین موارد برای بازی رنگ‌ها هستند!

مانیکور گورخري

بیشتر بخوانید: طراحی ناخن گُل گُلی: زیبا، دوست‌داشتني و شیک

مانيكور شگفت‌انگیز با خطوط راه ‌راه آبی روی ناخن‌های بنفش

براي راه‌راه‌های گورخري همیشه از يك رنگ استفاده نكنيد، بلكه وقتی صحبت از مانیکور می‌شود، شما مي‌توانید هر رنگي را آزمایش کنید. نوارهای آبی روی پایه رنگ بنفش جذاب و خاص به نظر می‌رسند. نظر شما چیست؟

مانیکور گورخري با دیزاین اکلیلی

ناخن‌هايي با طرح گورخر صورتی برای خانم‌های واقعاً جسور

ناخن‌هایي با طرح گورخر صورتی رنگ، واقعاً جسورانه و شیک به نظر می‌رسند. به همین دلیل است که اگر مي‌خواهيد مورد توجه همگان قرار بگيريد، این همان ديزاين ناخني است که ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم، حداقل یک بار امتحان کنید!

مانیکور گورخري با دیزاین سنگ‌های تزیینی

ناخن‌های دوست‌داشتنی طرح گورخر با استفاده از پودر کروم

ناخن‌های طرح گورخری می‌توانند واقعاً زیبا و جذاب به نظر برسند. ناخن‌های خود را به رنگ خاکستری کم‌رنگ، رنگ‌آميزي کنید و مقداری پودر کروم به یک پالت مهر زنی با طرح گورخر اضافه کنید. دقیقاً مانند مهر زدن با استفاده از لاک ناخن رفتار کنید. قطعاً به اثر خيره‌کننده‌ای خواهید رسید.

مانیکور گورخري با دیزاین کروم

طرح‌هاي گورخري در پایه سفید بی‌عیب و نقص

سفید رنگ ظرافت و خلوص است، اما گاهی اوقات برای رسیدن به هدف نهايي شما، کافی نیست. در زمان‌هایی از این دست، به شما پیشنهاد می‌کنیم مقداری طرح گورخری به پایه سفید بی‌عیب و نقص خود اضافه کنید. اگر مانيكورتان را با خطوط راه‌راه سیاه گورخري تركيب کنید، مطمئناً در همه قرارهاي ملاقات و مناسبت‌هايتان، عالی و خارق‌العاده به نظر خواهید رسید.

مانیکور گورخري

هنر ناخن دوست‌داشتني با رنگ هلويي و طرح گورخري

از بین همه رنگ‌های لاک ناخن، هلويي یکی از جذاب‌ترین و متنوع‌ترین رنگ‌هاست كه قابلیت تركيب با همه رنگ‌ها را دارد. زمينه ناخن‌های خود را هلويي رنگ کنید و روي آن را طرح گورخري بكشيد. واقعاً كه هیچ رقیبی نخواهید داشت!

مانیکور گورخري با لاک هلویی

ترکیبي از ناخن‌های سیاه مات و نوارهای براق گورخري

هنر ناخن سیاه در اکثر مواقع بسیار جسورانه و سرزنده خواهد بود. برای اينكه به راحتي منظورمان را برسانيم، به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه از ديزاين طرح گورخري براق روي زمينه سياه رنگ مات ناخن‌تان استفاده کنید. این اثر مطمئناً نفس‌گیر خواهد بود!

مانیکور گورخري با دیزاین نوارهای براق

راه‌راه‌هاي گورخري مات به رنگ‌های کلاسیک

طرح‌هاي کلاسیک هميشه مورد توجه بوده است. شما مي‌توانيد معمولي‌‌ترین هنر ناخن سیاه و سفید را با راحت‌ترين روش ممکن، بهتر نشان دهيد. آنچه ما در ذهن داریم پوشش مات الگوی گورخري است که با گل‌های رز صورتی دوست‌داشتني تزئین شده است.

مانیکور گورخري با دیزاین کلاسیک

ناخن‌های آكريليك با طرح گورخر برای ظاهري جادويي

ناخن‌های آكريليك با طرح گورخر، فضای زیادی برای امتحان كردن به شما می‌دهد، به همین دلیل نباید فرصت را از دست بدهید. تركيب ناخن‌های صورتی روشن با ديزاين طرح گورخر و يک پایه آكريليكي و براق، از نظر درخشش و همچنین جسارت، بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

مانیکور گورخري با دیزاین اکلیلی و سنگ‌های تزیینی

زیبا و آسان: چاپ طرح گورخر با ابزار مهر زنی

اين بديهي است كه همه در طراحی نقاشی مهارت کافی ندارند، به همین دلیل ما راه‌حل مناسبي را به شما پیشنهاد می‌دهیم. امروزه ابزارهاي مهر زنی با طرح‌هاي بسياري در بازار موجود مي‌باشند. اگر فکر می‌کنید مهارت‌های لازم در ديزاين طرح گورخري را نداريد، از ابزارهاي مهر زنی مناسب اين طرح استفاده کنید!

مانیکور گورخري با تکنیک مهرزنی

ایده‌اي خیره‌کننده: نارنجی گرم با راه‌ راه سیاه گورخري

اگر از پیشنهادات جسورانه مي‌ترسيد، مطمئن هستيم كه از این ایده قدردانی خواهید کرد. تركيبي از رنگ نارنجی و خطوط گورخري سياه‌رنگ، واقعاً معركه و فراموش‌نشدني هستند. هنگامی که مي‌خواهيد از رنگ‌هاي روشن براي مانيكورتان استفاده كنيد، با این ایده و ديزاين، درخشان و منحصر به فرد ديده شويد.

مانیکور فرنچ گورخري

طراحي شگفت‌انگیز گورخر با رنگ کروم

اگر عاشق طراحی‌هاي عجیب و غریب هستيد و اين طرح‌ها توجه شما را به خود جلب مي‌كنند، مطمئناً ايده‌اي كه در عكس زير نشان داده شده مورد پسند شما واقع مي‌شود. یک رنگ کروم شگفت‌انگیز که وقتی دست خود را تكان مي‌دهيد دچار موج و رقص خاصي می‌شوند، یک طراحی جذاب و خاص براي ناخن‌تان خواهد بود. یک انتخاب عالی برای بانواني که مي‌خواهند منحصر به فرد ديده شوند.

مانیکور گورخري با دیزاین کروم

ترکیبی از چاپ‌های حیوانی برای مانیکور

آیا خود را زنی می‌دانید که از آزمایش نمی‌ترسد؟ پس این تركيب مانيكور براي شما مناسب است! دو مورد از محبوب‌ترین چاپ‌های حیوانی مثلاً طرح پلنگي و گورخري را روی ناخن‌های خود تركيب کنید. ما به شما قول می‌دهیم که به شما ظاهري خاص مي‌بخشد!

مانیکور گورخري با ترکیبی از چاپ‌های حیوانی

ناخن‌هاي افسانه‌اي با طرح گورخري هلويي

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند طرح‌های مختلف را با ناخن‌های رنگی ساده مخلوط کنند. ما معتقدیم که این یک ایده عالی است! به خصوص اگر می‌خواهید طراحی فوق‌العاده‌ای داشته باشید اما نمی‌خواهید خیلی جلب توجه کنید. به دو ناخن خود یک چاپ گورخري اضافه کنید و باقي ناخن‌هايتان را با لاك هلويي رنگ‌آميزي کنید. زیبا به نظر نمی‌رسد؟

مانیکور گورخري با دیزاین سنگ تزیینی

ناخن‌های صورتی ملايم که با طرح گورخري تزئین شده‌اند

اگر به دنبال رنگ‌هایی هستید که با طرح گورخري مناسب باشند، ما ایده‌ی جالبي برای شما داریم. سعی کنید طرح گورخري را روی لاک ناخن صورتی ملایم قرار دهید. ترکیبی از ظرافت و جسور بودن، آن را فوق‌العاده متفاوت و جالب نشان خواهد داد. آيا مي‌خواهي امتحان كني؟

مانیکور گورخري با لاک صورتی

زرد براق با طرح گورخري

يكي از ایده‌های عالی برای فصل تابستان طرح گورخري است، و این طراحي، مطمئناً یکی از آنهاست. رنگ براق و درخشان اين ديزاين، شخصیت و اعتماد به نفس شما را به نمایش می‌گذارد. براي اين كار رنگ زرد براق را با طرح‌های گورخری تركيب کنید. با اين ديزاين، حتی به كم‌نورترین مکان‌ها نیز درخشش آفتاب را می‌بريد.

مانیکور گورخري با لاک فسفری

مانيكوري جذاب با رنگ حنايي و ديزاين گورخري

هیچ کس نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند که گاهی اوقات حتی دوست‌داران ساده‌ترین رنگ‌ها، ترجیح می‌دهند از مانيكوري جالب و خيره‌كننده، برای متفاوت بودن استفاده کنند. ایده‌های بسیاری براي اين تغييرات وجود دارد که ما در تصوير زير يك نمونه از آن را براي شما آورده‌ايم. چاپ طرح گورخري بر زمينه حنايي رنگ، ناخن‌های شما را باشکوه جلوه می‌دهد. پس هرچه سریع‌تر آن را امتحان کنید.

مانیکور گورخري با لاک بژ

بیشتر بخوانید: 25 مدل ناخن با لاک نود و اکلیلی که شیفته‌اش می‌شوید

مطالب مرتبط