جدیدترین و بهترین ایده‌های مانیکور، مناسب هر سلیقه

جدیدترین و بهترین ایده‌های مانیکور، مناسب هر سلیقه

25 آبان 1399

طراحی‌های ناخن موارد کوچک، اما مهمی هستند که می‌توانند شما را خاص و منحصر به فرد نشان دهند. درست است که دیزاین ناخن هنر جدیدی نیست، ولی ما امروزه به طیف وسیعی از تکنیک‌ها و ایده‌هایی دسترسی داریم که به سادگی خیره‌کننده هستند. شما می‌توانید ناخن‌های خود را به هر شکلی که دوست دارید تزئین کنید و هیچ کس در مورد شما قضاوت نخواهد کرد، زیرا در مورد سلیقه شما مرز خاصی وجود ندارد. در عین حال، اکثر خانم‌ها دوست دارند که ترندها را دنبال کنند، به همین خاطر جدیدترین نوع مانیکور ناخن که این روزها محبوب و مورد توجه هستند را به شما معرفی می‌کنیم. ما امیدواریم که هنگام کار روی مانیکور بعدی خود از برخی ایده‌ها و طرح‌های تازه ما استفاده کنید. پس لذت ببرید و یاد بگیرید!

مانیکور فرانسوی – طراحی‌های کلاسیک زیبا و ظریف ناخن

در میان تمام ایده‌های هنری ناخن‌ها، مانیکور فرانسوی یک سبک کاملاً کلاسیک است. مسئله این است که معمولاً مانیکور فرانسوی ترکیبی از برخی از رنگ‌های روشن است، بگذارید بگوییم مثلاً صورتی شفاف یا طبیعی و یک خط افقی سفید روی نوک آن است. این روزها نکات فرانسوی می‌توانند از اشکال و رنگ‌های مختلف و همچنین هر پایه رنگی باشند. در ادامه نگاه دقیق‌تری به آنها خواهیم داشت.

مانیکور فرانسوی با دیزاین گل

مانیکور نیمه ماه

مانیکور نیمه ماه یا به عبارت دیگر فرانسوی معکوس، این روزها بسیار محبوب است. اما چرا ما آن را با کیفیت بالا می‌نامیم؟ مسئله این است که این نوع مانیکور فرانسوی در دهه 1930 بسیار محبوب بود، خانم‌هایی در سراسر جهان ناخن‌های خود را با هر طیف قرمز رنگ می‌کردند و یک شکل نیمه ماه را سفید می‌گذاشتند. البته، شما می‌توانید این روزها سنت‌ها را دنبال کنید و به همان رنگ‌ها پایبند باشید، اما همچنین می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید، از جمله اکلیل زرق و برق‌دار و برخی از رنگ‌های جسورانه‌تر از قرمز را انتخاب کنید.

لاک قرمز با دیزاین نمیه ماه

طراحی‌های ناخن دوست‌داشتنی روفیان  

نکته در مورد ترندها این است که آنها تمایل به تکرار دارند. یک طراحی روفین اخیراً محبوب شده است و خانم‌ها در سراسر کره زمین هنوز مسحور آن هستند. یک بار دیگر، فرم با یک ماه متصل می‌شود، اما این بار - هلال ماه. در مورد رنگ‌ها، شما می‌توانید بدون هیچ ترسی رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. و سپس می‌توانید هر چیزی را که بیشتر به شما مناسب است اضافه کنید، از ملایم تا پررنگ‌ترین رنگ‌ها. برای دستیابی به طراحی می‌توانید به راحتی از کتاب راهنمایی نکات فرانسوی یا برچسب‌های دیگر استفاده کنید. همچنین، شما می‌توانید به سادگی پایه اول خود را مطابق معمول بمالید و سپس لایه پایه دوم را روی آن قرار دهید، اما چند میلی متر بالاتر، به این صورت اولین لایه قابل مشاهده است.

لاک نود با دیزاین اکلیلی

ایده‌های هنری ناخن خلاق - نکات دوگانه فرانسه

وقتی که از مانیکور به سبک فرانسوی زیبا و قدیمی خود خسته شده‌اید، همیشه می‌تواند با اضافه کردن یک چاشنی آن را به روز کنید. آنچه ما در ذهن داریم طرح فرانسوی دوگانه است. مدتی است که دنیای مد را فتح کرده و خانم‌های زیادی طرفدار آن هستند. جای تعجب نیست که چرا، از آنجا که می‌توانید به جای استفاده از رنگ‌های کلاسیک، رنگ را بدون از دست دادن ظرافت تجربه کنید. رفتن از پاستل به برخی رنگ‌های پررنگ‌تر و بدون انتقال با دو فرانسوی بسیار آسان است. چه چیزی بیشتر از این، شما همیشه می‌توانید برخی از درخشش‌ها را اضافه کنید تا ناخن‌های خود را زیباتر نشان دهید. علاوه بر این، مهم نیست که شما چه شکل ناخن را ترجیح می‌دهید، دو فرانسوی در ناخن‌های مربع شکل، مانند ناخن‌های بادامی شکل افسانه به نظر می‌رسد.

لاک آبی با دیزاین فرنچ

ایده ترندی – ناخن‌های قاب شده

ناخن‌های قاب شده همان هنر ناخن زیبایی است که هرکسی می‌تواند آن را بکشد. البته، هیچ الگوی فانتزی برای تکرار وجود ندارد، اما گاهی اوقات شما واقعاً نیازی به آنها ندارید. مهم نیست که چه ترکیب رنگی را ترجیح می‌دهید، ناخن‌های قاب‌دار هم با رنگ‌های پاستلی و هم با رنگ‌های تیره، زیبا و ظریف و ترندی به نظر می‌رسند. بعضی اوقات بهترین راه، ترکیب دو رنگ متضاد است. مطمئن باشید که مانیکور باسلیقه و شیک شما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مانیکور ناخن با لاک مشکی دور تا دور

فرم جدید و شیک

هنگامی که تمایل زیادی به ترکیب چیزی پرتحرک و باکلاس دارید، قطعاً باید از طراحی ناخن فرانسوی یا نسخه ارتقا یافته آنها استفاده کنید. مسئله این است که نکات مورب فرانسوی کاملاً غیرمعمول به نظر می‌رسند اما هنوز هم به اندازه کافی باکلاس باقی مانده‌اند تا در یک رویداد رسمی ظاهر شوند. تعداد رنگ‌هایی که می‌توانید امتحان کنید بی‌حد و حصر است، که با رنگ پایه شما مطابقت داشته باشد. اگر یک موقعیت رسمی پیش رو باشد، می‌توانید فقط با کمی کنتراست یا تضاد، تسلیم رنگ‌های پاستلی و طبیعی شوید. و اگر شما به مهمانی دعوت شده‌اید، دیگر نیازی به محدود کردن تخیل‌تان نیست. مزیت اضافی نکات مورب فرانسوی این است که از نظر بصری ناخن‌های شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد و ما نمی‌توانیم بگوییم این چیز بدی است.

لاک نود با دیزاین فرنچ کج

بازتاب مضاعف

یکی دیگر از هنرهای جالب ناخن، بازتاب مضاعف است. اگر تقارن همان چیزی باشد که شما می‌خواهید، هیچ چیز بهتر از این ترکیب جذاب فرانسوی و روفین باکلاس نیست. علاوه بر این، اگر طرفدار ناخن‌های بیضی شکل یا گرد هستید، قطعاً باید حداقل یک بار این طرح را امتحان کنید. رنگ‌ها و شکل متضاد را برای رسیدن به چنین تقارن کاملی با هم ترکیب کنید و همه را محو و کشته‌ی این مانیکور زیبا و ظریف ناخن‌تان کنید.

لاک نود با دیزاین فرنچ برعکس

هنر ناخن هندسی ساده و دیدنی

این روزها، ایده‌های هنری ناخن همه کاره‌تر از همیشه هستند، اما یک طراحی همیشه بی‌انتها است. طراحی ناخن هندسی، آن مانیکور خاص و بی‌انتها است که می‌تواند مناسب هر موقعیتی باشد. علاوه بر این، تعداد طراحی‌ها بدون مرز و بی‌نهایت است، و هیچ شخصی وجود ندارد که بتواند حداقل برخی از آنها را تکرار کند. تطبیق‌پذیری رنگ‌ها و الگوها نیز چشمگیر است. به همین دلیل است که اگر هرگز چنین چیزی را امتحان نکرده اید - زمان آن فرا رسیده است!

مانیکور پنج ضلعی ناخن

فضای خالی مینیمالیستی

یک طراحی هنری ناخن فضای خالی با کمترین حد برای شما مناسب است که دوست ندارید زمان زیادی را برای مانیکورتان صرف کنید. علاوه بر این، ناخن‌های فضای خالی برای کسانی که طرفدار همه زرق و برق‌های مانیکور و سنگ‌های تزئینی نیستند مناسب است. فقط چند شکل هندسی ساده، و ناخن‌های شما آماده است. یکی از مزایای دیزاین ناخن‌های فضای خالی این است که اصلاً وقت گیر نیست.

مانیکور مینیمالیستی ناخن با لاک آبی

شطرنجی - هنر ناخن جذاب

الگوهای ناخن شطرنجی مخصوص کسانی است که سادگی و رنگ‌های متضاد را دوست دارند. معمولاً هنر ناخن شطرنجی شامل رنگ‌های سیاه و سفید است، اما شما می‌توانید هر رنگی که به شما چشمک می‌زند، را آزمایش کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از الگوهای شطرنجی به عنوان هنر ناخن جامد یا به عنوان یک ترکیب پیچیده یا ترکیبی با چیز دیگر استفاده کنید. از تخیل خود به همراه ایده‌های ترندی استفاده کنید تا چیزی کاملاً منحصر به فرد ارائه دهید.

مانیکور شطرنجی ناخن

هنر ناخن با نوارهای متالیک

خطوط سخت و محکم مناسب کسانی است که دوست دارند ساده بمانند یا وقتشان خیلی کم است. فقط چند خط، مستقیم یا ضربدری، کل مفهوم این هنر ناخن است. معمولاً خانم‌ها خطوط نازک را نسبت به پایه، متضاد انتخاب می‌کنند. اما این روزها می‌توانید به راحتی همانند تکرار الگوهای تنظیم شده، هر چیزی را که به ذهنتان خطور می‌کند، بیرون بیاورید. انتخاب با شماست، ما فقط ایده‌های شیک و جذاب را به شما ارائه می‌دهیم تا از آنها الهام بگیرید.

لاک صورتی با دیزاین سنگ‌های تزییینی

طراحی ناخن انتزاعی

اگر محدودیت و مرزی برای مانیکورتان ندارید، پس یک طراحی ناخن انتزاعی کاملاً برازنده شماست. انتزاع شکل و رنگ مشخصی ندارد و به همین دلیل است که بسیار منحصر به فرد است و همیشه ظاهری متفاوت دارد. علاوه بر این، به پایان رساندن طراحی ناخن انتزاعی خود بسیار آسان‌تر از هر طرح دیگری است که در ذهن‌تان وجود دارد.

مانیکور انتزاعی ناخن

داغترین ترند - هنر ناخن سنگ مرمری

خانم‌های سراسر دنیا این روزها وسواس هنری ناخن مرمری را دارند. اما وقتی کمی بیشتر به آن فکر می‌کنید، می‌فهمید که الگوهای سنگ مرمری چیزی غیر از نمونه‌های دیگری از هنر انتزاعی نیست. طراحی ناخن مرمری واقعاً آسان است. تنها چیزی که لازم دارید دو رنگ مختلف لاک ناخن و یا یک لایه بیس و یک شی نوک‌تیز است. مفهوم کلی این طراحی‌های هنری ناخن این است که شما باید در ایجاد یک الگوی آغشته موفق شوید. معمولاً باید خطوط متضاد خود را با آب حل کنید یا الگوهای خود را با ترکیب دو رنگ لاک ناخن تازه ایجاد کنید. اگر دیزاین ناخن‌تان کاملاً مرمری نبوده و به نظر شما کافی نباشد، می‌توانید برخی از تزئینات زرق و برق‌دار را به آن اضافه کنید، این اثر نفس‌گیر خواهد بود. رنگ‌های سیاه و سفید بیشتر برای ایجاد طراحی سنگ مرمر استفاده می‌شود، اما شما همیشه می‌توانید فراتر رفته و رنگ‌هایی که هنوز آزمایش نشده‌اند را ترکیب کنید.

مانیکور ناخن با دیزاین سنگ مرمر

گلوله‌های شیشه‌ای و چرخش در آب

در میان ناخن‌های هنری انتزاعی، ناخن‌های گلوله‌های شیشه‌ای و آب نیز بسیار رایج است. مسئله این است که شما این هنر را با استفاده از رنگ‌های لاک ناخن مورد علاقه خود و آب ایجاد می‌کنید. علاوه بر این، نحوه تعامل رنگ در آب نیز به شما بستگی دارد. تعداد زیادی الگو و طرح وجود دارد که می‌توانید هنگام کار با آب ایجاد کنید. تنها نکته این است که هنگام استفاده از الگوی آب ممکن است کمی شلختگی ایجاد کند، به همین دلیل است که اگر دوست دارید بعد از اتمام مانیکور دستانتان تمیز بماند، باید از لاتکس مایع روی سطح انگشت خود استفاده کنید.

مانیکور ناخن با دیزاین انتزاعی

هنر طراحی سرد ناخن: افکت پاشیدن رنگ

در صورتی که طرفدار رنگ‌های روشن و غیرمعمول ترکیب ناخن هستید، افکت پاشیدن رنگ مورد نیاز شما هستند. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که ایجاد این دیزاین ناخن ممکن است کمی نامرتب و وقت‌گیر باشد، مگر اینکه تصمیم بگیرید فقط دو رنگ متضاد را درگیر کنید. به جز همه مواردی که در بالا توضیح داده شد، انجام دیزاین ناخن‌ها با افکت پاشیدن رنگ بسیار آسان است، زیرا تمام آنچه شما نیاز دارید این است که ناخن‌های خود را به طور یکنواخت با یک رنگ پایه بپوشانید و سپس می‌توانید به همان اندازه که دوست دارید شلوغ و خلاق باشید. تمام رنگ‌های مورد نظر خود را روی ناخن‌های خود بپاشید و به برخی از طرح‌های هنری ناخن که هیچ کس قبل از شما نکشیده است، خواهید رسید. یک بار دیگر، درست قبل از شروع، باید اطمینان حاصل کنید که تمام سطح انگشتان و بقیه دست شما کاملاً پوشیده شده است تا لکه نشود. شما می‌توانید از لاتکس مایع یا نوار ساده استفاده کنید تا انگشتان دست شما لکه‌دار نشود.

مانیکور ناخن با دیزاین پاشیدن رنگ

توری ظریف برای شما

هنر ناخن توری ایده محبوب یک مانیکور کلاسیک است. توری سفید بی‌گناه و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد در حالی که مانیکور توری مشکی می‌تواند جزئیات جسورانه و ظریف از ظاهر مهلک و ترسناک شب باشد.

مانیکور ناخن با دیزاین توری

طرح‌های هنری ناخن آمبره‌ی درخشان

امروزه مانیکور آمبره، در رأس ابتکارات مانیکور قرار دارد. آیا ارزش دارد که بگویید ناخن‌های آمبره در رنگ‌های طبیعی با درخشش و زرق‌برق، یک مانیکور مناسب برای لباس روزمره هستند؟

مانیکور ناخن با دیزاین آمبره اکلیلی

هنر ناخن کهکشان مرموز

طرح‌های ناخن کهکشان برای چشم‌ها جذاب هستند و تقریباً به هر ظاهری کمک می‌کنند تا بهتر دیده شوند. تمام آنچه شما نیاز دارید چندین رنگ لاک ناخن، مقداری تزئینات زرق‌ و برق‌دار و کمی صبر است. وقت آن رسیده است که در طراحی ناخن کهکشان متخصص باشید!

مانیکور ناخن با دیزاین کهکشانی

بیشتر بخوانید: مانیکورهایی که حداقل یکبار ارزش امتحان کردن را دارند!

مطالب مرتبط