22 ایده جذاب برای ناخن مشکی مات در تابستان 2022

22 ایده جذاب برای ناخن مشکی مات در تابستان 2022

10 مرداد 1401

ناخن‌های مشکی مات به‌تازگی ترند شده‌اند. اما شاید تعجب کنید که چرا باید رنگ مشکی را انتخاب کنید؟ مسئله این است که مواقعی وجود دارد که دوست دارید ناخن‌های جذاب و خاص داشته باشید اما ایده و طرح جذابی پیدا نمی‌کنید. ما فکر می‌کنیم که مات و تند می‌توانند دست به دست هم بدهند،  و نگاه‌های تحسین برانگیزی به سمت شما جلب کند، به همین دلیل است که ما مجموعه‌ای خارق‌العاده از ایده‌ها را به شما ارائه می‌کنیم تا ترکیب مشکی و مات را به نمایش بگذارید و شیک و منحصر‌به‌فرد به نظر برسد.


1. ناخن فرنچ مشکی


لاک مات مشکی وقتی با لاک‌های کلاسیک ترکیب شود عالی به نظر می‌رسد. همانطور که ممکن است حدس بزنید ما مانیکور فرانسوی را در ذهن داریم و پیشنهاد می‌کنیم ناخن‌های خود را دیزاین کنید. ناخن فرنچ مشکی که با پودر کروم و شاین دیزاین شده ایده‌ای جذاب برای ناخن مشکی مات در نوبت بعدی مانیکور شماست.

ناخن فرنچ مشکی


2. ناخن مشکی مات و طلایی


بهترین راه برای تزئین کردن ناخن‌های مات این است که کمی شاین به طرح اضافه کنید. علاوه‌بر این، ناخن‌های طلایی و مشکی مات بسیار زیبا و خاص هستند. با این ایده جذاب ناخن مشکی مات لاکچری به نظر می‌رسید.

ناخن مشکی مات و طلایی

ناخن مشکی مات و طلایی


3. ناخن مشکی مات و نقره‌ای


اگر فکر می‌کنید  لاک مشکی برای شما جذابیتی ندارد طراحی ناخن مشکی و نقره‌ای چیزی است که به آن نیاز دارید. به عنوان مثال، ناخن‌های مات مشکی و نقره‌ای فوق‌العاده زیبا و شیک به نظر می‌رسند. این ایده‌های جذاب برای ناخن‌های مشکی مات ظاهری زیبا و منحصر‌به‌فرد ایجاد می‌کند. فقط آن‌ها را امتحان کنید!

ناخن مشکی مات و نقره‌ای

ناخن مشکی مات و نقره‌ای


4. ناخن مات مشکی با برق ناخن


یک راه عالی دیگر برای جذاب‌تر کردن ناخن‌های مشکی مات وجود دارد. فقط کافی است با برق ناخن جلای براقی را روی لاک مات درست کنید.

ناخن مات مشکی با برق ناخن

ناخن مات مشکی با برق ناخن

ناخن مات مشکی با برق ناخن


5. ناخن مشکی مات با طرح گل


چه کسی گفته است که طراحی ناخن مشکی باید همیشه شارپ به نظر برسد؟ اگر می‌خواهید کمی لطافت به ناخن‌های مشکی مات خود اضافه کنید، هیچ پیشنهادی بهتر از یک طرح گلدار وجود نخواهد داشت. لاک و گل‌های مشکی مات تضاد جالبی را ایجاد می‌کنند که نمی‌توان به سادگی از آن غافل شد.

ناخن مشکی مات با طرح گل


6. ناخن مشکی مات و طرح مرمر


اگر فردی ریسک‌پذیر و اهل آزمون و خطا باشد ما طراحی ناخن مات مشکی را پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید هر ترندی را با مشکی مات ترکیب کنید و نتیجه فوق‌العاده آن را مشاهده کنید. به عنوان مثال، ناخن مشکی مات و طراح مرمر در کنار هم عالی به نظر می‌رسند.

ناخن مشکی مات و طرح مرمر


7. ناخن‌های مشکی مات انتزاعی


اگر نمی‌خواهید چیزی جز تاپ کات را تجربه کنید، ما یک ایده عالی در ذهن داریم. چرا ناخن‌های مات مشکی شفاف را امتحان نمی‌کنید؟ چنین دیزاین ناخنی بدون شک جسورانه و در عین حال ظریف به نظر می‌رسد.

ناخن‌های مشکی مات انتزاعی

ناخن‌های مشکی مات انتزاعی


8. ناخن مات گلکسی مشکی


اگر طرح‌های خاص را می‌پسندید و می‌خواهید مانیکور شما متفاوت باشد چرا طرح‌های ناخن کهکشانی را امتحان نمی‌کنید. خودت ببین واقعاً محشر نیست!

ناخن مات گلکسی مشکی

ناخن مات گلکسی مشکی


9. ناخن سیاه و طرح‌های گورخری و پلنگی


ایده طرح‌های پلنگی و گورخری در ترکیب با ناخن‌های مشکی مات چشمگیر هستند. زمانی که احساس کردید برای مانیکور روشن و جسورانه آماده‌اید یکی از این طرح‌ها را انتخاب کنید.

ناخن سیاه و طرح‌های گورخری و پلنگی

ناخن سیاه و طرح‌های گورخری و پلنگی

بیشتر بخوانید: بیش از 30 طرح ناخن گلدونی


10. ناخن مشکی مات و سفید


ترکیب سفید و سیاه تضاد جالبی ایجاد می‌کنند. این ترکیب رنگ هرگز از مد نمی‌افتد و هرگز جذابیت خودش را از دست نمی‌دهد. علاوه‌بر این، برای جلوه بیشتر از الگوهای هندسی برای تکمیل مانیکور خیره ‌کننده خود استفاده کنید.

ناخن مشکی مات و سفید


11. ناخن مشکی مات


حقیقت این است که مشکی مات می‌تواند به عنوان جزیی از طرح مانیکور شما استفاده شود. دیزاین ناخن‌ با طرح‌های شلوغ با افزودن لاک مات مشکی زیباتر به نظر می‌رسد!

ناخن مشکی مات

ناخن مشکی مات

ناخن مشکی مات

ناخن مشکی مات

ناخن مشکی مات

در این مقاله 22 ایده جذاب برای ناخن‌ مشکی مات ترند در تابستان 2022 آورده شده است. اگر از این طرح‌های ناخن خوشتان آمد، فراموش نکنید که آن‌ها را به اشتراک بگذارید و هر زمان که به ایده‌ای جدید و شیک برای مانیکور بعدی خود نیاز داشتید، بازگردید.

بیشتر بخوانید: ایده دیزاین ناخن با طرح گلدار

مطالب مرتبط