ناخن‌هایتان را به سبک خال خالی دیزاین کنید

ناخن‌هایتان را به سبک خال خالی دیزاین کنید

26 آبان 1399

هیچ چیز پیچیده‌ای در مورد دیزاین ناخن خال‌خالی وجود ندارد اما زیبایی که ناخن‌های شما می‌دهد، واقعاً شگفت انگیز است. نکته اینجاست که دیزاین ناخن خال‌خالی خیلی پیچیده‌تر و تطبیق‌پذیرتر از آن چیزی است که حتی بتوانید تصورش را بکنید. ناخن‌های شما با طراحی خال‌خالی بر اساس ایده‌ای انتخابی شما می‌تواند رنگارنگ یا ملیح، شلوغ یا معصوم و ساده یا پیچیده باشد. به همین دلیل است که ما ایده‌های تازه از دیزاین خال‌خالی که قرار است پرطرفدار بشوند را برای شما گردآوری کردیم. ما شما را به دیدن و انتخاب مانیکور خال‌خالی بعدیتان دعوت می‌کنیم، پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ناخن‌های بنفش و یاسی خال‌خالی 

اگر بدانید که چه رنگ‌هایی را باید با دیزاین ناخن خال‌خالی ترکیب کنید، مانیکور دست‌های شما حتی بیشتر از قبل زیبا به نظر می‌رسد. برای مثال، دیزاین ناخن که دارای رنگ یاسی است، همیشه دلنشین و زیبا به نظر می‌رسد. هنگام ترکیب طراحی خال‌خالی با این رنگ، ناخن‌های شما در یک چشم بهم زدن دخترانه و فانتزی می‌شوند. این دیزاین را برای مانیکور بعدی خود در نظر داشته باشید!

لاک بنفش با دیزاین خال خالی

لاک یاسی با دیزاین خال خالی

ناخن طوسی با طراحی خال‌خالی 

اگر شما نیز به دنبال کردن ترندها علاقه دارید، پس پیش از این می‌دانستید که لاک ناخن طوسی در دنیای دیزاین ناخن چه طوفانی به پا کرده است. اما این رنگ گاهی به تنها ممکن است کمی کنسل کننده به نظر برسد. این دقیقاً همان جایی است که دیزاین ناخن خال‌خالی ترند می‌شود. بگذارید این طور بگوییم که خال‌خال‌های سفید بدون زیاده‌روی به ناخن‌های شما مقداری زیبایی و شیکی اضافه می‌کنند.

لاک طوسی با دیزاین خال خالی

لاک طوسی با دیزاین خال خالی

لاک طوسی با دیزاین خال خالی

رنگ‌های بژ کمرنگ و نود 

آن دسته از خانم‌هایی که شیفته رنگ‌های نود هستند، قطعاً این تغییر جدید و زیبا را می‌پسندند. همه چیزی که شما برای داشتن مانیکوری خال‌خالی و زیبا نیاز دارید، انتخاب رنگ بژ مورد علاقه خودتان و اضافه کردن آن به الگوی پیچیده خال‌خالی ناخن‌هایتان است. همین قدر ساده است! شما می‌توانید این روش را برای درست کردن هر دیزاین ناخنی که در ذهن دارید، امتحان کنید.

لاک نود با دیزاین خال خالی

لاک نود با دیزاین خال خالی

لاک نود با دیزاین خال خالی

ناخن‌های صورتی دلنشین با دیزاین خال‌خالی 

ناخن‌های صورتی با دیزاین خال‌خالی نمونه‌ای کامل و زیبا از مانیکوری ملیح و خانمانه هستند. بعلاوه، اگر شما رنگ صورتی را با خال‌خال‌های خنثی ترکیب کنید نتیجه آن حتی برای مشکل پسندترین افراد نیز متحیر کننده خواهد بود. جهت اضافه کردن کمی زیبایی دخترانه بیشتر به آن، شما همیشه می‌توانید طرح‌های گلدار نیز به مانیکور خود اضافه کنید.

لاک صورتی با دیزاین خال خالی

ناخن‌های صورتی با دیزاین خال‌خالی

ناخن‌های مشکی با دیزاین خال‌خالی 

آن دسته از خانم‌هایی که فکر می‌کنند دیزاین‌ خال‌خالی تنها برای درست کردن مانیکورهای ملیح پاستیلی مناسب است، کاملاً در اشتباه هستند! انتخاب‌های جسورانه‌ با این دیزاین نیز برای آنها وجود دارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مانیکور خیلی جیغ نمی‌خواهید اما در عین حال با ایجاد کمی تغییر در دیزاین ناخن همیشگی خود مشکلی ندارید، ناخن‌های مشکی با دیزاین خال‌خالی دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. لاک ناخن مشکی براق یا دیزاین متناقض آن به روش خال‌خالی اصلاً معمولی به نظر می‌رسد. تنها کافیست یک بار آن را امتحان کنید!

لاک مشکی با دیزاین خال خالی

لاک آبی سبز با دیزاین خال خالی

لاک سفید مشکی با دیزاین خال خالی

ناخن‌های سفید با دیزاین خال‌خالی 

مانیکور با دیزاین خال‌خالی بدون هیچ شکی خاص و منحصر به فرد است. اما هنگامی که شما از رنگ ناخن‌های خود برای مانیکور بعدی نامطمئن هستید، سفید انتخابی عالی خواهد بود. مخصوصاً اگر می‌دانید چگونه باید آن را دیزاین کنید. به نظر ما، در حالی که بسیار از خانم‌های شیک پوش همیشه طراحی‌ها انجام شده با دست را تحسین می‌کنند، اضافه کردن خال‌خال‌ها طلایی به لاک ناخن سفید هم برای خانم‌های شیک و هم برای خانم‌های به روز پیشنهادی عالی است.

لاک سفید با دیزاین قلب و خال خالی

لاک سفید با دیزاین خال خالی

ناخن‌های سفید با دیزاین خال‌خالی

دیزاین خال‌خالی و لاک آبی شیک 

دیزاین خال‌خالی روی لاک ناخن آبی برای هر موقعیتی در فصل بهار مناسب است. این دیزاین به ناخن‌های شما ظاهری دلنشین می‌دهد.

لاک آبی با دیزاین خال خالی

لاک آبی با دیزاین خال خالی

دیزاین‌های خال‌خالی قرمز 

اگر شما به دنبال دیزاین ناخنی رنگارنگ و جالب هستید، این دیزاین برای شما مناسب خواهد بود! رنگ قرمز هیچوقت از مد نمی‌افتد اما دیزاین‌های جدید و ترند شده همیشه باید در دسترس شما باشد، به همین دلیل است که تزئین لاک ناخن رنگی شما با دیزاین خال‌خالی و میکی موس ایده‌ای بسیار جالب و عالی است!

لاک سفید با دیزاین میکی موس

لاک سفید با دیزاین خال خالی

لاک قرمز با دیزاین خال خالی و گل

دیزاین ناخن خال‌خالی نارنجی 

نارنجی رنگی بسیار آبدار و زیبا است و به همین دلیل است که اگر می‌خواهید حال خودتان را بهتر کرده و احساس زیبایی و درخشندگی کنید، این دیزاین برای شما انتخابی عالی خواهد بود. در حالی که نارنجی به تنهایی ممکن است کمی بیش از حد کسل کننده به نظر برسد، دیزاین خال‌خالی اینجاست تا شما را نجات دهد. تنها کافیست نگاهی به این دیزاین‌های فانتزی و خاص بندازید تا حداقل عاشق یکی از آنها شوید.

لاک نارنجی با دیزاین خال خالی

لاک نارنجی با دیزاین خال خالی

دیزاین ناخن خال‌خالی رنگین کمانی 

چه کسی می‌تواند بگوید که دیزاین خال‌خالی را دوست ندارد؟ مخصوصاً با این رنگ‌های رنگین کمانی. اگر نمی‌توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید، این همان مانیکوری است که به آن احتیاج دارید! بعلاوه انجام آن بسیار است!

لاک رنگارنگ با دیزاین خال خالی

لاک مشکی با دیزاین خال خالی

بیشتر بخوانید: بیش از 20 طراحی ناخن‌ که فقط در سه مرحله انجام میشه!

مطالب مرتبط