بهترین فرم ناخن برای سال 2023 (قسمت اول)

بهترین فرم ناخن برای سال 2023 (قسمت اول)

30 آبان 1401

این روزها تصمیم‌گیری مانیکور بعدی می‌تواند بسیار دشوارتر از آن چیزی باشد که در نگاه اول به نظر می‌رسد. مسئله این است که با طراحی‌های جدید و شکل‌های مختلف ناخن که هر روز ظاهر می‌شوند، گاهی اوقات نه تنها نظارت بر همه آن‌ها بلکه انتخاب بهترین مورد برای شخص شما نیز می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. نمی‌دانید شکل ناخن‌ها چیست؟ جای نگرانی نیست. ما تصمیم گرفتیم زندگی شما را بسیار آسان‌تر کنیم و همین الان به شما بینشی در مورد این موضوع بدهیم. علاوه بر این، ما به شما خواهیم گفت که کدام شکل برای شما به صورت فردی جذاب‌ترین شکل است تا هرگز نپرسید که آیا شکل مناسب شماست یا خیر! در ادامه 18 مورد از فرم ناخن و نحوه دستیابی به آن‌ها آورده شده است
چگونه تعیین کنیم که کدام شکل ناخن بهترین است؟
بنابراین، آیا هنوز در مورد بهترین شکل ناخن سردرگم هستید؟ هیچ فرم ناخن خوب یا بدی وجود ندارد، فقط آن‌هایی هستند که برای شما مناسب نیستند. همه می‌توانند ایده طراحی ناخن پیدا کنند که به دستانشان بیاید. بنابراین، برای اینکه خود را در مورد اشکال مختلف ناخن و همچنین فواید اصلی آن‌ها مطلع کنید، اجازه دهید در مورد هر یک از آن‌ها با جزئیات بیشتری صحبت کنیم.
در اینجا لیستی از اشکال اصلی ناخن برای انتخاب وجود دارد تا بازدید بعدی شما از سالن از قبل برنامه ریزی شود!

اسامی فرم ناخن


1. فرم ناخن مربعی بلند (Square)


ناخن

ناخن

ناخن

کلاسیک‌های محبوب ناخن‌های مربعی بلند
همه ما ناخن متفاوتی داریم، و انتخاب شکلی که به بهترین شکل ممکن برای شما باشد بسیار مهم است. اگر تخت ناخن باریکی دارید، زیباترین شکل برای کوتاه کردن آن‌ها مربع است. ناخن‌های مربعی، به خصوص در ناخن‌های بلندتر، ظریف و شیک به نظر می‌رسند. علاوه بر این، هرگز هیچ محدودیتی برای طراحی با این شکل وجود ندارد!
شکل مربع یکی از محبوب‌ترین‌ها است و هیچ چیز عجیبی در مورد آن وجود ندارد. ساده و باکلاس با هر طولی که انتخاب کنید بسیار زیبا به نظر می‌رسد. اگر می‌خواهید ناخن‌هایتان همیشه مرتب به نظر برسد و انگار به تازگی از سالن ناخن بیرون رفته‌اید، ناخن‌های مربعی انتخاب مناسبی هستند. به این مدل های بلند نگاهی بیندازید و متوجه خواهید شد که برای امتحان هر رنگ و ایده ناخن مناسب هستند.


2. فرم ناخن مربعی کوتاه (Square)


ناخن

ناخن

ناخن

ناخن

خانم‌ها می‌خواهند همه چیز کاربردی باشند و فرم ناخن مطمئناً از این قاعده مستثنی نیست. اگر شما یکی از آن خانم‌های پرمشغله‌ای هستید که زمان زیادی را در محل کار یا دفتر کار می‌گذرانید، شکل مربع کوتاه آن قطعاً به عنوان یک ظاهر رسمی برجسته خواهد بود. با این حال مراقب چیزهای ابریشمی باشید، زیرا لبه‌های تیز گاهی اوقات می‌تواند به آن‌ها آسیب برساند.
آیا همیشه پرمشغله هستید و نمی‌خواهید طول ناخن‌هایتان خیلی بلند باشد؟
برای خانم‌های پرمشغله‌مان، ما ایده ناخن‌های مربعی خودشان را داریم. با استفاده از لاک ناخن نود آن‌ها را کوتاه و ظریف نگه دارید تا همیشه از ظاهر ناخن‌های خود راضی باشید. آیا این چیزی نیست که به دنبال آن هستید؟


3. فرم ناخن اسکووال بلند (Squoval)


ناخن

ناخن

ناخن

ناخن‌های بلند برای کسانی که از لبه‌های تیز متنفرند
ناخن‌های اسکووال برای کسانی که علاقه‌ای به لبه‌های تیز و ناخن‌های بلند ندارند مناسب است. علاوه بر این، شکل اسکوووال در اطراف لبه‌ها و نوک آن گرد است که باعث می‌شود به راحتی شکسته یا خرد نشود. برای زنان پرمشغله، این یک موقعیت کاملاً برنده است.
ما یک شکل اسکووال را به دلیل راحتی آن دوست داریم. همان مربع است اما با لبه‌های گرد کامل شده است، برای کسانی که راحتی و زیبایی را دوست دارند ضروری است. به دلیل نرمی آن، کمی طول به هیچ وجه مشکلی ایجاد نمی‌کند، بنابراین از امتحان ناخن‌های بلند اسکوا نترسید. همه رنگ‌ها و طرح‌ها مطمئناً بر روی آن‌ها زیبا به نظر می‌رسند.


4. فرم ناخن اسکوورال کوتاه (Squoval)


ناخن

ناخن

ناخن

Squoval کوتاه برای حفظ شکل ناخن‌های طبیعی
شکل‌های طبیعی ناخن نیز محبوب هستند، به همین دلیل است که اگر نگران هستید که ممکن است قدیمی به نظر برسید، این کار را نکنید! شکل کوتاه اسکووال بهترین شکل برای نشان دادن شکل طبیعی است. ایده‌های کلاسیک هنر ناخن به شما کمک می‌کند این فرم را کاملاً تکان دهید. ما عاشق ناخن‌های طبیعی هستیم شما چطور؟ ناخن‌های کوتاه تازه و مرتب، بوم مناسبی برای امتحان هر رنگ و طرح دلخواه شما خواهد بود. سایه‌های تیره یا نود ناخن‌های شما را بسیار شیک نشان می‌دهد، بنابراین انتخاب خود را انجام دهید و از طبیعی بودن ناخن‌های خود لذت ببرید!


5. فرم ناخن‌ گرد و بلند (Rounded)


ناخن

ناخن

ناخن

فرم ناخن‌ گرد احتمالاً محبوب‌ترین شکل هستند.
چه ایده خوبی برای خانم‌هایی که ناخن‌های بلند را ترجیح می‌دهند! ناخن‌های خود را به هر شکلی که دوست دارید تزئین کنید و با چنین شکلی زیبا به نظر می‌رسند!


6. فرم ناخن گرد و کوتاه (Rounded)


ناخن

ناخن

ناخن

یکی دیگر از شکل‌های عالی برای ناخن‌های طبیعی، شکل گرد است. نمی‌دانید ناخن گرد به چه معنا هستند؟ این‌ها ناخن‌هایی هستند که طرفینشان صاف و نوک انگشتان شما گرد است تا فرم نوک انگشت شما را تکرار کنند. این بادوام‌ترین شکلی است که وجود دارد و اگر نمی‌خواهید اغلب به مانیکور خود توجه کنید این بهترین شکل برای شما خواهد بود!
ناخن‌های گرد کوتاه آن‌هایی هستند که کارهای روزمره شما را بسیار آسان‌تر می‌کنند. در صورت شکستن لبه، نیازی نیست همیشه سوهان را با خود حمل کنید، زیرا شکل گرد، ناخن‌ها را ایمن نگه می‌دارد. با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بازی کنید و در عین حال ناخن‌های خود را طبیعی نگه دارید. بهترین انتخاب برای خانم‌هایی که تمایلی به صرف ساعت‌ها روی ناخن‌های خود ندارند اما همچنان می‌خواهند یک مانیکور شیک داشته باشند.


7. فرم ناخن بیضی بلند (Oval)


ناخن

ناخن

کلاسیک‌های بی‌انتها شکل‌های ناخن بیضی بلند
ناخن‌ بیضی با ناخن گرد متفاوت است. نکته این است که برای رسیدن به آنجا باید ناخن خود را سوهان بکشید و سپس آن را در نوک منحنی کنید. با این حال، آن‌ها همچنان به همان اندازه بادوام هستند و مزایای بسیار دیگری نیز دارند.
اگر فکر می‌کنید که انگشتانتان خیلی چاق به نظر می‌رسند، جذاب‌ترین شکلی است که برای شما وجود دارد!
فرم ناخن‌ بیضی بلند یک انتخاب عالی برای آن دسته از خانم‌هایی است که ترجیح می‌دهند انگشتانشان بلندتر و نازک‌تر به نظر برسد. آن‌ها مطمئناً به شما احساس اطمینان بیشتری نسبت به ظاهر دستان خود می‌دهند، به خصوص اگر طرحی زیبا برای یک مسابقه اضافه کنید. با ایده‌های مختلف بازی کنید و این شکل را دوست خواهید داشت!


8. فرم ناخن بیضی کوتاه (Oval)


ناخن

ناخن

ناخن

ناخن کوتاه بیضی برای اینکه شبیه به یک شاهزاده خانم شوید
اگر می‌خواهید به ناخن‌های کوتاه خود حالت سلطنتی بدهید، در وهله اول باید به شکل بیضی کوتاه فکر کنید. پس از آماده شدن با شکل، زمان آن است که طرحی زیبا و جذاب خواهید داشت، این را فراموش نکنید. ناخن بیضی شکل کوتاه برای کسانی که باید با بستر ناخن پهن دست و پنجه نرم کنند بسیار مفید خواهد بود. این فرم ناخن عرض را باریک می‌کنند تا انگشتان شما باریک و ظریف به نظر برسند. یک ایده طبیعی دیگر که مطمئناً شما را با یک نتیجه خسته کننده رها نمی‌کند. ناخن‌های شیک با هر طرحی که انتخاب کنید، زیبا خواهند بود. برخی از افراد نمی‌توانند بلند بودن ناخن‌های خود را تحمل کنند، اما همچنان دوست دارند سبک ظاهری خود را احساس کنند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید، پس این فرم ناخن برای شما مناسب است.


9. فرم ناخن بادامی بلند (Almond)


ناخن

فرم ناخن بادام بلند زرق و برق‌دار برای مانیکور فوق‌العاده شیک
فرم ناخن بادام شبیه به بیضی است، اما آن‌ها هنوز هم متفاوت هستند. نکته این است که ناخن‌های بادام معمولاً کمی بلندتر هستند و به نظر می‌رسد که شبیه یک بادام واقعی هستند. با این حال، در صورتی که تعجب کنید، یکی از بهترین شکل‌های ناخن برای انگشتان چاق و تپل می‌باشد. اما بدست آوردن این شکل با ناخن‌های طبیعی بسیار دشوار است زیرا به اکریلیک یا ژل نیاز دارد. اگر دوست دارید شکل‌های مختلف ناخن را امتحان کنید، ناخن بادام بلند برای شما مناسب هستند. آن‌ها به هر طرح و دیزاینی فوق‌العاده می‌شوند و قلب هر کسی را می‌ربایند. طراحی مانیکور بادامی ترند 2022 بوده‌ است و برخی از ایده‌های خلاقانه‌ای که جرأت نمی‌کنید روی دیگر فرم‌های ناخن امتحان کنید، می‌توانید روی آن امتحان کنید.

بیبشتر بخوانید: