طرح‌ ناخن‌های بادامی ساده ولی شیک

طرح‌ ناخن‌های بادامی ساده ولی شیک

30 مرداد 1399

طرح‌های بادامی ساده برای ناخن‌های زنانی مناسب است که وقت و حوصله رسیدگی هرروزه به ظاهر ناخن‌هایشان را داشته باشند. با اطمینان می‌گوییم که فرم ناخن بادامی یکی از جذاب‌ترین و خاص‌ترین فرم‌های ناخن برای هر زنی به شمار می‌رود. علاوه بر آن، آیا می‌توانید گزینه ای کاربردی‌تر از ناخن‌های بادامی شکل ساده با مانیکوری به رنگ‌های خنثی را تصور کنید که با هر لباس و هر استایلی همخوانی داشته باشد؟ این شما و این هم مجموعه ای از ایده‌های شگفت انگیز طرح‌های ناخن‌های بادامی شکل با مانیکور ساده!

ناخن‌های بادامی ساده ترکیبی با رنگ سفید

مطمئناً طرح‌های ساده ناخن هر چیزی هستند به جز کسل‌کننده! حتی ساده‌ترین مانیکور با رنگ صورتی نوزادی هم می‌تواند خیره‌کننده باشد، تنها به شرط آن که بدانید چگونه آن را به درستی ترکیب کنید. به نظر ما این طراحی ناخن بادامی شکل با استفاده از رنگ پایه و سفید و مروارید‌های اضافه شده در انتهایش، واقعاً غیرقابل مقاومت است!

دیزاین آمبره برای ناخن‌ بادامی شکل

دیزاین گیپور برای ناخن‌ بادامی شکل

دیزاین صورتی اکلیلی برای ناخن‌ بادامی شکل

طرح‌های ناخن‌های هنری با استفاده از رنگ‌های ساده

همیشه می‌توان طرح‌های ساده ناخن را به روز رسانی کرد، بدون آن که سادگی، وقار و جذابیتشان را از دست بدهند. فقط یک نگاه به این طراحی‌های ساده ناخن با طرح‌های ظریف نقره‌ای رویش بیندازید! این مانیکور در عین ساده بودنش، آن قدر جذاب و خیره‌کننده است که نمی‌توان از آن چشم برداشت!

دیزاین نود برای ناخن‌ بادامی شکل

دیزاین نود برای ناخن‌ بادامی شکل

دیزاین نود برای ناخن‌ بادامی شکل

طرح‌های ناخن‌های بادامی شکل با مانیکور ساده و سنگ‌های تزیینی

آیا امکان دارد که هیچ طرحی به اندازه استفاده از سنگ‌های تزئینی بر روی ناخن جذاب باشد؟ خب، ما در این باره مطمئن نیستیم. فقط می‌دانیم که ترکیب کردن دو رنگ پایه و خنثی و همراه کردن آن با سنگ‌های تزیینی به طرز شگفت‌آوری زیبا می‌شود. آیا با ما موافق نیستید؟

ناخن‌ بادامی شکل با دیزاین اکلیل و سنگ تزیینی

ناخن‌ بادامی شکل با دیزاین سنگ تزیینی

ناخن‌ بادامی شکل با دیزاین سنگ تزیینی

طرح‌های هنری با استفاده از اکلیل روی ناخن‌های بادامی شکل

استفاده از اکلیل در طراحی ناخن همیشه بانمک است؛ اما وقتی که کار به طراحی ناخن‌های بادامی شکل می‌رسد، صرف نظر از نوع و فرم طرحی که انتخاب می‌کنید، اضافه کردن اکلیل به مانیکور ناخن‌هایتان باعث می‌شود که دستان شما یک ظاهر پری‌وار و افسانه‌ای پیدا کنند. کافی است کمی اکلیل به ناخن‌های ساده و مات صورتیتان اضافه کنید و کار تمام است!

ناخن‌ بادامی شکل با دیزاین اکلیلی

ناخن‌ بادامی شکل با دیزاین اکلیلی

ناخن‌ بادامی شکل با دیزاین اکلیلی

طرح‌های گلدار بر روی ناخن‌های بادامی شکل ساده

وسوسه چیز عجیبی است، شما هرگز نمی‌دانید که ممکن است کی در معرض آن قرار بگیرید. باور کنید یا نه این ناخن‌های بادامی شکل ساده با طرح‌های گلدار رویشان بسیار وسوسه برانگیزند، حداقل برای ما که این طور است. با هر نگاهی که به این طرح‌ها می‌اندازیم، وسوسه می‌شویم که به سالن آرایشی مراجعه کنیم و از طراح ناخنمان بخواهیم که این طرح‌های شگفت‌انگیز را برای ما پیاده‌سازی کند، این طور نیست؟

ناخن‌ بادامی شکل گلدار

ناخن‌ بادامی شکل گلدار

ناخن‌ بادامی شکل گلدار و اکلیلی

طرح‌های ساده ناخن‌های بادامی برای روز عروسی

روز عروسی یک روز خاص در زندگی هر فردی است و همه ما دوست داریم که در روز عروسیمان، همه چیز شگفت‌انگیز، خاص و به یاد ماندنی باشد؛ اما سادگی هم به جای خود می‌تواند فراموش‌نشدنی باشد. نگاهی به تصویر این ناخن‌های براق ساده با طرح‌های گلدار رویش بیاندازید. جذابیت و زیبایی این طرح‌ها نفس‌تان را بند می‌آورند!

ناخن‌ بادامی شکل عروس

ناخن‌ بادامی شکل با دیزاین مروارید

ناخن‌های بادامی صورتی دوست داشتنی

لاک صورتی با هر رنگ دیگری همخوانی دارد؛ اما ترکیب رنگ صورتی و مشکی، به راستی فوق‌العاده می‌شود، به خصوص اگر نسبت‌های مناسب را رعایت کنید! به نظر ما که این طرح‌های مثلثی سیاه واقعا جذاب هستند، به خصوص بر روی زمینه صورتی زیبای ساده شان!

ناخن‌ بادامی صورتی

ناخن‌ بادامی صورتی

ناخن‌ بادامی صورتی

بیشتر بخوانید: 30 مدل مانیکور شما را شیفته ناخن‌های بیضی-مربع شکل می‌کند

مطالب مرتبط