کجای بدن خالکوبی کنیم؟

کجای بدن خالکوبی کنیم؟

18 اسفند 1401

اکنون که ایده‌های متفاوتی برای خالکوبی در مورد مکان روی بدن خود دارید، وقت آن است که به طرح واقعی فکر کنید. گاهی اوقات، ممکن است یک اثر هنری را ببینید که بدون دلیل ظاهری آن را دوست دارید، و این به اندازه یک تاریخ یا چیزی نمادین قابل قبول است. در اینجا، 13 محل مناسب خالکوبی برای مردان که بهترین گزینه‌های طراحی خالکوبی را که در بین مردان محبوب هستند، یاد خواهید گرفت.


1. ایده خالکوبی آستین


تاتو

یک خالکوبی آستین بازو را می پوشاند و می‌تواند یک بوم عالی برای پیام‌ها و نقاشی‌های بزرگ و قدرتمند باشد. در حالی که یک آستین کامل تمام بازو را می‌پوشاند و یک نیم‌آستین می‌تواند بالا و پایین بازو را بپوشاند. بسیاری از آقایان یک خالکوبی آستین را روی شانه، پشت و سینه می‌پیچند تا کار واقعاً خفنی داشته باشند. در حالی که فاکتور درد متفاوت است، نواحی نزدیک به استخوان، مانند آرنج و مچ دست، ممکن است حساس‌تر از نواحی بزرگ‌تر مانند ساعد، پشت بازو و شانه احساس شوند.

تاتو

وقتی نوبت به انتخاب آثار هنری برای خالکوبی با آستین کامل یا نیم‌آستین می‌رسد، تقریباً هر طرحی که تصور کنید می‌تواند، زنده شود. برخی از مردان یک تصویر واحد را انتخاب می‌کنند که تمام یا بخشی از بازوهای آن‌ها را می‌پیچد.

برخی دیگر انتخاب می‌کنند که آستین‌های خود را به کولاژی از تصاویر تبدیل کنند که ممکن است بازتاب سرگرمی‌ها، دستاوردها یا حتی قطعاتی از آثار هنری باشد که آن‌ها را تحسین می‌کنند.


2. ایده خالکوبی بازو


تاتو

خالکوبی‌های بازو و ساعد کمی متفاوت هستند زیرا طرح‌هایی از آثار هنری هستند که تمام بازوی شما را مانند یک آستین نمی‌پوشانند. ساعد محل مناسبی برای انواع خالکوبی‌ها است و در بیشتر موارد، هر گونه دردی که ممکن است تجربه کنید حداقل است.

تاتو

اگر کار اداری دارید و در یک دفتر کار می‌کنید، می‌توانید تاتو بازو را با یک پیراهن آستین بلند بپوشانید، پنهان کردن جوهر روی بازو بسیار آسان‌تر است.

تاتو

اگر می‌خواهید روی بازوی خود خالکوبی کنید، همه چیز درست می‌شود. بازو می‌تواند بهترین طرح‌ها و ایده‌های تاتو را در خود جای دهد.


3. ایده خالکوبی روی سینه


تاتو

خالکوبی روی سینه هر سال که می‌گذرد محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و نشان‌دهنده برخی از مردانه‌ترین و خفن‌ترین ایده‌های خالکوبی است. با این حال، تاتو روی سینه ممکن است برای شما مناسب باشد یا نباشد.

تاتو

مردانی که موهای بدن کمی دارند، قبل از گرفتن جوهر باید قفسه سینه خود را بتراشند، و ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشند تا تتوهایشان دیده شوند.

تاتو

درد در اکثر موارد حداقل است، اما نواحی اطراف نوک سینه‌ها و نزدیک به استخوان ترقوه می‌توانند آزاردهنده باشند. جالب‌ترین طرح تتو روی سینه برای مردان شامل اژدها، جمجمه، ققنوس، نقل‌قول‌ها، نام عزیزان و هر چیزی است که می‌خواهید در قلب خود نگه دارید.

تاتو

خالکوبی قفسه سینه یکی از ساده‌ترین مواردی است که در محیط‌های حرفه‌ای و رسمی قابل پوشاندن است. با این وجود، وقت خود را صرف پیدا کردن یک تاتوکار حرفه‌ای و با استعداد کنید تا نتیجه کار فوق‌العاده شود.


4. ایده خالکوبی پشت


تاتو

خالکوبی پشت محل مناسبی برای نقاشی‌های بزرگ و شاهکارها است. پشت یک بوم خالی برای انواع ایده‌های خالکوبی است. به علاوه، از آنجایی که می‌توانید به راحتی جوهر پشت را بپوشانید، تاتو پشت می‌تواند به همان اندازه که می‌خواهید ترسناک و خفن باشد.

تاتو

برخی از طرح های مورد علاقه عبارتند از نقل‌قول‌های خالکوبی شده از شانه تا شانه، صحنه‌های زنده از موجودات اساطیری و خدایان و آثار هنری کوچک‌تر مانند صلیب یا نام.
علاوه بر این، یکی از بهترین ایده‌ تاتو برای پشت، یک کلاژ است که می‌توانید با گذشت سال‌ها به آن اضافه کنید. بسیاری از مردان انتخاب می‌کنند که رد پای فرزندشان و تاریخ تولدشان را به این شکل خالکوبی کنند یا برای یادآوری رویدادهای مهم زندگی‌شان جوهر بگیرند.

تاتو

اگر نگران درد هستید، نواحی درست بالای تیزترین قسمت‌های تیغه‌های شانه و در امتداد ستون فقرات می‌تواند نسبتاً دردناک باشد، اما برای بیشتر افراد قابل تحمل است.


5. ایده خالکوبی شانه


تاتو

خالکوبی روی شانه برای آثار هنری بزرگتر مناسب است و برخی از مردان طرح‌های هماهنگ را برای هر دو شانه انتخاب می‌کنند. این می‌تواند با یک تاتو عالی به نظر برسد، اما به راحتی با لباس پوشانده می‌شود.

تاتو

شما همچنین بسیاری از تاتو قبیله‌ای شانه را خواهید دید که از شانه به پشت و سینه کشیده می‌شوند.

تاتو

شانه یکی از دردناک‌ترین مناطق برای خالکوبی است. اما اگر به دنبال یک تتو بسیار جسورانه و مردانه روی شانه هستید، درد تقریباً مانند یک مراسم گذراندن است.


6. ایده خالکوبی دست


تاتو

خالکوبی دست در سبک‌های مختلفی وجود دارد. به طور کلی، طرح‌های تتو دست بیانیه‌های بسیار جسورانه‌ای هستند زیرا بسیار قابل مشاهده هستند.

تاتو

املای یک کلمه یا عبارت در چهار (یا هشت تا اگر می‌خواهید هر دو دست را خالکوبی کنید) ممکن است با شخصیت شما مطابقت داشته باشد. برخی از افراد یک تتو بسیار کوچک و ساده را روی دست انتخاب می‌کنند، مانند تاج، گل رز یا صلیب.

تاتو

خالکوبی بند انگشت و انگشتان می‌تواند بسیار دردناک باشد، اما از آنجایی که آن‌ها کوچک هستند، اکثر مردان حتی خم نمی‌شوند. نقطه ضعف خالکوبی دست این است که اگر حرفه‌ای باشید پوشاندن آن‌ها تقریباً غیرممکن است.


7. ایده خالکوبی گردن


تاتو

خالکوبی گردن بسیار قابل مشاهده است و پوشاندن آن نیز غیرممکن است، بنابراین اگر حرفه‌ای هستید، این نقطه را توصیه نمی‌کنیم. اگر این برای شما صدق نمی‌کند، طرح‌های تاتو گردن متعددی وجود دارد که می‌توانند در اینجا به خوبی کار کنند. کلمات تکی که به نوعی معنی دارند، مانند خالکوبی‌های کوچک در سمت چپ یا راست، محبوب هستند. برخی از مردان نیز ممکن است تاتو پشت گردن خود را انتخاب کنند.

تاتو 

تا جایی که درد پیش می رود، به محل آن بستگی دارد. پشت گردن به مراتب کمتر از پهلوها درد دارد، اما حتی در این صورت هم درد متوسط است و به راحتی قابل تحمل است.

تاتو

اگر ایده تاتو گردن را دوست دارید، به دقت در مورد آنچه می‌خواهید به جهان منتقل کنید فکر کنید.


8. ایده خالکوبی مچ دست


تاتو

خالکوبی مچ دست بسته به شخصیت شما و نوع جوهر شما می‌تواند شگفت‌انگیز به نظر برسد. در حالی که پوشاندن خالکوبی مچ دست دشوار است، مچ دست داخلی به یک بوم نقاشی محبوب برای هنرمندان تبدیل شده است. این یک مکان عالی برای طرح‌های شیک، کوچک و ظریف است که در بیشتر محیط‌های کاری پذیرفته می‌شوند.

تاتو

در حالی که مچ دست ناحیه دردناکی برای خالکوبی نیست، ناحیه درست بالای استخوان می‌تواند به سرعت حساس شود. ایده‌های ساده در اینجا به بهترین شکل به نظر می‌رسند، بنابراین صلیب، تاج، بیل، نمادها و خرما ارزش فکر کردن را دارند.


9. ایده خالکوبی پا


تاتو

خالکوبی پا برای مردانی که می‌خواهند جوهر خود را به رخ بکشند خوب است. قسمت بالای ران و ساق پا برای افراد حرفه‌ای که می‌خواهند خالکوبی پا را بپوشانند عالی هستند، در حالی که نقاشی‌های روی مچ پای شما بیانیه‌ای است.

تاتو

به دلیل طول بوم، بهترین ایده‌های تاتو پا برای مردان معمولاً طولانی مانند اژدها یا ققنوس است. با این حال، شما همیشه می‌توانید یک طراحی کوچک و جمع و جور داشته باشید.


10. ایده خالکوبی روی شکم


تاتو

خالکوبی روی شکم می‌تواند جذاب و خفن باشد اگر بدنی خوش فرم داشته باشید. چه بخواهید یک طرح تتو خفن روی شکم خود داشته باشید یا فقط در یک طرف، توجه داشته باشید که در صورت افزایش وزن، اثر هنری می‌تواند کشیده به نظر برسد. به غیر از این، این یک نقطه عالی است که به راحتی می‌توان آن را پنهان کرد.


11. ایده خالکوبی انگشت


تاتو

با وجود فضای محدود، تاتو انگشت را می‌توان به روش‌های مختلفی طراحی کرد. بهترین ایده‌های تاتو انگشت اغلب کوچک و ساده هستند، مانند صلیب، گل رز، نت موسیقی، نماد، حرف یا فلش. بچه‌ها حتی می‌توانند برای مجموعه‌ای از نقاشی‌ها، روی هر انگشت یک طرح داشته باشند.


12. ایده خالکوبی روی دنده


تاتو

خالکوبی روی دنده می‌تواند یکی از دردناک‌ترین باشد، اما قفسه سینه یک بوم عالی را ایجاد می‌کند. ایده تاتو دنده از شیر خروشان گرفته تا جمجمه آتشینی که در شعله‌های آتش می‌ترکد، متغیر است.


13. ایده خالکوبی روی صورت


تاتو

تاتو

در حالی که ممکن است هر روز تاتو صورت بیشتری را مشاهده کنید، اما این نوع جوهر هنوز هم به طور کلی ظاهری افراطی در نظر گرفته می‌شود. ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از خالکوبی مزایا و معایب آن را بسنجید، به خصوص اگر عاشق طرحی که می‌خواهید تتو بزنید، نیستید.
حتی در این صورت، بخش‌های زیادی از بدن برای خالکوبی وجود دارد که پوشاندن آن‌ها در آینده آسان‌تر است.


خالکوبی‌های محبوب برای مردان


محبوب‌ترین خالکوبی برای مردان شیر، اژدها، گرگ، جمجمه، گل رز، فلش، نقل قول، درخت، لنگر و طرح‌های معنادار است. این طرح خالکوبی می‌توانند کوچک و ساده باشند یا بازو، سینه، پشت، شانه یا پای شما را برای یک قطعه استادانه بپوشانند. بهترین ایده تتو برای مردان به طور کلی طرح‌های متفکرانه، جاودانه و مردانه هستند که نماد چیزی خاص برای شخص هستند.

بیشتر بخوانید: 40 ایده عالی تاتو برای مردان برای سال 2023

مطالب مرتبط