10 مدل ریش بلند جذاب برای مردان در سال 2023

10 مدل ریش بلند جذاب برای مردان در سال 2023

23 بهمن 1401

مدل ریش می‌تواند چیزهای زیادی در مورد یک مرد بگوید. آیا سعی می کنید تصویر شخصی را که ظاهر خود را جدی می‌گیرد و می خواهد ظاهری مرتب و صیقلی داشته باشد، منتقل کنید؟ یا شاید چیزی را ترجیح می‌دهید که ساختاری کمتر و زیباتر داشته باشد، که برای کسانی که می‌خواهند ظاهری بدون دردسر داشته باشند، جذاب باشد. مدل‌های ریش بلند برای مردان گزینه بسیار خوبی است، اما آن‌ها تعهد جدی دارند زیرا قرار نیست یک شبه رشد کنند. با این حال، وقتی به آن طول دلخواه رسیدید، اینجاست که سرگرمی شروع می‌شود زیرا گزینه‌های یک ظاهر طراحی بی‌پایان احساس می‌شود. ما را باور نمی‌کنید؟ به خواندن ادامه دهید تا 10 مدل ریش برای سال 2023 ببینید و ایده بگیرید.


10 مدل ریش بلند جذاب


1. ریش باندولز (Bandholz Beard)

ریش

کلاسیک‌هایی مانند ریش Bandholz به دلایل خوبی در آزمون زمان مقاومت کرده‌اند. این سبک به نام متخصص اریک باندولز نامگذاری شده است و دارای ریش کامل با سبیل است که اغلب مرتب و منظم است. در گوشه‌های لب بالا می‌آید و ظاهر مردانه را به شما می‌دهد. این باعث تضاد بقیه موهای صورت شما می‌شود که ممکن است ضخیم و گاهی اوقات حتی پشمالو به نظر برسند.

2. ریش گاریبالدی (Garibaldi Beard)

ریش

این دو راه برای توصیف ریش همیشه محبوب گاریبالدی است که بدون زحمت و غیرقابل انکار مردانه است. این سبک که به نام ژنرال ایتالیایی جوزپه گاریبالدی نامگذاری شده است، با ریش کاملی که می‌تواند بلند و پشمالو باشد، تعریف می‌شود. ظاهر می‌تواند نامرتب باشد، که تضاد درخشانی با مرتب بودن سبیل به شما بدهد و آن را به ترکیبی عالی تبدیل کند. این موی صورت وقتی ضخیم و پر باشد اما طول آن بیش از هشت اینچ (20cm) نباشد، بهترین ظاهر را دارد.

3. ریش چوب بر (Lumberjack Beard)

ریش

برای کسانی که می‌خواهند ظاهری زیبا داشته باشند، ریش چوب بری را امتحان کنند. این مدل ریش یک شبه اتفاق نمی‌افتد و نیاز به زمان و صبر دارد تا موها به اندازه کافی پر و ضخیم شوند تا حالت داده شوند. شما همچنین آن را با سبیل‌های کمی بلندتر ست می‌کنید و به پری اطراف صورت خود اضافه می‌کنید. نتیجه، موهای سرد صورت است که با مردانگی و قدرت همراه است.

4. مدل ریش وایکینگ (Viking Beard Style)

ریش

وایکینگ‌ها از مدل مو، خالکوبی و اکنون موهای صورت ایده گرفته‌اند. مدل ریش وایکینگ را به بهترین شکل می‌توان بزرگ و تنومند توصیف کرد. موهای بلند و کامل صورت همراه با سبیل‌های ضخیم می‌تواند فوق‌العاده جذاب و مردانه باشد، اما هدف بسیار خوبی نیز دارد. از صورت شما در برابر شرایط آب و هوایی سرد و زمستانی محافظت می‌کند و برای افرادی که زمان زیادی را در فضای باز می‌گذرانند، گزینه‌ای ایده‌آل است. اما بهترین بخش این است که راه‌های زیادی برای استایل دادن به آن وجود دارد، از جمله امتحان قیطان‌های مختلف یا با اکسسوری مانند مهره است.

5. ریش سلطنتی (Imperial Beard)

ریش

اگر روش استاندارد برای موهای صورت برای شما مناسب نیست، ما راه‌حلی را داریم که به دنبال آن بودید. در عوض ریش سلطنتی را امتحان کنید! عمر طولانی و محبوبیت آن یکی از دلایل معروفیت آن است و می‌توان آن را به دومین امپراتوری فرانسه ردیابی کرد. وقتی صحبت از ایجاد این استایل به میان می‌آید، به جای تمرکز بر روی رشد چانه، ظاهری است که تماماً در مورد سبیل است که پر است و به گونه‌ای که مرتب و صیقلی باشد. همچنین دارای پیچیدگی است.

6. ریش بزی بلند (Long Goatee)

ریش

بزی یکی دیگر از گزینه‌های کلاسیک است که با شکل کوچک و نوک تیز آن روی چانه مشخص می‌شود. همچنین برای برجسته کردن آن با سبیل پوشیده می‌شود. اما برای افزودن به آن به روز رسانی جزئی و ایجاد جذابیت بیشتر، پوشیدن طولانی‌تر آن یک انتخاب عالی است. این کار ظاهر شما را بیشتر به چشم می‌آورد و توجه را به چهره شما جلب می‌کند. آیا می‌خواهید یک ریش پشمالو داشته باشید؟ مشکلی نیست یا شاید ظاهر مرتب و بیش از حد آراسته برای شما مناسب نباشد؟ باز هم، این یک گزینه همه کاره برای موهای صورت شما است و به شما اجازه می‌دهد تا با مدل‌های مختلف امتحان کنید.

7. ریش دم اردک (Ducktail Beard)

ریش

اگر به دنبال راهی برای جلب توجه به صورت خود هستید که به راحتی شکل آن را تکمیل کند، به ریش Ducktail نگاه نکنید. شکل آن شبیه دم اردک است و برای رسیدن به ظاهر به حداقل دو تا چهار اینچ (5-10 cm) رشد مو نیاز دارد. این یکی از سبک‌های مورد علاقه ما است زیرا مرتب و صیقلی است. همچنین می‌توان آن را همانطور که می‌خواهید تغییر داد. این به این معنی است که می‌توانید اندازه‌های مختلف را امتحان کنید و ریش بلند و پر را انتخاب کنید که توجه شما را جلب کند و شما را در مرکز توجه قرار دهد.

8. ریش دوچرخه سواری بلند (Long Biker Beard)

ریش

ریش‌های بلند و جسورانه، مدت‌هاست که برای مردان سرسخت سبکی در نظر گرفته می‌شود. این ظاهر غیرقابل انکار جذاب است و دارای ریش بلند، ساقه پهلو و سبیل مرتب است. این نگاهی است که به دلیل ارتباط با دوچرخه سواران، توجه و احترام را می‌طلبد. برای تضاد بیشتر، می‌توانید یک سر تراشیده یا مدل موی مخروطی را انتخاب کنید که به نکات جالب شما اضافه کند. ما را باور نمی‌کنید؟ فقط به این عکس نگاه کنید!

9. ریش بافته بلند (Long Braided Beard)

ریش

آیا می‌خواهید یک استایل ریش داشته باشید که برای نشان دادن طراحی شده باشد؟ ما صدای شما را می‌شنویم و اجازه دهید شما را با ریش‌های بافته بلند آشنا کنیم. جسورانه و رسا است و به شما امکان می‌دهد به آن سبک دقیق دهید. طول اضافه شده همچنین به شما آزادی بیشتری در نحوه انجام این کار می‌دهد و ایجاد بافتنی را بسیار آسان‌تر می‌کند یا برای یک پیچ و تاب تازه و مدرن، چرا یک قیطان حبابی را امتحان نکنید؟ تنها چیزی که نیاز دارید کش است که به طول آن افزوده می‌شود و آن جلوه حباب خفن را به شما می‌دهد.

10. ریش بلند دو رنگ (Long Two-Tone Beard)

ریش

ریش بلند دو رنگ ثابت می‌کند که لازم نیست نگران تغییر رنگی که با افزایش سن و ژنتیک به وجود می‌آید، باشید. با تغییر مو، می‌توانید ریش‌های نمکی و فلفلی یا هر رنگ دیگری را در آغوش بگیرید. افزایش سن می‌تواند برای رشد ریش‌های بلند، خوش طعم و پر مفید باشد. ممکن است متوجه شوید که رشد ضخیم‌تر می‌شود و پوشش افزایش می‌یابد و چه کسی این را نمی‌خواهد، درست است؟ برخی از عواملی مانند سبک زندگی، مانند یک رژیم غذایی خوب و از بین بردن استرس در نظر گرفته می‌شود.


چگونه مدل‌های ریش بلند را کوتاه کنیم


رشد ریش‌های بلند نیاز به زمان و صبر دارد. اما برای اینکه آن‌ها را مرتب نگه دارید و شکل دلخواه خود را حفظ کنید، باید یاد بگیرید که چگونه آن‌ها را اصلاح کنید. این می‌تواند یک کار دلهره‌آور باشد زیرا با یک حرکت اشتباه ممکن است نتیجه فاجعه باری داشته باشید که باید موهای صورت خود را بسیار کوتاه‌تر کنید. اگر به دنبال نکات و ترفندهایی برای مراقبت از ریش خود هستید، ویدیوی یوتیوب آرایشگر متی کنراد همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در آن، چهار مرحله آسان خواهید فهمید چطور باید ریش‌تان را اصلاح کنید و روتین صحیح مراقبی را بدانید.


چه مدل مویی با ریش بلند می‌آید؟


ریش

مدل‌های موی زیادی وجود دارند که وقتی با ریش بلند استفاده می‌شوند عالی به نظر می‌رسند. موهای کامل صورت می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد زیرا به شما این امکان را می‌دهد که ویژگی‌های خود را برجسته کنید یا ظاهری مردانه ایجاد کنید. برخی از مردان می‌خواهند با انتخاب مدل موی کوتاه یا تراشیدن سر خود به کنتراست دست یابند. اگر می‌خواهید ریش خود را در مرکز توجه قرار دهید این ایده‌آل است و با قدرت و اعتماد به نفس همراه خواهد بود. برخی دیگر با مدل‌های بلندتر و ساختار یافته‌تر، مانند مدل موی مردانه یا موی برادر، که جذابیتی پسرانه به شما می‌بخشد و ظاهری جوان‌تر به شما می‌دهد، به آن حال‌وهوای سرد متمایل می‌شوند. چه بخواهید موهایتان را صاف کنید تا ظاهری صیقلی داشته باشید که حداکثر نتیجه را به ارمغان می‌آورد یا ترجیح می‌دهید فرهای خود را صاف کنید، این‌ها برخی از بهترین مدل‌های مو برای مردان با ریش هستند.


سوالات متداول در مورد سبک ریش بلند


آیا ریش‌های بلند مد هستند؟
ریش‌های بلند قطعاً شیک هستند و نحوه ریش گزاشتن تنوع زیادی دارد. این شامل ریش‌های کاملی است که مرتب و مردانه هستند تا گزینه‌های خلاقانه‌تری مانند مدل‌های بافته و ریش‌های وایکینگ.
آیا از نظر خانم‌ها ریش بلند جذاب به نظر می‌رسد؟
 در جواب این سوال که آیا خانم‌ها ریش آقایان را دوست دارند؟ باید گفت ریش‌های بلند قطعاً جذاب هستند زیرا می‌توانند بدون دردسر سرد و مردانه باشند، که محبوب‌ترین و بهترین ریش به نظر می‌رسد، ته ریش است. سادگی کلش و توانایی آن در بهبود ویژگی‌های اکثر مردان آن را به گزینه‌ای عالی تبدیل کرده است. در مقابل، ایجاد یک ریش بلند به زمان و تلاش نیاز دارد.
مدل ریش وایکینگ چیست؟
ریش وایکینگ سبکی است که به نام قوم وایکینگ نامگذاری شده است و به خاطر پر و بلند بودنش معروف است. ظاهر بزرگ و تنومند با سبیل ضخیم همراه است و ظاهری است که اغلب با مردانگی و قدرت همراه است. به راحتی می توان آن را شخصی کرد و با قیطان یا اکسسوری مهره‌ای عالی به نظر می‌رسد. علاوه بر این، این ریش هدف دوم را دارد، محافظت از صورت در برابر سرما، و آن را برای افرادی که زمان زیادی را در خارج از منزل می‌گذرانند، به ظاهری ایده‌آل تبدیل می‌کند.
آیا ریش‌های بلند جذاب هستند؟
ریش‌های بلند قطعاً جذاب هستند، اگرچه برای همه مناسب نیستند، زیرا زمان و تعهد را می‌طلبند. آن‌ها همچنین نیاز به پیرایش و نگهداری منظم دارند. متأسفانه، برخی از افراد ریش بلند را غیرحرفه‌ای می‌دانند و خود را به خوبی در همه محیط‌ها قرار نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: 20 مدل ریش و سبیل ترند در سال 2022

مطالب مرتبط