مدیتیشن انرژی کیهانی چیست و چه فوایدی دارد؟

مدیتیشن انرژی کیهانی چیست و چه فوایدی دارد؟

12 بهمن 1401

به انرژی کیهان ضربه بزنید و به آن اجازه دهید تا شما را به حالت آرامش راهنمایی کند.
همه ما گاهی در زندگی گیر می‌کنیم و به نظر می‌رسد هیچ نیرویی در این سیاره نمی‌تواند به ما کمک کند. در آن زمان است که باید مراقبه انرژی کیهانی را شروع کنید! صلح با خود و زندگی در لحظه فعلی به شما امکان می‌دهد انرژی کیهانی را جذب کنید. مدیتیشن انرژی کیهانی این قدرت را دارد که زندگی شما را به روشی مثبت متحول کند! آیا می‌خواهید در مورد آن و نحوه انجام آن بیشتر بدانید؟ به خواندن ادامه دهید!
آیا میدانستید؟
سطح انرژی کیهانی در نوزاد تازه متولد شده تقریباً صفر است و با رشد افزایش می‌یابد.


انرژی کیهانی چیست؟


انرژی کیهانی نیروی حیاتی است که در همه جا وجود دارد. در کیهان، بین کهکشان‌ها، مولکول‌ها و در فضا وجود دارد. حفظ نظم در زندگی و گسترش آگاهی ما ضروری است. انرژی کیهانی با صلح با خود و زندگی در لحظه حال دریافت می‌شود. سعادت ویژگی اساسی انرژی کیهانی است. این حالت ذهنی است که آرامش، عشق و شادی را با هم ترکیب می‌کند.
انرژی کیهانی اساس همه اعمال، واکنش‌های ما به موقعیت‌ها و عملکردها در کل است. بدن ما مقداری انرژی کیهانی دریافت می‌کند زمانی که در سکوت کامل و با آرامش در خواب هستیم. انرژی کیهانی به دلایل زیر ضروری است:


دین و فلسفه چه می‌گویند


طبق فلسفه هندو، این انرژی به عنوان شیویسم کشمیر یا انرژی معنوی یا پرانا شناخته می‌شود. تصور می‌شود که انرژی کیهانی منبع کندالینی باشد. برخی از نویسندگان عصر جدید از این انرژی به عنوان انرژی نقطه خلاء کوانتومی صفر و انرژی ارگون یاد می‌کنند.


فواید مدیتیشن انرژی کیهانی


بدن و ذهن ما توسط یک میدان انرژی احاطه شده است که توسط انرژی کیهانی تغذیه می‌شود. این انرژی مثبت همیشه به شفای خود جسمانی، ذهنی و معنوی کمک می‌کند. انرژی کیهانی منفی‌گرایی را کاهش می‌دهد، به شفای کامل کمک می‌کند و هماهنگی را در زندگی ایجاد می‌کند. برخی از مزایای فیزیکی انرژی کیهانی در زیر ذکر شده است: 

  • انرژی کیهانی از تنظیم جریان خون پشتیبانی می‌کند و استرس روی قلب را کاهش می‌دهد.
  • انرژی کیهانی به کاهش سطح کورتیزول و لاکتات در بدن کمک می‌کند. اینها اغلب با استرس روانی همراه است.
  • انرژی کیهانی به از بین بردن رادیکال‌های آزاد از بدن کمک می‌کند.
  • انرژی کیهانی در درمان تمام مسائل روانی مانند اضطراب، تحریک‌پذیری و افسردگی معجزه می‌کند.
  • انرژی کیهانی به بهبود بیماری‌های قلبی عروقی کمک می‌کند و مقاومت پوست را ایجاد می‌کند.
  • انرژی کیهانی به بهبود عملکرد حافظه کمک می‌کند. با حمایت از خودشکوفایی و احساس جوان‌سازی، نقش بسیار خوبی در تقویت خود روانی ایفا می‌کند.

انرژی کیهانی و مدیتیشن


  • انرژی کیهانی فراوانی در کیهان وجود دارد. این انرژی را می‌توان با استفاده از چاکراسی، تمرینات تنفسی یا انرژی درمانی هدایت کرد. با این حال، بهترین و ساده‌‌ترین راه برای به دست آوردن این انرژی مثبت، مدیتیشن است.
  • انرژی کیهانی از طریق ذهن وارد بدن ما می‌شود. مدیتیشن به ذهن ما کمک می‌کند تا برای دریافت این انرژی کیهانی آرام و متمرکز باشد.
  • در بیشتر افراد، چاکراها ممکن است در اکثر مواقع به دلیل حواس‌پرتی‌های ذهنی مانند استرس، اضطراب، ترس، احساسات منفی و نگرانی‌ها تا حدی بسته باشند. انرژی کیهانی از طریق چاکراها وارد سیستم ما می‌شود و از میدان انرژی فردی بدن پشتیبانی می‌کند.
  • در طول مدیتیشن، ذهن و بدن تمایل به یکی شدن دارند. این خود جسمی و روحی را برای دریافت انرژی کیهانی آماده می‌کند و به درمان انرژی کیهانی کمک می‌کند.
  • کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که انرژی کیهانی را می‌توان از طریق مدیتیشن نیز هدایت کرد. این مدیتیشن باعث آرامش ذهن و ایجاد آرامش درونی می‌شود. وقتی ذهن آرام است، می‌تواند انرژی کیهانی را دریافت کند.
  • با تمرکز بر تنفس از طریق چاکرای پایه و جذب انرژی از زمین، فرد می‌تواند انرژی بدن را در مدت کوتاهی افزایش دهد.
  • .ریکی بر اساس اصل دسترسی به انرژی کیهانی و انرژی درونی نیز کار می‌کند. این روش عالی دیگری برای دریافت انرژی کیهانی از طریق مدیتیشن است.

 


6 فواید مدیتیشن انرژی کیهانی بر سلامتی


انرژی کیهانی می‌تواند زندگی شما را از طرق مختلف متحول کند. می‌تواند به شما در بهبود سلامت روحی و جسمی کمک کند. 
مدیتیشن انرژی کیهانی به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را متحول کنید و شما را قادر می‌سازد با درون خود صلح کنید و در زمان حال بمانید. این به گسترش آگاهی شما، کسب دانش و داشتن یک زندگی شاد و منظم کمک می‌کند. علاوه بر این، این تکنیک مدیتیشن به درمان خود ذهنی، روحی و جسمی، دفع افکار منفی، بهبود جریان خون، کاهش استرس، درمان بیماری‌های قلبی عروقی و بهبود حافظه کمک می‌کند. بنابراین، هر روز این مدیتیشن را تمرین کنید تا هفت چاکرا را فعال کنید و انرژی کیهانی را به بدن خود هدایت کنید.


سوالات متداول


چگونه به دانش کیهانی دسترسی پیدا می‌کنید؟
برای دسترسی به دانش کیهانی، باید خود واقعی خود را درک کنید. پس از آن، برای رسیدن به راهنمایی شهودی به خود انگیزه دهید و به تدریج ذهن خود را آرام کنید. پس از تکمیل این، سؤالی را منتشر کنید که به طور قابل توجهی بر شما تأثیر می‌گذارد. به دنبال آگاهی باشید و با احساسات و بدن خود هماهنگ شوید. اگر این کار را به درستی انجام دهید، احساسی را در بدن خود تجربه خواهید کرد. هر پیامی که می توانید از این احساس استنباط کنید، به آن اعتماد کنید.
دستکاری انرژی کیهانی چیست؟
توانایی تشکیل، شکل دادن و دستکاری کیهان را دستکاری انرژی کیهانی می‌نامند. این امکان را به فرد می‌دهد تا همه چیز موجود در جهان را در سطح کیهانی کنترل کند.

بیشتر بخوانید: 7 حرکت مؤثر یوگا برای مبارزه با افسردگی

مطالب مرتبط