22 مدل موی بلند مجعد خیره‌کننده برای سال 2023 (قسمت دوم)

22 مدل موی بلند مجعد خیره‌کننده برای سال 2023 (قسمت دوم)

10 بهمن 1401

موهای بلند مجعد بسیار زیبا هستند، اما می‌توانید با مدل‌های جدید زیبایی آن‌ها را چند بر‌ابر کنید و به موهای خود حس تازگی ببخشید. ما برای زیباتر شدن موهای شما فهرستی از مدل‌های موی بلند مجعد را تهیه کرده‌ایم، تا با آن‌ها بتوانید تارهای مو خود را همیشه جذاب نشان دهید. این مدل‌های مو باعث می‌شود تا موهای مجعد شما فوق‌العاده زیبا به نظر برسند. 

ابتدا بخوانید: 22 مدل موی بلند مجعد خیره‌کننده برای سال 2023 (قسمت اول)
 

قبل از شروع این نکات را در نظر داشته باشید.
از آرایشگرتان بخواهید که از شانه دندانه پهن یا کرم/ژل بازکننده گره مو برای باز کردن حلقه‌های فر استفاده کند. این کار به موها حالت می‌دهد و باعث می‌شود که موهایتان کم‌تر آسیب ببیند. از یک محصول آبرسان عالی استفاده کنید که نه تنها فرهای شما را صاف‌تر می‌کند، بلکه باعث می‌شود فرهای شما شکل و حالت طبیعی خود را حفظ کنند و طراوت خود را از دست ندهند. موهای خود را هر 8 تا 12 هفته کوتاه کنید تا از دو شاخه شدن و موخوره جلوگیری کنید با این کار می‌توانید موهای خود را درخشان و جوان نشان دهید.

11مدل موی مجعد کناری

اگر فرهای بزرگ دارید، بدانید که مورد حسادت خیلی‌ها قرار می‌گیرید. یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن موهای فر این است که آن‌ها را به طور چشمگیری از یک طرف صورت خود بریزید.
فرهای کناری جذاب بسازید!
مقداری موس به موهایتان بزنید. سپس موهای خود را با اتوی 2 cm فر کنید. تمام موهای خود را به یک طرف برس بزنید و در جای خود سنجاق بزنید. مقداری اسپری مو بپاشید تا فرهای خود را در طول روز در جای خود نگه دارید.

12. مدل موی مجعد با باب مصنوعی

در دهه 20، مدل موی باب کوتاه در همه جا مشهور بود. اما زنانی که نمی‌خواستند موهای خود را کوتاه کنند کار دیگری انجام میدادند. آن‌ها شروع می‌کردند به تا زدن موهای بلند خود و یک باب مصنوعی ایجاد می‌کردند.
 چگونه باب مصنوعی داشته باشیم؟
موهای خود را به عرض 5 cm تقسیم کنید. مقداری موس را روی شانه خود بمالید و قبل از فر کردن، یک قسمت آن را شانه کنید. فرها را برس بکشید تا شل شوند. تمام موهایتان را جمع کنید و یک کش دور آن را چند cm بالاتر از انتهای آن ببندید. موهای خود را تا کنید و باند الاستیک را زیر گردن خود قرار دهید و در جای خود سنجاق کنید. مقداری مو را از جلو بیرون بکشید تا صورت خود را قاب کنید و ظاهر را کامل کنید.

13.مدل موی مجعد با دم‌اسبی بلند 

دم‌اسبی بلند یعنی جذابیت! اما این یکی از بهترین راه‌ها برای نشان دادن این فرها نیز هست.
 چگونه موهای دم‌اسبی مجعد داشته باشیم؟
تمام موهای خود را در یک دم‌اسبی بلند جمع کنید و با یک کش ببندید. موهایتان را صاف کنید تا در دو طرف صورت و پشتتان بیفتند. این باعث می‌شود ضخیم‌تر و حجیم‌تر به نظر برسد.

14. مدل موی مجعد با دم‌اسبی آشفته

این یک مدل موی واقعا ساده و برازنده است. این نشان می‌دهد که وقتی فرهای شاداب دارید، فقط یک اکسسوری برای حالت دادن به آن‌ها کافی است. حتی یک تاج گل ساده می‌تواند فرهای شما را تقویت کند.
دم اسبی آشفته با موهای مجعد
تمام موهای خود را در قسمت تاج جمع کنید و اجازه دهید برخی از تارها آزادانه بریزند. این به ظاهر نامرتب می‌افزاید. موهایتان را دم‌اسبی بلند ببندید. آن را کمی بالاتر فشار دهید و کش را به سمت سر خود بکشید تا سفت شود. 

15.مدل موی مجعد با دم‌اسبی برگردانده شده

دم اسبی برگردان یک سبک کلاسیک است. دستیابی به آن بسیار آسان است و خیره‌کننده به نظر می‌رسد، همچنین با هر لباسی، از سبک کژوال گرفته تا رسمی عالی می‌شود. کیسی سیمونز، صاحب شرکت رویال لاکس می‌گوید: «دم‌اسبی برگردانده شده برای موهای موج‌دار یا مجعد با هر ضخامتی عالی است. به موهای ظریف حجم می‌دهد و فرهای گرد، پرپشت و ضخیم را نشان می‌دهد. موهای موج‌دار و مجعد معمولاً دارای الگوها و اشکال متعدد در سر یک فرد هستند. اغلب موها در زیر یا پشت فرفری‌تر می‌شوند. این استایل آن فرها را برای دیدن دنیا به بیرون می‌آورد.»
چگونه با موهای مجعد دم‌اسبی برگردانده شده بسازیم؟
دو راه برای رسیدن به این ظاهر وجود دارد. اولین راه این است که موهای خود را به عقب برس بزنید و مطمئن شوید که قسمت بالای آن شل است. موهای خود را در یک دم‌اسبی متوسط ببندید و دم‌اسبی را دو یا سه بار دم‌اسبی بزنید. راه دوم برای رسیدن به این دم‌اسبی این است که تمام موهای خود را جمع کنید، به جز مقداری در طرفین. موهای جمع شده را به صورت دم‌اسبی در حد وسط ببندید و کمی از موها را در پایه دم‌اسبی بپیچید تا آن را بپوشاند. موهای شل را در موهای بالای نوار الاستیک قرار دهید، با استفاده از سنجاق آن را محکم کنید.

16.مدل موی مجعد یکطرفه 

مدل موی جمع شده از پهلو یکی از محبوب‌ترین مدل‌های فرش قرمز است! به نظر می‌رسد خیره‌کننده است و برای همه اشکال صورت کار می‌کند. همچنین فرهای شما مانند مدل‌های موی دیگر به نمایش می‌گذارد.
چگونه موهای فر خود را یک طرف جمع کنیم؟
مقداری موس را به موهای شسته و مرطوب خود بزنید و آن را شانه کنید. از یک برس گرد و یک سشوار برای ایجاد فرهای خیره‌کننده و عالی استفاده کنید. تمام موهایتان را به یک طرف جمع کنید و سنجاق بزنید. موس موهای شما را در جای خود نگه می دارد.

17. مدل موی مجعد نیمه آپدو حجم‌دار

اگر موهای پرپشتی دارید، قبل از بستن این دم‌اسبی خیره‌کننده، موهای خود را در قسمت‌های کوچک فر کنید.
چگونه موهای خود را مدل نیمه آپدو حجم‌دار درست کنیم؟
فرهای خود را با شانه باز کنید. مقداری کرم فر‌کننده را روی موهای خود بمالید و آن را صاف کنید. نیمه بالایی موهایتان را جمع کنید و دم‌اسبی بلند ببندید. بقیه موهای خود را به صورت دم‌اسبی درست زیر موی اول ببندید. دم‌اسبی‌ها را به هم بزنید تا ادغام شوند و آن‌ها را به یک طرف برگردانید تا کار شما به پایان برسانید.

18. مدل موی مجعد

گاهی اوقات، رها کردن موهای مجعد خود همان چیزی است که نیاز دارید. با توجه به خشم موهای نامرتب، این فرهای ناقص همان چیزی هستند که برای داشتن ظاهری نامرتب کامل به آن نیاز دارید.
 چگونه فرهای بدون موخوره داشته باشیم؟
موهای خود را با حرارت ملایم سشوار کنید تا 80 درصد خشک شوند. کرم مو را بزنید و آن را در یک روسری بپیچید. روی آن بخوابید و روز بعد آن را بردارید. متوجه خواهید شد که فرهای شما به شدت کاهش یافته است در حالی که فرهای شما زیبا و مشخص به نظر می‌رسند.

19. مدل موی مجعد با فرهای خرد شده

مو فر بهترین مدل مو برای ورزش در کنار ساحل یا صبحانه روز تعطیل است. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری آب، موس و یک سشوار است.
فرهای خرد شده جذاب درست کنید!
موهای خود را مرطوب کرده و مقداری موس روی آن بمالید. آن را در بخش‌ها خرد کنید. در حالی که موهایتان را خراش می‌دهید، آن‌ها را با سشوار خشک کنید تا فرها در جای خود قرار گیرند.

20.مدل موی مجعد با بافته‌های بوهو

بافته های بوهو با موهای مجعد خیره‌کننده به نظر می‌رسند.
چگونه بافت بوهو داشته باشیم؟
موهای خود را با انگشتان خود باز کنید و به صورت بافت دم ماهی ببافید. کش مو را کمی شل تر کنید تا بافت ها بزرگتر به نظر برسد. چند تار را بیرون بکشید تا صورت خود را قاب کنید و مقداری اسپری مو بپاشید تا در جای خود قرار بگیرد. همچنین می توانید یک هدبند گلدار ببندید تا حالت بوهو را به ظاهر اضافه کنید.

21.مدل موی مجعد کمی نامرتب

اگر موهای مجعد دارید، بدون نگرانی در مورد اینکه چگونه به آن‌ها حجم دهید، به راحتی می توانید به یک استایل فوق‌العاده زیبا برسید.
چگونه موهای مجعد کمی نامرتب داشته باشیم؟
موهای خود را بشویید و اجازه دهید حدود 60 درصد از راه با هوا خشک شود. موهای خود را با اتو فر کنید، سپس آن را به صورت چند قسمتی بپیچید و در جای خود سنجاق کنید تا به شکل یک موی کم حجم باشد. با چند گل تازه یا یک شانه موی فانتزی برای تکمیل ظاهر اکسسوری کنید.

22. مدل موی مجعد با فرهای براق

این فرهای شیک و زیبا به تعریف بیشتری نیاز ندارند.


سوالات متداول


چگونه فرهای براق داشته باشیم؟
موهای خود را بشویید و اجازه دهید تا حدی در هوا خشک شود. وقتی مرطوب شد، مقداری کرم مشخص کننده فر روی آن بمالید و آن را در یک روسری ابریشمی بپیچید. روسری را یک شب روی سر نگه دارید. این به فرهای شما وضوح بیشتری می دهد و از شر همه موخوره خلاص می شود. چند قطره روغن بادام یا زیتون بمالید تا به فرهای خود درخشش براقی بدهید.
آیا موهای مجعد با لایه‌بندی بهتر است؟
لایه‌ها می‌توانند به موهای مجعد حجم و حالت بیشتری بدهند. حالت دادن به فرها به صورت لایه لایه باعث می‌شود موهای شما پرتر و درخشان‌تر به نظر برسد. توصیه می‌کنیم موهای خود را به صورت چند لایه توسط یک آرایشگر کوتاه کنید. کیسی سیمونز، مالک شرکت رویال لاکس می‌گوید: «هنگامی که روی صندلی آرایشگرتان می‌نشینید، قبل از اینکه آن‌ها شروع به بریدن موهایتان کنند، صحبت کنید. «برش خشک و در جهت الگوی فر، لایه‌های بهتری را ایجاد می‌کند که با حرکت جریان پیدا می‌کنند، نه اینکه شبیه یک مارپیچ متزلزل به نظر برسند. از استفاده از قیچی های نازک کننده خودداری کنید، زیرا کنترل کمتری وجود دارد و در واقع موها را با وضوح کمتری وز می‌کنند.
آیا چتری پرده روی موهای مجعد اثر می گذارد؟
بله، چتری‌های پرد‌ ای روی موهای مجعد عالی به نظر می‌رسند. آن‌ها کناره‌های پیشانی را می‌پوشانند و تقریباً برای همه فرم صورت و انواع مو مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: 60 مورد از بهترین هایلایت مو قهوه‌ای 2023 

مطالب مرتبط