60 مورد از بهترین هایلایت مو قهوه‌ای 2023 (قسمت دوم)

60 مورد از بهترین هایلایت مو قهوه‌ای 2023 (قسمت دوم)

02 بهمن 1401

اگر به دنبال این هستید که موهای قهوه‌ای خود را کمی زندگی و حالت دهید، نمی‌توانید از هایلایت‌ها بگذرید. وقتی به درستی انجام شود، هایلایت این توانایی را دارد که ظاهر موهای شما را به جذاب‌ترین روش‌ها تغییر دهد. با افزودن نور و ابعاد، این نوارهای رنگی می‌توانند ظاهری درخشان ایجاد کنند. فرقی نمی‌کند که هایلایت‌های ظریف و کم‌رنگ‌تر را اضافه کنید یا چیزی بسیار پررنگ‌تر، از روشی که رنگ پایه شما را تقویت و تکمیل می‌کنند، دوست خواهید داشت. البته، برخی از ترکیب ها به طور طبیعی بهتر از سایرین به نظر می‌رسند، بنابراین مهم است که هایلایت مناسب را برای خود انتخاب کنید. با ما در این مقاله همراه باشید تا ببینید کدام رنگ مو قهوه‌ای برای شما مناسب‌تر است؟

ابتدا بخوانید: 60 مورد از بهترین هایلایت مو قهوه‌ای 2023 (قسمت اول)


31. موهای قهوه‌ای تیره با رگه‌های بلوند


هایلایت

رگه‌های بلوند به مو اضافه می‌شود تا آن را روشن کند و ظاهر شما را درخشان کند. در موهای قهوه‌ای تیره، رگه‌ها بسیار قابل‌توجه خواهد بود زیرا آن‌ها بسیار بزرگتر و درشت‌تر از هایلایت‌های سنتی ایجاد می‌شوند. که اغلب نازک و از نظر ظاهری ظریف‌تر هستند. این یک گزینه جسورانه و حساس است که برای هر خانمی که می‌خواهد موهای خود را اصلاح کند ایده‌آل است.


32. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت بلوند


هایلایت

اگر می‌خواهید موهای خود را متحول کنید و چیزی سرگرم‌کننده و جذاب را امتحان کنید، هایلایت برای شما مناسب است. موهای قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های بلوند خیره‌کننده به نظر می‌رسند و طیف وسیعی از سایه‌ها بسته به ترجیح شما وجود دارد. این می‌تواند شامل رنگ‌های بسیار روشن مانند بلوند یخی باشد، تا رنگ‌های تیره‌تر و طلایی برای پایانی طبیعی.


33. رنگ مو قهوه‌ای تیره با هایلایت‌های شاه بلوطی


هایلایت

شاه بلوطی یک رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز عمیق است که پایه قهوه‌ای تیره شما را تکمیل می‌کند. جنب و جوش این رنگ آن را به انتخابی عالی برای هایلایت و راهی عالی برای ایجاد عمق و بعد و در عین حال روشن کردن مو می‌کند. در حالی که بیشتر خانم‌ها رنگ‌های هایلایت بلوند را انتخاب می‌کنند، شاه بلوطی چیزی متفاوت به شما می‌دهد و می‌تواند احساس جسور و ماجراجویی داشته باشید.


34. موهای قهوه‌ای روشن با هایلایت‌های بلوند سرد


هایلایت

بلوند سرد سایه روشنی است که دارای تناژهای بنفش و آبی است. رنگ‌های مختلفی در این دسته قرار می‌گیرند که از نظر جنب و جوش متفاوت هستند که شامل پلاتینیوم، بلوند خاکستری و یخی است. اگر موهایتان قهوه‌ای روشن است و می‌خواهید رنگ آن‌ها را جذاب کنید، ست کردن آن با رنگ بلوند سرد مورد علاقه‌تان، زیبا به نظر می‌رسد.


35. موهای شکلاتی با هایلایت شاه بلوطی


هایلایت

قهوه‌ای شکلاتی رنگی عمیق است. برای اکثر خانم‌ها خیره‌کننده به نظر می‌رسد زیرا برای شخصیت‌های مختلف مناسب است و وقتی با سایه‌های روشن یا تیره ترکیب شود عالی به نظر می‌رسد و برای اکثر چهره‌ها جذاب است. برای ایجاد رنگی غنی و پررنگ، موهای شکلاتی را با هایلایت‌های شاه بلوطی ترکیب کنید. شاه بلوطی ترکیبی از رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای است و به موهای شما تضاد ظریف اما زیبایی می‌بخشد.


36. موهای شکلاتی با هایلایت بلوند


هایلایت

این یک سایه غنی، عمیق و خیره‌کننده است که به روش‌های مختلف به مو اضافه می‌شود. همچنین می‌توانید آن را روشن‌تر کنید و با ست کردن آن با هایلایت‌های بلوند، ظاهری نرم‌تر و کم‌نشاط‌تر ایجاد کنید. بدون ایجاد تغییر شدید، رنگ شما را برجسته می‌کند.


37. موهای شکلاتی با هایلایت‌های بلوند و کاراملی


هایلایت

هنگام تصمیم‌گیری در مورد هایلایت، مجبور نیستید به یک رنگ بچسبید و می‌توانید چندین رنگ به مو اضافه کنید تا ظاهری طبیعی و ترکیبی‌تر داشته باشید. بلوند و کارامل اغلب با هم اضافه می‌شوند زیرا خنکی بلوند و گرمی کارامل به خوبی با هم مخلوط می‌شوند. هایلایت‌های بلوند و کاراملی به موهای قهوه‌ای شکلاتی شما ظاهر دلپذیری می‌بخشد.


38. موهای قهوه‌ای شکلاتی با هایلایت قهوه‌ای روشن و انتهای قرمز


هایلایت

نکته مهم در مورد رویکرد مدرن به تکنیک‌های رنگ مو این است که خلاقیت شما اغلب تنها محدودیت شماست زیرا رنگ نویسان بسیار ماهر هستند. شما می‌توانید ظاهری جسورانه و روشن را امتحان کنید یا چیزی ظریف را انتخاب کنید. موهای قهوه‌ای شکلاتی با هایلایت‌های قهوه‌ای روشن و انتهای قرمز قطعاً برای افراد ضعیف مناسب نیست، اما هایلایت‌ها باعث عمق بیشتر می‌شود در حالی که انتهای قرمز می‌تواند بافت را بهبود بخشد.


39. موهای قهوه‌ای شکلاتی با هایلایت


هایلایت

اگر به دنبال راهی برای به روز کردن موهای قهوه‌ای شکلاتی خود هستید و می‌خواهید به آن‌ها درخشندگی گرمی بدهید، بهترین راه برای انجام این کار با هایلایت است. انتخاب هایلایت شما می‌تواند قهوه‌ای روشن باشد تا کنتراست ظریفی ایجاد کند و ظاهری طبیعی به شما بدهد یا می‌توانید برای ایجاد عمق و ابعاد، یک بلوند روشن انتخاب کنید. انتخاب باشماست.


40. موهای قهوه‌ای شکلاتی با هایلایت‌های کاراملی


هایلایت

قهوه‌ای شکلاتی یک سایه عمیق و غنی است که با هایلایت‌ها، به ویژه رنگ‌های گرم و طلایی مانند کاراملی تکمیل می‌شود. این یک انتخاب محبوب است زیرا برای اکثر خانم‌ها، به ویژه آن‌هایی که رنگ پوست گرم و خنثی دارند، خیره‌کننده و جذاب است. این ته رنگ خشن نیست و روی پایه تیره مانند قهوه‌ای شکلاتی زیبا به نظر می‌رسد.


41. رنگ موی شاه بلوطی با هایلایت بلوند


هایلایت

رنگ موی شاه بلوطی ترکیبی زیبا و غنی از رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای است. این سایه‌ای است که به دلیل جنب و جوشی که دارد توجه زیادی را به خود جلب می‌کند و راه‌های مختلفی برای استایل دادن به آن وجود دارد. هایلایت تکنیکی است که برای عمق و بعد دادن مو به کار می‌رود. بسته به کنتراستی که می‌خواهید به دست آورید، می‌توانید از بین چندین رنگ در سایه‌های مختلف روشن انتخاب کنید.


42. موهای تیره با هایلایت‌های کاراملی


هایلایت

موهای تیره برای زنان در تمام سنین فوق‌العاده جذاب است و طیف وسیعی از بافت‌ها و انواع مو را تکمیل می‌کند. همچنین سکسی است و با تکنیک‌های مختلف از جمله هایلایت که می‌تواند موها را متحول کرده و ظاهر شما را درخشان کند، به راحتی می‌توان آن را مطابق با ترجیح شما تطبیق داد. کارامل ترکیبی درخشان از بلوند و قهوه‌ای است و می‌تواند ته رنگ قرمز و نارنجی داشته باشد.


43. موی رنگ کاراملی با هایلایت‌های بلوند و خرمایی


هایلایت

رنگ موی کاراملی یک انتخاب خیره‌کننده است زیرا گرم است و نسبت به سایه‌های روشن‌تر مانند بلوند گرم است و نگهداری کمتری دارد. ایده جذاب برای رنگ مو کاراملی با هایلایت فوق‌العاده فریبنده است و رنگ ملایمی دارد که پوشیدن آن را آسان می‌کند و برای خانم‌ها در هر سنی عالی است. اگر عاشق رنگ مو هستید اما می‌خواهید به آن یک به روز رسانی مدرن بدهید، می‌توانید این کار را با اضافه کردن هایلایت‌های بلوند و قهوه‌ای به مو انجام دهید.


44. موهای قهوه‌ای روشن با هایلایت‌های کاراملی و بلوند


هایلایت

موهای قهوه‌ای روشن همانطور که از نام آن پیداست، روشن‌ترین رنگ قهوه‌ای است. از آنجایی که پایه شما روشن‌تر است، این کار اضافه کردن سایه‌های روشن دیگر به مو را آسان‌تر می‌کند و ظاهر ظریف و طبیعی‌تری ایجاد می‌کند. ترکیبی از هایلایت‌های کاراملی و بلوند با ترکیبی از رنگ‌های روشن و تیره کنتراست ایجاد می‌کند.


45. موهای بلوند تیره و قهوه‌ای روشن با هایلایت‌های کاراملی


هایلایت

لازم نیست به یک رنگ بچسبید و اغلب ترکیبی از رنگ‌های مختلف گزینه‌ای جذاب و خنک است زیرا به شما امکان می‌دهد ترکیب سایه‌ای را پیدا کنید که به بهترین وجه مناسب پوست شما باشد. ترکیبی از موهای قهوه‌ای روشن و بلوند طبیعی به نظر می‌رسد و با هایلایت‌های گرم کاراملی برای ایجاد عمق و بعد تکمیل می‌شود.


46. موهای قهوه‌ای شرابی با هایلایت‌های قرمز پررنگ


هایلایت

رنگ بورگاندی یکی از داغ‌ترین ترندها در سال‌های اخیر بوده است و راهی عالی برای اظهار نظر است. ترکیبی از رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای و بنفش باعث می‌شود بافت موهای شما بیشتر به چشم بیاید. این در حال حاضر یک انتخاب جسورانه است، اما زمانی که با هایلایت‌های قرمز در سراسر آن جفت شود، بیشتر خواهد بود.


47. موهای تیره با هایلایت‌های کاراملی


هایلایت

موهای تیره وقتی با هایلایت‌های کاراملی ترکیب شوند، زیبا به نظر می‌رسند، زیرا رنگ گرم به موهای شما درخشندگی طبیعی می‌بخشد. ترکیبی از رنگ‌های تیره و روشن باعث ایجاد لیفت می‌شود و می‌تواند بافت شما را بهبود بخشد. شما می‌توانید رنگ را به صورت استراتژیک در اطراف صورت قرار دهید و یک جلوه قاب ایجاد کنید که فوق‌العاده جذاب خواهد بود و توجه را به ویژگی‌های شما جلب می‌کند.


48. موهای تیره با هایلایت‌های کاراملی و بلوند


هایلایت

هایلایت‌های کاراملی و بلوند افزودنی عالی برای هر رنگ پایه، از جمله موهای تیره هستند، زیرا گرمای کارامل و خنکی بلوند ترکیبی درخشان ایجاد می‌کند. این بهترین راه برای دستیابی به عمق و ابعاد است و سایه‌ها جذاب هستند، مکمل اکثر رنگ‌های پوست هستند و برای خانم‌ها در هر سنی جذاب هستند.


49. موهای تیره با هایلایت‌های قهوه‌ای رنگ


هایلایت

زمانی که خانم‌هایی با موهای تیره تصمیم می‌گیرند که هایلایت به موهایشان اضافه کنند، بیشتر رنگ موهای بلوند را انتخاب می‌کنند، اما برای کسانی که به دنبال چیزی متفاوت هستند، هایلایت‌های قهوه‌ای رنگ جایگزین بسیار خوبی است. این یک سایه از موهای قرمز است که دارای تناژهای قهوه‌ای یا نارنجی است و می‌تواند از نظر شادابی متفاوت باشد، از روشن یا تیره. رنگ موهای شما را گرمتر نشان می‌دهد.


50. موهای قهوه‌ای با هایلایت قهوه‌ای


هایلایت

موهای قهوه‌ای وقتی به طور طبیعی پوشیده شوند بسیار زیبا هستند، اما هایلایت‌ها جذاب هستند زیرا به ایجاد کنتراست کمک می‌کنند یا به آن عمق و بعد می‌بخشند. برای ترکیب کامل رنگ‌ها، موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های قهوه‌ای راهی برای رفتن است. این ترکیب تغییر لحن ظریفی را برای شما به ارمغان می‌آورد که تضاد جزئی ایجاد می‌کند و درخشندگی زیبایی به موهای شما می‌بخشد.


51. موهای قهوه‌ای با هایلایت قرمز


هایلایت

قرمز سایه‌ای پررنگ و پر جنب و جوش است و افزودن هایلایت‌های قرمز به موهای قهوه‌ای شما یک راه تضمینی برای برجسته کردن رنگ است. می‌توانید هایلایت‌های قرمز ملایم را انتخاب کنید تا به موهایتان گرما بخشد یا با رگه‌های ضخیم که نیاز به توجه دارند، ماجراجو باشید. سایه قرمزی که انتخاب می‌کنید نیز بر روی نتایج تأثیر می‌گذارد و انتخاب رنگی که مشابه رنگ طبیعی شما باشد، مطلوب‌ترین رنگ را به شما می‌دهد.


52. موهای قهوه‌ای با هایلایت


هایلایت

هایلایت یکی از محبوب‌ترین تکنیک‌ها است زیرا می‌توان آن‌ها را به روش‌های مختلف به مو اضافه کرد و اغلب نسبت به تغییر رنگ کامل نگهداری کمتری دارد. هایلایت با سایه پایه شما تضاد ایجاد می‌کند و می‌تواند عمق و بعد ایجاد کند. آن‌ها همچنین می‌توانند بافت شما را بهبود بخشند و مدل موی شما را زیباتر کنند. اگر موهای قهوه‌ای دارید و به دنبال راهی برای به روز رسانی آن هستید، این روش است.


53. موهای قهوه‌ای با هایلایت طلایی


هایلایت

بلوند طلایی رنگی گرم است که ترکیبی از رنگ‌های عسلی، طلایی و بلوند است. احساس کره و گرمی دارد و راهی عالی برای روشن کردن موهای قهوه‌ای است. تغییر تن، به خصوص زمانی که به صورت رگه‌های نازک یا بیلی‌لایت اضافه شود، ظریف خواهد بود. رنگ مو قهوه‌ای طلایی هنگامی که نور را جذب می‌کند به موها درخشندگی می‌دهد.


54. موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بلوند تیره


هایلایت

بلوند تیره اغلب راحت‌تر از رنگ‌های بلوند روشن‌تر پوشیده می‌شود و به نگهداری کمتری نیاز دارد. سایه‌ای بین قهوه‌ای روشن و بلوند است و طبیعی و زیبا به نظر می‌رسد. همچنین برای اکثر رنگ‌های پوست جذاب است و به دلیل اینکه سایه روشنی ندارد، پوشیدن آن آسان است. برای اینکه موهای قهوه‌ای خود را بدون تغییر رنگ کامل، عمق دهید، هایلایت‌های بلوند تیره یک انتخاب عالی است.


55. موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های بلوند و کاراملی


هایلایت

ترکیب هایلایت‌های بلوند و کاراملی، مسابقه‌ای است که در بهشت ساخته شده است. به موهای قهوه‌ای شما ظاهری گرم، کره‌ای و فوق‌العاده لوکس می‌بخشد و روزهای بد مو را برای همیشه از بین می‌برد. این ترکیب نور را جذب می‌کند و موهای شما را درخشان می‌کند. همچنین یک گزینه کم نگهداری است و به موها بافت و عمق می‌بخشد.


56. موهای قهوه‌ای با هایلایت بلوند


هایلایت

آیا می‌خواهید تغییر رنگ را در آغوش بگیرید و موهای خود را به روز کنید؟ خوب، بدون تغییر کامل رنگ، می‌توانید با افزودن هایلایت به موهای خود عمق و ابعاد بدهید. در موهای قهوه‌ای، هایلایت بلوند زیبا به نظر می‌رسد و موهای شما را روشن می‌کند، اما ظاهر شما را نیز درخشان می‌کند. رنگ بلوند روشن را برای ایجاد کنتراست بیشتر انتخاب کنید.


57. موهای بلوند و قهوه‌ای


هایلایت

آیا ترکیب سایه‌های بلوند و قهوه‌ای ظاهری عالی برای موهای شماست؟ احتمال زیادی وجود دارد که این درست باشد زیرا این یک جفت کلاسیک است و رنگ پایه قهوه‌ای همیشه با هایلایت‌های بلوند باورنکردنی به نظر می‌رسد. این به این دلیل است که سایه روشن‌تر کنتراست ایجاد می‌کند، بافت شما را تقویت می‌کند و به مو عمق می‌بخشد.


58. موهای قهوه‌ای خاکستری با هایلایت‌های کاراملی


هایلایت

هر خانمی اهمیت داشتن موهایی زیبا را درک می‌کند زیرا می‌تواند به شما اعتماد به نفس بدهد و احساس باورنکردنی به شما بدهد. قهوه‌ای خاکستری سایه متوسط قهوه‌ای و رنگی متمایز به دلیل ته رنگ خاکستری در مو است که آن را منحصر‌به‌فرد و جالب می کند. رنگ آن سرد است، بنابراین برای اینکه موهایتان گرم شود، می‌توانید آن را با هایلایت‌های کاراملی رویایی ترکیب کنید.


59. موهای قهوه‌ای خاکستری با هایلایت‌های بلوند


هایلایت

در مورد هایلایت‌ها چیزهای زیادی وجود دارد و اغلب نسبت به سایر تکنیک‌های رنگ مو مقرون به صرفه‌تر و وقت‌گیرتر هستند. هایلایت‌های بلوند روی موهای قهوه‌ای خاکستری باعث می‌شود که رنگ پایه ظاهر شود و در عین حال آن را روشن‌تر کرده و کنتراست ایجاد می‌کند. رنگ خاکستری جذاب برای تمام سنین است هایلایت‌ها را در اطراف صورت خود متمرکز کرده تا ویژگی‌های چهره را نرم کند و توجه را به چشمان خود جلب کنید.


60. موهای قهوه‌ای با هایلایت بلوند


هایلایت

چرا بهترین‌های هر دو دنیا را با ترکیب موهای قهوه‌ای با هایلایت‌های ظریف بلوند امتحان نکنید تا زیبایی و درخششی را که آرزویش را داشتید ایجاد کنید؟ رنگ‌های متنوعی از روشن تا تیره وجود دارد و رنگی است که مکمل تمام بافت‌های مو است و برای خانم‌ها در هر سنی جذاب خواهد بود.


سوالات متداول 


هایلایت چه رنگی روی موهای قهوه‌ای خوب به نظر می‌رسد؟
هر سایه قهوه‌ای و بلوند روشن‌تر به عنوان هایلایت در موهای تیره زیبا به نظر می‌رسد. هایلایت‌های کاراملی، عسلی، طلایی، قهوه‌ای طبیعی، تافی یا شاه بلوطی را امتحان کنید. همه این‌ها در موهای تیره، متوسط و قهوه‌ای روشن عالی به نظر می‌رسند. اگر چیز ماجراجویانه‌تری می‌خواهید، بلوند یخی یا قرمز پر جنب و جوش را امتحان کنید که تضاد فوق‌العاده‌ای با قهوه‌ای تیره‌تر دارد.
چگونه می‌توانم موهای قهوه‌ای خود را در خانه هایلایت کنم؟
برخی از رنگ موها کیت‌هایی دارند که به صراحت برای هایلایت با برس مخصوص طراحی شده‌اند تا کار را آسان‌تر کنند. از طرف دیگر، می‌توانید از یک برس رنگ معمولی استفاده کنید و برجسته‌ها را با دست رنگ کنید. اگر موهای خود را همانطور که معمولاً حالت می‌دهید، به شناسایی رشته‌هایی که باید رنگ کنید کمک می‌کند. تکه‌هایی از مو را انتخاب کنید که نور خورشید به طور طبیعی به آن‌ها برخورد کند و رنگ را بمالید. پهنای رشته هایلایت شده نباید بیشتر از یک چهارم سانتی‌متر باشد تا طبیعی به نظر برسد. بشویید، در صورت لزوم رنگ کنید و طبق معمول حالت دهید.
چه هایلایت و لایت برای موهای قهوه‌ای مناسب است؟
هایلایت‌ها باید حداقل دو تا سه درجه روشن‌تر از رنگ اصلی شما باشند و در جایی قرار بگیرند که نور خورشید به طور طبیعی به موهای شما برخورد کند. در طرف مقابل، نورهای کم نور باید دو تا سه درجه تیره‌تر از پایه باشند و عمق و ابعاد بیشتری را ارائه دهند. می‌توانید یکی یا دیگری یا هر دو را انجام دهید. ترکیب رنگ‌های خوب شامل کاراملی و شکلاتی، بلوند یخی و قهوه‌ای تیره، یا قرمز و قهوه‌ای تیره است.
آیا رنگ تیره باید هایلایت داشته باشند؟
رنگ مو تیره نیازی به هایلایت ندارند، اما اگر موهای شما کمی صاف به نظر می‌رسد، این یک راه عالی برای افزایش حرکت، بعد و جذابیت است. موهای قهوه‌ای یکی از ساده‌ترین و متنوع‌ترین سایه‌ها برای اضافه کردن هایلایت به آن است، زیرا با رنگ‌های مختلف از کاراملی و عسلی گرفته تا بلوند یخی و قرمز کار می‌کند.
آیا هایلایت برای پوشاندن خاکستری بهتر است؟
اگر رنگ خاکستری زیادی ندارید، هایلایت‌ها راهی عالی برای پوشاندن و پنهان کردن آن‌ها بدون تغییر رنگ کل موهایتان هستند. همچنین می‌تواند طبیعی‌تر به نظر برسد. سایه‌های مختلف به منحرف شدن حواس از خاکستری ها کمک می‌کند و آن‌ها را مانند بخشی از سبک جلوه می‌دهد و رشد مجدد را به حداقل می‌رساند. با این حال، اگر رنگ‌های خاکستری زیادی دارید، رنگ ‌زدن تمام قسمت‌ها همچنان بهترین گزینه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: چگونه با کمترین میزان آسیب از موهای مشکی به بلوند برسیم؟

مطالب مرتبط