30 مدل مو با رنگ خاکستری جذاب برای تمام سنین

30 مدل مو با رنگ خاکستری جذاب برای تمام سنین

13 مرداد 1401

زیبا، مدرن و شیک! رنگ کردن موهای خاکستری وسوسه انگیز است. برای بررسی بهترین مدل موهای رنگ خاکستری ما به خواندن مقاله ادامه دهید.

خاکستری یک رنگ پیچیده با سایه‌های شگفت‌انگیز زیادی برای انتخاب است. از نقره‌ای تا زغالی متالیک، تا الان هیچ روندی به اندازه پدیده خاکستری جذاب نبوده است. این یک رنگ کاربردی است زیرا به آرایشگران و رنگ‌کاران گزینه‌هایی را می‌دهد تا ترکیب‌ها و سبک‌های جدید را امتحان کنند. احتمالاً در مورد اینکه کدام مدل مو برای شما مناسب‌تر است سردرگم شوید. به پایین بروید و 30 مدل موی خاکستری جذاب ما را بررسی کنید. به ما اعتماد کنید؛ رنگ خاکستری بعد از این هرگز برای شما جوان نخواهد بود!

30 مدل مو با رنگ خاکستری جذاب و خیره‌کننده


1. آمبره خاکستری تیره به روشن


آمبره خاکستری تیره به روشن

به نظر می‌رسد تضادها همه را جذب خود می‌کند. اگر به رنگ آمبره و خاکستری علاقه دارید، این ترکیب رنگ را انتخاب کنید. ریشه‌های خود را خاکستری عمیق رنگ کنید و آن را به آرامی به سمت انتها به خاکستری روشن تبدیل کنید. این رنگ را در امواج ظریف طراحی کنید تا ظاهر را به پایان برسانید.


2. خاکستری نقره‌ای


خاکستری نقره‌ای

خاکستری نقره‌ای یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های مو در حال حاضر است. این رنگ زمانی که مدل داده شود، بهترین به نظر می‌رسد. برای اینکه کمی به موهای خاکستری نقره‌ای خود حجم دهید، انتهای موهای خود را فر کنید.


3. خاکستری گرد و خاکی با هایلایت‌های بلوند


خاکستری گرد و خاکی با هایلایت‌های بلوند

عشق خود را به سایه‌های خاکستری با این رنگ موی خاکستری غبارآلود خیره‌کننده و جذاب با هایلایت‌های بلوند ترکیب کنید. برای صاف کردن خط فک، انتهای موهای خود را زیر چانه نگه دارید. انتهای برش خورده و صاف نیز با این رنگ عالی به نظر می‌رسد.


4. خاکستری پلاتینیوم


خاکستری پلاتینیوم

آیا شما هم مجذوب موهای خاکستری شده‌اید و می‌خواهید موهایتان را خاکستری کنید؟ اگر پاسخ به این پرسش بله است، این رنگ خاکستری پلاتینی روشن را در نظر بگیرید. تمام موهای خود را خاکستری پلاتینی کنید تا ظاهری جادویی برای موهای خود ایجاد کنید. مقداری اسطوخودوس ملایم اضافه کنید تا بیشتر جلوه کند.


5. سیلور فاکس پیکسی


سیلور فاکس پیکسی

پیکسی بهترین مدل مو برای منحصر‌به‌فرد بودن است. در عین حال که موهای شما را از گردن و صورتتان دور نگه می‌دارد، تا جذاب‌تر به نظر برسید. اگر می‌خواهید حتی از این هم جسورتر به نظر برسید، پیکسی خود را با سایه خاکستری نقره‌ای رنگ کنید.


6. اسموکی گری


اسموکی گری

اسرارآمیز و دراماتیک، خاکستری دودی یکی از آن رنگ‌هایی است که باعث می‌شود یک زن بالغ و آگاه به نظر برسد. این موها را با فرهای زیبا حالت دهید تا رنگ موهای جدیدتان را به رخ بکشید.


7. خاکستری استیل


خاکستری استیل

خاکستری استیل یک سایه متالیک دوست داشتنی است. می‌توانید آن را با هایلایت‌های یاسی ست کنید تا عمق و حجم بیشتری به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید رنگ خاکستری گرد و غباری را اضافه کنید تا قفل‌های خاکستری فولادی خود را برجسته کرده و درخشندگی آن‌ها را افزایش دهید.


8. باب خاکستری ناهموار


باب خاکستری ناهموار

مد برای همه سنین است، چه برای لباس و چه برای موهایتان؛ فقط این باب شیک و غیر یکنواخت را ببینید. چتری‌های عمیق و ناهموار برش، ظاهری پویا ایجاد می‌کند. و از رنگ خاکستری نقره‌ای در بالا غافل نشویم که تضاد خیره‌کننده‌ای با موهای تیره در پایین ایجاد می‌کند.


9. آندرکات خاکستری


آندرکات خاکستری

مدل‌های آندرکات و موهای خاکستری در حال حاضر دنیا را به تسخیر خود در آورده است. آن‌ها را با هم ترکیب کنید تا به این زیر برش خاکستری خالص خیره‌کننده برسید. اگر پوست شما ته رنگ سردی دارد، رنگ خاکستری روشن‌تر را انتخاب کنید.


10. آمبره خاکستری تا بلوند


آمبره خاکستری تا بلوند

خاکستری و بلوند تضاد دوست داشتنی طلایی و نقره‌ای ایجاد می‌کنند. اگر پوستی خنک دارید، ترکیبی از بلوند و خاکستری زمستانی را انتخاب کنید. برای پوست‌های گرم، بلوند و خاکستری مانند آنچه در این تصویر می‌بینید را انتخاب کنید.


11. خاکستری تیره


خاکستری تیره

یکی از راه‌های در آغوش کشیدن موهای سفید، تقویت آن است. به جای رنگ کردن موهای خود به رنگ طبیعی، رنگ خاکستری تیره را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود که جوان‌تر به نظر برسید بدون اینکه زیاده روی کنید.


12. موهای خاکستری بنفش


موهای خاکستری بنفش

رنگ کردن موهایتان بهترین راه برای تغییر رنگ است. این رنگ خاکستری بنفش به نظر می‌رسد که دقیقاً برای همین منظور ساخته شده است. موها را مدل باب کوتاه کنید و موهای خود را به صورت فرهای بزرگ فر کنید تا بعد و حجم بیشتری بدهید.


13. خاکستری شدید


خاکستری شدید

زنان بین بیست تا سی سال خواهان موهای خاکستری هستند اما نمی‌خواهند پیرتر به نظر برسند. اگر شما یکی از آن‌ها هستید، این خاکستری شدید راه حل مناسبی برای شماست. این سایه خاکستری شدید خطوط صورت شما را شارپ می‌کند.


14. موهای خاکستری بافته شده


موهای خاکستری بافته شده

اگر روحیه ماجراجویی خاصی دارید، این خاکستری فوق‌العاده روشن را در نظر بگیرید. بافت در میان خانم‌های جوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با انواع بافت‌هایی که می‌توانید امتحان کنید، نشان دادن موهای خاکستری‌تان می‌تواند سرگرم‌کننده باشد!


15. خاکستری تیره


خاکستری تیره

سایه‌های خاکستری زیادی وجود دارد، بنابراین نیازی نیست فقط به نقره‌ای کلاسیک بچسبید. با رنگ‌ها بازی کنید تا رنگ مناسب خود را پیدا کنید. به عنوان مثال، این خاکستری تیره را در نظر بگیرید، ته رنگ دودی دارد که باعث می‌شود جذاب به نظر برسد.


16. موهای خاکستری زمستانی


موهای خاکستری زمستانی

موهای بلوند کثیف با رنگ‌های سرد که با رنگ خاکستری هایلایت شده‌اند، ظاهری زیبا به سبک زمستانی دارند. مدل مو توجه بیشتری را به رنگ‌ موی شما جلب می‌کند. موهای خود را حالت دهید تا درخشان‌تر به نظر برسد.


17. موهای خاکستری مجعد


موهای خاکستری مجعد

موهای خاکستری دراماتیک به نظر می‌رسند. می‌توان کاملاً متوجه شد که چرا بسیاری از زنان آن را می‌خواهند. اگر می‌خواهید تارهای موی خاکستری‌تان را برجسته کنید، آن‌ها را به شکل حلقه‌های فر در آورید. برای جلوگیری از آسیب حرارتی، به جای ابزارهای سبک حرارتی از بیگودی استفاده کنید.


18. آمبره آبی-خاکستری


آمبره آبی-خاکستری

آبی مایل به خاکستری یک ترکیب رنگ خیره‌کننده است، و کاملاً جذاب به نظر می‌رسد به عنوان یک آمبره که از بالا به شدت شروع می‌شود و در پایین روشن‌تر می‌شود. اگر رنگ پوست تیره‌تری دارید، آبی تیره با خاکستری دودی را انتخاب کنید.


19. مخلوط سفید و خاکستری


مخلوط سفید و خاکستری

با افزایش سن، بهتر است رنگ موهای ملایم‌تری را نسبت به رنگ‌های تیره انتخاب کنید. این ترکیب خاکستری و سفید ملایم برای هرکسی که می‌خواهد بدون اینکه خیلی پر زرق و برق به نظر برسد، تغییر رنگ دهد، مناسب است.


20. خاکستری ول‌دیفایند


خاکستری ول‌دیفایند

یک مدل موی زیبا، رنگ موهای شما را برجسته می‌کند. اگر به سبک‌های ساده‌تر تمایل دارید، این مدل مو دوست خواهید داشت.


21. خاکستری بسیار تیره


خاکستری بسیار تیره

این ترکیب رنگ فوق‌العاده فریبنده است. خاکستری تیره نماد رشد، قدرت و ظرافت است. اضافه کردن هایلایت‌های صورتی به آن موها را زنده می‌کند. اگر می‌خواهید با این رنگ مو را داشته باشید، آن را به سبک بالیاژ انجام دهید.


22. دودی آبی خاکستری


دودی آبی خاکستری

آبی و خاکستری یک ترکیب یخ زده عالی ایجاد می‌کنند. اگر به دنبال رنگ‌های زمستانی عالی هستید، دیگر به دنبال آن نباشید! تضاد ایجاد شده توسط خاکستری آبی در بالا و رنگ خاکستری دودی در پایین جذاب به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 20 مدل موی کوتاه مناسب برای صورت‌های گرد که باید در سال 2022 امتحان کنید


23. مدل موی خاکستری پیچیده


مدل موی خاکستری پیچیده

موهای خاکستری حالتی بسیار شیک و قدیمی ایجاد می‌کنند. بهتر است با مدل موهای پیچیده مانند این مدل موی بافته شده از گل رز به نمایش گذاشته شود.


24. نوک‌های مات


نوک‌های مات

تارهای‌مو که نوک مات دارند  رنگ موی شما را برجسته می‌کند، چه طبیعی و چه رنگی باشد. آن‌ها ته رنگ موهای شما را برجسته می‌کنند. بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند نکاتی با رنگ سرد برای موهای گرم دریافت کنند. من توصیه می‌کنم که این کار را نکنید و در عوض به سراغ رنگی بروید که با تناژ رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد.


25. هایلایت‌های خاکستری فید


هایلایت‌های خاکستری فید

اضافه کردن برخی از هایلایت‌های خاکستری فید موهای شما را برجسته می‌کند. به جای چسبیدن به یک سایه خاکستری، چندین سایه را انتخاب کنید که به خوبی ترکیب شوند و با تن رنگ پوست و موی شما هماهنگ باشند.


26. موهای آبی-خاکستری روشن


موهای آبی-خاکستری روشن

آبی و خاکستری دست به دست هم می‌دهند تا این ترکیب رنگ بی‌نظیر را ایجاد کنند. اگر دوست دارید شبیه یک ملکه یخی به نظر برسید، این ترکیب رنگی است که باید امتحان کنید. این مدل مو برای فصل زمستان طراحی شده است!


27. بالیاژ خاکستری و کمی یاسی


بالیاژ خاکستری و کمی یاسی

بالیاژ روشی عالی برای به رخ کشیدن حلقه‌های موی خاکستری شما است. برای برجسته کردن رنگ موهای خاکستری خود، به دنبال یک سایه اسطوخودوسی باشید. این ترکیب رنگ را به صورت موهای موج‌دار حالت دهید.


28. لایه‌های دودی


لایه‌های دودی

همان طور که قبلاً گفتیم موهای دودی دراماتیک به نظر می‌رسند. مدل موی چند لایه می‌تواند جلوه رنگ دودی را بیشتر کند. همچنین باعث می‌شود موهای شما حجیم‌تر به نظر برسد.


29. خاکستری-قهوه‌ای خاموش


خاکستری-قهوه‌ای خاموش

اگر موهای قهوه‌ای دارید، به جای خاکستری، این رنگ خاکستری قهوه‌ای کم رنگ را انتخاب کنید. این رنگ موی ساده به نظر جذاب و خاص به نظر می‌رسد. برای حفظ تمرکز بر روی ترکیب رنگ، آن را با یک مدل موی ساده حالت دهید.


30. گدازه آبی


گدازه آبی

این رنگ مورد علاقه من در این لیست است! این رنگ مو به قدری قوی است که به موهای شما عمق و بعد می بخشد. با چنین رنگ موی، می‌توانید یک مدل کوتاه ساده را انتخاب کنید و همچنان چشم همه را به خود جلب کنید.

امیدوارم این ترکیب رنگ‌های خاکستری به شما انگیزه دهد که قدم بردارید. آیا رنگ یا مدل موی خاکستری وجود دارد که فکر کنید در لیست ما قرار ندارد؟ نظرات خود را به اطلاع دهید!

بیشتر بخوانید: 50 ایده رنگ مو OMBRE برای سال 2022

سوالات متداول درباره‌ی رنگ موی خاکستری

چگونه می‌توانم از زرد شدن موهای خاکستری جلوگیری کنم؟

از شامپوی بنفش استفاده کنید و از حالت دادن مکرر به موهایتان اجتناب کرده تا از زرد شدن موهای خاکستری خود جلوگیری کنید.