25 مدل موی نامرتب جذاب برای مردان در سال 2023 (قسمت دوم)

25 مدل موی نامرتب جذاب برای مردان در سال 2023 (قسمت دوم)

09 بهمن 1401

هیچ چیز جذاب‌تر از مدل موهای نامرتب برای مردان وجود ندارد. چه با دوستان برای گردش بیرون بیایید و چه برای یک قرار عاشقانه می‌روید، این سبک گزینه مناسبی است اگر همه چیز را آرام نگه دارید. چه به دنبال ظاهری بدون دردسر باشید و چه فقط می‌خواهید روتین معمول مراقبت از مو خود را تغییر دهید، گزینه‌های زیادی برای موهای نامرتب در دسترس هستند که مطمئناً بدون فدا کردن عادات پیرایشی سرتان را برمی‌انگیزند. در ادامه شما را با 25 ایده کوتاهی مو آقایان آشنا می‌کنیم تا برای نوبت بعدی سالن ایده داشته باشید.

ابتدا بخوانید: 25 مدل موی نامرتب جذاب برای مردان در سال 2023 (قسمت اول)


13. مدل موی نامرتب خدمه


کوتاهی مردانه

این یک مدل موی ساده است که هنوز هم می‌تواند شیک و جذاب بماند. برش خدمه تمایل به ارائه اضلاع کوتاه و قسمت بالایی بلندتر دارد و جذابیتی آرام و سنتی ایجاد می‌کند. اگر موهای شما موج یا پیچ خوردگی طبیعی دارد، می‌توانید به راحتی اجازه دهید کار خود را انجام دهد و احساسی ژولیده و در عین حال صیقلی ایجاد کنید. با این حال، برای کسانی که قفل‌های صاف دارند، یک کرم سبک بافت‌دار را انتخاب کنید و از انتهای آن با دستان خود کار کنید. شما می‌توانید مستقیماً از دفتر به یک مهمانی بروید بدون اینکه نیازی به تغییر ظاهر خود داشته باشید. مطمئناً نظرها را به خود جلب می‌کند!


14. مدل موی نامرتب قسمت نرم 


کوتاهی مردانه

یک مدل موی آرام و بدون دردسر با قسمت نرم آن جذاب‌تر شد. دستیابی به این "انجام" آسان است و برای طیف وسیعی از رویدادها مناسب است. فرقی نمی‌کند به راهرو بروید یا کریکت ساحلی بازی می‌کنید، می‌توانید با اطمینان این سبک را تکان دهید. با ایجاد بخشی در خط موی خود شروع کنید. نیازی به برجسته کردن آن نداشته باشید، زیرا آشفتگی به جذابیت آن می‌افزاید. این مدل موی مردانه بسته به بافت مورد نظر شما، وقتی با ژل سبک ست شود، عالی به نظر می‌رسد. از این نترسید که حاشیه شما به جلو آویزان شود. این ظاهر آرام بخش کاملی برای هر لباسی است.


15. مدل موی نامرتب قسمت سخت 


کوتاهی مردانه

با یک قسمت کناری نامرتب به یکباره تیز و معمولی به نظر برسید. با باریک کردن کناره‌ها، آن را مرتب و دقیق نگه دارید، یا روی برش کلاسیک با قسمت سخت یک پیچ و تاب تند بزنید. برای داشتن ظاهری براق نیازی به ایجاد یک مدل موی پشتی براق یا صاف ندارید. یک موی درهم و برهم، یک پایان جذاب برای این مدل موی خاص است. برای کسانی که مو‌های بلندتری دارند، از محصولات مو استفاده کنید تا بافت و حجم به ریشه‌ها و انتهای آن بیافزایید. این به مدل مو برای هر سنی خوب به نظر می‌رسد و هرگز از مد نمی‌افتد.


16. مدل موی نامرتب افرو توئیست


کوتاهی مردانه

موهای نامرتب بهترین راه برای ایجاد ظاهری آرام است و اغلب به زمان کمتری برای حالت دادن نیاز دارد. بسته به بافت، طول و ترجیح شما طیف گسترده‌ای از سبک‌ها را می‌توانید امتحان کنید. یکی از این روش‌ها، تاب‌های آفرو است، روشی جالب برای پوشیدن موهای با بافت آفریقایی. این یک ظاهر محافظ است که می‌تواند از شکستگی جلوگیری کند و به رشد کمک کند. ایجاد آن‌ها آسان است و به طور استثنایی همه کاره هستند و به شما امکان می‌دهند سبک و شخصیت خود را اضافه کنید!


17. مدل موی نامرتب شانه 


کوتاهی مردانه

وقتی به شانه کردن فکر می‌کنید، احتمالاً فکر یک مدل موی کلاسیک مردانه به ذهنتان خطور می‌کند، درست است؟ مرتب و پیچیده، آن حال و هوای جنتلمن قدیمی را دارد و برای محل کار ایده‌آل است. اما این تنها نسخه‌ای از این ظاهر نیست و برای کسانی که می‌خواهند ظاهری آزادتر داشته باشند، می‌توانند با ایجاد رشته‌های درهم و برهم به این امر دست یابند. برای ایجاد حجم، موها همچنان در قسمت جلو برس کشیده می‌شوند، اما به جای اینکه آن‌ها را با یک محصول فیکس کنید.


18. مدل موی نامرتب برای مردان مسن


کوتاهی مردانه

چه راهی بهتر از موهای نامرتب برای ایجاد یک مدل موی جوان‌تر؟ در مردان مسن‌تر، این روکش حجیم و بافت می‌تواند فوق‌العاده جذاب باشد و ویژگی‌های شما را نرم کند. همچنین چیز جالبی در مورد این رویکرد برای یک ظاهر طراحی وجود دارد، زیرا شما به آرایش و محصولات کمتری نیاز خواهید داشت و در عوض می‌توانید خلاقیت خود را در مورد اینکه می‌خواهید تارهایتان چگونه به نظر برسند، داشته باشید. آن را جلوی صورت بکشید تا ویژگی‌های خود را برجسته کنید، یا سعی کنید آن را به پهلو بپوشید تا ظاهر متعادل‌تری به شما بدهد.


19. مدل موی نامرتب برای کاهش خط مو


کوتاهی مردانه

دیدن نازک شدن موها در خط مو می‌تواند ناامید‌کننده باشد، اما قبل از اینکه تصمیم به اصلاح آن بگیرید، به یاد داشته باشید که کاهش خطوط مو شایع است و مردان و زنان را در هر سنی تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. همچنین چندین راه برای مقابله با آن‌ها وجود دارد، از جمله برش مناسب و نحوه استایل دادن به آن. جذابیت رویکرد نامرتب این است که به دلیل نحوه ریزش تارهای مو شما و جذابیت ویژه‌ای به آن می‌بخشد.


20. مدل موی نامرتب لایه باز


کوتاهی مردانه

آیا به دنبال روشی جذاب و بی‌دغدغه برای استایل دادن به مدل موی جدید خود هستید؟ سپس به موهای نامرتب نگاه نکنید. لایه‌ها را می‌توان به روش‌های مختلفی به مو اضافه کرد، از جمله انتخاب یک روکش بریده بریده برای ایجاد بافت و به شما آن روکش پشمالو می‌دهد که باعث می‌شود همه بخواهند انگشتان خود را از میان فرهای شما عبور دهند. این ظاهری است که به راحتی با تمام بافت‌ها جواب می‌دهد و گزینه‌ای عالی برای حجم‌دهی است.


21. مدل موی نامرتب موهاک 


کوتاهی مردانه

مدل موی زیادی به اندازه موهاک رسا و سرگرم کننده نیست. ظاهر الهام گرفته از پانک با نوار بلندی از مو در وسط سر ایجاد می‌شود و با کناره‌های تراشیده شده جفت می‌شود. اگرچه می‌توان آن را به راحتی مطابق با ترجیح شما تطبیق داد و در طول‌های مختلف پوشید، بسته به اینکه می‌خواهید نتیجه نهایی چقدر جسورانه و سرکش باشد. برای کسانی که به فکر این برش هستند اما ترجیح می‌دهند از استایل شیک خود کنار بگذارند، به جای آن چیزی بدون ساختار و نامرتب ایجاد کنند.


22. مدل موی نامرتب ماسی موپ


کوتاهی مردانه

مدل موی مو از دهه 60 وجود داشته است و برای سفر بعدی شما به سالن یک گزینه فوق‌العاده باقی می‌ماند زیرا با تمام بافت‌ها عالی عمل می‌کند. همچنین ظاهری جوان دارد و اغلب مورد علاقه مردان جوان است. این به این دلیل است که معمولاً با حاشیه‌ای ایجاد می‌شود که پیشانی و چشم‌ها را می‌پوشاند. موپ یکی از ساده‌ترین برش‌ها برای ایجاد یک روکش درهم است و مخصوصاً برای تار‌های مجعد مناسب است که به ویژگی‌های شما نرمی می‌بخشد.


23. مدل موی نامرتب کویف


کویف با برس زدن مو به سمت بالا و عقب به دست می‌آید. ظاهری حجیم ایجاد می‌کند و اغلب برای ایجاد یک روکش صیقلی استفاده می‌شود که به خوبی به محل کار کمک می‌کند. نمی‌توان انکار کرد که این یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو به دلایل خوب است. با این حال، رویکرد سنتی نیز می‌تواند قدیمی به نظر برسد. به همین دلیل است که امتحان استایل خود ایده خوبی است. بافت نامرتب آن ظاهر را تازه و مدرن می‌کند.


24. مدل موی نامرتب شگ


کوتاهی مردانه

چه چیزی را در مورد مدل موهای شگ دوست ندارید؟ شگ یک ایده جالب کوتاهی است که ترکیبی درخشان از موهای بادگیر و لایه‌های متلاشی شده، ظاهری کاملاً درهم و برهم به شما می‌دهد که مانند دهه ۷۰ که مورد علاقه خدایان راک و نمادهای مد بود، هیجان‌انگیز و جذاب است! این برش فوق‌العاده همه کاره است و می‌تواند در بافت‌ها و طول‌های مختلف ایجاد شود. همچنین برای ایجاد توهم رشته‌های ضخیم‌تر با افزودن پری به تاج ایده‌آل است.


25. مدل موی خیس نامرتب


کوتاهی مردانه

مدل موی مرطوب با محصولی مانند ژل یا موس برای ایجاد یک روکش براق به دست می‌آید. می‌تواند براق و پیچیده به نظر برسد و راهی عالی برای دور نگه داشتن تارهای رام نشده از صورت شما است. می‌توان آن را طوری طراحی کرد که نامرتب و بدون ساختار به نظر برسد و ظاهری غیرقابل انکار خفن و فریبنده به شما بدهد. نحوه ریزش مو بر روی صورت شما می‌تواند ویژگی‌های شما را نرم کند و در عین حال چشم‌های شما را برجسته می‌کند و این گزینه را برای مردی که می‌خواهد چهره خود را به رخ بکشد، تبدیل می‌کند!


سوالات متداول موهای نامرتب مردانه


مردان چگونه موهای نامرتب پیدا می‌کنند؟
بهترین راه برای داشتن موهای نامرتب استفاده از محصول مناسب است. روی یک محصول بافت‌دهنده عالی مانند اسپری نمک دریایی، چسب مو یا ژل سرمایه‌گذاری کنید و آن را با دستان خود به کار ببرید و در حین حرکت موهایتان را به خوبی نرم کنید. می‌توانید محصول اضافی را به انتهای بخش‌های کوچک‌تر بمالید تا استایل تکه‌تری ایجاد کنید. شما همچنین می‌خواهید با سشوار خود آشنا شوید زیرا این یک راه عالی برای اضافه کردن حجم اضافی است که برای ظاهر نامرتب نیز ضروری است.
موهای متوسط و نامرتب را چگونه حالت می‌دهید؟
بهترین راه برای حالت دادن به مدل موی متوسط و نامرتب استفاده از واکس مو است. آن را روی موهای خشک بمالید و روی حجم دادن به ریشه ها تمرکز کنید و آن ها را از انتهای آن بچرخانید. سپس، می‌توانید اجازه دهید به طور طبیعی روی پیشانی‌تان بیفتد یا آن را به سمت عقب بکشید تا یک تکان آرام آرام بگیرید.
محبوب‌ترین مدل موی مردانه چیست؟
برخی از محبوب‌ترین مدل‌های موی مردانه در حال حاضر عبارتند از: کوتاه، پشت و کناره‌های کوتاه، محو شده، صاف و پومپادور.

بیشتر بخوانید: 15 مدل مو پر مدرن برای مردان در سال 2022

مطالب مرتبط