6 ایده طرح ناخن زیبا برای ناخن‌های کوتاه

6 ایده طرح ناخن زیبا برای ناخن‌های کوتاه

03 بهمن 1401

زمانی که بخواهید ناخن‌های زیبا و شیک داشته باشید اما در عین‌حال کاربردی هم باشد ناخن‌های کوتاه چیزی است که به دنبال آن هستید. اگرچه ناخن‌های بلند همچنان طرفدارن خود را دارند اما برای خانم‌ها یک مانیکور کوتاه و مرتب گزینه مناسب‌تری است. کاشت ناخن کوتاه به شما ناخن‌های زیبا و با ظرافتی می‌دهد و ناخن‌ها را مقاوم و بادوام می‌کند با آن می‌توانید به راحتی به کارهای روزمره بپردازید. تنوع ایده‌های محسورکننده برای ناخن‌های کوتاه زیبا تقریباً بی‌نهایت است بیایید با هم چند مورد طرح ناخن ترند در سال 2023  را بررسی کنیم.


آیا می‌توانید کاشت ناخن کوتاه داشته باشید؟


این در واقع به شما بستگی دارد که اندازه ناخن‌های خود را تعیین کنید. کاشت ناخن کوتاه می‌تواند به اندازه ناخن‌های بلند زیبا به نظر برسد علاوه بر این برخلاف ناخن‌های بلند بسیار کاربردی هستند و هیچ مشکلی در زندگی روزمره ایجاد نمی‌کنند. 


ماندگاری کاشت ناخن کوتاه چقدر است؟


کاشت ناخن‌های بلند و کوتاه، استحکام و دوام زیادی دارد. به این ترتیب، ممکن است انتظار داشته باشید که بین دو تا سه هفته دوام داشته باشد. سپس، ناخن‌های طبیعی رشد می‌کنند و آن زمان به ترمیم نیاز خواهد داشت. گاهی اوقات، زمانی که از روتین مراقبت از ناخن پیروی نمی‌کنید، ممکن است پوسته شدن، خرد شدن یا بلند شدن ناخن را تجربه کنید.


آیا تایپ با ناخن کوتاه سخت است؟


اصلاً. اگرچه، برای عادت کردن به تایپ کردن با ناخن‌های کوتاه، نیاز به تمرین دارد. اما، نباید از ایده کلی کاشت ناخن چشم پوشی کنید. فقط کمی به خودتان زمان بدهید و حتی متوجه نخواهید شد که چگونه بر یک مهارت جدید تسلط پیدا کرده‌اید.


1.طرح ناخن فرنچ برای ناخن‌های کوتاه


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

مانیکور فرانسوی یک طرح ناخن کلاسیک است که هرگز از مد نمی‌افتد. با این حال، مانند هر چیزی در زیبایی، با روندهای فعلی سازگار شده است. ناخن‌های فرنچ کوتاه یک سبک مدرن از مانیکور فرانسوی است. طرح ناخن فرنچ بسیار ظریف و شیک به نظر می‌رسد و با هر لباس و محیطی مطابقت دارند. البته انواع کوتاه این مدل بسیار کاربردی‌تر و راحت‌تر از انواع بلند آن هستند. علاوه بر این، شما می‌توانید با ضخامت نوک و رنگ‌آمیزی آن نیز بازی کنید.


2.طرح ناخن گلدار برای ناخن‌های کوتاه 


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخنطرح ناخن

برای ناخن‌های اکریلیک کوتاه زیبا، گاهی اوقات کافی است که به سادگی مانیکور خود را با طرح ناخن‌های گلی تزئین کنید. بدون توجه به اینکه چه گلی را انتخاب می‌کنید، به طرز باورنکردنی شیرین و زنانه به نظر می‌رسد. بنابراین، اگر این سبک برای شما جذابیتی داشت، در انتخاب آن تردید نکنید. علاوه بر این، اگر این طرح را بیش از حد دخترانه می‌دانید، می‌توانید فقط یک یا چند ناخن را برجسته کنید.


3.طرح ناخن هندسی برای ناخن‌های کوتاه


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

اگر ناخن‌های مربعی کوتاه را ترجیح می‌دهید، حتماً باید سعی کنید آن‌ها را با طرحی هندسی تزئین کنید. تمام آن الماس‌ها و مثلث‌ها، مربع‌ها و دایره‌ها به شما این امکان را می‌دهند که هنر ناخن بی‌نظیری ایجاد کنید و به مانیکور خود جذابیت منحصربفردی ببخشید. به علاوه، اگر فرم‌های کشیده را انتخاب کنید، ناخن‌های مربعی کوتاه انگشتان شما را بلندتر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. آیا می‌خواهید دیزاین ناخنی داشته باشید که به شما کمک کند در میان جمع متمایز شوید؟ در کنار طراحی هندسی ناخن از تکنیک بلوک رنگ نیز استفاده کنید.


4.طرح ناخن آمبره برای ناخن‌های کوتاه


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

ناخن‌های آمبره برای چندین فصل متوالی ترند شده‌اند. ما حتی نمی‌توانیم به یاد بیاوریم که این تکنیک محبوب هنر ناخن چه زمانی برای اولین بار به دنیای زیبایی معرفی شد. با در نظر گرفتن این موضوع، یک باور رایج وجود داشت که این مدل مانییکور فقط برای ناخن‌های بلند زیبا می‌شود. اما این دور از واقعیت است. علاوه بر این، این روزها بسیاری از خانم‌ها ترجیح می‌دهند ناخن کوتاه آمبره داشته باشند. به این ترتیب، اگر به دنبال ایده گرفتن از ناخن‌های اکریلیک شیک و مد روز هستید، این ایده‌های شگفت انگیز آمبره را که در زیر گرد هم آورده‌ایم، بررسی کنید.


5.طرح ناخن نود برای ناخن‌های کوتاه


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد طراحی ناخن نود کوتاه وجود دارد این است که ساده و شیک هستند. مهم نیست که چه چیزی می‌پوشید یا به کجا می‌روید، می‌توانید مطمئن باشید که ناخن‌های نود برای همه مناسبت‌ها عالی هستند. علاوه بر این، انگشتان شما را از نظر بصری کشیده‌تر و برازنده‌تر نشان می‌دهند، به همین دلیل یکی از بهترین ایده‌های ناخن کوتاه است. و زمانی که از یک طرح ناخن ساده و شیک نود خسته شدید، می‌توانید آن را با طراحی و شکلک‌ها دیزاین کنید.


6.طرح ناخن براق برای ناخن‌های کوتاه


طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

طرح ناخن

چه کسی گفته است که مانیکور براق فقط برای فصل تعطیلات است؟ ما اینجا هستیم تا ثابت کنیم اشتباه می‌کنند. هر زمان که خواستید می‌توانید به ناخن‌های خود شاین بزنید. این به ویژه برای کسانی که ناخن‌های کوتاه دارند جذاب است، زیرا این یک راه عالی برای دادن کمی درخشش به آنها است. اندازه، شکل، رنگ و مقدار شاین بستگی به ترجیحات شما و رنگ پایه ناخن شما دارد. اگر می‌خواهید با ناخن‌های کوتاه مد روز خود یک طرح خاص و متفاوت داشته باشید، همه آنها را با شاین کمانی رنگین بپوشانید. اگر به دنبال چیزی نسبتاً ضعیف هستید، ناخن‌های اکریلیک کوتاه ساده خود را با کمی برق ناخن تکمیل کنید.


کاشت ناخن کوتاه برای چه کسانی مناسب است؟


اکنون، وقتی همه طرح‌های مد روز را می‌شناسید، باید ذکر کنید که چرا باید کاشت ناخن‌ کوتاه را امتحان کنید. مسئله این است که قبل از اینکه فواید آن را بدانید، سخت است که انتخاب کنید آیا باید به آن راه بروید یا نه. بنابراین، اجازه دهید شروع کنیم:

اول از همه اگر ناخن‌های شما ضعیف و شکننده هستند کاشت ناخن همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. احتمال شکسته شدن ناخن‌های کوتاه کمتر است، و این یک چیز عالی است، زیرا تحمل تمام دردهای شکستگی ناخن گاهی اوقات بسیار سخت‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.
با ناخن‌های کوتاه، دیگر جای نگرانی وجود ندارد.

  • این روزها بیشتر وقت خود را برای پیامک می‌گذرانیم، اما با ناخن‌های بلندتر، ممکن است گاهی اوقات دشوار باشد، اما با ناخن‌های کوتاه نیازی به مقابله با این موضوع نیست.
  • اکثر خانم‌ها به آرایش کردن اهمیت می‌دهند، اما اگر ناخن‌های شما خیلی بلند باشد، موفقیت در چنین چیزی ساده‌ترین کار نیست، اگرچه اگر ناخن های شما کوتاه باشد، چنین مشکلی وجود ندارد.
  • کسانی از شما که از لنزهای تماسی استفاده می‌کنید، درد فرو رفتن در چشم خود را در حین قرار دادن لنز می‌دانید. خب حالا نگران نباش!
  • نکته آخر اینکه اگر ناخن‌هایتان کوتاه‌تر است، طرح‌های جالب زیادی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید و ما هم اکنون آن را به شما ثابت می‌کنیم!
  • ناخن‌های کوتاه همیشه زیبا وشیک به نظر می‌رسند. شما هرگز نمی‌توانید با آن‌ها اشتباه کنید. فرقی نمی‌کند چه لباسی می‌پوشید یا در چه جمعی حضور دارید مطمئن باشید که آن‌ها مناسب آن موقعیت هستند. و با تنوع سبک‌های موجود، تضمین می‌کنیم که طرح منحصربه‌فرد به دست آورید.

بیشتر بخوانید: 35 طرح ناخن خاکستری که باید در سال 2023 امتحان کنید

مطالب مرتبط