دیزاین‌های سبز کله غازی که عاشقشان می‌شوید

دیزاین‌های سبز کله غازی که عاشقشان می‌شوید

10 مرداد 1399

لاک ناخن سبز کله غازی واقعاً همیشه دست کم گرفته می‌شود اما هنگامی که نگاهی به دیزاین‌های معرکه و خاصی بیندازید که می‌توانند در ترکیب با این رنگ سبز زیبا ایجاد شوند، کاملاً تحت تاثیر قرار خواهید گرفت! نکته رنگ سبز کله غازی این است که نه می‌توان آن را رنگی سبز به حساب آورد، اکثر مردم این رنگ را سبز در نظر می‌گیرند، و نه آبی است. زیبایی این رنگ نیز به همین است! درست است که این رنگ ترکیبی از دو رنگ سبز و آبی است اما دلربایی مخصوص به خودش را دارد و دارای زیبایی خاصی است که می‌تواند قلب همه طرفدارن فشن و مدی که آن را امتحان کرده‌اند، بِرُبایَد. این دقیقاً همان کاری است که ما با آماده کردن این کلکسیون تازه از دیزاین‌های لاک ناخن سبز کله غازی با شما انجام می‌دهیم!

لاک ناخن کله غازی اکلیلی و ساده

به منظور داشتن مانیکورهایی خاص، همیشه لازم نیست که از دیزاین‌های نوآورانه برای آنها استفاده کنید. گاهی تنها رنگ لاک شما کافی است و حتی بیشتر اینکه همیشه می‌توانید برای دادن جلوه بیشتر به این لاک ناخن دیزاین‌ها براق نیز به آن اضافه کنید.

لاک کله غازی اکلیلی

دیزاین سرخپوستی با مثلث‌های فویلی

آنقدر دیزاین‌های سرخپوستی تطبیق پذیر هستند که لیست کردن همه آنها دشوار است. هرچند، در مورد رنگ کله غازی، ما فکر می‌کنیم که این دیزاین‌های مثلثی فویلی بسیار هارمونیک به نظر می‌رسد و بسیار زیبا روی این لاک ناخن نشسته‌اند.

لاک کله غازی با دیزاین سرخپوستی

لاک ناخن سبز کله غازی اکلیلی با دیزاین شیک

رنگ سبز کله غازی به خودی خود رنگی شیک است و هیچکس نمی‌تواند آن را انکار کند اما هنگامی که تنها رنگ برای شما کافی نیست، می‌توانید دیزاین‌های روی ناخن مانند الگوهای پیچیده را امتحان کنید. با این دیزاین ناخن هیچ چیز از شیکی رنگ لاک کم نمی‌شود و همه چیز با یکدیگر هارمونی دارد، در نتیجه مانیکور ناخن شما ساده، شیک و زیبا خواهد بود!

لاک کله غازی اکلیلی

بیشتر بخوانید: دیزاین ناخن با رنگ زمرد، واقعا زیباست!

سبز کله غازی تیره و دیزاین گلدار نود

هنگامی که نمی‌توانید تصمیم بگیرید که مانیکورهای ملیح و نود می‌خواهید یا جسورانه و جیغ، بهترین راه این است که هر دو آنها را با یکدیگر ترکیب کنید. بیشتر اینکه ما یک ایده آماده برای ترکیب این دو رنگ در ذهنمان داریم!

لاک کله غازی تیره با دیزاین گلدار نود

دیزاین ناخن با خط‌های طلایی

الگوهای خط‌دار این روزها بسیار ترند هستند اما جدای از کپی کردن از این ترند، شما باید از مکمل بودن رنگ‌های انتخابی خود اطمینان داشته باشید. ترکیب رنگ‌های سبز کله غازی و طلایی گویی از بهشت آمده است.

لاک کله غازی با دیزاین خطوط طلایی

لاک ناخن سبز کله غازی تیره

دیزای ناخن سبز کله غازی تیره بسیار معرکه به نظر می‌رسد و فرقی نمی‌کند که آن را به تنهایی استفاده کنید یا با دیزاین‌های ترند دیگر. برای مثال، یک راه جدید و جالب برای به روز کردن دیزاین سنگ مرمر محبوب این است که به آن رنگی خاص و عجیب اضافه کنید و رنگ سبز کله غازی دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. احتیاج به گفتن ندارند که تمام الگوهای دیزاین رنگ آبی هنگامی که با این رنگ سبز خاص ترکیب بشوند، عالی به نظر خواهند رسید.

لاک کله غازی تیره

لاک کله غازی تیره

لاک کله غازی تیره

دیزاین ناخن سبز کله غازی و مشکی

وقت‌هایی است که انتخاب میان لاک ناخنی روشن و ملایم یا تیره و جسورانه بسیار سخت می‌شود. اینجا دقیقاً همان جایی است که باید کمی فکر خود را فراتر ببرید تا ببینید که آیا می‌شود سبز کله غازی را با مشکی ترکیب کرد یا نه. نکته این است که ترکیب این دو رنگ نه تنها ممکن هستند بلکه به نظر معرکه می‌رسند! بیشتر اینکه شما به راحتی می‌توانید چنین مانیکوری را با استفاده روزمره مناسب کنید!

لاک کله غازی با دیزاین مشکی

لاک کله غازی با دیزاین مشکی

لاک کله غازی با دیزاین مشکی

سبز کله غازی و بنفش

همیشه گفته می‌شود که رنگ‌های که در چرخه رنگ روبه‌وری یکدیگر قرار دارند، بهترین مکمل‌ها برای یکدیگر هستند اما همیشه استثناهایی نیز وجود دارد. نکته این است که رنگ سبز کله غازی و بنفش با یکدیگر مشترکاتی دارند اما این مسئله این حقیقت که ترکیب آنها با یکدیگر چیزی بیش از «خوب» است را نمی‌تواند انکار کند. شما می‌توانید تنها رنگ‌های مکمل را ترکیب و سِت کنید یا خلاقیت به خرج دهید و مانیکورهای ناخن خود را با ترکیب رنگ سبز کله غازی و بنفش مانند این دیزاین گلدار جالب کنید.

لاک کله غازی و بنفش

لاک کله غازی و بنفش

سبز کله غازی و طلایی

اگر شما به دنبال دیزاین ناخنی هستید که زیبایی شکوهمند داشته باشید، پس جای درستی را انتخاب کرده‌اید. نکته این است که شما هنگامی که لاک ناخن سبز کله غازی را با رنگ طلایی ترکیب می‌کنید، نتیجه آن واقعاً حیرت انگیز می‌شود. شما می‌تواند الگوی دیزاینی را انتخاب کنید که رنگ‌ طلایی و رنگ سبز کله غازی درهم تنیده‌اند یا تنها با اضافه کردن یک ناخن طلایی رنگ دیزاین مانیکور خود را کامل کنید. مهم نیست که کدام دیزاین را انتخاب می‌کنید، نتیجه همیشه معرکه خواهد بود!

لاک کله غازی و طلایی

لاک کله غازی و طلایی

لاک کله غازی و طلایی

رنگ سفید و لاک ناخن سبز کله غازی

همه این حقیقت را می‌دانند که لاک ناخن سفید ملیح و شیک است اما بیایید صادقانه صحبت کنیم، گاهی لاک سفید کمی بیش از حد کسل کننده می‌شود. اینجا همان جایی است که رنگ سبز کله غازی از راه می‌رسد! نکته این است که ترکیب لاک ناخن سفید با رنگ سبز کله غازی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید برای داشتن دیزاین ناخنی شیک و دوست داشتنی انجام دهید .خودتان به دیزاین‌های پایین نگاهی بیندازید!

لاک کله غازی و سفید

لاک کله غازی و سفید

امیدواریم که از این ایده‌های دیزاین خوشتان آمده باشد و برای شما الهام بخش بوده باشند. فراموش نکنید که همیشه وبسایت ما را برای ایده‌های به روز و جدید بیشتر چک کنید.

بیشتر بخوانید: بیش از 25 دیزاین سبز-آبی ناخن که باید امتحانش کنید

مطالب مرتبط