39 مدل موی زیبا برای موهای کوتاه در سال 2023 (قسمت اول)

39 مدل موی زیبا برای موهای کوتاه در سال 2023 (قسمت اول)

26 دی 1401

داشتن موهای کوتاه به این معنی نیست که نمی‌توانید یک آرایش شیک و زیبا خلق کنید! تمام طول‌ها و بافت‌های مو را می‌توان به شکلی شیک درآورید، تنها چیزی که نیاز دارید ایده گرفتن است! از شینیون گرفته تا بافته‌های هلندی، آنهایی که موهای کوتاه دارند ایده‌های شیک ندارند. فرقی نمی‌کند به جشن عروسی یا یک دورهمی ساده بروید، این مدل‌های زیبا برای موهای کوتاه برای همه موقعیت‌ها ایده‌آل هستند. در اینجا 39 مدل موی کوتاه مناسب برای صورت‌های گرد و کشیده آورده شده است.


1. مدل‌های تابستانی برای موهای کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

ماه‌های تابستان به دلیل دمای بالاتر خود شناخته می‌شوند، و این چیزی است که هنگام تعیین بهترین مدل مو باید در نظر داشت. شینیون عالی هستند زیرا زیبا و رمانتیک به نظر می‌رسند، اما کاربردی نیز هستند و موها را از صورت و گردن دور نگه می‌دارند که به شما کمک می‌کند خنک بمانید. وقتی نوبت به استایل مناسب می‌رسد، شما برای انتخاب ناامید هستید. ظاهری ساده مانند دم‌اسبی کوتاه یا گوجه‌ای را امتحان کنید یا به سراغ چیزهای پیچیده‌تری مانند قیطان تاج بروید.


2. مدل موی آسان برای موهای کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

ایجاد مدل موی پیچیده روی موهای کوتاه می‌تواند چالش برانگیز باشد زیرا طول کافی برای ایجاد درست آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل است که سبک‌های ساده‌تر اغلب بهترین هستند. برای موهای کوتاه، شما می‌خواهید ظاهری پیدا کنید که بافت موهای شما را تکمیل کند و با طول شما مطابقت داشته باشد. یک مدل موی عالی برای انتخاب، مدل موی نیمه رو به بالا و نیمه پایین یا یک مدل بافت ساده مانند قیطان کناری یا بافتن آبشاری است. قبل از پیدا کردن موردی که برای شما مناسب‌تر است، به راحتی با چندین ظاهر امتحان کنید.


3. مدل موی ساده برای موهای کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

یک مدل موی ساده و زیبا چیزی است که ایجاد آن به زمان کمی نیاز دارد و در طول روز نیازی به لمس کردن آن نیست. این گزینه ایده‌آل برای خانم‌هایی است که می‌خواهند مدل موی بدون هیاهویی داشته باشند که مکمل موهای کوتاه آن‌ها باشد و ظاهر و احساسی باورنکردنی به آن‌ها بدهد. چندین گزینه برای انتخاب وجود دارد، از جمله گوجه‌ای ساده و پیچ و تاب.


4. مدل موی باز و بسته برای موهای کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

مدل موی نیمه بالا و نیمه پایین یکی از زیباترین و همه کاره‌ترین مدل هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این مدل با پوشیدن موها به صورت نیمه بالا و نیمه پایین ایجاد می‌شود. این کار به شما امکان می‌دهد موها را از صورت جدا کرده و ظاهر خود را باز کنید، در حالی که آن‌ها را پایین می‌گذارید تا بافت موهایتان را نشان دهید. شما بهترین هر دو را دریافت خواهید کرد. با تمام بافت‌ها و طول‌ها از جمله موهای کوتاه کار می‌کند.


5. مدل موی برای موهای تا سرشانه


شینیون برای مو کوتاه

موی تا سرشانه، موهایی زیبا و قابل کنترل است که برای خانم‌ها در هر سنی زیبا به نظر می‌رسد. نگهداری از آن نسبت به موهای بلند بسیار ساده‌تر است، اما نسبت به مدل‌های کوتاه‌تر، تطبیق پذیری بیشتری در حالت دادن دارد. طول اضافه شده گزینه‌های بیشتری برای مدل دادن موها به شما می‌دهد و می‌توانید ظاهری جزئی‌تر و پیچیده‌تر ایجاد کنید. یا، قد خود را با یک قیطان کناری یا یک مدل موی پشتی زیبا نشان دهید.


6. مدل موی دم اسبی 


شینیون برای مو کوتاه

مدل موی دم‌ اسبی مورد علاقه است زیرا شیک، کلاسیک و همه کاره است. این یک انتخاب عالی برای خانم‌هایی با موهای کوتاه است زیرا برای ایجاد آن به طول بسیار کمی نیاز دارید. می‌توانید دم اسبی را به روش‌های مختلفی از جمله بلند یا پایین حالت دهید. دم اسبی نیز کاربردی است و برای مناسبت‌های مختلف از جمله مهمانی‌های کاری و میهمانی‌ها مناسب است. یا می‌توان آن را در حین انجام فعالیت‌های روزانه خود پوشید.


7. مدل موی گوجه‌ای آسان


شینیون برای مو کوتاه

مدل موی کشی یک مدل موی کلاسیک است و در تمام بافت‌ها و طول موها عالی به نظر می‌رسد. این فوق العاده کاربردی است و یک راه عالی برای دور نگه داشتن موها از صورت و گردن است که توجه را به صورت شما جلب می‌کند. شما همچنین می‌توانید آن را به روش‌های مختلف استایل کنید. برخی ظاهر شیک را ترجیح می‌دهند که برای مجالس رسمی مناسب است. برخی دیگر یک گوجه‌ای نامرتب و انتخاب می‌کنند که نرم و رمانتیک به نظر می‌رسد.


8. مدل موی بافت برای موهای کوتاه


شینیون برای مو کوتاه

در مورد مدل موی دم اسبی بافته شده چه چیزی را دوست ندارید؟ بسته به علاقه و سطح مهارت شما می‌توانید از بین آن‌ها سبک‌های مختلفی را انتخاب کنید، اما برای موهای کوتاه، یک بافتن سه تار ساده بهترین است، زیرا به اندازه برخی از تکنیک‌های بافت پیچیده‌تر نیازی به طول ندارد. می‌توانید پشت موها را ببافید و سنجاق بزنید، یا یک بافت در امتداد تاج یا کناره‌ها برای پایانی رمانتیک اضافه کنید.


9. مدل موی پین شده 


شینیون برای مو کوتاه

مدل موی پشت سنجاق‌دار یکی از ساده‌ترین مدل‌های مو است. انجام آن آسان است و تمام طول موها را تکمیل می‌کند زیرا فقط باید موها را در قسمت جلویی به عقب سنجاق کنید. این یک ظاهر عالی برای جلب توجه به چهره شما و برجسته کردن ویژگی‌های شما است و به شما امکان می‌دهد اکسسوری‌های موهای خود را امتحان کنید. شما می‌توانید چند پین بابی را برای پرداخت ظریف انتخاب کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از گیره‌های رنگارنگ متعدد یا بزرگ‌تر برای ایجاد ظاهری چشم‌گیر استفاده کنید.


10. مدل موی توئیست 


شینیون برای مو کوتاه

پیچ‌ها بافته نمی‌شوند و پیچیدگی کمتری دارند و بنابراین برای ایجاد آن‌ها به موی کوتاه‌تری نیاز دارند. این باعث می‌شود که توئیست‌ها گزینه‌ای عالی برای خانم‌هایی با موهای کوتاه باشند که به دنبال یک آرایش زیبا و ایده‌آل برای مناسبت‌های خاص و رویدادهای مهم هستند. نتیجه یک مدل موی زنانه و رمانتیک خواهد بود که ایجاد آن ساده است و برای زنان در هر سنی زیبا به نظر می‌رسد. وقتی آن را با سنجاق مو و اکسسوری‌های گلدار ست کنید زیبا به نظر می‌رسد.


11. مدل موی گوجه‌ای بالا


شینیون برای مو کوتاه

مدل موی گوجه‌ای بالا یا نان تاپ یک مدل موی ساده است که می‌تواند به سرعت ایجاد شود و بدون زحمت شیک به نظر برسد. موها بیشتر از مدل کلاسیک روی سر پوشیده می‌شوند، اگرچه ممکن است مجبور باشید بسته به طول موهایتان حالت قرارگیری را امتحان کنید. شما می توانید تمام موهای خود را به صورت موی بالا بکشید. یا برای داشتن ظاهری ساده‌‌تر، استایل نیمه به بالا را انتخاب کنید.


12. مدل موی بافت کرونو


شینیون برای مو کوتاه

کرونو یک سبک بافت محافظ هستند که با استفاده از تکنیک بافتن زیر دستی، نزدیک پوست سر بافته می‌شود. این به آن‌ها ظاهر برجسته می‌دهد. جذابیت کرنروها این است که می‌توان آن‌ها را روی موهای با هر طول و بافتی ایجاد کرد. این یک ظاهر همه کاره است که شما آن را مطابق با اولویت خود وفق خواهید داد. موی بافته شده گزینه بسیار خوبی است زیرا زرق و برق‌دار و کاربردی است. قیطان‌ها به موهای شما در برابر گرما و حالت های شیمیایی استراحت می‌دهند.


13. مدل موی گره بانتو


شینیون برای مو کوتاه

برای کسانی که موهای بسیار کوتاهی دارند، گره‌های بانتو یک گزینه عالی است، زیرا می‌توان آن‌ها را روی موهایی با هر طولی ایجاد کرد. برای ایجاد گره‌های بانتو، موها را برش داده، بپیچانید تا ظاهری گره‌دار ایجاد کنید. بزرگی گره‌ها به ضخامت و طول موهای شما بستگی دارد. این سبک محافظ را می‌توان به قبایل زولو در آفریقای جنوبی ردیابی کرد و از اهمیت فرهنگی زیادی برخوردار است و ظاهری با غرور دارد.


14. مدل موی گوجه‌ای فضایی 


شینیون برای مو کوتاه

مدل موی گوجه‌ای فضایی بدون شک یکی از جذاب‌ترین و تینیجر پسند‌ترین گزینه‌ها برای حالت دادن به مو هستند. این یک استایل ساده است که در دو طرف سر دارای یک گوجه‌ای است. اندازه موها به بافت و طول موهای شما بستگی دارد. برای موهای کوتاه، ظاهر شما شامل دو موی کوچک است و اگر طول کافی ندارید، می‌توانید آ‌ن‌ها را طوری حالت دهید که پایین‌تر روی سر بنشینند. با این ظاهر خلاق باشید و از اکسسوری آن الهام بگیرید تا حس استایل خود را به بهترین شکل نشان دهید.


15. مدل موی بافت یکطرفه


شینیون برای مو کوتاه

هنگام تصمیم‌گیری در مورد مدل موی عالی، لازم نیست تمام موها را به سمت بالا و گردن بکشید. نسخه‌های زیادی وجود دارد، مثل مدل موی نیمه رو به بالا یا مدل موی بافته‌شده مانند بافت کناری. همانطور که از نام آن پیداست، قیطان کناری به سادگی بافته‌ای است که در یک طرف سر ایجاد می‌شود. این یک گزینه عالی برای موهای کوتاه است، زیرا اگر بخواهید این ظاهر را در پشت سر ایجاد کنید، به طول آن نیازی ندارید.


16. مدل موی تاج قیطان


شینیون برای مو کوتاه

قیطان تاج ظاهری است که برای همه موقعیت‌ها، از جمله مراسم‌های خاص مانند عروسی یا جشن‌ها زیبا است. برای موهای کوتاه، می‌توانید دو بافته هلندی را روی هم قرار دهید و آن‌ها را با گیره مو محکم کنید. بسته به بافت و طول موهایتان، ممکن است بخواهید یک روکش نامرتب و عمداً بدون ساختار را انتخاب کنید. اگر موهای شما در طول‌های مختلف کوتاه شده باشد یا خیلی کوتاه باشد که بتوانید به درستی ببندید، این امر بخشنده‌تر خواهد بود.


17. مدل موی بافت آبشاری 


بافت آبشاری اغلب برای مناسبت‌های خاص مانند مراسم عروسی یا جشن‌های مجلسی پوشیده می‌شود، زیرا خیره‌کننده است و راهی عالی برای نشان دادن بافت موی شماست. مدل موی بافت آبشاری بافت نیمه فرانسوی است که به صورت آبشاری پایین می‌رود تا بقیه موها شل شوند. از آنجایی که قیطان در قسمت تاج ایجاد می‌شود، به اندازه بسیاری از مدل‌های بافته دیگر نیازی به طول ندارید. تمام بافت‌های مو از جمله موهای نازک را تکمیل می‌کند.


18. مدل موی بافت حباب‌دار


بافت حبابی ظاهری ساده و رسا است که اخیراً در رسانه‌های اجتماعی ترند شده است. ایجاد آن بسیار آسان است و شما موها را در دم اسبی قرار می‌دهید و به طول آن اضافه می‌کنید. این مدل مویی است که تمام بافت‌ها و انواع مو را تکمیل می‌کند و می‌تواند متناسب با طول‌های مختلف از جمله موهای کوتاه باشد. با موهای کوتاه، تطبیق پذیری کمتری در مدل دادن نسبت به موهای بلند دارید.


19. مدل موی پیگتیل


شینیون برای مو کوتاه

مدل موی پیگتیل یک مدل زیبا و جوان‌پسند است. شما آن را با یک دم اسبی یا بافته در دو طرف سر ایجاد می‌کنید. این یک ظاهر عالی برای خانم‌هایی با موهای کوتاه است که می‌خواهند چیزی ساده اما سرگرم‌کننده داشته باشند و راه‌های مختلفی برای ایجاد این مدل وجود دارد. مدل موی ساده و دخترانه زیادی از جمله مدل نیمه رو به بالا با دم‌های نازک در بالای سر و بقیه موها گشاد است. این یک راه عالی برای نشان دادن بافت موهای شما است و برای ایجاد طول کمتری نیاز دارد.


20. مدل موی بافت با مهره


شینیون برای مو کوتاه

برای موهای کوتاه، چندین مدل محافظ وجود دارد که این طول را تکمیل می‌کند. مدل های محافظ ایده‌آل هستند زیرا ماندگاری طولانی دارند و به موها از گرما و حالت‌های شیمیایی استراحت می‌دهند و به رشد طبیعی کمک می‌کنند. برای شخصی کردن ظاهر خود و ایجاد یک مدل موی زیبا و منحصربه‌فرد، این به بهترین وجه با اکسسوری به دست می‌آید. مهره‌ها، سرآستین‌ها یا حتی جزئیات مروارید را امتحان کنید و از ظاهر خود لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: 39 مدل موی آسان برای موهای کوتاه در سال 2023 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط