30 رنگ موی دورنگ ترند سال 2023

30 رنگ موی دورنگ ترند سال 2023

30 آذر 1401

اگر می‌خواهید تغییری در رنگ موی خود ایجاد کنید اما در بین انتخاب رنگ موهای مختلف تردید دارید. می‌توانید از دورنگ مو که ترکیب خوبی با هم دارند استفاده کنید بلوند و تیره، سیاه و سفید، بنفش و صورتی و آبی و خاکستری از رنگ موی دورنگ ترند سال 2023 هستند البته شما می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و هر ترکیب رنگ دیگری را که تصور می‌کنید جالب باشد را امتحان کنید.


رنگ موی دورنگ چیست؟


رنگ مو جدید

همانطور که از نامش پیداست رنگ موی دورنگ به معنای استفاده از دورنگ مو است تا به موهای خود جذابیت و جلوه‌ای ویژه‌ای ببخشد. حتی می‌توانید از چند تناژ مختلف یک رنگ برای بعد و حجم بخشیدن به موها استفاده کنید رنگ موی دورنگ پیکابو محبوب‌ترین ترکیب است که در آن یک رنگ به صورت محو وجود دارد. اما اگر می‌خواهید رنگ موی دورنگ جسورانه‌ای داشته باشید از کنتراست دورنگ متضاد مثل بلوند و تیره را انتخاب کنید.
چگونه رنگ آمیزی دورنگ پیکابو انجام دهیم؟
دو رنگ مو متضاد که در کنار هم کنتراستی زیبا و جالب ایجاد می‌کند را انتخاب کنید البته باید در نظر بگیرید چه رنگی با پوستتان تناسب بیشتری دارد را در نظر بگیرید.


1. رنگ موی دورنگ صورتی و تیره


یکی از هیجان‌انگیزترین انتخاب‌های رنگ موی دورنگ صورتی و تیره است موهایی که در انتهای خود رنگ صورتی پاستیلی دارد واقعاً کیوت و دوست‌ داشتنی است می‌توانید این تکنیک رنگ‌‌کاری را روی رنگ موی طبیعی خود انجام کنید. این رنگ موی صورتی رز گل زیبا با هر رنگ پوستی عالی می‌شود اما رنگ پوست گرم فوق‌العاده زیبا می‌شود.


2. رنگ موی دورنگ بلوند و آبی روشن


رنگ مو جدید

اگرچه رنگ موی دورنگ ترند جذاب و فوق‌العاده‌ای است اما بسیاری از دختر‌ها ترجیح می‌دهند چند هایلایت رنگی را به موهای بدون رنگ طبیعی خود اضافه کنند. یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها اضافه کردن چند هایلایت آبی در فصل گرم تابستان است. معمولاً در این فصل از رنگ‌های خنک مثل آبی بیشتر استفاده می‌شود. 


3. رنگ موی دورنگ آبی تیره و بلوند


رنگ مو جدید

رنگ موی دورنگ آبی تیره و بلوند، عمیق مانند اقیانوس و خنک مانند یخ، این ترکیب دو رنگ تماشایی است همینطور نمونه بارز یک رنگ موی کلاسیک دورنگ است. سلبریتی‌های بسیاری این ترکیب رنگ فوق‌العاده را امتحان کرده‌اند. 


4. رنگ موی دورنگ نارنجی و مشکی


رنگ مو جدید

یک روش رنگ‌آمیزی مو به صورت دورنگ این است که از گوش تا گوش از رنگ روشن و گرم مثل نارنجی پرتغالی استفاده کنید و بقیه مو با رنگی کاملاً متضاد مثل مشکی رنگ شده باشد و رنگ مو جلو روشن و پشت تیره خواهید داشت. این ترکیب رنگ را تنها می‌توان جسورانه و هیجان‌انگیز توصیف کرد و فقط برای دخترانی که حاضر به امتحان چیزهای متفاوت و جسورانه هستند مناسب است.


5. رنگ موی دورنگ بنفش و آبی


رنگ مو جدید

ترکیب دورنگ بنفش و آبی خیره‌کننده و فوق‌العاده به نظر نمی‌رسد؟ چرا این رنگ موی دورنگ بی‌نظیر و جذاب امتحان نمی‌کنید مطمئناً از نتیجه کار راضی خواهید بود.


6. رنگ موی دورنگ تارهای صورتی


رنگ مو جدید

اگر می‌‌خواهید محتاطانه روند رنگ موی دورنگ را شروع کنید می‌توانید اینکار را با چند فویل صورتی زیبا استفاده کنید. صورتی با رنگ‌های با تناژ گرم ترکیب زیبایی می‌شود و برای خانم‌هایی با چشمانی روشن مثل عسلی، سبز و خاکستری فوق‌العاده عالی می‌شود.


7. رنگ موی دورنگ بنفش و صورتی


رنگ مو جدید

بنفش و صورتی جزء آن دسته رنگ‌های باورنکردنی هستند که همیشه با هم ترکیب می‌شوند. بسیاری از دخترها عاشق رنگ بنفش و صورتی هستند. خب چرا هر دو این رنگ‌ها را با به صورت رنگ موی دورنگ امتحان نمی‌کنید. 


8. رنگ موی دورنگ روشن تا تیره


رنگ مو جدید

برای اولین بار رنگ موی دورنگ موی دورنگ را امتحان می‌کنید؟ خب سایه‌ای را انتخاب کنید که کمی روشن‌تر از رنگ طبیعی موهایتان باشید. اگر از نتیجه کار راضی بودید، می‌توانید بعداً کنتراست بیشتری به رنگ موها بدهید.


9. رنگ موی دورنگ روشن تا تیره


رنگ مو جدید

برای اولین بار رنگ موی دورنگ موی دورنگ را امتحان می‌کنید؟ خب سایه‌ای را انتخاب کنید که کمی روشن‌تر از رنگ طبیعی موهایتان باشید. اگر از نتیجه کار راضی بودید، می‌توانید بعداً کنتراست بیشتری به رنگ موها بدهید.


10. رنگ موی دورنگ صورتی و ریشه‌های تاریک


رنگ مو جدید

ترند رنگ موی دورنگ صورتی و ریشه‌های تاریک طوفانی به‌پا کرده است و به ترندی داغ تبدیل شده است. تضاد تماشایی جلوه‌ای ویژه به موها می‌بخشد. این رنگ موی دورنگ را امتحان کنید تا تحسین همگان را جلب کنید.


11. رنگ موی دورنگ آبی پیکابو


رنگ مو جدید

هایلایت پیکابو واقعاً بی‌نظیر و فوق‌العاده هستند و پیکابو محبوب‌ترین رنگ موی دورنگ است خصوصاً هایلایت‌های پیکابو آبی روی رنگ نقره‌ای در زمستان امسال جزء ترندهای پرطرفدار بوده است. خب منتظر چی هستید فقط با آرایشگر خود مشورت کنید و ببینید این رنگ موی دورنگ جذاب متناسب رنگ پوست شما هست یا خیر.


12. رنگ موی دورنگ صورتی و بلوند


رنگ مو جدید

وقتی به خواننده مشهور آوریل لوین صحبت به میان می‌آید موهای دورنگ او با رگه‌های صورتی به ذهن می‌آید اگر شما هم جزء فن‌های این سلبریتی دوست داشتنی هستید حتماً برای داشتن رنگ موی دورنگ صورتی و بلوند وسوسه شده‌اید.


13. رنگ موی دورنگ چند تناژ صورتی


رنگ مو جدید

صورتی رنگ مورد علاقه همه دخترهاست که البته سایه‌های مختلف صورتی به موها بعد و حجم می‌بخشد. برای این که از نتیجه کار کاملاً راضی باشید بهتر است رنگ پوست خود را هنگام انتخاب سایه صورتی در نظر بگیرید. اگر پوستی گرم دارید سایه صورتی گرم انتخاب کنید و اگر پوستی سرد دارید سایه مو سرد را انتخاب کنید.


14. رنگ موی دورنگ قرمز و نارنجی


رنگ مو جدید

ترکیب دو رنگ قرمز و نارنجی همیشه جواب داده است اگر رنگ موی دورنگ با تضاد و کنتراست کمتری می‌خواهید این درست همان چیزی است که به دنبال آن هستید.


15. رنگ موی دورنگ قهوه‌ای و خرمایی


رنگ مو جدید

کدام رنگ مو قهوه‌ای برای شما مناسب‌تر است؟ دو رنگ قهوه‌ای و خرمایی یکی دیگر از آن ترکیب رنگ‌هایی نمادین و دوست داشتنی همیشگی است. اگر موهایی با رنگ تیره دارید این ترکیب گزینه مناسب شماست.


16. رنگ موی دورنگ مشکی و بلوند


رنگ مو جدید

مشکی و بلوند دو رنگ کاربردی که طرفداران دو آتیشه‌ای دارد شما کدام یک را ترجیح می‌دهید؟ خب یک خبر خوب می‌توانید هر دو را انتخاب کنید، ترکیب رنگ مشکی و بلوند جزء محبوب‌ترین رنگ موی دورنگ است که حتماً وسوسه خواهید شد که آن را امتحان کنید


17. رنگ موی دورنگ خاکستری و صورتی


رنگ مو جدید

خاکستری و صورتی دو متضاد که در کنار هم ترکیب خوبی را ایجاد کرده‌اند رنگ خنثی خاکستری و صورتی گرم با هم جلوه‌ای زیبا دارند. مدل مو با رنگ خاکستری جذاب برای تمام سنین مناسب است و این ترکیب فوق‌العاده با همه سایه‌های صورتی عالی می‌شود صورتی پاستیلی، صورتی نئونی، صورتی رز گل 


18. رنگ موی دورنگ قهوه‌ای و بنفش


رنگ مو جدید

رنگ زیبای بنفش سرشار از انرژی زنانه است و محبوب‌ترین رنگ بین زنان سلطنتی است با این سایه زیبا به موهای خود یک آرایش سلطنتی بدهید.


19. رنگ موی دورنگ سبز جنگلی


رنگ مو جدید

سبز رنگ قوی و پرقدرتی است و در ترکیب با موهای سیاه و مشکی حالتی اغواگرایانه و جذاب دارد. این ترکیب فوق‌العاده را امتحان کنید پشیمان نخواهید شد.


20. رنگ موی دورنگ دو تناژ صورتی 


رنگ مو جدید

دو رنگ پرکشش و زیبای صورتی رز گل و صورتی روشن را با هم ترکیب کنید وخودتان ببینید چه چیزی بدست می‌آید؟ این ترکیب رنگ موی باورنکردنی شبیه هیچ رنگ موی دیگری نیست.


21. رنگ موی دورنگ آبی یخی


اولین بار در سال 1924 خانمی به نام السی‌دی‌ولف مندل دکوراتور مشهور موهایش را آبی کرد و در آن زمان رنگ آبی تا مدتی مد روز شده بود. ترکیب آبی و آبی یخی رنگ موی دورنگ فانتزی و زیبایی را ایجاد می‌کند.


22. رنگ موی دورنگ قرمز و قهوه‌ای


رنگ مو جدید

رنگ قهوه‌ای شکلاتی و قرمز مخملی ترکیب فوق‌العاده‌ای را تشکیل می‌شود. این رنگ موی دورنگ موهای شما را پرپشت و شاداب نشان می‌دهد.


23. رنگ موی دورنگ بلوند شن و ماسه‌ای


رنگ مو جدید

برای تابستان امسال هیچ چیزی بهتر از قدم زدن کنار ساحل دریا با موی دورنگ شن و ماسه‌ای آن هم زمانی که باد تارهای مو را پیچ و تاب می‌دهد و صدای امواج دریا به گوش می‌رسد نیست. 


24. رنگ موی دورنگ بلوند و تیره


رنگ مو جدید

انتخاب بین رنگ موی بلوند و تیره تقریباً غیرممکن است اما اگر هر دو رنگ با کنتراست بالا ترکیب کنیم چه؟ درحالی که ریشه‌های تیره صورت شما را قاب می‌کند، رنگ بلوند تارهای مو را برجسته می‌کند.رنگ ریشه تیره و ساقه روشن جزء محبوب‌ترین رنگ موی دورنگ هستند.


25. رنگ موی دورنگ پاستیلی


رنگ مو جدید

ترکیب صورتی پاستیلی با آبی پاستیلی فوق‌العاده نیست!
اگر به دنبال یک رنگ موی رنگ جدیدی هستید این ترکیب جالبی خواهد شد. آمبره آبی تا صورتی در آن چرخش‌های کامل مو طراحی شده و شبیه به یک آبشار محسور‌کننده می‌شود.


26. رنگ موی دورنگ امواج بلوند


 

رنگ مو جدید

اگر موهایتان به طور طبیعی تیره است، بهترین راه برای تغییر ظاهرتان بلوند شدن است. اگرچه این یک تغییر اساسی است و در مورد این موضوع باید خیلی فکر کنید اما مطمئناً یک تغییر استایل اساسی است. به جای اینکه تغییر رنگ بلوند کامل را انتخاب کنید، فقط به دنبال رنگ موی دورنگ مورد علاقه‌تان باشید. موهای بلوند کثیف حال و هوای ساحلی عالی را ایجاد می‌کند.


27. رنگ موی دورنگ بنفش و مشکی


رنگ مو جدید

ایده جالب رنگ مو بنفش سال 2022 به ترند داغی تبدیل شده بود بنفش انرژی زنانه فوق‌العاده‌ای دارد و زمانی که با مشکی ترکیب شود تا استایلی جذاب و خاص داشته باشید.


28. رنگ موی دورنگ صورتی و مشکی


رنگ مو جدید

ترکیب رنگی صورتی و مشکی را می‌توانید در همه جا خواهید یافت. و ترکیب با پوست سرد و چشم‌های خاکستری دارد فوق‌العاده زیبا خواهد شد و به همین راحتی موی دو رنگ دخترانه زیبایی خواهید داشت.


29. رنگ موی دورنگ جین


رنگ مو جدید

هیچ چیز جین سرمه‌ای را بهتر توصیف نمی‌کند. این یک رنگ همه کاره و پرجنب و جوش است که دارای پیچیدگی است. این تطبیق‌پذیری را به موهای خود ببرید و ناامید نخواهد شد. اگر چشمان مشکی، فندقی، آبی یا خاکستری دارید، این رنگ برای شما مناسب است.


30. رنگ موی دورنگ قهوه‌ای و بلوند


رنگ مو جدید

اگر به دنبال یک تغییر ساده هستید، ایده برتر برای رنگ مو قهوه‌ای طلایی همان چیزی است که نیاز دارید. هایلایت ‌‌بلوند چهره‌های توپر و تپل عالی است و باعث می‌شود صورت شما را لاغرتر از آنچه که هست نشان می‌دهد. 
اگر به دنبال استایلی خاص و منحصر‌به‌فرد هستید و البته مد روز هستید به شما رنگ موی دورنگ را پیشنهاد می‌دهید. این ترفند به شما کمک می‌کند سایه‌هایی که دوست دارید با هم امتحان کنید البته نیاز نیست از بین رنگ‌های مورد علاقه خود یکی را انتخاب کنید. استایلی به روز زیبا داشته باشید.


سوالات متداول


چه کسی برای اولین بار ترند موهای دو رنگ را شروع کرد؟
خواندگان مشهور دوالیپا و بیلی آیلیش این روند را شروع کردند و خیلی زود به ترند داغ در سراسر دنیا تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: 20 هایلایت فیس فریم مو ترند 2022

مطالب مرتبط