27 طرح تاتو نقطه ویرگول برای سال 2022 (قسمت دوم)

27 طرح تاتو نقطه ویرگول برای سال 2022 (قسمت دوم)

24 آبان 1401

وقتی نوبت به انتخاب طرح تاتو می‌رسد، بسیاری از مردم به دنبال هنری هستند که نشان دهنده چیزی نزدیک به قلب آن‌ها باشد. نقطه ویرگول یکی از معنی‌دارترین و متحرک‌ترین انتخاب‌های تاتو است. اکنون به عنوان نشانه‌ای از همبستگی و قدرت در مواجهه با خودکشی، افسردگی و سایر مشکلات سلامت روان در سراسر جهان گسترش یافته است. برای کسانی که آن را پشت سر گذاشته‌اند، تاتو نقطه ویرگول یادآوری قوی از پیشرفت آنهاست.

ابتدا بخوانید: 28 طرح تاتو نقطه ویرگول برای سال 2022 (قسمت اول)


14. تاتو موسیقی نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

برای بسیاری، موسیقی می‌تواند ابزاری باشد که روحیه را حفظ می‌کند و به شما کمک می‌کند بر احساس تاریکی غلبه کنید. بنابراین دلیل بهتری برای جاودانه کردن اهمیت آن با تاتو موسیقی نقطه ویرگول وجود ندارد. شما می‌توانید انتخاب کنید که نماد را در یک نت موسیقی بگنجانید یا آن را در جایی که میله و دستگیره‌ها هستند اضافه کنید. فرقی نمی‌کند موسیقی‌دان باشید یا فقط عاشق فرار از صداهای شیرین هستید، این یک راه عالی برای ارتباط با هنر مورد علاقه‌تان و یادآوری قدرت آن است.


15. تاتو درخت نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

درخت نمادی عالی برای ترکیب با نقطه ویرگول هستند که معمولاً با زندگی، رشد و استقامت همراه است. این دو با هم نشان‌دهنده زندگی جدید، طول عمر و مقاومت هستند و یک قطعه جوهر عالی روی بازوها، ستون فقرات یا روی پاهای شما ایجاد می‌کنند. هر درخت بسته به پیامی که قبلاً سعی در انتقال آن داشتید، معنای خاص خود را دارد. بلوط اغلب با شجاعت همراه است، در حالی که نخل با بازسازی و پیروزی همراه است. با چنین طرحی قد بلندتر خواهید ایستاد، به ما اعتماد کنید.


16. تاتو رویاگیر نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

فلسفه پشت رویاگیر برای نسل‌ها دوام داشته است همه و همه افکار یا رویاهای منفی را شکار می‌کند. زیبایی پشت این جوهر، تطبیق پذیری آن است می‌توانید نقاشی خط پیچیده‌ای را به داخل اضافه کنید یا چیزی برجسته مانند نماد یین و یانگ ایجاد کنید که نشان دهنده دوگانگی و هماهنگی است. آن را در هر جایی روی بدن خود قرار دهید که احساس راحتی می‌کنید نقاط رایج شامل پایین بازو، قسمت بالایی پشت یا ساق پا است.


17. تاتو پر نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

آزادی برای مردم معانی مختلفی دارد. برای برخی، غلبه بر زمان‌های سخت و ابراز وجود واقعی خود، سفر برای کشف مکان‌های جدید و داشتن شجاعت برای امتحان چیزهای جدید است. هنگامی که با نقطه ویرگول ترکیب می‌شود، می‌تواند نشان دهنده شروع یک فصل جدید باشد، آزادی برای شروع دوباره و احساس واقعی و درونی است. علاوه بر این، ترکیب این دو طرح می‌تواند احساس خرد جدید و قدرتی برای ادامه داستان شما ارائه دهد.


18. تاتو گل نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

گل‌ها یکی از زیباترین روابط روی کره زمین هستند و فهرستی طولانی از معانی و نمادهای پنهان را در خود جای داده‌اند. معمولاً هنگام جفت کردن تاتو گل با تاتو نقطه ویرگول، با همبستگی، پشتکار و شروعی جدید همراه است. یک تاتو مینیمالیستی منحصربه‌فرد و ظریف است، که یک تاتو عالی مچ دست را ایجاد می‌کند یا روی قفسه سینه یا مچ پا قرار می‌گیرد. می‌توانید طرح‌ها را در آستین‌هایی با گل رز، نرگس، دیزی یا کتان بگنجانید که نشان‌دهنده آرامش درونی است.


19. تاتو پاندا نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

پانداها برخی از بامزه‌ترین حیوانات روی کره زمین هستند، اما در عین حال قایق‌هایی از نمادها را نیز در دست دارند. آن‌ها اغلب با صلح، شانس و قدرت همراه هستند، آن‌ها طرحی عالی برای ترکیب با نقطه ویرگول هستند. هنگام ترکیب این دو با هم خلاق باشید. استفاده از نقطه‌ها به‌عنوان چشم‌ها و خرس دوست‌داشتنی، نشانه‌ای ظریف برای نگاهی تازه و مثبت به زندگی است.


20. تاتو ققنوس نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

تولد دوباره یکی از شناخته‌شده‌ترین معانی پشت تاتو ققنوس است. این یک قطعه جوهر متداول برای کسانی است که برگ جدیدی در زندگی برمی‌گردانند، اما وقتی با تاتو نقطه ویرگول ترکیب می‌شود، معنای جدیدی دارد. آن‌ها با هم نمایانگر دیدگاه جدیدی در زندگی، قدرت شروع دوباره و یافتن هماهنگی در درون خود هستند. اگر می خواهید جزئیات زیادی به خالکوبی اضافه کنید، آن را روی بازو یا پاهای خود قرار دهید تا فضای بیشتری داشته باشد. با این حال، یک ایده تاتو کوچک و شیک روی مچ دست، پشت گوش یا روی تنه شما عالی به نظر می‌رسد.


21. تاتو نقل‌قول نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

گاهی اوقات تنها چیزی که برای احساس تمرکز و تعادل نیاز دارید، یک تاتو نقل‌قول است که شما را از دوران تاریک عبور می‌دهد. خواه یک جمله یا گزیده‌ای از شعر، کتاب یا متن آهنگ باشد، آن‌ها می‌توانند یک انتخاب عالی برای خالکوبی باشند. نقل‌قولی را پیدا کنید که سفر و قدرت شما را به شما یادآوری کند. در نهایت، خالکوبی‌ها طرح‌های هنری عمیقاً شخصی هستند، بنابراین مطمئن شوید که نقل‌قول با شما صحبت می‌کند.


22. تاتو آفتابگردان نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

در حالی که اغلب با عاشقانه مرتبط است، تاتو آفتابگردان یک انتخاب عالی برای نشان دادن عشق شما به کسی است. این لزوماً نباید یک شریک عاشقانه باشد، می‌تواند یکی از اعضای خانواده، دوست یا حتی خودتان باشد. این گل آفتابی و زیبا معمولاً نماد شادی است و وقتی با تاتو نقطه ویرگول ترکیب می‌شود، نمایانگر دیدگاه مثبتی نسبت به زندگی و عشقی است که شما به هر روز زندگی دارید.


23. تاتو بی‌نهایت نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

حتی زمانی که زمان‌ها در آینده تاریک به نظر می‌رسند، قدرت پیشروی و بیرون آمدن از طرف مقابل سزاوار پاداش است. نماد خالکوبی بی‌نهایت، که نشان دهنده امکان بی‌حد و حصر، عشق بی‌پایان و تولد دوباره است، اغلب با تاتو نقطه ویرگول به عنوان نمادی از آگاهی از سلامت روان مرتبط است. این روشی جاودانه و حداقلی برای ادای احترام به نیروی بی‌پایان شما و یادآوری برای ادامه حرکت رو به جلو با امید و عشق است.


24. تاتو نیلوفر نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

در فرهنگ‌های هندو، نیلوفر آبی نشان‌دهنده خلوص، روشنگری و تبدیل شدن به یک فرد بهتر است. هنگامی که با نقطه ویرگول ترکیب می‌شود، می‌تواند راهی عالی برای نشان دادن قدرت شما و مبارزه برای رشد شخصی باشد. تنوع زیادی برای امتحان کردن با این طراحی وجود دارد شروع‌های جدید و تولد دوباره را با افزودن چرخه ماه جوهر، یک سری نقاط کوچک یا خطوط پیچیده برای یک پیچ و تاب منحصربه‌فرد در هنر معنادار به تصویر بکشید. تاتو نیلوفر آبی نقطه ویرگول روی مچ دست، قسمت بالایی پشت شما یا روی جناغ سینه قرار گرفته است.


25. تاتو سلامت روان نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

هنوز ننگی به سلامت روان وجود دارد و این چیزی است که مردم سخت برای تغییر آن تلاش می‌کنند. این شامل استفاده از نمادهایی مانند نقطه ویرگول برای گسترش آگاهی از مبارزات سلامت روان است. می‌تواند به شما انگیزه دهد که به راه خود ادامه دهید و با مبارزات خود روبرو شوید و اینکه تنها نیستید. این یکی از قدرتمندترین تصاویر برای جوهر است و می‌تواند خیلی چیزها را بدون نیاز به گفتن چیزی بگوید. ممکن است بخواهید آن را در جایی که قابل مشاهده است خالکوبی کنید تا هر روز به تاتو خود نگاه کنید. این به شما یادآوری می‌کند که چرا آن را انتخاب کردید و چرا هنوز در حال مبارزه هستید.


26. تاتو نقطه ویرگول امید


تتو نقطه ویرگول

تاتو نقطه ویرگول برای نشان دادن همبستگی و قدرت خالکوبی می‌شود و راهی برای یادآوری چیزهایی است که بر آن‌ها غلبه کرده‌اید. این همچنین نشان می‌دهد که سفر شما به پایان نرسیده است و به خود یا دیگران الهام می‌بخشد و شما را به آینده امیدوار می‌کند. شما تنها نیستید و دیگران در موارد مشابهی دست و پنجه نرم کرده‌اند. خالکوبی شما راهی است برای گفتن داستان خودتان، به زبان خودتان یا بدون کلام. افزودن کلمه "امید" به طرح خود یا تمرکز آن بر امیدوار بودن نشان می‌دهد که شما بر مشکلات غلبه کرده‌اید یا هنوز با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کنید اما مصمم هستید که به دنبال کمک باشید.


27. تاتو نیم ویرگول حنا


تتو نقطه ویرگول

اگر امیدوارید یک طرح جوهر را امتحان کنید اما نمی‌خواهید به یک اثر هنری مادام‌العمر متعهد شوید، باید تاتو حنا را امتحان کنید. این یک جایگزین موقت برای جوهر سنتی است برای پوست بی‌خطر است و فقط یک تا دو هفته دوام می‌آورد. یک نقطه ویرگول را با یک پروانه زیبا ترکیب کنید. قرار گرفتن در هر نقطه از بدن عالی به نظر می‌رسد، اما رایج‌ترین آن روی دست، مچ یا پاها است.


سوالات متداول


تاتو نقطه ویرگول به چه معناست؟
در علائم نگارشی، نقطه ویرگول زمانی استفاده می‌‌شود که یک جمله می‌توانست به پایان برسد اما این کار را نکرد. هنگامی که به عنوان خالکوبی استفاده می‌شود، نشان‌دهنده زمانی است که یک فرد می‌توانست به زندگی خود پایان دهد اما این کار را نکرد. این نمادی قدرتمند از توانایی یک فرد برای نوشتن داستان خود و غلبه بر مبارزات است. زیبایی این خالکوبی سادگی آن است. می‌توان آن را با بسیاری از طرح‌های دیگر ترکیب کرد تا پیام قدرت و تولد دوباره آن را تقویت کند.
چرا نقطه ویرگول نماد افسردگی است؟
از نظر ادبی، نقطه ویرگول نشان‌دهنده تصمیم نویسنده برای ادامه یک جمله، به جای پایان دادن به آن است. در زندگی، نمادی از انتخاب ادامه دادن به جای توقف است، که به ویژه برای افرادی که با افکار خودکشی، آسیب رساندن به خود و افسردگی مبارزه می کنند، بسیار دردناک است. همچنین نمادی برای Project Semicolon است، یک سازمان غیرانتفاعی که به حمایت و ارائه امید و عشق به افراد مبتلاء به افسردگی است.

بیشتر بخوانید: معرفی 15 سبک تاتو مردانه

مطالب مرتبط