90 ایده تاتو کوچک برای مردان در سال 2022 (قسمت اول)

90 ایده تاتو کوچک برای مردان در سال 2022 (قسمت اول)

06 مهر 1401

اگر شما به دنبال یک طرح و ایده تاتو برای مردان هستید. چه اولین تاتو باشد که می‌زنید یا اینکه قصد دارید به طرح‌های قبلی تاتو جدیدی اضافه می‌کنید، یک خالکوبی کوچک گزینه بسیار خوبی است که باید در نظر داشته باشید. حتی برای مردی که طرح‌های خفن خالکوبی روی بازو را انتخاب می‌کند، تاتو کوچک راهی عالی برای نمایش یک طرح واحد است. انتخاب چیزی که کمی کوچکتر است ضرری ندارد، در واقع، در اینجا شاهد آن هستیم. ما بهترین تاتو‌های کوچک را برای مردانی که خالکوبی کردن را دوست دارند انتخاب کرده‌ایم.


1. تاتوهای کوچک روی سینه


تتو روی سینه

تتو روی سینه

همیشه طرح تتو روی سینه برای مردان جذابیت خاصی داشته است در حالی که بسیاری از مردان فکر می‌کنند که خالکوبی سینه بزرگ بهترین گزینه برای خالکوبی این ناحیه است، یک تاتو ساده و کوچک بهتر از این به نظر می‌رسد. اگر قصد دارید روی بازوها خالکوبی کنید، یک تاتو روی سینه بزرگ که همه آن را به هم قفل می‌کند، فوق العاده به نظر می‌رسد. در غیر این صورت، همیشه کوچک بروید.


2. تاتوهای کوچک مچ دست


تتو روی مچ

تتو روی مچ

اگر به دنبال تاتو مچ دست هستید، بهتر است طرح کوچک‌تری را انتخاب کنید. مچ دست یک تکه پوست صاف و زیبا است که برای کار با طرح‌های زیادی محل خوبی به نظر می‌رسد. اگر این اولین خالکوبی شما است، مکان مناسبی برای امتحان است تا ببینید آیا می‌خواهید  خالکوبی بیشتری انجام دهید یا خیر.


3. تاتو کوچک روی بازو


تتو روی بازو

تتو روی بازو

بسته به اندازه و طول تاتو، به این فکر کنید که کجا بهتر به نظر می‌رسد. اگر چیزی واقعاً کوچک است، ممکن است بخواهید آن را در بالای بازو قرار دهید. در غیر این صورت، پشت بازو مکان مناسب دیگری است، درست بالای آرنج، اگر طرح مقداری ارتفاع داشته باشد، تتو زدن در وسط بازو عالی به نظر می‌رسد. یک محل مناسب خالکوبی برای مردان بازو است البته هنگام انتخاب محل تاتو روی بازوی دقت کنید که جای مناسبی را در نظر گرفته‌اید، زیرا قطعاً نمی‌خواهید به چیزی برسید که به نظر می‌رسد به آنجا تعلق ندارد.


4. تاتو کوچک روی ساعد


تتو روی ساعد

ساعد شما اندازه مناسبی برای طرح تاتو کوچک روی ساعد است. همچنین، با مساحت سطح آن، چیزهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. این یک منطقه مناسب برای یک فیلمنامه طولانی است که به سادگی روی مچ دست شما قرار نمی‌گیرد. در غیر این صورت، می‌توانید یک شکل یا طرح خفن را انتخاب کنید که درست در زیر جایی که بازو خم می‌شود قرار گیرد.


5. تاتو کوچک پشت کمر


تتو مردانه

تتو مردانه

اگر یک تاتو کوچک را پشت کمر خالکوبی می‌کنید،  آن را به قسمت بالایی ادامه دهید. وسط کمر یک مکان عالی است. اگرچه به خاطر داشته باشید که هر کدام را که انتخاب کردید، می‌خواهید در مرکز قرار گیرد. این بدان معناست که آن را یا پایین ستون فقرات خود قرار دهید یا درست بین شانه و گردن خود قرار دهید.


6. تاتوهای کوچک روی دست


تتو مردانه

هنگام خالکوبی طرح کوچک، دست می‌تواند محل مناسبی باشد. با این حال تاتو روی دست مستعد محو شدن هستند و زود از بین می‌روند. دلیل این اتفاق این است که دست‌ها زمان زیادی را در آب می‌گذرانند و این مسئله روی خالکوبی دست تأثیر می‌گذارد. اگر تصمیم قطعی خود را گرفته‌اید و می‌خواهید این کار را انجام دهید بهتر است قبل از انجام خالکوبی با تاتو کار خود در مورد آن مشورت کنید.


7. تاتوهای کوچک شانه


تتو مردانه

تتو مردانه

بالای شانه محل ایده‌آلی برای تتو کردن متن یا طرحی است که کمی تا بالای گردن می‌خزد. اگر به تاتو روی شانه فکر می‌کنید، یک طرح کوچک معمولاً در این موقعیت بهتر به نظر می‌رسد، اگرچه یک کلمه نیز به خوبی در آنجا جا می‌شود.


8. تاتو کوچک روی گردن


تتو مردانه

تتو مردانه

اگر به تاتو روی گردن فکر می‌کنید، پس فرد شجاعی هستید.  اگر محل انتخابی شما طرح کوچکی جا می‌شود، گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارید. نوشته یا نمادهایی که از کنار یا پشت گردن پایین می‌روند یا یک قطعه هنری کوچک که تقریباً در پشت گوش قرار دارد، گزینه‌های خوبی برای تتو کردن است.


9. تاتو کوچک روی صورت


تتو مردانه

تتو مردانه

قبل از انجام خالکوبی صورت، واقعاً به آن فکر کنید. اگر تصمیم خود را گرفته‌اید و هنوز هم روی این ایده مصمم هستید، بهترین مکان برای قرار دادن آن در امتداد استخوان گونه است. این احتمالاً بهترین محل برای تاتو زدن نیست به خصوص  اگر این اولین تاتو شما باشد. ممکن است بخواهید برای شروع طرح ظریف‌تری را امتحان کنید تا به چیزی به این اندازه جسورانه برسید.


10. تاتو کوچک روی دنده 


تتو مردانه

تتو مردانه

در حالی که ممکن است دنده‌ها برای خالکوبی واقعاً دردناک باشند اما، به دلایل زیادی مکان خوبی برای یک تاتو کوچک است، مثلاً به راحتی زیر لباس پنهان می‌شود، و این یک فضای بزرگ برای تاتو کوچک است، به این معنی که شما انتخاب‌های زیادی برای مکان دارید، مانند در کنار بدن یا کمی به سمت جلو یا عقب، متن یا طرح‌های جذاب هر دو در اینجا عالی به نظر می‌رسند.

 


11. تاتوهای کوچک پا


تتو مردانه

تتو مردانه

خالکوبی پا به شما حق انتخاب زیادی می‌دهد، باید تصمیم بگیرید که آیا آن را روی ران یا ساق پا می‌خواهید، سپس قصد دارید آن را در پشت، جلو یا پهلو قرار دهید. به طرحی که می‌خواهید فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید که بهترین مکان برای آن کجا خواهد بود


12. تاتو کوچک روی پاها


 

تتو مردانه

تتو مردانه

سطح پای شما فقط امکان طراحی کوچک را فراهم می‌کند. بنابراین اگر نمی‌خواهید خالکوبی شما در بین تمام پوست تازه شما تنها به نظر برسد، انتخاب آسانی برای قرار دادن است. همچنین مکانی است که به راحتی پوشانده می‌شود، که اگر نمی‌خواهید همیشه در معرض دید باشد، مفید است. اگر می‌خواهید روی پاهایتان تتو بزنید شاید بهتر است به آستانه دردی که دارید فکر کنید. اگرچه این یک خالکوبی کوچک خواهد بود و انجام آن خیلی طول نخواهد کشید. با این حال، زمانی که شما آن را انجام می‌دهید، کمی دردناک خواهد بود.


13. تاتوهای صلیب کوچک


تتو مردانه

تتو مردانه

صلیب‌ها راهی عالی برای نشان دادن ایمان شما هستند در حالی که واقعاً مردانه هستند. یک صلیب سیاه ضخیم یا یک طرح تسبیح پیچیده مردانه به نظر می‌رسد، حتی اگر اندازه آن‌ها کوچک باشد. محل‌هایی مثل دست یا انگشتان، پشت، سینه و مچ همگی مکان‌های عالی برای خالکوبی متقاطع هستند.


14. تاتو کوچک تاج


تتو مردانه

تتو مردانه

شما دو گزینه برای خالکوبی تاج دارید. می‌توانید طرحی سیاه از یک تاج دریافت کنید یا اینکه آن را با جزئیات طراحی کنید. تاتو‌های کوچک زمانی که به طور پیچیده طراحی شده باشند، شگفت انگیز به نظر می‌رسند. فقط باید مطمئن شوید که هنرمند مناسب را پیدا کرده‌اید. به طور کلی، فردی را پیدا کنید که در خطوط ظریف مهارت داشته باشد تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید.


15. تاتو‌های کوچک قبیله‌ای


تتو مردانه

تتو مردانه

یک نوار تاتو قبیله‌ای کوچک که به دور مچ دست، بازو یا مچ پا پیچیده شده است، جایگزین خوبی برای یک آستین کامل قبیله‌ای است. آن را به همان اندازه که دوست دارید پیچیده یا ساده خالکوبی کنید. اگر آنقدرها به تاتو علاقه ندارید، هنوز هم می‌توانید با انتخاب طرحی بسیار کوچک از اجداد خود به آن‌ها  ادا احترام کنید.


16. تاتو کوچک حیوانات


تتو مردانه

تتو مردانه

تاتو حیوانات طراحی بسیار سرگرم کننده‌ای است، چه طرح تاتو از حیوان خانگی محبوبتان باشد یا حیوانی که نماد روح شما است. می‌توانید با اضافه کردن اشکال هندسی یا اضافه کردن یک عکس در داخل بدن حیوان تاتو اختصاصی خودتان را طراحی کنید. به عنوان مثال، اگر یک خرس دارید، می‌توانید یک جنگل را در طرح بگنجانید. تتوهای پرتره حیوانات نیز می‌توانند دقیق و واقعی به نظر برسند، اگر این طرح توسط یک تاتو کار حرفه‌ای خالکوبی شود تاتو فوق‌العاده‌ای ایجاد می‌شود.


17. تاتوهای کوچک و معنی‌دار


تتو مردانه

ممکن است ایده داشتن یک نقش بزرگ روی پوست خود را دوست نداشته باشید. ممکن است فقط یک تاتو کوچک و معنی‌دار برای احترام به کسی یا چیزی که برای شما اهمیت زیادی دارد را بخواهید. این کاملاً خوب است، یک نماد، تصویر یا نقل‌قول کوچک که شما را به آن‌ها یادآوری می‌کند یا به آن‌ها پیوند می‌دهد، تنها چیزی است که نیاز دارید و می‌توانید آن را در محلی محتاطانه که انتخاب می‌کنید را دریافت کنید.


18. تاتو کوچک طرح تاتو


تتو مردانه

چه به سادگی طرح کلی یک جمجمه را تهیه کنید یا بخواهید آن را واقعی جلوه دهید، یک طرح کوچک کافی است. به همان اندازه جزئیات را می‌توان اضافه کرد. 


19. تاتو با حروف کوچک


تتو مردانه

تتو مردانه

حروف کوچک در خط ساده معمولاً بسیار بهتر از نوشته‌های بزرگ و پررنگ به نظر می‌رسد. معمولاً ایده خوبی است که یک هنرمند با خط‌ ظریف برای این تاتو پیدا کنید، زیرا نمی‌خواهید کلمات از بین بروند یا آنقدر پررنگ باشند که خواندن سناریو دشوار شود، به خصوص اگر نوشته کوچک باشد. حروف کوچک اجازه می‌دهد تا فونت‌های بسیار زیادی را نیز بنویسید، بنابراین در هنگام تصمیم گیری هیچ محدودیتی در انتخاب نخواهید داشت.


20. تاتو کوچک پرتره


تتو مردانه

تتو مردانه

برای خالکوبی پرتره لازم نیست تمام سینه را بپوشاند. هنگامی که اندازه آن‌ها کوچکتر است، هنوز می‌توانند بسیار دقیق باشند. بیشتر خالکوبی‌های پرتره یا یک شخصیت کتاب مقدس، یک مورخ، یک فرد مشهور، یک فرد متوفی، یا یکی از اعضای خانواده و حیوان خانگی هستند. هنگام تاتو یک پرتره، همیشه باید به تاتو کار خود یک عکس بدهید تا خالکوبی دقیقاً شبیه تصویر شود.


21. تاتو کوچک  ستاره


تتو مردانه

اگر به دنبال یک تاتو کوچک هستید اما مطمئن نیستید که چه طرحی را باید انتخاب کنید، تتو ستاره یک خالکوبی آسان است، به خصوص اگر این اولین تاتو شما باشد و طرح شلوغی را نمی‌خواهید. می‌تواند به سادگی طرح یک ستاره یا کاملاً سیاه شده باشد. در غیر این صورت، اگر می‌خواهید معنی خاصی داشته باشد،  ستاره بیت لحم، ستاره‌ای از پرچم استرالیا یا هر طرح دیگری که ممکن است برای شما طنین انداز شود را در نظر بگیرید.


22. تاتو کوچک فرشته


تتو مردانه

تاتو فرشته به طور کلی معنای عمیقی در پشت خود دارد. برخی از این‌ها ممکن است شامل معنویت، محافظت، قدرت، عشق یا یادآوری کسی باشد که درگذشته است. هر دلیلی که می خواهید خالکوبی فرشته باشد، به خاطر داشته باشید که می‌توانید طرح کوچکتری داشته باشید. بسیاری از خالکوبی‌های فرشته بزرگ هستند، بنابراین طرحی را که دوست دارید انتخاب کرده و آن را کوچک کنید. طراحی ممکن است نیاز به کمی تغییر داشته باشد، اما حداقل در این صورت برای شما منحصربه‌فرد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 90 ایده تاتو کوچک برای مردان در سال 2022 (قسمت دوم)

مطالب مرتبط