27 طرح تاتو نقطه ویرگول برای سال 2022 (قسمت اول)

27 طرح تاتو نقطه ویرگول برای سال 2022 (قسمت اول)

24 آبان 1401

وقتی نوبت به انتخاب طرح تاتو می‌رسد، بسیاری از مردم به دنبال هنری هستند که نشان دهنده چیزی نزدیک به قلب آن‌ها باشد. نقطه ویرگول یکی از معنی‌دارترین و متحرک‌ترین انتخاب‌های تاتو است. اکنون به عنوان نشانه‌ای از همبستگی و قدرت در مواجهه با خودکشی، افسردگی و سایر مشکلات سلامت روان در سراسر جهان گسترش یافته است. برای کسانی که آن را پشت سر گذاشته‌اند، تاتو نقطه ویرگول یادآوری قوی از پیشرفت آنهاست.


1. تاتو پروانه نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

پروانه‌ها از آنجایی که از کرم به یک حشره بالدار زیبا تبدیل می‌شوند، اغلب در مورد خالکوبی‌ها تغییر شکل می‌دهند. آن‌ها همچنین موجودات پرنده هستند، به این معنی که نماد آزادی هستند. در مسیحیت، پروانه نیز نشان‌دهنده رستاخیز است. به این دلیل، بسیاری از بازماندگان ترجیح می‌دهند تا تاتو پروانه را با طرح نقطه ویرگول ترکیب کنند تا تکامل خود را نشان دهند. این افراد زمانی در حالت افسرده و خودکشی بودند و اکنون به زندگی بازگشته‌اند.


2. تاتو قلب نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

یک تاتو کوچک و ظریف، طرح تاتو قلب نقطه ویرگول پیامی تکان‌دهنده دارد. قلب‌ها نماد شناخته شده عشق هستند. هنگامی که با نقطه ویرگول ترکیب می‌شود، این قطعه از هنر بدن به پوشنده یادآوری می‌کند که خود را دوست داشته باشد. همچنین می‌تواند نشان دهد که چگونه عشق آن‌ها را از بدترین دوران زندگی خود نجات داد و بنابراین به عنوان ادای احترام به شریک عاشقانه یا خانواده و دوستانشان. خالکوبی کوچک و معنادار برای زنان محبوب است و اغلب روی مچ دست قرار می گیرد تا خالکوبی بتواند هر روز آن را ببیند.


3. تاتو صلیب نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

صلیب نشان دهنده قربانی عیسی مسیح است و یادآوری می‌کند که افراد از گناه نجات یافته‌اند. هنگامی که با نقطه ویرگول ترکیب می‌شود، نشان‌دهنده امید در لحظات سخت و تاریک است. این راهی است برای تأیید ایمان است و یادآوری اینکه انسان هرگز تنها نیست. 


4. تاتو نقطه ویرگول گربه


تتو نقطه ویرگول

یکی از تعابیر زیباتر از تاتو نقطه ویرگول ترکیب آن با گربه است. برای برخی، این ادای احترام به یک حیوان خانگی محبوب است. دوست پشمالویشان در مواقع ضروری کنارشان بود. با این حال، گربه‌ها در بسیاری از فرهنگ ها دارای معانی نمادین هستند. در اساطیر سلتیک و ژاپنی آن‌ها را نگهبانان جهان اموات می‌دانستند. گربه‌ها نماد شانس، راز و رمز، استقلال، دگرگونی و روح سرگردان هستند. به این دلایل، گربه‌ها اغلب با تاتو نقطه ویرگول ترکیب می‌شوند.


5. تاتو سنجاقک نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

یکی دیگر از عناصر الهام‌ گرفته شده از طبیعت برای افزودن به تاتو نقطه ویرگول، سنجاقک است. این موجود نماد بسیار مثبتی است. همه چیز در مورد پذیرش تغییر و یافتن قدرت درونی، شادی و شجاعت است. همچنین یک طرح خالکوبی همه کاره است، زیرا به همان اندازه بزرگ و کوچک به نظر می‌رسد.


6. تاتو پرنده نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

یکی از کلاسیک‌ترین طرح‌های تاتو پرنده است. به این دلیل که پرندگان نشان‌دهنده آزادی کامل هستند زیرا می‌توانند شنا کنند، راه بروند و پرواز کنند. پرندگان نیز معنای معنوی دارند، به طوری که برخی از فرهنگ‌ها آن‌ها را پیام‌آور بین آسمان و زمین می‌دانند. به همین دلیل است که بسیاری از مردم آن‌ها را به عنوان مکمل عالی برای تاتو نقطه ویرگول تصور می‌کنند که نشان می‌دهد صاحب آن در نهایت از مشکلات خود رهایی یافته است. همچنین، پرندگان خاص معانی مختلفی دارند کبوتر نماد امید است، در حالی که پرستوها نشانه‌های ایمنی هستند و گفته می‌شود که روح های گم شده را راهنمایی می‌کنند. ققنوس نشان‌دهنده رستاخیز و "برخاستن از خاکستر" است. هر یک از این پرندگان ترکیبی خفن و جالب با تاتو نقطه ویرگول خواهد داشت.


7. تاتوی نقطه ویرگول مچ دست


تتو نقطه ویرگول

در حالی که یک تاتو نقطه ویرگول به اندازه کافی ظریف است که بتوان آن را در هر جایی قرار داد، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند آن را روی مچ دست خود خالکوبی کنند. دلایل مختلفی برای این انتخاب وجود دارد. یکی از آن‌ها این است که مچ دست بخشی از بدن است که به راحتی قابل مشاهده است، بنابراین همیشه به خالکوبی خود نگاه کنید و قدرت پیدا کنید. دلیل دیگر این است که تاتو جای زخم را روی مچ دست یا بازو می‌پوشاند و روی آن می‌نویسد. جوهر به یادآوری قدرتمندی تبدیل می‌شود که پوشنده بر آسیب به خود غلبه کرده است.


8. تاتو انگشت نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

از آنجایی که تاتو نقطه ویرگول دارای چنین معنای تکان دهنده‌ای است، استفاده‌کننده ممکن است ترجیح دهد آن را کم رنگ نگه دارد. خوشبختانه، انگشتان یک مکان عالی برای یک جوهر کوچک و ظریف هستند. می‌توانید به راحتی نقطه ویرگول را با جوهر زدن در کنار انگشت خود پنهان کنید. با این حال، اگر بخواهید، دیدن آن برای شما آسان است. انگشتان نیز به عنوان مکان ایده‌آل برای خالکوبی‌های تعهد و چیزهایی که ما بیشتر به آن علاقه داریم در نظر گرفته می‌شود.


9. نقطه ویرگول پشت گوش


تتو نقطه ویرگول

خالکوبی پشت گوش یک ترند رو به افزایش است. این به این دلیل است که مکان غیرمنتظره و محتاطانه‌ای برای قرار دادن هنر بدن است. شما به راحتی می‌توانید فقط با حرکت دادن موهای خود جوهر را نشان دهید یا پنهان کنید. از آنجایی که ناحیه پشت گوش شما کوچک است، برای طراحی ظریف مانند نقطه ویرگول عالی است. با این حال، همچنین یکی از دردناک‌ترین مکان‌ها برای جوهر خالکوبی بر اساس مقیاس نمودار درد خالکوبی است. بنابراین طرح نقطه ویرگول نیز یک انتخاب عالی برای این قرارگیری است زیرا ترسیم سریع است.


10. تاتو آبرنگ نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

تکنیک خالکوبی آبرنگ زیباست. این نقاشی شبیه نقاشی آبرنگ است که از آب برای رقیق کردن رنگدانه به جای روغن استفاده می‌کند. نتیجه یک گرادیان نرم جوهر است که به نظر می‌رسد هنوز روی پوست خیس است. ظاهر روان، آزاد و رنگارنگ یک تاتو آبرنگی، کنتراست بسیار خوبی را با یک نقطه ویرگول با جوهر مشکی منظم ایجاد می‌کند. این خالکوبی‌ها برای روح آزاده و کسانی که ظاهر غیر‌سنتی را ترجیح می‌دهند ایده‌آل هستند.


11. تاتو زوج نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

نقطه ویرگول نماد همبستگی است و برای بسیاری از مردم معنی زیادی دارد. هیچ راهی بهتر از به دست آوردن یک قطعه جوهر مناسب برای نشان دادن اتحاد با کسی وجود ندارد؟ محل مناسب خالکوبی برای این کار مچ دست است که در معرض دید قرار می‌گیرند و می‌توانند با گرفتن دست با فرد دیگر ارتباط برقرار کنند. آن را تا حدی که ترجیح می‌دهید ساده یا عجیب نگه دارید اهمیت آن تا آخر عمر با شما خواهد ماند و شما و طرف مقابل را به سطح جدیدی متصل می‌کند.


12. تاتو لنگر نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

نمادهای زیادی با خالکوبی لنگر وجود دارد که دارای یک لنگر و یک نقطه ویرگول است. طراحی دریایی با ثبات، استحکام و اراده همراه است و یک همراه کامل با نقطه ویرگول ایجاد می‌کند. نشان دادن نقطه ویرگول به احساس امید و شروعی جدید می‌افزاید. اگر فضای بزرگتر یا روی ساعد یا به عنوان بخشی از آستین را ترجیح می‌دهید، می‌توانید آن را روی ساق پا قرار دهید. این یک طرح الهام‌بخش و عالی است که برای سال‌های آینده در قلب کاربر باقی می‌ماند.


13. تاتو قلب نقطه ویرگول


تتو نقطه ویرگول

قلب‌ها نماد جهانی عشق هستند و هنگامی که با نقطه ویرگول ترکیب می‌شوند، معانی شدید امید و قدرت را در خود دارند. این یک گزینه همه کاره است، زیرا می‌توانید آن را طوری طراحی کنید که باورها، غرور یا نقل‌قول‌هایی را که با شما طنین‌انداز می‌شود منعکس کند. ضربان قلب نمادی از ادامه زندگی است در ارتباط با نقطه ویرگول اهمیت بحث در مورد سلامت روان را برجسته می‌کند. مهم نیست که زندگی چه چیزی به شما می‌زند، عشق می‌تواند شما را از تاریک‌ترین زمان‌ها عبور دهد.

بیشتر بخوانید: 28 طرح تاتو نقطه ویرگول برای سال 2022 (قسمت دوم)
 

مطالب مرتبط