12 طرح ناخن ساده و شیک 1401

12 طرح ناخن ساده و شیک 1401

19 شهریور 1401

http://12 طرح ناخن ساده و شیک 1401مانیکور ناخن در بین خانم‌ها از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و به طوری که هرماه برای آراستگی ناخن دست‌هایشان وقت و هزینه زیادی را پرداخت می‌کنند. دیگر باید این واقعیت را پذیرفت که ناخن به جزء جدایی ناپذیر دنیای مد و فشن تبدیل شده است و هر روز با ترندهای جدید داغ اینستاگرامی روبه‌رو می‌شویم که ما را برای نوبت بعدی مانیکور ناخن واقعاً هیجان زده می‌کند تا بتوانیم این طرح‌های جذاب و دوست داشتنی را روی دست‌هایمان بیاوریم در این مقاله سعی کردیم جدیدترین طرح ناخن‌های ساده و شیک را گردآوری کنیم تا شما به راحتی طرح ناخن مورد علاقه خود را بیابید. 


1. طرح ناخن نگین‌کاری شده


دیزاین ناخن

طراحی ناخن

 

این روزها بیشتر سلیقه‌ها به سمت طرح ناخن ساده و شیک رفته است اما اگر به مهمانی یا جشن دعوت شده‌اید و می‌خواهید دیزاین ناخن‌هایتان را به سطح دیگری ببرید می‌توانید از طرح ناخن‌های ساده‌ی نگین‌دار استفاده کنید، در این صورت ناخن‌های ساده و در عین حال مجلسی خواهید داشت. بسته به رنگ لباستان می‌توانید رنگ لاک پایه را انتخاب کنید تا با استایلی زیبا و خیره‌کننده‌ برای دیدار با دوستان و آشنایانتان آماده شوید.


2. طرح ناخن تک رنگ


 

ناخن

یک ایده جذاب و شیرین برای طرح ناخن‌ ساده و شیک ناخن تک رنگ است. همه ناخن‌های دستتان را با لاک ناخنی که بیشتر از همه دوست دارید لاک بزنید یا اینکه ناخن‌های یک دست را با یک رنگ لاک بزنید و ناخن‌های دست دیگر طراح و دیزاین ساده‌ای داشته باشد یا حتی هر ناخن را با سایه‌ای مختلف یک رنگ لاک بزنید نتیجه کار جالب می‌شود. 


3. طرح ناخن آمبره


طرح ناخن

 

اگر برای نوبت بعدی مانیکور ناخن‌تان به دنبال طراحی ساده‌ی ناخن می‌گردید حتماً به طرح ناخن آمبره فکر کرده‌اید. آمبره یک تکنیک طراحی ناخن است که از دو رنگ لاک تشکیل شده می‌شود که با شیبی ملایم رنگ تغییر می‌کند و یک طرح ساده و شیک را ایجاد می‌کند. برای تکنیک آمبره می‌توانید از دوبازه تیره و روشن یک رنگ یا دو رنگ مختلف استفاده کنید و جذابیت جادویی طرح ناخن آمبره را روی ناخن‌هایتان ببینید.


4. طرح ناخن کارتونی


ناخن

ناخن

ناخن

ناخن

طرفدار دو آتیشه کدام برنامه کارتونی هستید! کارخانه هیولاها یا سیمسون‌ها اگر یک طرح ساده و دخترانه و البته بامزه می‌خواهید می‌توانید از شخصیت‌های انیمیشنی روی ناخن‌هایتان استفاده کنید و روحیه بازیگوشی که دارید را نشان دهید.


5. طرح ناخن مینیمال 


ناخن

ناخن

 

ناخن

ناخن

 

ناخن

اگر ساده پسند هستید حتماً از انواع طرح ناخن ساده و شیک مینیمال را دوست خواهید داشت. البته ناخن آخرین موردی است که به روند مینیمال پیوسته اما کاملاً مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته است. پایه و اساس سبک مینیمال سادگی است و زیبایی را در سادگی می‌بیند، ممکن است از خطوط، اشکال هندسی یا چهره ایجاد شده باشد. 


6. طرح ناخن کریسمس


ناخن

ناخن

ناخن

ناخن

اگر به جشن کریسمس علاقه‌مند هستید، می‌توانید این شب را با طرح ناخن‌های کیوت و بامزه جشن بگیرید. این دیزاین یکی از جذاب‌ترین طرح ناخن‌های زمستانی است و با شکلک‌های دانه برف، درخت کاج، گوزن و دیگر نمادهای جشن شب سال نو مرتبط می‌شود.


7. طرح ناخن یلدایی


ناخن

ناخن

ناخن

شب یلدا یکی از جشن‌های باستانی ایرانی است که با شب زنده‌داری مهمانی و دورهمی همراه است همیشه خانم‌های خوش ذوق و سلیقه برای این شب‌ها تم یلدایی را در نظر می‌گیرند و از طرح انار، هندوانه و ... برای طراحی و دیزاین ناخن‌هایشان استفاده می‌کنند.


8. طرح ناخن ساحلی


 

ناخن

ناخن

ناخن

ناخن

طرح ناخن ساحلی یک ایده جذاب و دوست داشتنی است. چه چیزی بهتر از اینکه در کنار ساحل دریا با طراحی ساحلی روی ناخن‌هایتان قدم بزنید. شکلک‌های جذاب و دوست داشتنی نخل و ستاره دریایی را به ناخن‌هایتان اضافه کنید و حال و هوای آرامش کنار دریا را حفظ کنید.


9. طرح تک ناخن


ناخن

 

ناخن

ناخن

ناخن

ناخن

ناخن

ناخن

یکی از روندهای که مدت‌هاست که مد شده و به نظر می‌رسد همچنان ترند داغ باقی بماند طراحی روی تک ناخن است. در این روش همه ناخن‌ها لاک زده می‌شوند و فقط یک یا دو ناخن در هر دست طرح ساده و شیکی دارد و جذابیت مانیکور ناخن‌های شما را دوچندان می‌کند.


10. طرح ناخن فرنچ


ناخن

ناخن

ناخن فرنچ

ناخن

طرح‌های کلاسیک که همیشه طرفداران خودش را داشته ناخن‌های فرنچ است. طرح ناخن فرنچ را می‌شود در دو کلمه خلاصه کرد ساده و شیک. ایده‌های عالی برای مانیکور فرانسوی وجود دارد طبق سلیقه خود یکی را انتخاب کنید، حتی می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و از رنگ‌های مختلف برای دیزاین ناخن فرنچ خود استفاده کنید و شکل مدرن‌تری از فرنچ را روی ناخن‌هایتان بیاورید.


11. طرح ناخن انتزاعی


ناخن

ناخن

ناخن

ناخن

ناخن

خب رسیدیم به طرح ناخن‌های انتزاعی ترند داغ تابستان امسال با طرح‌های جذاب و دوست داشتنی که دارد قلب هر بیننده‌ای را می‌دزدد این طرح ناخن‌ها ساده و شیک هستند و هر کسی را وسوسه می‌کنند که حداقل یک بار آن‌ها را امتحان کند. جذابیت واقعی طرح‌های انتزعی به خلاقیتی است که به خرج می‌دهید هیچ قانون و قاعده‌ای وجود ندارد فقط قلم دیزاین ناخن را بردارید و شروع به کشیدن طرح کنید.


12. طرح ناخن پا


 

ناخن

ناخن

ناخن

ناخن پا

ناخن پا

ناخن پا

فصل تابستان با صندل‌های تابستانی معنا می‌گیرد و اینجاست که باید جوراب‌ها را در بیاورید و ناخن‌های پدیکور شده خود را نشان بدهید طرح‌های زیبای زیادی برای انتخاب وجود دارد که نگاه‌های تحسین برانگیزی را به سمت شما جلب می‌کند. یکی از طرح‌های کیوت دوست داشتنی ناخن پا را انتخاب کرده و به بهترین شکل در خانه پدیکور کنید و ببینید چگونه در استایل شما تأثیر می‌گذارد. 
 

بیشتر بخوانید: بهترین طراحی مانیکور بادامی ترند در سال 2022

مطالب مرتبط