نحوه انجام آرایش فرانسوی

نحوه انجام آرایش فرانسوی

29 تیر 1401

این روزها آرایش فرانسوی در میان خانم‌ها بسیار پرطرفدار شده است زیرا ظاهری بی‌عیب و نقص و شیک ارائه را می‌دهد. دلیل اصلی این است که زنان پاریسی واقعاً به دنبال یک آرایش غلیظ و زننده نیستند. آرایش فرانسوی تماماً برای برجسته کردن و تقویت ویژگی‌های طبیعی صورت آن‌ها است. یک زن فرانسوی همیشه به سراغ آرایش سریع و مینیمال می‌رود که کاملاً خیره کننده به نظر می‌رسد. آن‌ها عیوب صورت خود را می‌پذیرند تا آرایشی ملیح و ساده داشته باشند. آیا می‌خواهید این روش آرایش که به  آرایش "کمتر بیشتر"  معروف است را امتحان کنید؟

شما مطمئناً در جای مناسبی هستید زیرا در این مقاله نکات و آموزش‌هایی را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کند در این آرایش پرطرفدار تسلط پیدا کنید. ما همچنین در مورد رازهای زیبایی زنان پاریسی صحبت خواهیم کرد.


آموزش آرایش فرانسوی


وقتی صحبت از قوانین آرایش فرانسوی می‌شود، همه چیز در مورد ایجاد تعادل است. یک رژ پررنگ با آرایش چشم‌ خنثی متعادل می‌شود، در حالی که سایه چشم تیره با رنگ لب خنثی استفاده می‌شود. زنان فرانسوی دوست دارند آرایش خود را باکلاس نگه دارند و هدف آن‌ها دستیابی به درخششی طبیعی و نچرال است. در اینجا چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا آرایش فرانسوی را روی چهرتان بیاورید.


آموزش گام به گام آرایش طبیعی فرانسوی با عکس


مرحله 1: مهم‌ترین مسئله در مورد آرایش ،زیر‌سازی است.

نحوه انجام آرایش فرانسوی

قبل از شروع، صورت خود را تمیز کرده و با یک تونر ادامه دهید. از یک مرطوب کننده ملایم و یک بالم لب استفاده کنید تا صورت شما شاداب و هیدراته به نظر برسد.

مرحله 2: مژه‌های خود را فر کنید

نحوه انجام آرایش فرانسوی

مژه‌های بلند و پرپشت با ظاهری طبیعی بسیار جذاب به نظر می‌رسند. مژه‌های خود را با فر مژه فر کنید و از یک مداد چشم قهوه‌ای متالیک برای افزایش فاصله بین خطوط مژه بالا و پایین استفاده کنید. مقداری ریمل به مژه‌های بالا و پایین خود بزنید.

مرحله 3: ابروهای خود را مرتب کنید.

نحوه انجام آرایش فرانسوی

ابروهای خود را با مداد ابرو بکشید تا ظاهری تمیز و مرتب به آن‌ها ببخشید. به یاد داشته باشید که ابروها نقش مهمی در هر آرایشی دارند.

مرحله 4: کانسیلر بزنید

نحوه انجام آرایش فرانسوی

از یک کانسیلر در رنگی که با تناژ پوست شما مطابقت دارد، در مناطقی که نیاز به کانسیلر دارند، مانند ناحیه زیر چشم، لکه‌ها استفاده کنید. آن را روی پوست بزنید تا به طور کامل جذب پوست شود و در نهایت، به آن پوشش طبیعی و بی‌عیب و نقص برسید. آرایش فرانسوی یک آرایش مینیمالیسم است، بنابراین نیازی به استفاده از براش یا پد محو کردن کانسیلر ندارید. انگشتان شما به خوبی این کار انجام می‌دهند.

مرحله 5: درخشش را دریافت کنید

نحوه انجام آرایش فرانسوی

به آرامی یک هایلایتر ملایم با حداقل درخشش را روی استخوان گونه، قوس کاپید (فرورفتگی بالای لب)، پل بینی و گوشه داخلی چشم خود بزنید تا ویژگی‌های صورت شما برجسته شود. همچنین به ایجاد درخشش یکنواخت در سراسر صورت شما کمک می‌کند.

هوررا! حالا شما شبیه به یک دختر فرانسوی آرایش کرده‌اید.

نحوه انجام آرایش فرانسوی

سبک‌های آرایشی آمریکایی و فرانسوی به دلیل رویکردهای متضاد آن‌ها اغلب در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. بخش بعدی را بررسی کنید تا متوجه تفاوت‌های آن‌ها شوید.


آرایش آمریکایی در مقابل روتین آرایش فرانسوی


نحوه انجام آرایش فرانسوی

در حالی که روال آرایش آمریکایی اغلب در مورد بی‌عیب و نقص به نظر رسیدن است، آرایش فرانسوی رویکرد آرام‌تری دارند. زنان آمریکایی در مقایسه با زنان فرانسوی که زیبایی را یک سرمایه‌گذاری ضروری و بلند مدت می‌دانند، بیشتر به راه‌حل‌های سریع علاقه نشان می‌دهند در صورتی که فرانسوی‌ها از سنین بسیار پایین روی مراقبت از پوست تأکید می‌کنند و به نظر نمی‌رسد که دوست داشته باشند ساعت‌ها برای میکاپ روزانه وقت بگذارند. آرایش فرانسوی کمتر زرق و‌برق‌دار است و سبک آن‌ها بیشتر به ظرافت و سادگی اشاره دارد. اصولاً فرانسوی‌ها رویکردی ساده‌تر، لذت بخش‌تر و طبیعی‌تر را دوست دارند.

بیشتر بخوانید: نحوه‌ی آرایش نچرال آسان با آموزش گام به گام

در ادامه چند نکته برای زیبایی وجود دارد که می‌توانید برای داشتن ظاهر شیک پاریسی، از آن‌ها پیروی کنید.


راز زیبایی زنان فرانسوی


  • مراقبت از پوست حرف اول را می‌زند
    برای فرانسوی‌ها، پوست درخشان و سالم بسیار مهم است. این فقط شیوه زندگی فرانسوی‌هاست. آن‌ها قبل از انجام هر چیزی برای آرایش خود، روی زیر‌سازی تمرکز می‌کنند، همچنین در مورد روتین پاکسازی شبانه خود و استفاده ازضد‌آفتاب (SPF) سختگیر هستند. همه این‌ها از سنین پایین شروع می‌شود.
  • همه چیز درباره سادگی است 
    زنان فرانسوی پول زیادی را برای لوازم آرایشی خرج نمی‌کنند. تنها چند مورد ضروری، شما هرگز آرایش غلیظ که در آن از پالت‌های کانتور و چهار کرم زیرسازی استفاده شده باشد را نمی‌بینید.
  • رژلب قرمز
    رژلب‌ قرمز پررنگ یکی از مد‌های پر طرفدار در بین خانم‌های فرانسوی است و معمولاً وقتی رژلب‌ قرمز می‌زنند، هیچ آرایش دیگری با آن نمی‌کنند.
  • نه به کانتورینگ 
    کانتور کردن برای آرایش معمولی زنان فرانسوی بسیار چشمگیر است. آن‌ها دوست دارند خطوط طبیعی صورت و پوست خود را نشان دهند، حتی اگر چین و چروک و خطوط ریز داشته باشند.
  • هرگز هدف کمال گرایی نیست 
    این بی‌تفاوتی زنان فرانسوی است که آن‌ها را بسیار جذاب می‌کند. آن‌ها نگران بی‌عیب‌و‌نقص به نظر رسیدنشان نیستند. بنابراین، ویژگی‌های منحصربه‌فرد صورتشان مانند کک‌ومک‌ را پنهان نمی‌کنند.

کشور فرانسه تعدادی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت مد و زیبایی را معرفی کرده است مانند L'Oréal Paris، Guerlain، Chanel، Garnier و ...

مهم‌ترین اصل در مد فرانسه اعتماد به زیبایی طبیعی است. آن‌ها به یک روال مراقبت از پوست برای حفظ سلامت پوست اعتقاد دارند. وقتی صحبت از آرایش به میان می‌آید، آن‌ها بیشتر بر روی زیرسازی تمرکز می‌کنند و آرایش روتین ‌آن‌ها حداقلی است و فقط به اندازه‌ای است که ویژگی‌های صورتشان را برجسته کند. شما حتی نیازی به داشتن لوازم آرایشی زیادی ندارید. ما معتقدیم که این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا ترفندهای آرایش فرانسوی بی‌دردسر و آسان را بیاموزید و امتحان کنید. نحوه انجام آرایش فرانسوی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و نظرات و تجربیات خود را بنویسید.

بیشتر بخوانید: 43 نکته آرایشی که باید بدانید!

مطالب مرتبط