آرایش چشم نواری رنگین‌کمانی

آرایش چشم نواری رنگین‌کمانی

19 تیر 1399

اگر بخواهیم صادق باشیم، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به ما دو مود آرایشی متفاوت داده است: یا به ندرت به صورت‌مان دست می‌زنیم و یک لایه نازک ریمل می‌زنیم تا به ما کمک کند احساس با هم بودن داشته باشیم، یا ساعت‌ها وقت صرف می‌کنیم تا یک آرایش باشکوه، با حس خارج از این دنیا بودن را پیاده‌سازی کنیم. یک نمونه از این دست؟ این آرایش چشم نواری رنگین‌کمانی. وقتی برای اولین بار این نوارهای رنگی پاستیلی خلق شده توسط Aaron Storms را دیدیم، نتوانستیم هیچ‌ کاری بجز لبخند زدن انجام بدهیم. بهترین بخش آن؟ این آرایش عملا قابل استفاده و کاملا فریبنده و هیپنوتیزم‌کننده است. اگر می‌خواهید این آرایش را برای خودتان پیاده‌سازی کنید، آموزش گام به گام ما که با کمک آرایشگر تخصصی، جانت ویلیامسون تنظیم شده است را دنبال کنید.

گام 1؛ آماده‌سازی چشم‌ها

اول، ویلیامسون چشم‌ها را با استفاده ازیک کرم زیرسازی سایه‌ی چشم که به عنوان پریمیر عمل می‌کند، آماده می‌کند. پیشنهاد ما به شما، زیرساز سایه‌ چشم NYX Professional Makeup Eyeshadow Base است. به جای زیرسازی تمام پلک، ویلیامسون زیرساز سایه را به صورت یک خط باریک منحنی می‌زند که از گوشه درونی پلک شروع می‌شود و آن قدر آن را ادامه می‌دهد تا به پایان استخوان ابرو برسد. این خط به عنوان یک راهنما برای پیاده‌سازی اولین رنگ سایه عمل می‌کند.

آرایش چشم نواری

گام 2؛ زدن سایه چشم

سپس، با استفاده از یک پالت سایه‌ی چشم با رنگ‌های روشن، مانند NYX Professional Makeup Ultimate Multi-Finish Eyeshadow Palette in Electric، از یک برس متراکم سایه‌ی چشم استفاده کنید تا سایه‌ صورتی را بالای خط بیس راهنمای‌تان بزنید. نتیجه‌ نهایی باید یک خط منحنی نازک صورتی رنگ باشد که از گوشه‌ی درونی چشم‌تان شروع شده و تا پایان استخوان ابروی‌تان ادامه دارد.

آرایش چشم نواری

گام 3؛ تمیز کردن لبه‌ها

ویلیامسون می‌گوید برای آن که در پایان، سایه‌ی چشم تمیزی داشته باشیم، از یک برس نوک باریک و کمی میسلار واتر (نوعی آب پاک‌کننده آرایش) برای خلاص شدن از دست سایه‌های پخش شده و داشتن لبه‌های تیز و مشخص استفاده کنید تا در آخر، نوارها جدا از هم و تاثیرگذار باشند.

آرایش چشم نواری

گام 4؛ تکرار کام‌های 1 تا 3 برای بقیه چشم

پس از آن که اولین نوار رنگی را زدید، باید گام‌های 1 تا 3 را برای پیاده‌سازی سه رنگ باقیمانده از رنگین‌کمان‌تان تکرار کنید. پس از شروع کار با رنگ صورتی، با استفاده از پریمیر سایه‌ی چشم، زیر نوار رنگی قبلی زیرسازی نوار رنگی جدید را پیاده کنید. سپس از برس سایه‌ی چشم‌تان استفاده کنید تا روی آن سایه رنگی بزنید. این مراحل را تا زمانی که هر چهار نوار رنگی رنگین‌کمان‌تان به خوبی پیاده‌سازی شوند تکرار کنید. از هر رنگ روشنی که دوست دارید در این رنگین‌کمان استفاده کنید. در اینجا، ویلیامسون از رنگ‌های صورتی، نارنجی، سبز و سفید استفاده کرده است.

آرایش چشم نواری

گام 5؛ پایان کار با ریمل

در آخر، با استفاده از ریمل حجم‌دهنده‌ی مورد علاقه‌تان کار را تمام کنید. اگر از ما بپرسید، ریمل Maybelline New York Falsies Lash Lift یک گزینه‌ی ایده‌آل است که به چشم‌های‌تان ظاهری دراماتیک با مژه‌های بلند و برگشته می‌دهد.

آرایش چشم نواری

بیشتر بخوانید: آرایش چشم هاله، ترندی جدید برای درخشیدن 

مطالب مرتبط