راه و رسم ست کردن آرایش با ماسک در دوران کرونا

راه و رسم ست کردن آرایش با ماسک در دوران کرونا

17 شهریور 1399

اکنون سال ۲۰۲۰ است و همه ما مجبور هستیم که از ماسک‌های بهداشتی استفاده کنیم. کافی است چرخی در اینستاگرام بزنید و یا هشتگ #آرایش_با_ماسک را جستجو کنید تا با انبوهی از تصاویر مدل‌های مختلفی مواجه شوید که ماسک زده‌اند و آرایش چشمان‌شان را با ماسکی که زده‌اند منطبق کرده‌اند. تا به حال لباس‌های زیرمان را با هم منطبق کرده‌ایم، رنگ لاک و رژلب‌مان را با هم ست کرده‌ایم، و اکنون زمان آن رسیده است که آرایش‌مان را با ماسکی که می‌زنیم هماهنگ کنیم! برای آن که ایده بهتری در رابطه با نحوه هماهنگ کردن ماسک و آرایش به دست بیاوریم، ما به سراغ ارین پارسونز رفته‌ایم که یکی از متخصصان صاحب‌ نظر در عرصه مد و آرایش، و آرایشگر سلبریتی‌های معروف شهر نیویورک سیتی است، تا جدیدترین نکته‌ها و ترفندهای این حیطه را با ما در میان بگذارد. پارسونز می‌گوید: «بهتر است در زمان شروع کارتان برای هماهنگ کردن ماسک و آرایش‌تان، از یک ماسک با رنگ ملایم و نسبتاً طبیعی استفاده کنید. بعد که کمی با این ایده احساس راحتی بیشتری کردید، می‌توانید از ماسک‌های با رنگ‌های روشن‌تر و یا با تضاد رنگی ماسک و آرایش چشمان‌تان بازی کنید تا ایده‌های جدیدی را امتحان کنید. برای مثال ترکیب یک ماسک نارنجی برنزه با سایه چشم آبی تیره فوق‌العاده زیبا می‌شود.» در ادامه مطلب ما ده مورد از بهترین ایده‌های منطبق کردن ماسک و آرایش را با شما در میان می‌گذاریم تا در این دوران فاصله‌گذاری اجتماعی، اوقات بهتری را سپری کنید.

آبی و بنفش

برند Collina Strada یکی از فعال‌ترین برندها در زمینه طراحی ماسک‌های بهداشتی زیبایی است، بنابراین تعجبی ندارد که طراحی‌های مختلفی را در این برند شاهد باشیم. اگر به استفاده از ماسک‌های با ترکیبات رنگی متفاوت علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از سایت این برند معروف دیدن کنید.

میکاپ آبی بنفش ست شده با ماسک

درخشش نهایی

با به عرصه آمدن این طرح زیبا، بهتر است همه طراحی‌های دیگر کلا کنار گذاشته شوند. سایه چشم، لاک ناخن، خود ماسک، اکلیل و زرق و برق. این ترکیب باعث می‌شود که بارها و بارها بر گردید و به این تصاویر خیره شوید.

ماسک نگین دار ست شده با میکاپ چشم

پلنگ صورتی

اگر شما هم پارسونز را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال کرده باشید، حتماً دیده‌اید که در این دوران قرنطینه با آرایش‌های مختلف در خانه خوش می‌گذراند. یکی از آرایش‌های مورد علاقه او ترکیب دو رنگ صورتی و مشکی در آرایش چشم و ماسک است که از شخصیتدهای کارتونی دهه شصت الهام گرفته شده‌اند.

میکاپ و ماسک صورتی ست شده

چشمان شما دیده می‌شوند

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در این دوران فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده اجباری از ماسک انجام دهید آن است که چشمان‌تان را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید. نگاهی به این آرایش چشم گربه‌ای متضاد بیاندازید که به زیبایی تمام با ماسک مشکی پوشیده شده هماهنگ شده است. این ترکیب رنگی جذاب روی هر زمینه پوستی زیبایی خود را دارد.

ست آرایش چشم گربه ای با ماسک مشکی

یک کار هنری

به نظر هیئت داوران ما باید به ونسا برای طراحی هنرمندانه اش یک جایزه ویژه اختصاص داده شود. ایده هماهنگ کردن سایه چشم و طرح روی ماسک حتی از ایده هماهنگ‌کردن طراحی ناخن و سایه چشم هم جذاب‌تر است.

ست سایه چشم و طرح روی ماسک

ست سایه چشم و طرح روی ماسک

زیبایی با مروارید

مدت‌های طولانی است که از مروارید در طراحی‌های ناخن و جواهرات استفاده شده است، اما اکنون وقت آن رسیده است که مروارید‌ها را به آرایش چشم وارد کنیم تا بتوانیم آرایش چشمان‌مان را با ماسک‌مان هماهنگ کنیم

آرایش چشم مرواریدی و ماسک مشکی

آرایش چشم مرواریدی و ماسک مشکی

آرایش رنگارنگ

یک ظاهر کاملا تابستانی! استفاده از رنگ‌های شاداب و متنوع در سایه چشم به خوبی با یک ماسک با طرح‌های گلدار هماهنگ می‌شود.

سایه چشم رنگین کمانی و ماسک گلدار

استفاده از رنگ‌های مکمل

استفاده از رنگ‌های مکمل همیشه ایده‌ی خوبی بوده است. یکی از روش‌های استفاده از این ایده در زمان هماهنگ کردن آرایش چشمان و ماسک‌تان آن است که اگر از ماسکی با طرح‌های رنگی قوی و جالب توجه استفاده می‌کنید، آرایش چشمان‌تان را با رنگ متضاد با رنگ اصلی ماسک‌تان انتخاب کنید تا با این تضاد رنگی، توجه لازم را به چشمان‌تان جلب کنید.

هماهنگی میکاپ چشم و ماسک

ماسک همرنگ با موی سر

اگر می‌خواهید همخوانی آرایش و ماسک‌تان را یک مرحله ارتقا بدهید می‌توانید رنگ ماسک‌تان را مطابق با رنگ موی سرتان انتخاب کنید. این روش هماهنگ کردن جدید ماسو با چهره اخیراً تبدیل به یک ترند شده و روز به روز محبوب‌تر می‌شود.

ست کردن ماسک و رنگ مو

بیشتر بخوانید: 12 آرايش هنرمندانه چشم برای ست کردن با ماسک!

مطالب مرتبط