بررسی 12 ترند آرایشی تابستانه: از آرایش پایه تا هولوگرافی

بررسی 12 ترند آرایشی تابستانه: از آرایش پایه تا هولوگرافی

26 خرداد 1399

اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم تابستان فصل موردعلاقه‌ی من نیست. در طول این فصل تقریباً همیشه می‌توانید من را در اتاقی کم‌نور با دمای خنک پیدا کنید. تنها نکته‌ی این فصل که باعث هیجان می‌شود، ترندهای آرایش تابستانی است که در کل اینستاگرام منتشر می‌شود زیرا حتی اگر من آن‌ها را ذخیره کنم یا به‌تنهایی در خانه هرکدام را امتحان کنم به این معنی است که من اعتقاددارم بعضی از زیباترین و راحت‌ترین مدل‌های آرایش در تابستان جالب به نظر می‌رسد. (مثلاً پوست براق و فیدرینگ ابرو را تصور کنید)؛ بنابراین صرف‌نظر اینکه در طول تابستان چه‌کارهایی می‌کنید و تابستانتان چطور می‌گذرد، لطفاً در بررسی 12 ترند آرایشی که مسلماً دوست دارید امتحان کنید، همراه من باشید. قول می‌دهم نگاه کردن به آن‌ها به‌اندازه‌ی امتحان هرکدام سرگرم‌کننده است.

1. آرایش پایه‌ی طبیعی

اگر در بیشتر روزهای تابستان در خانه هستید اما بااین‌حال می‌خواهید در جلسات آنلاین و دورهمی های دوستانه زیبا و جذاب به نظر برسید، از این ترند ساده‌ی آرایشی لذت می‌برید. تنها چیزی که احتیاج دارید پوستی مرطوب و شاداب، ژل ابروی سبک، ریمل سیاه یا قهوه‌ای و رژ گونه‌ای با رنگی گرم است. (بالم لب رنگی و خط چشم قهوه‌ای اختیاری است اما توصیه می‌شود استفاده کنید) باور کنید این ترکیب باعث می‌شود در پنج دقیقه شاداب و درخشان به نظر برسید.

ترند آرایشی تابستانه- آرایش طبیعی

2. سایه چشم پاستیلی

حتی اگر برنامه‌ها و تفریحات تابستانی کاملاً طبق انتظار شما نیستند، لازم نیست پالت سایه چشم خود را تا مدتی خاص کنار بگذارید. سایه چشم‌های پاستیلی (برای مثال یاسی، صورتی یا زرد) گزینه‌ی بسیار خوبی برای جذاب کردن آرایش هرروزه‌ی شماست. فقط کافی است با استفاده از سرانگشت سایه چشمی به رنگ موردعلاقه‌ی خود بکشید و می‌توانید همراه با آن پودر فیکس کننده استفاده کنید و مژه‌های بالایی و پایینی خود را ریمل بزنید. (این نکته اجباری نیست، هیچ قانون خاصی در این مدل نیست.)

ترند آرایشی تابستانه: سایه چشم به رنگ پاستیلی

3. خط چشم گرافیکی

متوجه شدم اگر مثل من زیاد عرق می‌کنید، آرایش سنگین و زیاد در تابستان باعث احساسی ناخوشایند می‌شود. به همین دلیل من علاقه‌ی زیادی به این ترند آرایش ساده‌ی تابستان دارم. این مدل شامل خط‌های گرافیکی نازک است و با یک فاندیشن سبک و برق لب ترکیب خیلی خوبی ترکیب جذابی می‌شود.

ترند آرایشی تابستانه: خط چشم گرافیکی

4. رژ لب صورتی درخشان

بله کاملاً وقت آن رسیده تا رژ لب قرمز را – حداقل تا پاییز – کنار بگذارید چون در آرایش تابستانی 2020 رژلب صورتی هندوانه‌ای بسیار چشمگیر است. در ضمن، پودر یا اسپری فیکس کننده در این مدل ضروری است. آرایش صورتی ظریف دیگری در آرایش کلی صورتتان مانند سایه چشم و رژ گونه باعث می‌شود جذاب‌تر به نظر برسید.

ترند آرایشی تابستانه: رژ لب صورتی براق

5. خط چشم در گوشه‌ی خارجی چشم

اگر خط چشم گرافیکی موردعلاقه‌ی شما نیست، از ظریف بودن این مدل ترند آرایش تابستانی لذت می‌برید. تنها چیزی که نیاز دارید، یک مداد خط چشم مشکی (مدادی تیره و کلفت) است که خطی کنار گوشه‌ی خارجی چشمتان بکشید تا آرایش چشم‌گربه‌ای مدرنی داشته باشید.

ترند آرایشی تابستانه: خط چشم در گوشه چشم

6. ابروهای فیدرنیگ شده

بهترین نکته‌ی ترندهای آرایش تابستانی 2020 این است که برای آرایش ابرو به هیچ مداد یا پودری نیاز ندارید. به‌جای آن ژل ابروی رنگی را با فرچه به ابروهای خود بزنید. (من طرفدار ژل ابروی Boy Brow از برند Glossier و Benefit Gimme Brow هستم که هر دو بسیار سبک هستند و پوسته‌پوسته نیستند.)

ترند آرایشی تابستانه: ابروهای محو شده

7. رژ گونه‌ی صورتی

خبر خوب برای افرادی که در تابستان زیاد عرق می‌کنند: رژ گونه‌ی صورتی گزینه‌ی مهمی در آرایش تابستان 2020 است؛ بنابراین اگر صورت شما به‌طور طبیعی قرمز و براق است، اشتباه نکنید. کمی پودر رژ گونه روی فاندیشن خود بزنید تا آرایشی زیبا و لطیف بسیار بسیار ساده‌ای داشته باشید.

ترند آرایشی تابستانه: رژ گونه‌ صورتی

8. خط چشم‌ سفید

از جی جی حدید پیروی کنید تا یک ترند آرایش تابستانی خیلی ساده و بی‌زحمت داشته باشید. خط چشم گرافیکی را به زمانی دیگری موکول کنید و مداد چشم‌سفیدی را انتخاب کنید و خط‌های خیلی صافی بکشید تا آرایش او را تقلید کنید.

ترند آرایشی تابستانه: خط چشم‌ صاف به رنگ سفید

9. پوست مرطوب

این مدل صرفاً مخصوص ترندهای آرایشی تابستان 2020 نیست اما چه زمانی بهتر از این فصل گرم تا این مدل را انتخاب کنید که با عرق کردن هم از بین نمی‌رود. درست است؟ اگر پوست شما چرب است، هایلایتر پودری را به‌جای مایع انتخاب کنید. (این کار مانع از نفوذ عرق به فاندیشین می‌شود.)

ترند آرایشی تابستانه: هایلایتر پودری

10. سایه چشم زرد

رنگ زرد در پالت سایه محبوب شما کاملاً دست‌نخورده است؟ بله آماده شوید که در تابستان 2020 از این رنگ در آرایش خود استفاده‌ی زیادی بکنید. سایه زرد راه خلاقانه‌ای برای روشن نشان دادن چشم‌های شماست و در صورت بدون آرایش یا آرایش بسیار ساده فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

ترند آرایشی تابستانه: سایه چشم زرد رنگ

11. سایه چشم هلویی

اگر سایه چشم را دوست ندارید، به‌جای آن سایه‌ی هلویی را امتحان کنید. نسبت به سایه چشم قهوه‌ای کلاسیک، این رنگ روشن‌تر و برای تابستان مناسب‌تر است و همرنگ بودن رژ لب و هایلایتر با این سایه هم جالب است.

ترند آرایشی تابستانه: سایه چشم به رنگ هلویی

12. آرایش چشم هولوگرافی تیره

آرایش ظریف و کمرنگ تنها گزینه شما برای آرایش تابستان 2020 نیست. برای زمان‌هایی که می‌خواهید آرایش سنگین‌تری داشته باشید، سایه چشم کرمی و تیره هولگرافیکی را روی کل پلکتان استفاده کنید تا آرایش چشم تیره جالبی داشته باشید. (هایلایتر هولوگرافیکی تیره هم مناسب است.)

ترند آرایشی تابستانه:  میکاپ چشم هولوگرافی

بیشتر بخوانید: ترندهای آرایشی بهار و تابستان 2020 را از دست ندهید

مطالب مرتبط