نحوه‌ی آرایش نچرال آسان با آموزش گام به گام

نحوه‌ی آرایش نچرال آسان با آموزش گام به گام

21 تیر 1401

انجام آرایش طبیعی می‌تواند مشکل باشد. ابتدا باید لوازم آرایش مناسبی را پیدا کنید که با رنگ و نوع پوست شما مطابقت داشته‌باشد. آرایش نچرال همیشه در بین دختر خانم‌ها پرطرفدار بوده‌است. آرایش نچرال به شما این امکان را می‌دهد که ویژگی‌های بارز صورت خود را برجسته کنید تا ظاهری خیره کننده داشته‌باشید. سلبریتی‌ها اغلب با آرایش نچرال جلو دوربین‌ها ظاهر می‌شوند، زیرا هیچ چیز بهتر از آرایش طبیعی صورت نیست. بنابراین، اگر می‌خواهید آرایش ساده را امتحان کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. این آرایش ممکن است به تلاش و توجه نیاز داشته‌باشد، اما به ما اعتماد کنید، آرایش نچرال ارزشش را دارد. نکات و ترفندهای منحصربه‌فرد ما به شما این امکان را می‌دهد که بر این هنر مسلط شوید و ظاهری خیره‌کننده داشته‌باشید. بنابراین، اگر می‌خواهید یک آموزش آرایش ساده اما موثر را یاد بگیرید پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آنچه برای یک آرایش نچرال نیاز دارید:

  • مرطوب کننده سبک و آبرسان
  • پرایمر درخشندگی
  • کرم‌ پودر روشن کننده
  • کانسیلر
  • فر مژه
  • ریمل
  • مداد چشم مشکی
  • برنزر
  • رژگونه
  • رژ لب

مرحله 1: آماده سازی پوست


نحوه‌ی آرایش نچرال آسان

آماده سازی پوست برای این آرایش ساده‌ی روزمره یا هر آرایش دیگری مهم است. قبل از شروع، مطمئن شوید که صورت خود را با یک مرطوب کننده‌ی سبک به درستی تمیز و مرطوب کرده‌اید. بسیار مهم است که پوست خود را با پرایمر آماده کنید، این به شما یک پایه‌ی فوق‌العاده صاف می‌دهد و به شما کمک می‌کند پوستی فوق‌العاده تازه و درخشان داشته‌باشید.


مرحله 2: استفاده از کرم پودر


نحوه‌ی آرایش نچرال آسان

یک کرم پودر سبک یا مرطوب کننده‌ی رنگی را متناسب رنگ پوست خود انتخاب کنید. اگر به نظر نمی‌رسد که رنگ پوست خود را پیدا کرده باشید، دو تناژ رنگ مختلف را برای یک کرم پودر پایه‌ی ‌مناسب ترکیب کنید. از یک براش برای مخلوط کردن کرم‌ها استفاده کنید. اکنون زمان آن است که ترفندی را که می‌توانید چهره‌تان را طوری جلوه دهید که هیچ چیزی روی آن نیست پیاده کنید، بنابراین برای انجام جزئیات این کار کمی وقت بگذارید.


مرحله 3: استفاده از کانسیلر


نحوه‌ی آرایش نچرال آسان

روشن کردن زیر چشم‌ها و از بین بردن هر گونه لکه‌های تیره یا قرمزی در مرحله بعد است. از کانسیلری که دوست دارید استفاده کنید. زیر چشمان خود یک V شکل بکشید مانند یک مثلث معکوس و از یک براش برای محو کردن آن استفاده کنید، تا زمانی که هیچ خط یا لکه زننده‌ای را مشاهده نکنید. به یاد داشته‌باشید، نحوه‌ی صحیح کرم زدن کلید اصلی است!


مرحله 4: آرایش چشم


نحوه‌ی آرایش نچرال آسان

هنگامی که کار با زیرسازی آرایش تمام شد، وقت آن است که چشمان خود را (به ظریف‌ترین شکل ممکن) زیبا کنید. توصیه می‌کنیم فر مژه امتحان کنید هنگامی که به حالت فر رسیدید، نوبت به ریمل می‌رسد! اگر می‌خواهید با ریمل مژه‌های خود را حجیم و بلندتر کنید، ریمل معجزه می‌کند تا مژه‌های بلند و درخشانی به شما بدهد. یک لایه ریمل برای این آرایش کافی است هم برای مژه‌های بالا و هم برای مژه‌های پایین. در مرحله بعد، از یک مداد خط چشم مشکی استفاده کنید تا خط چشم بالایی خود را بکشید تا مژه‌ها ضخیم‌تر و تیره‌تر به نظر برسد.

ایده خوبی است که ابروهای خود را مرتب کنید. از سایه ابرو برای پر کردن قسمت‌های کم پشت ابروهای خود استفاده کنید.


مرحله 5: آرایش را با برنزر پر رنگ‌تر کنید


نحوه‌ی آرایش نچرال آسان

هنگامی که می‌گوییم از برنزر استفاده کنید نباید زیاده روی شود زیرا این روش برای ساده نگه‌داشتن آرایش است. از یک برنزر ملیح استفاده کنید و کمی آن را در امتداد استخوان گونه و خط موی خود بکشید تا کمی رنگ بگیرد.


مرحله 6: رژگونه را به گونه‌ها اضافه کنید


نحوه‌ی آرایش نچرال آسان

برای آرایش طبیعی، رنگی به گونه‌ها اضافه کنید.

از رژگونه بدون هیچ گونه درخشندگی استفاده کنید تا طبیعی به نظر برسد. رژگونه‌ای را به کار ببرید که بافتی شبیه به پوست شما دارد و بسیار شفاف است. با یک براش آن را روی گونه‌های خود بزنید.


مرحله 7: با رژلب آرایش خود را کامل کنید


نحوه‌ی آرایش نچرال آسان

از رژ لب استفاده کنید تا صورت شما ظاهری طبیعی داشته‌باشد.

کمی رنگ اضافه کنید! رژلب یکی از اجزای مخفی آرایش ملیح است. بسته به رنگ رژگونه‌تان، رنگ رژلب را انتخاب کنید اگر رژگونه‌تان مرجانی یا صورتی روشن‌ است آن را با رژلب کم‌رنگ ست کنید.

نحوه‌ی آرایش نچرال آسان

خانم‌ها،آرایش نچرال اینطوری انجام می‌شود! آرایشی ملیح، ساده و زیبا به معنای واقعی کلمه آرایش روزانه، چه زمانی که به سر کار یا در یک قرار ملاقات در سینما می‌روید مناسب است.

بیشتر بخوانید: نحوه‌ی انجام آرایش سبک (آموزش)

نکات: چگونه به آرایش نچرال برسیم؟

اکنون که می‌دانید از چه تکنیک‌هایی برای دستیابی به ظاهری طبیعی زیبا استفاده کنید، در اینجا چند نکته ترفند وجود دارد که می‌توانید زیبایی این آرایش ساده را بیشتر کنید.

  • روی محصولات مراقبت از پوست خوب سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن شوید که همیشه صورت خود را به خوبی هیدراته نگهداری می‌کنید. به یاد داشته‌باشید، اساس این ظاهر این است که چهره طبیعی خود را به نمایش بگذارید و آن را در آغوش بگیرید، بنابراین مطمئن شوید که از پوست خود به خوبی مراقبت می‌کنید و یک رژیم غذایی سالم و مغذی دارید.
  • همیشه لب‌های خود را با یک مسواک قدیمی و کمی بالم لب لایه برداری کنید تا از شر پوست مرده خلاص شوید. چه کسی لب‌های نرم و لطیف را دوست ندارد؟
  • ترفند اصلی این است که با لوازم آرایشی خود آرایش ملیحی انجام دهید. آرایش نچرال در مقایسه با آرایش‌های غلیظ جذاب‌تر است.
  • وقتی نوبت به انجام آرایش نچرال با خط چشم می‌رسد، آرایش چشم‌تان را ساده انتخاب کنید، نه آرایش غلیظ. یک نکته مهم این است که یک مداد خط چشم مشکی یا قهوه‌ای را روی خط بالای چشم خود بزنید. پس از استفاده از آن، چشمان خود را کاملاً ببندید، این کار به بن مژه چشمان شما جلوه می‌دهد. در نهایت، یک پنبه بردارید و قسمت اعظم مداد را از خط چشم پاک کنید به این ترتیب مژه های شما بدون خطوط زننده، به طور طبیعی جلوه کند!
  • از پودر برنز در تمام صورت استفاده نکنید این به شما چهره‌ای مصنوعی می‌دهد. برای ظاهری طبیعی‌تر، آن را در اطراف لبه بیرونی صورت خود و به آرامی زیر استخوان گونه بمالید.
  • سعی کنید برای لب‌ها از رژلب پررنگ و جیغ استفاده نکنید. رژلب را با ضربه‌های آرام روی لبانتان بزنید تا حالتی طبیعی‌تر به خود بگیرد.
  • از یک ژل ابروی شفاف برای ابروهای خود استفاده کنید. این کار ابرو شما را در تمام روز مرتب نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: ایده‌ها و نکات شگفت‌انگیز آرایش مجلسی در سال 2022