ایده‌ها و نکات شگفت‌انگیز آرایش مجلسی در سال 2022

ایده‌ها و نکات شگفت‌انگیز آرایش مجلسی در سال 2022

02 خرداد 1401

فصل پوریم نزدیک است، و بگذارید یک چیز را به درستی درک کنیم ، رویدادها ممکن است بیایند و بروند، اما اینکه شما در شب جشن چگونه باشید و در خاطره‌ها بمانید مهم است. بنابراین، به طور طبیعی، شما باید بهترین ایده‌های آرایش مجلسی را بلد باشید.

فرقی نمی‌کند چشم‌ها، لباس‌ها یا رنگ پوست‌تان چه رنگی باشد، اگر برای تیپ شبانه‌تان تلاش می‌کنید، ما به شما کمک می‌کنیم. اگر می‌خواهید خوشگل و جذاب باشید یا ظاهر ساده‌ای را امتحان کنید، این مقاله تعدادی از ایده‌های پرطرفدار را برای زیباتر کردن شما در شب پوریم را فهرست می‌کند. بنابراین، خود را آماده کنید که پرنسس این جشن شما هستید و همه تعریف و تمجیدها قرار است به طرف شما باشد.

ایده‌های خیره کننده آرایش مجلسی


1. آرایش طبیعی


آرایش طبیعی

آرایش طبیعی در واقع ساده، کم اهمیت، راحت و در عین حال پر زرق و برق‌دار است. شما می‌توانید آرایش مورد علاقه‌ی خود را در سراسر صورت پیاده کنید و ظاهری طبیعی برای آرایش شما ایجاد کنید. این آرایش ویژگی‌های مثبت صورت شما را مشخص می‌کند و آن‌ها را پنهان نمی‌کند. می‌توانید با ساختن لایه‌های نازک شروع کنید تا به پوشش مورد نظر برسید.

همیشه با یک مرطوب کننده رنگی شروع کنید و با یک زیرسازی سبک ادامه دهید. در مرحله بعد، چشم‌های خود را با رنگی آرام بخش که رنگ پوست شما را تکمیل می‌کند، هایلایت کنید. به یاد داشته‌ باشید، هایلایت و کانتورینگ باید با لمس نور پر انجام شود. در نهایت، مژه‌ها را با ریمل پر کنید و ابروها را ژل بزنید تا درخشندگی بیشتری داشته ‌باشید.

این آرایش مجلسی آسان، مورد علاقه‌‌ی شما در تمام دوران خواهد بود که به طور طبیعی زیبا و منحصر به فرد به نظر می‌رسد. گونه‌های درخشان، لب‌هایی با رنگ زیبا، و مقدار کمی ریمل مژه و ابرو باعث می‌شود شما چیزی کمتر از یک افسانه به نظر نرسید.


2. آرایش مجلسی ساده


آرایش مجلسی ساده

اگر می‌خواهید آرایش مجلسی بی‌عیب و نقص و ظریفی داشته ‌باشید، می‌توانید آرایش ساده و غیررسمی را برای شب جشن انتخاب کنید. برای یادگیری این سبک آرایش مجلسی، با روتین ما همراه باشید اما به روشی پر زرق و برق!

پوست خود را با مرطوب کننده‌ی مغذی مورد علاقه خود آماده کنید. زیرسازی متناسب با رنگ پوست را اعمال کنید. ابروهای خود را کمی تیره کنید و آن‌ها را پر کنید. سایه‌های چشم با رنگ خنثی مانند هلویی و مایل به قرمز می‌توانند ظاهر کلی شما را جذاب کنند. فراموش نکنید که یک خط چشم دقیق و با خط نازک بکشید و مژه‌ها را با ریمل فراوان بپوشانید. با یک رژ لب نرم و مات این آرایش را به پایان برسانید.


3. آرایش مجلسی برای پوست‌های تیره


آرایش مجلسی برای پوست‌های تیره

اگر فکر می‌کنید که پوست تیره‌ای دارید و فقط می‌توانید ظاهری معمولی داشته‌ باشید اشتباه می کنید. با رنگ پوست تیره از ظاهری نود و ملیح گرفته تا ظاهری جسور و پررنگ، می‌توانید همه‌ی آن را امتحان کنید. برای داشتن ظاهری نود می‌توانید با رنگ‌های قهوه‌ای و برنزی آرامش‌بخش هم بازی کنید. کمی زدن هایلایتر روی لبه‌های تیز گونه می‌تواند ویژگی‌های مثبت صورت شما را مشخص کند.

از سایه‌های مناسب نود استفاده کنید تا رنگ‌های گرم را به چشم‌ها و لب‌های خود اضافه کنید. چشمان خود را با یک برس خط چشم صاف و کمی سرمه روی خط آن بکشید تا جلوه‌ی بیشتری داشته‌ باشید. در نهایت مژه‌ها را با ریمل مشکی پرکن و باور کن بی‌نهایت جذاب شده‌ای.

هیچ چیز قوی‌تر و مکمل‌تر از یک زیبایی با پوست تیره که رنگ‌های تند و شاداب به تن دارد نیست. اگر می‌خواهید ظاهر شب رقص خود را برجسته کنید، می‌توانید با سایه‌های براق و درخشان بازی کنید. از طلا برای روشن کردن صورت خود استفاده کنید که با سایه‌های برنز و قهوه‌ای مخلوط شده است. پل بینی، استخوان گونه، پیشانی و لب‌های بالایی خود را با هایلایتر برجسته کنید. در نهایت، لب‌های خود را با سایه قرمز تیره بالا ببرید تا ظاهر را کامل کنید.

بیشتر بخوانید: 10 رنگ رژ لب برای زنان با پوست تیره


4. آرایش چشم دودی


آرایش چشم دودی

چشم دودی تقریباً برای هر رویدادی می‌تواند مورد علاقه شما باشد؛ یک مهمانی جشن یا یک شب بیرون رفتن با دختران. بهترین بخش ظاهر چشم دودی این است که لزوماً نباید در آن سایه‌های مشکی و آبی باشد. در عوض، می‌توانید آن را با رنگ‌هایی مانند طلایی و سایه‌های متالیک یا یاسی ترکیب کنید. برای به دست آوردن این ظاهر بی انتها، با فرم چشمان خود کار کنید. سایه‌ی چشم را روی خط مژه و یک سوم بیرونی خود بمالید تا به آرامی به سمت ناحیه داخلی مخلوط شود و روشن‌تر شود. ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد، اما هنگامی که بر این آرایش مجلسی مسلط شدید، این ساده‌ترین شرط شما برای بهترین ظاهر شدن خواهد بود.


5. آرایش مجلسی طلایی و رز گلد


آرایش مجلسی طلایی و رز گلد

روزهایی که تنها رنگ‌های مشکی، آبی و صورتی به عنوان رنگ‌های مناسب برای آرایش در نظر گرفته می‌شدند، گذشته است. با ظهور روندهای متعدد در صحنه مد، طلا و رزگلد تبدیل به بیانیه شیک و جدید شده‌اند. هایلایتر، سایه چشم، برنزه کننده یا رژگونه در این سایه‌ها می‌تواند ظاهری سالم برای هر مهمانی ایجاد کند.

یک پایه‌ی طلایی روی پلک‌های خود درست کنید و روی چین‌ها را با رنگ رز لایه برداری کنید. برای افزودن رژگونه به گونه‌های خود از سایه‌های روشن تری از این رنگ استفاده کنید. برای تکمیل ظاهر کلی شب جشن، می‌توانید رنگ‌های تیره و تار را نیز به لب‌های خود اضافه کنید. رنگ مات رز یا ارغوانی عالی به نظر می‌رسد. اوه بله، خانم‌ها ریمل خود را فراموش نکنید. کمی خط چشم و سرمه به خوبی شما را زیبا می‌کند.

در حالی که آرایش نقش مهمی در تقویت ظاهر مجلسی شما دارد، نکات ظریف دیگری نیز وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. برای دانستن همه چیز در مورد ایجاد جذاب‌ترین ظاهر، به بخش بعدی بروید.

بیشتر بخوانید: چگونه در 5 مرحله ساده به آرایش Dewy تسلط پیدا کنیم.

بهترین نکات آرایشی

  • بدانید چه لباسی می‌پوشید: هنگامی که متوجه شدید چه لباسی برای شب پوریم بپوشید، تشخیص آرایش خود آسان‌تر خواهد بود. به هر حال، لباس مجلسی شما پالت رنگ آرایش را تعیین می‌کند. از این رو، پیشنهاد می‌کنیم زودتر لباس رویایی‌تان را نهایی کنید و آرایش مجلسی را شروع کنید.
  • سبک خود را بشناسید: تصاویری از تمام سبک‌هایی که می‌خواهید برای الهام گرفتن از آرایش ایجاد کنید جمع آوری کنید. این تصاویر می‌تواند یک لباس و مدل مو یا یک آرایش شب مجلسی باشد. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا آنچه را که می‌خواهید اجرا کنید تجزیه و تحلیل کنید و می‌توانید ایده‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.
  • تست آرایش را فراموش نکنید: انجام یک تست آرایش یک روز قبل از شب جشن به شما کمک می‌کند تصویر واضحی از زمان و میزان آرایش داشته‌ باشید. می‌توانید مزایا و معایب آرایشی را که می‌خواهید انجام دهید، بدانید.
  • بررسی عکسی که گرفتید: نمی‌خواهید در عکس‌ها بی‌نظیر به نظر برسید یا رنگ پوستتان در قسمت‌های مختلف بدنتان متفاوت باشد. بنابراین، توصیه می‌کنیم با فلاش روشن عکس بگیرید تا از یکنواختی رنگ پوست مطمئن شوید. اگر رنگ صورتتان با بدنتان مطابقت ندارد، از کمی برنزر برای گرم کردن صورتتان استفاده کنید.
  • مرطوب کننده: مرطوب کننده، مرطوب کننده و مرطوب کننده. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی بر آن تأکید کنیم. از مرطوب کننده خود به طور گسترده‌ای استفاده کنید و بگذارید 15 دقیقه قبل از شروع آرایش بماند. پس از جذب، پوست شما را هیدراته و آماده می‌کند تا آرایش را به آرامی انجام دهد. علاوه بر این، پوستی که به خوبی مرطوب شده باشد، بدون چین و چروک و صاف به نظر می‌رسد.
  • درمان‌های آرایشی خود را به موقع انجام دهید: منتظر شلوغی لحظه آخری نباشید. انجام هر کاری با تیک تاک ساعت فقط آشفته و کثیف خواهد شد. اپیلاسیون، موچین، صورت یا لایه برداری، همه‌ی آن‌ها را از قبل انجام دهید تا به درخشندگی پوستتان در روز کمک کنید.
  • براش‌های خود را آماده نگه دارید: هیچ آرایشی بدون مجموعه مناسب از براش‌ها بی‌عیب به نظر نمی‌رسد. روی براش‌های باکیفیت سرمایه‌گذاری کنید که به شما کمک می‌کند ظاهری کاملاً ترکیبی داشته‌ باشید. بدانید که براش شما چه مقدار محصول می‌گیرد و چقدر خوب ترکیب می‌شود. در نهایت، براش‌های خود را تمیز و دور از گرد و غبار نگه‌دارید.
  • روال خود را حفظ کنید: خواب و آب کمتر می‌تواند شما را کم آب و کسل به نظر برساند، مهم نیست آرایش شما چقدر خوب باشد. شما دوست ندارید که حلقه‌های تیره آرایش شما را خراب کنند، درست است؟ بنابراین به دلیل هیجان زیاد خواب خود را از دست ندهید. در عوض، یک رژیم غذایی سالم داشته‌ باشید و آب کافی بنوشید تا پوست خود را سالم نگه‌دارید.

خواندن ایده‌ها و نکات آرایشی مجلسی باید همه شما را هیجان زده کرده باشد و آماده امتحان بهترین ظاهرها باشید. ممکن است ایده‌های بیشتری برای آرایش مجلسی وجود داشته‌ باشد، اما ما بهترین و جاودانه‌ترین آن‌ها را در این مقاله ارائه کردیم. با این راهنما هیچ اشتباهی نخواهید داشت. آن لباس پرنسس مانند را در دست بگیرید، پوست خود را آماده کنید، روی آرایش درخشان خود بزنید و به جشن بروید. در نهایت، فراموش نکنید که تعداد زیادی عکس بگیرید و از شب پوریم خود بهترین استفاده را ببرید!

بیشتر بخوانید: کوچک کردن بینی با میکاپ