50 مورد از داغ‌ترین لاک ناخن تابستان 2022(قسمت دوم)

50 مورد از داغ‌ترین لاک ناخن تابستان 2022(قسمت دوم)

18 تیر 1401

قسمت دوم


26. لاک ناخن خاکی


چرا رنگ‌های خاکی را برای مانیکور تابستانی که زیبایی دنیای طبیعی را جشن می‌گیرد، امتحان نکنید؟ این رنگ‌ها شامل رنگ‌‌های نارنجی، قرمز، سبز، زرد و قهوه‌ای می‌شوند و احساس گرما و جذابیت را القاء می‌کنند همین امر آن‌ها را به گزینه‌ای عالی برای دیزاین ناخن تبدیل می‌کند. یک رنگ لاک برای تمجید از هر رنگ پوست و مطابق با ترجیح شما وجود دارد، یا می‌توانید چندین رنگ خاکی را ترکیب کنید و برای هر ناخن یکی را انتخاب کنید. رنگ‌های خاکی برای افرادی که پوستی گرم دارند عالی به نظر می‌رسند.

لاک ناخن خاکی


27. لاک ناخن صورتی تند


صورتی تند یکی از سرگرم کننده‌ترین لاک‌هایی است که می‌توانید در تابستان امسال امتحان کنید. این رنگ ترکیبی از صورتی روشن و تیره است که در نتیجه رنگ فوق‌العاده جذاب و دخترانه ایجاد می‌کند که مورد پسند همگان است. می‌توان آن را به ناخن‌هایی با هر اندازه و شکل اضافه کرد، اما بیشترین تأثیر را روی ناخن‌های بلند بادامی می‌گذارد. درخشندگی رنگ آن را غیر قابل چشم پوشی می‌کند و برای ایجاد دیزاین ناخن که نیاز به توجه دارد عالی است. باربی درونی خود را صدا بزنید و رنگی را بپذیرید که با زنانگی مرتبط است!

لاک ناخن صورتی تند


28. لاک ناخن نچرال


ساده‌ترین روش برای دیزاین و ناخن‌های نچرال هستند. این لاک ناخن با هر چیزی که دارید بپوشید و مکمل همه رنگ‌هاست و برای همه موارد ایده آل است این یک انتخاب عالی برای کسی است که می‌خواهد یک ترند لاک ناخن تابستانی را امتحان کند، اما زیبایی مینیمالیستی را ترجیح می‌دهد. از رنگ نچرال به‌عنوان پوشش پایه برای طراحی ناخن با جزئیات بیشتر، مانند گل‌ها یا رنگین کمان، استفاده کنید.

لاک ناخن نچرال


29. لاک ناخن قرمز کلاسیک


رنگ قرمز تنوع زیادی برای انتخاب دارد، اما رنگ کلاسیک آن جاودانه است. قرمز یک رنگ گرم و شاد است که با اشتیاق و اغواگری همراه است و لاک قرمز راهی تضمینی برای جلب توجه‌هاست. اما این رنگ فوق‌العاده همه‌کاره است و همه می‌توانند آن را داشته باشند و مکمل رنگ پوست شما است، چه پوست روشن و چه پپوست تیره‌ای داشته باشید. برای یک رویکرد سرگرم کننده به ناخن‌های ‌قرمز، از رژ لب قرمز نیز استفاده کنید و جلوه‌ای اغواگرانه داشته باشید. 

لاک ناخن قرمز کلاسیک


30. لاک ناخن برای مانیکور فرنچ


دیزاین ناخن تابستانی زمانی برای رنگ‌های جسورانه است که به شما امکان می‌دهد رنگ‌ها یا طرح‌های جدیدی را امتحان کنید که معمولاً از آن‌ها چشم پوشی می‌کنید، زیرا آن‌ها غیرقابل چشم پوشی هستند. با این حال، رنگ‌های پررنگ می‌توانند به اعتماد به نفس زیادی نیاز داشته باشند، و ممکن است احساس نکنید که برای همه تنظیمات کار می‌کنند. بنابراین، یک جایگزین عالی این است که رنگ را فقط روی نوک ناخن متمرکز کنید. برای یک رویکرد مدرن به مانیکور فرنچ، رنگ انتخابی خود را، چه صورتی تند یا شاتوتی باشد را تنها روی نوک ناخن خود متمرکز کنید. این ظاهر به شما امکان می‌دهد لاک‌های مختلف را بدون جسارت زیاد امتحان کنید.

لاک ناخن برای مانیکور فرنچ

بیشتر بخوانید: شکیل‌ترین دیزاین‌های ناخن، مناسب چهار فصل سال!


31. لاک ناخن سبز زمردی


اگر رنگ ناخنی تند و لوکس می‌خواهید، به سبز زمردی نگاه نکنید. سبز زمردی یک رنگ سبز مایل به آبی روشن است که برای افرادی که پوست تیره و ته رنگ گرم دارند زیبا به نظر می‌رسد. این یک رنگ عالی برای تابستان است، گزینه‌های برای داشتن لاک ناخن سبز زمردی بی‌پایان هستند. بدون شک به رنگ دلخواه شما برای تابستان تبدیل خواهد شد.

لاک ناخن سبز زمردی


32. لاک ناخن خاکستری‌آبی


خاکستری‌آبی یک رنگ خاکستری مایل به آبی است و جایگزین خوبی برای خاکستری استاندارد است. لاک‌های آبی به رنگ خنکی می‌بخشد. ممکن است رنگ زمستانی‌تری به نظر برسد، اما تابستان امسال وقت امتحان چیزهای جدید است و این یک جایگزین عالی برای لاک‌های تیره کلاسیک مانند مشکی و قهوه‌ای است. خاکستری‌آبی رنگی خنثی، بدون دردسر است و مکمل اکثر رنگ‌های پوست است. رنگ خاکستری‌آبی برای رویدادهای روزمره یا رسمی‌ عالی هستند.

لاک ناخن خاکستری آبی


33. لاک ناخن بنفش کلاسیک


ناخن‌های بنفش سرگرم کننده و گویا هستند. چندین رنگ بنفش برای انتخاب وجود دارد، از جمله رنگ‌های روشن، پاستلی تا بنفش تیره، لاک ناخن بنفش کلاسیک برای کسانی که پوست و موهای تیره‌تری دارند عالی است و بسیار جذاب به نظر می‌رسد. بنفش همیشه با تجمل و سلطنت همراه بوده است و به شما احساس و ظاهری باورنکردنی می‌دهد. 

لاک ناخن بنفش کلاسیک


34. ترکیب لاک ناخن صورتی و قرمز


چرا در تابستان امسال زمانی که می‌توانید چندین رنگ را ترکیب کنید، به یک رنگ لاک بچسبید؟ لاک‌های صورتی و قرمز ترکیبی بی‌نظیر هستند، اما هنوز هم تازه و مدرن به نظر می‌رسد زیرا راه‌های زیادی برای ترکیب رنگ‌ها وجود دارد. یک رویکرد جالب برای مانیکور نوک فرانسوی انتخاب کنید، نوک ناخن‌ها را قرمز و پایه را صورتی کنید. یا اینکه طرح مورد علاقه خود را اضافه کنید. این دیزاین ناخن تطبیق پذیری دارد و به شما امکان می‌دهد مانیکوری را ایجاد کنید که به بهترین شکل حس و حال شما را منعکس کند.

ترکیب لاک ناخن صورتی و قرمز


35. لاک ناخن شن و ماسه


رنگ‌های ملایم و ملیح برای یک رویکرد ظریف به مانیکور تابستانی شما ایده‌آل هستند. ماسه‌ای رنگی است که از ترکیب رنگ‌های طلایی و کاراملی به وجود می‌آید. چندین رنگ لاک برای انتخاب وجود دارد، برخی تیره‌تر و برخی روشن‌تر، این لاک به دلیل تطبیق پذیری آن انتخابی عالی برای طراحی ناخن شماست و رنگی برای تکمیل همه رنگ پوست‌هاست.

لاک ناخن شن و ماسه

بیشتر بخوانید: با این دیزاین‌ها، پایتان را مانند یک اثر هنری جذاب کنید


36. لاک ناخن طلایی


از ناخن طلایی لوکس‌تر نمی‌شود. طلایی رنگی است که با ثروت و تجمل مرتبط است، و افزودن آن به ناخن‌هایتان، دیزاین ناخن زیبایی را ایجاد می‌کند که گران به نظر می‌رسد. از ورقه‌های طلا استفاده کنید تا ظاهری چشمگیر داشته باشید. لاک طلایی راهی برای افزودن کمی درخشندگی به دیزاین ناخن شما است که برای تابستان ایده‌آل است به دلیل آن که نور را جذب می‌کند.

لاک ناخن طلایی


37. لاک ناخن خردلی


برای جایگزینی زیبا برای زردهای پر جنب و جوش، خردلی را امتحان کنید. این رنگ زرد تیره مات‌تر از زردهای کلاسیک است و استفاده از آن راحت‌تر است، زیرا ناخن‌های خردلی جسارت زیادی نمی‌خواهد. خردلی برای زنان در هر سنی عالی به نظر می‌رسد و با رنگ‌ پوست‌های سفید و سبزه تحسین برانگیز می‌شود. با نحوه رنگ‌دادن به ناخن‌هایتان خلاق باشید، الگوها یا طرح‌های تابستانی مورد علاقه‌تان را امتحان کنید یا جزئیات گل‌ها را در آغوش بگیرید. حتی می‌توانید آن را ساده نگه دارید تا از جلوه رنگ آن کم نشود. همچنین برای ناخن‌هایی با هر طول و شکلی عالی به نظر می‌رسد، اما ناخن‌های بلند برای دستیابی به ظاهری زنانه عالی هستند. 

لاک ناخن خردلی


38. لاک ناخن سبز فسفری


سبز فسفری ترکیبی درخشان از رنگ‌های زرد و سبز است و مانیکوری جسورانه، روشن و مورد تأیید تابستان را ایجاد می‌کند. این یک رنگ سرگرم کننده و رسا است که اغلب با طراوت، خلاقیت و انرژی همراه است. می‌تواند رنگ مورد علاقه شما برای خداحافظی با گذشته و پذیرش رنگ جدید باشد. برای افرادی که پوست روشن و ته رنگ گرم دارند بهتر است.

لاک ناخن سبز خردلی


39. لاک ناخن سبز زیتونی


برای ناخن‌هایی که ملیح و در عین حال شیک هستند، سبز زیتونی بهترین انتخاب است. این رنگ ترکیبی از زرد تیره و سبز است و روی ناخن‌هایی با هر طول و شکلی عالی به نظر می‌رسد، اما سادگی رنگ مکمل ناخن‌های بلند و اشکال غیرمعمول است. این رنگ برای اکثر چهره‌ها جذاب است و می‌تواند توسط خانم‌ها در هر رده سنی استفاده شود. همچنین به خوبی در محیط‌های مختلف، از روزهایی که در ساحل هستید تا تاریخ‌های خاص، مناسب است. 

لاک ناخن سبز زیتونی

بیشتر بخوانید: این پاییز و این ناخن‌های صورتیِ دلبرانه!


40. لاک ناخن پاستیلی


لاک ناخن پاستیلی همچنان یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای مانیکور ناخن هستند، زیرا در سطح جهانی جذاب و فوق العاده زیبا هستند. آن‌ها اغلب در ماه‌های بهار و تابستان استفاده می‌شوند و این یک راه سرگرم‌کننده برای امتحان لاک ناخن شاد و زیبا است بدون آن که خیلی روشن و پررنگ باشد، زیرا رنگ پاستلی خاموش هستند و رنگ نرم و پودری به شما می‌دهند که استفاده از آن را آسان می‌کند. می‌توانید به یک رنگ پاستلی بچسبید یا چندین رنگ را ترکیب کنید تا ماجراجویی بیشتری داشته باشید. رمانتیک و فوق‌العاده زنانه، لاک ناخن پاستلی رنگ‌های زیادی برای دوست داشتن وجود دارد.

لاک ناخن  پاستیلی


41. لاک ناخن نقره‌ای درخشان


نقره‌ای رنگی است که با ثروت و همه‌ چیزهای ظریف زندگی مرتبط است. افزودن این رنگ به ناخن‌هایتان باعث می‌شود مانیکور شما گران به نظر برسد. این یک راه زیبا برای جلب توجه به شکل و اندازه ناخن شما است. نقره‌ای به عنوان یک لاک متالیک به ناخن‌ها اضافه کنید، یا از لاک ناخن براق برای افزودن کمی درخشندگی بیشتر استفاده کنید. راه‌های متعددی برای امتحان این رنگ وجود دارد که برای یک شب در شهر یا یک جشنواره تابستانی عالی است.

لاک ناخن نقره ای درخشان


42. لاک ناخن هلویی


اگر لاک‌های پر جنب و جوش نارنجی برای شما مناسب نیست، یک جایگزین خوش آمدید، هلویی است. هلویی رنگ نارنجی مایل به صورتی روشن است که به دلیل شباهت به رنگ میوه هلو نام آن را گرفته‌اند، به همین دلیل است که بسیاری از افراد هنگام اضافه کردن لاک هلویی به ناخن خود، رنگ میوه را به رنگ ناخن اضافه می‌کنند. هلویی رنگی است که با سایر رنگ‌های خنثی از جمله سفید، خاکستری، قهوه‌ای و مشکی عالی به نظر می‌رسد و ترکیب و تطبیق آن با هر چیزی که دارید را آسان می‌کند. اجازه دهید ناخن‌هایتان در کانون نگاهتان قرار بگیرند و لباس‌هایتان را زیباتر کنید.

لاک ناخن هلویی


43. لاک ناخن کرمی


برای رسیدن به یک مانیکور شیک تابستانی نیازی به انتخاب رنگ‌های روشن ندارید. برای کسانی که رنگ‌های خنثی را ترجیح می‌دهند که با همه چیز ترکیب می‌شوند، کرم گزینه‌ای مناسب است. رنگ کرم از رنگ سفید یا مایل به سفید است که دارای رنگ‌های زرد روشن است. این رنگی است که برای همه عالی به نظر می‌رسد و استفاده از آن نسبت به لاک سفید کمتر زننده است و ظاهری ملایم‌تر و رمانتیک‌تر ایجاد می‌کند. آن را روی ناخن‌های بلند یا کوتاه بزنید. کرمی یک رنگ همه کاره است که مطابق با ترجیح شما سازگار می‌شود.

لاک ناخن کرمی


44. لاک ناخن برنزه 


برای یک مانیکور ساده و همه کاره در تابستان، چرا برنزه را امتحان نکنید؟ برنزه جزء طیف رنگی قهوه‌ای است، رنگی ملایم که به نظر همه خوب است و طول و فرم ناخن شما را تکمیل می‌کند. این گزینه ایده‌آل برای هر روز است و برای اکثر افراد عالی به نظر می‌رسد. ظرافت این رنگ با هنر ناخن ساده تکمیل می‌شود.

لاک ناخن برنزه

بیشتر بخوانید: دیزاین نوبرانه آلبالویی برای ناخن : رنگ خوشِ لحظه‌ها


45. لاک ناخن زرشکی


زرشکی از قرمز تیره است که رنگ‌های آبی یا بنفش در آن وجود دارد، بنابراین به رنگ قرمز مایل به بنفش تبدیل می‌شود. برای مانیکور تابستانی که نیاز به توجه دارد و نظرها را به ناخن‌های شما را جلب می‌کند بسیار عالی است. از آنجایی که رنگ بسیار تند است، شکل ناخن‌ها را برجسته می‌کند، بنابراین اغلب با اشکال غیر‌معمول مانند ناخن‌های گلدانی بهترین به نظر می‌رسد. زرشکی به خوبی با رنگ‌های خنثی هماهنگ می‌شود، اما  با رنگ‌های سبز، برنز و طلایی نیز عالی به نظر برسد و به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل در طراحی ناخن خود خلاق باشید.

لاک ناخن زرشکی


46. لاک ناخن خاکستری


خاکستری یکی از متنوع‌ترین رنگ‌هایی است که می‌توانید امتحان کنید. با تعادل همراه است. این ویژگی‌ها را به مانیکور خود هدایت کنید، آن را ساده و بدون جزئیات نگه دارید تا ظاهری فوق العاده همه کاره داشته باشید که در همه جا پوشیده می‌شود. لاک‌های مختلفی وجود دارد، از رنگ‌های تیره تا خاکستری روشن خاموش این باعث می‌شود گزینه‌ای متناسب با هر اولویت پیدا کنید و رنگ پوست شما را تکمیل کند. خاکستری با بیشتر چیزها ترکیب می‌شود اما با رنگ‌های دیگر مانند سفید، بژ و مشکی خیلی خوب هماهنگ می‌شود.

لاک ناخن خاکستری


47. لاک ناخن جیغ


تابستان بهترین زمان برای نشان دادن اعتماد به نفس شماست و رنگ‌های پررنگ توجه را به شکل و طول ناخن شما جلب می‌کند. رنگ‌های کمی به اندازه نارنجی پر جنب و جوش و زیبا وجود دارد، لاکی که با گرما، و شادی همراه است. این یک راه عالی برای یادآوری به خود است که به جنبه‌های مثبت نگاه کنید و روی تمام خوبی‌های زندگی خود متمرکز بمانید. پرتقالی برای افرادی که پوست تیره یا زیتونی دارند بهتر به نظر می‌رسد و می‌تواند مکمل این رنگ‌ها باشد.

لاک ناخن جیغ


48. ترکیب لاک ناخن صورتی و زرد


ترکیب بیش از یک رنگ برای مانیکور تابستانی یک راه عالی برای امتحان رنگ‌های مختلف است. این نیز رویکردی به رنگ‌های ناخن است که شخصی‌تر و گویاتر به نظر می‌رسد. یکی از جسورانه‌ترین ترکیب‌ها صورتی و زرد است. این دو رنگ با هم برخورد می‌کنند و کنتراست جالبی ایجاد می‌کنند. آن‌ها را به روش‌های مختلف از جمله تکنیک ombre یا بلوک رنگ به ناخن‌ها اضافه کنید. هر دو رنگ صورتی و زرد رنگ‌های روشنی هستند و مانیکور را به شما هدیه می‌دهند که به شما شادی و حس خوب می‌بخشد.

ترکیب لاک ناخن صورتی و زرد


49. لاک ناخن کاراملی


کاراملی برای ماه‌های پاییز ترند بوده است، اما می‌تواند یک انتخاب عالی برای فصل تابستان هم باشد. این یک رنگ گرم است که می‌تواند در سایه متفاوت باشد، از زرد کم رنگ تا قهوه‌ای پررنگ، آن را به روش‌های مختلف به ناخن‌ها اضافه کنید. تطبیق پذیری کاراملی آن را بسیار جذاب کرده است، و یک مانیکور زیبا برای افرادی است که می‌خواهند روشی ساده و ظریف به مانیکور ناخن خود داشته باشند. کارامل به بهترین وجه مکمل کسانی است که رنگ پوست گرم و خنثی دارند.

لاک ناخن کاراملی


50. لاک ناخن بری


بری رنگی از صورتی تا قرمز است و به همان اندازه که به نظر می‌رسد زیباست. رنگ با زندگی، رشد و مثبت همراه است، و چه کسی مانیکوری را نمی‌خواهد که بتواند حال و هوای خوبی به آن‌ها بدهد؟! مانیکور بری فوق‌العاده دخترانه است و استفاده از آن آسان است زیرا خیلی روشن یا پررنگ نیست. این رنگی است که با امتحان آن در تابستان امسال اشتباه نمی‌کنید!

لاک ناخن بری

سوالات متداول لاک ناخن تابستانی

لاک‌ ناخ‌های محبوب برای تابستان کدام‌ هستند؟
ناخن‌های تابستانی رنگ‌های روشن‌تر و گرم‌تری دارند. برخی از داغ‌ترین لاک‌ها عبارتند از زرد پاستلی، قرمز مرجانی، نارنجی، سبز نعنایی، و یاسی، همچنین امکان استفاده از لاک ناخن‌های کلاسیک مانند خاکستری، سفید و صورتی شیرین وجود دارد. سایر گرایش‌هایی که در سال 2022 باید امتحان کنید برای زمانی که نمی‌توانید تصمیم بگیرید چه چیزی بهتر است، یا لاک‌های آبی که با رنگ‌های مختلف روشن و تیره بازی می‌کند.
آیا ناخن‌های بادامی هنوز ترند هستند؟
ناخن‌های بادامی به شکل ناخن‌های شما اشاره دارد که در کناره‌ها سوهان می‌خورد تا شکلی بیضی شکل بسیار شبیه به مهره ایجاد کند، از این رو این نام را به خود اختصاص داده است. در سال 2022، آن‌ها بسیار مد روز بودند، و در صورت تمایل می‌توانید ناخن‌های خود را به این روش سوهان بکشید. مطمئن شوید که داغ‌ترین رنگ‌ها را برای تابستان 2022 در آغوش بگیرید تا مطمئن شوید که از آنچه که محبوب است به روز هستید.
چه ناخن‌هایی بهتر است اکریلیک یا ژل؟
مزایا و معایب هر دو ناخن اکریلیک و ژل وجود دارد. ناخن‌های ژل به راحتی می‌توانند پوسته پوسته شوند، اما کمتر به ناخن‌های طبیعی شما آسیب می‌رسانند. اکریلیک‌ها ماندگاری بیشتری دارند، اما جدا کردن آن‌ها نیز سخت‌تر است. وقتی صحبت از ایمنی ناخن‌های مصنوعی به میان می‌آید، اکثر مردم موافق هستند که ژل انتخاب بهتری است زیرا انعطاف‌پذیرتر است.

بیشتر بخوانید: 14 طرح جذاب و شیک با لاک سفید و مشکی

 

مطالب مرتبط