شکیل‌ترین دیزاین‌های ناخن، مناسب چهار فصل سال!

شکیل‌ترین دیزاین‌های ناخن، مناسب چهار فصل سال!

14 آبان 1399

وقتی نوبت به ایده‌های هنری ناخن‌های فصلی می‌رسد، متوجه موضوع مهمي مي‌شويد كه رنگ‌ها و الگوهای ترندي، از فصلی به فصل دیگر متفاوت هستند. اگر در فصل تابستان همه چیز در مورد گل‌ها و رنگ‌های روشن باشد، وقتی نوبت به زمستان می‌رسد، دانه‌های برف و مضامین زمستانی همراه با رنگ‌های تیره جای آن را می‌گیرند. اگر در ادامه مطالب، نگاهی به آنچه كه ما برای شما آماده کرده‌ایم بيندازيد، کمی از سردرگمي بيرون مي‌آييد. سعي كرده‌ايم كه تعدادي از بهترین ديزاين ناخن فصلی را در اینجا جمع كنيم، و به شما پيشنهاد مي‌كنيم كه به آنها با دقت نگاه كنيد! ناخن‌های طبيعي معمولاً ترندي هستند و جای تعجب ندارد، چون بسياري از طراحي‌ها بيشتر مناسب يك فصل خاص هستند. اگر شما دوست‌دار مانيكور ناخن طبيعي هستيد، ما ايده‌هاي متنوعي را براي شما در نظر گرفته‌ایم!

طرح نفیس جرقه‌ای و براق متناسب با هر فصلی 

به راحتي مي‌توانيد ناخن‌هاي طبيعي را از سادگي و يكنواختي بيرون بياوريد. رنگ‌های طبيعي با ديزاين‌هاي طلايی و براق، با هم خيلي عالي جور درمي‌آيند. درخشان بودن، آن چیزی است که هر دختري در هر فصلي به آن نیاز دارد. به این مانیکورها نگاه کنید: ترکیب صورتی ملايم و طلایی، واقعاً معركه و باكلاس است. بيش از حد جذاب و ظریف به نظر مي‌رسد.

مانیکور صورتی ناخن با دیزاین نوار طلایی

رنگ‌هاي طبيعي با طرح‌هاي براق و نفیس

ناخن‌های طبيعي کلاسیک هستند، اما حتی يك مانیکور باكلاس را هم مي‌توان به يك استايل عالي ارتقا داد و ما براي اين كار، یکی از اين ايده‌ها را در ذهن داریم. تركيب رنگ‌هاي ملايم و طبيعي با يك رنگ و الگوي براق براي ناخن كوچك شما، در هر فصلي جنجال به پا مي‌كند. مي‌توانيد امتحان كنيد!

مانیکور صورتی نود با دیزاین مرمری

ناخن‌های فصلی زرق و برق‌دار

زرق و برق چیزی است که تقریباً همه خانم‌ها، در سراسر کره زمین عاشق آن هستند. به همین دلیل زمان آن فرا رسیده است که یاد بگیرید چگونه هنگام ورود فصل پاییز، زرق و برق را به ایده‌های هنری ناخن‌های فصلی خود وارد کنید. شروع كنيد!

مانیکور نود با دیزاین اکلیلی

ناخن‌های قهوه‌ای گرم همراه با زرق و برق

رنگ‌های قهوه‌ای فریاد می‌کشند: پاییز، این يك واقعیت است. اين را بدانيد كه همیشه می‌توانید ناخن‌های قهوه‌ای خود را کمی شیك‌تر و دلپذیرتر نشان دهید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به مانیکورتان، طرح‌هاي درخشانی اضافه کنید!

مانیکور قهوه‌ای با دیزاین اکلیلی

ناخن‌های رنگی با جلوه مات

رنگ خاكستري متمايل به قهوه‌اي همراه با طرح‌هاي مات، هميشه مي‌تواند يك ترکیب برنده باشد. آيا چیزی بیشتر از این مي‌خواهيد؟ شما می‌توانید یک طرح فانتزی دست‌ساز به ناخن‌هایتان اضافه کنید!

مانیکور خاکستری متمایل به قهوه‌ای با دیزاین پلنگی

ناخن‌های پاستیلي همراه با گل‌های بهاری 

با فرا رسيدن فصل بهار، كاملاً ضروري به نظر مي‌رسد كه شما خودتان را آماده ورود به اين فصل كنيد. اگر هنوز نمي‌دانيد كه در اين فصل كدام مانیكور بيشتر مورد توجه قرار مي‌گيرد، مي‌توانيم شما را راهنمايي كنيم. تمام رنگ‌های پاستلی که با سليقه شما جور درمی‌آیند را مي‌توانيد انتخاب کنید و آنها را با گل‌های بهاری تزئین کنید! به همين سادگي!

مانیکور صورتی پاستیلی با دیزاین گل‌های بهاری

مانیکور صورتی پاستیلی با دیزاین گل‌های بهاری

مانیکور آبی پاستیلی با دیزاین گل‌های بهاری

مانیكور ملايم و ظريف با فويل‌هاي براق 

ديزاين ناخن با رنگ‌هاي طبيعي این روزها بسیار محبوب هستند. اگر فكر مي‌كنيد كه اين پوشش طبيعي به تنها كافي و كامل نيست، می‌توانید ایده جالبی به آن اضافه کنید تا کمی بانمک‌تر شود. تركيب فويل‌هاي براق و درخشان دقیقاً همان چیزی است که ما در ذهن داریم. برای ایجاد مانیکورهای ملایم و زیبا از اين ايده به نفع خودتان استفاده کنید!

مانیکور نود با دیزاین فویل

مانیکور نود با دیزاین فویل براق

مانیکور صورتی با دیزاین فویل براق

طرح‌های درهم با ابزار مهر زنی 

حقیقت این است که این روزها تکنیک مهر زنی از محبوبیت زيادي برخوردار شده است. جای تعجب نیست که چرا، از آنجا که ایجاد چنین مانیکوري در عين سادگي و راحت بودن، پاياني نفيس و چشم‌گير را به دنبال دارد. این ایده‌های درهم را در نظر بگیرید و از آنها برای استايل بعدي خودتان استفاده کنید!

مانیکور ناخن با تکنیک مُهرزنی

مانیکور ناخن با تکنیک مُهرزنی

مانیکور ناخن با تکنیک مُهرزنی

طرح‌های گل افسانه‌ای 

بدون توجه به فصل یا ترند، طرح‌هاي گل همیشه متداول هستند. به همین دلیل به شما توصيه مي‌كنيم كه اگر به دنبال مانيكورهاي زیبا و زنانه هستید، بهترین انتخاب، طرح‌هاي تزئین شده با گل مي‌باشند.

فرنچ ناخن با دیزاین گل

مانیکور صورتی با دیزاین گل

مانیکور نود با دیزاین گل

ناخن‌های تابستانی با طرح گل‌هاي جذاب 

بهترين نماد از ناخن‌های تابستانی مي‌تواند استفاده از گل‌ها و رنگ‌های روشن و شاد باشد. این یک مانيكور زیبا با ناخن صورتی تابستانی گلدار یا هنر ناخن انتزاعی روشن است. بله، همه‌ي اين موارد در كنار هم معركه به نظر مي‌رسد و لازمه روزهاي گرم و آفتابي تابستان مي‌باشد. از امتحان كردن اين طرح نترس!

مانیکور صورتی با دیزاین گل

مانیکور نود با دیزاین گل

مانیکور قرمز با دیزاین گل

ترکیبی کلاسیک از رنگ‌های اصلی

افرادي که علاقه زیادی به امتحان رنگ‌هاي مختلف روي پايه ناخن‌هايشان ندارند، مطمئن هستيم كه از این ایده خارق‌العاده مانيكور استقبال می‌کنند. در اين ديزاين، فقط از رنگ‌هاي اصلي طبيعي و ملايم استفاده مي‌كنيد، و با اضافه كردن يك رنگ براق، جذابيت اين مانيكور را به طور كامل نشان مي‌دهيد.

مانیکور نود با دیزاین اکلیلی

ترکیب رنگ‌هاي تيره با طرح براق و روشن

در فصل پاییز شما می‌توانند جسورانه رنگ‌هاي روشن را مورد استفاده قرار دهيد. تنها چیزی که شما باید رعايت كنيد این است که چگونه آنها را به درستی با هم ترکیب کنید. ترکیبی از لاک ناخن آلبالويي با بنفش ياسي واقعاً خارق‌العاده است. اگر به اين تركيب، يك لاك پرزرق و برق رزگلد را اضافه كنيد، ديگر حرفي براي گفتن نمي‌ماند!

مانیکور ناخن با رنگ‌هاي تيره و دیزاین اکلیلی

ناخن‌های دو رنگ

مینیمالیسم این روزها بسیار رایج شده است، به همین دلیل اگر نمی‌خواهید رنگ‌های زیادی را آزمایش کنید، دو رنگ اصلی را انتخاب کنید و مقداری زرق و برق به آن اضافه کنید تا یک مانیکور فصلی باسلیقه ایجاد کنید.

مانیکور دو رنگ با دیزاین اکلیلی

شرابي تیره براي ناخن‌های منحصر به فرد

به نظر ما شرابي تیره بهترين رنگ برای ایجاد روحیه در فصل پاییز به شمار مي‌رود. شما مي‌توانيد با اضافه كردن يك طرح براق يا برجسته، مانيكورتان را به بهترين شكل نشان دهيد.

مانیکور شرابي تیره با دیزاین اکلیلی

ناخن‌هاي باکلاس به رنگ قرمز با طرح‌هاي طلایی

برخی از موارد بدون توجه به هر چیزی باكلاس هستند و ترکیب قرمز و طلايی بدون شک یکي از اين ترکیبات ايده‌آل است.

مانیکور قرمز با دیزاین ورق طلایی

ناخن‌های آبی بانمك با فویل طلايي

مانیکور طبيعي چیزی است که این روزها بسیاری از خانم‌ها برای آن ارزش زيادي قائل هستند. اما واقعیت این است که رنگ‌های روشن ملايم و طبيعي ممکن است با گذشت زمان کمی مات شوند. براي جلوگيري از اين مات شدگي، شما مي‌توانيد فویل طلايي را به مانيكورتان اضافه كنيد!

مانیکور آبی پاستیلی با دیزاین فویل طلايي

ناخن‌های زيباي سیاه و قرمز تيره

در صورتی که دوست ندارید از طرح‌هاي کلاسیک فاصله بگیرید ولي تمايل داريد كه مقداري مانیکور معمولی‌تان را به سطح بالاتري ارتقا بدهید، شايد ايده‌ي ما بتواند شما را در اين زمينه كمك كند. كاري كه شما باید انجام دهید این است که یک آمبره از قرمزتيره تا سیاه را انتخاب کنید و در پايان با استفاده از برق ناخن ديزاين‌تان را خيره‌كننده و جذاب كنيد!

آمبره قرمز مشکی ناخن

ناخن‌های تیره با خطوط رنگي دوست‌داشتني

ساده‌ترین راه برای ایجاد یک مانیکور منحصر به فرد، مجموعه‌ای از خطوط رنگي است. لاك قرمزتیره را براي پايه ناخن‌تان انتخاب كنيد و با اضافه كردن خطوط رنگارنگ، مانیكورتان را منحصر به فرد كنيد. شاهکار شما آماده است.

مانیکور زرشکی با دیزاین خطوط رنگی

رنگ‌هاي سرد با طرح‌هاي برگي شكل زيبا

رنگ‌هاي طبيعي سرد به تنهايي ممكن است كمتر مورد استفاده قرار بگيرند. ما یک ایده پیچیده‌ي برگي شكل برای اشتراک‌گذاری با شما داریم. با داشتن اين مانيكور، در هر مراسم و مناسبتي افسانه‌اي به نظر خواهید رسید!

مانیکور نود با دیزاین برگ

ناخن‌های طبيعي با طرح پلنگي

بيشتر مواقع، چاپ‌هاي طرح پلنگي بسیار جسورانه و زيبا به نظر مي‌رسند. وقتی می‌خواهید چند ناخن‌تان را به يك رنگ ساده نگه‌داريد، براي اين كار بايد رنگ‌هاي زيادي را امتحان کنید. به عنوان مثال، رنگ‌هاي مات در مقایسه با زمينه‌ي طبيعي، با طرح‌هاي پلنگي خارق‌العاده به نظر می‌رسد، بدون اینکه مانیکور شما خیلی پررنگ به نظر بيايد.

مانیکور نود با دیزاین پلنگی

قرمز مات با طرح چهارخانه کلاسیک برند Burberry

قرمز یکی از باکلاس‌ترین رنگ‌های موجود است. به همین دلیل است که اگر بدنبال ایده‌های ديزاين ناخن‌های فصلی متناسب با پاییز هستید، ممکن است تركيب پایه قرمز مات و طرح چهارخانه كلاسيك برند  Burberry همان چیزی باشد که شما به‌ آن نیاز دارید.

مانیکور قرمز مات با دیزاین چهارخانه

ناخن سیاه مات با طرح برگ

مشکی مات ممکن است برای برخی از شما کمی پررنگ به نظر برسد، ولي اين تا زمانی است که یاد بگیرید چگونه آن را ارتقا داده و به سطح کاملاً جدیدی برسانید. بهترین راه برای این کار این است که چند برگ سیاه به مانیکورتان اضافه کنید. به این ترتیب مطمئناً با يك تير چند هدف را زده‌ايد!

مانیکور مشکی مات با دیزاین برگ

طرح‌های براق اما ساده و شیک 

افراد زیادی هستند که علاقه چندانی به زرق و برق ندارند. با این حال، هنگامی که نزديك تعطیلات مي‌شويم، كنار گذاشتن برخي از عادت‌ها ضروري به نظر مي‌رسد. با استفاده از این ديزاين‌هاي زیبا و ظريف، مانيكورتان را خيلي شلوغ نمي‌كنيد. اين طراحي‌ها مي‌توانند يك مانیکور عالی برای تعطیلات باشند. مطمئن هستيم كه موفق خواهید شد!

مانیکور آبی پاستیلی با دیزاین اکلیلی

مانیکور صورتی نود با دیزاین اکلیلی

مانیکور مشکی با دیزاین مثلث اکلیلی

يك خط افقی برای مانیکوري نفیس 

حتماً لازم نيست كه براي داشتن مانيكوري کامل و بی‌عیب و نقص، از طرح‌هاي پیچیده و تزئينات زيادي استفاده كنيد، تا در جشن‌ها و مناسبت‌هاي تعطيلات آخر سال خارق‌العاده به نظر برسيد. گاهی اوقات تنها یک نوار افقی براي اين كار کافی است. شما می‌توانید یک نوار راه‌راه براق را انتخاب کنید و مانيكورتان را در نهايت منحصر به فرد نشان دهيد.

مانیکور سفید با دیزاین خط افقی

مانیکور صورتی نود با دیزاین سنگ مرمر

مانیکور نود با دیزاین خط افقی

ایده‌های فانتزی آمبره مناسب برای همه سلیقه‌ها 

ديزاين ناخن مناسب فصلي شما، به علاقه و نظر شخصی‌تان بستگی دارد. به سختی مي‌توان كسي را پيدا كرد که عاشق تکنیک آمبره نباشد. مي‌تواند یک انتقال آرام از بنفش به رنگ یاسی باشد، یا از بنفش تیره‌ به آبی. همه آنها به يك اندازه متناسب با توصیف ناخن‌های تعطیلات هستند، می‌توانید در این مورد به ما اعتماد کنید!

مانیکور آمبره سورمه‌ایی زرشکی

مانیکور نودو آمبره پاستیلی

بیشتر بخوانید: بیش از 25 دیزاین سبز-آبی ناخن که باید امتحانش کنید

مطالب مرتبط