دستورالعمل‌های کیک عروسی وگان

دستورالعمل‌های کیک عروسی وگان

16 خرداد 1401

شما را نمی‌دانم، اما راه مورد علاقه‌ی من برای جشن گرفتن هر نقطه عطف یا موفقیتی در زندگی با کیک است. تولد گرفتی؟ کیک! آزمون رانندگی خود را قبول کردید؟ کیک! بچه دار شد؟ کیک، کیک، کیک! و می‌دانید بهترین نوع کیک چیست؟ کیک عروسی. بله!

وقتی به عروسی می‌روم، روی عروس تمرکز نمی‌کنم (البته می‌ایستم و از زیبایی ظاهرشان لذت می‌برم) یا محو گل آرایی‌های زیبا می‌شوم، و مطمئناً سعی نمی‌کنم داماد را خودم پیدا کنم، من دنبال کیک عروسی هستم!

من دوست دارم ببینم این زوج خوشبخت با چه طراحی و طعمی همراه شدند. به این فکر می‌کنم که آیا آن‌ها اسفنج وانیلی یا شکلاتی را انتخاب کرده‌اند، یا اینکه آیا آن‌ها به سراغ یک آیسینگ سنتی سفید رفته‌اند یا چیزی عجیب و غریب. به نظر من کیک چیزهای زیادی در مورد زن و شوهر و موضوع عروسی می‌گوید. کیک واقعا محور جشن‌های بعد از عروسی است!


یک تاریخچه‌ی خوشمزه


یک تاریخچه‌ی خوشمزه

کیک‌های عروسی تاریخچه‌ی جالبی در پشت خود دارند. به عنوان مثال، در روم باستان به جای خوردن کیک با نان جشن می‌گرفتند و تا اوایل قرن نوزدهم در عروسی‌ها به جای کیک پای سرو می‌کردند؛ و آن پای‌ها حاوی مواد دلپذیری بودند، مانند سیب زمینی شیرین شده .

تا سال 1655 بود که کیک‌های عروسی شیرین رایج شدند، اما هنوز هم کمی عجیب بودند: اساساً نان شیرین شده با تکه‌های میوه. هنوز هم امروزه، سنتی‌ترین کیک‌های عروسی، کیک‌های میوه‌ای هستند که با کشمش، آلو خشک، گیلاس بسته‌بندی شده‌اند درست می‌شوند و روی آن‌ها یک لایه خامه سفید قرار می‌گیرد.

ما می‌توانیم از ملکه‌ی ویکتوریا نه تنها به خاطر محبوبیت حلقه‌ی نامزدی، بلکه همچنین کیک عروسی چند طبقه تشکر کنیم. وزن او 300 پوند و قدش بیش از یک فوت بود. این مقدار زیادی است!

چه بخواهید در روز بزرگ خود احساس یک شاهزاده خانم دیزنی، دختر روستایی یا الهه جنگل را داشته ‌باشید، ما دستور تهیه کیک عروسی وگان عالی را برای شما داریم!

24 دستور پخت کیک عروسی وگان بسیار زیبا


1. کیک عروسی وگان وانیلی


کیک عروسی وگان وانیلی

به دنبال یک کیک سنتی برای روز بزرگ خود هستید که یک کیک نمایشی نیز باشد؟ این کیک سفید بسیار زیبا و شیک است، راستش نمی‌توانم از خیره شدن به آن دست بردارم. این کیک کاملا شیرین، نرم، لطیف و کره‌ای است، در حالی که برای برش زدن مرطوب و سفت است.


2. کیک وانیلی وگان آسان


کیک وانیلی وگان آسان

این یک کیک ساده و مرطوب است که همه آن را دوست دارند. تزیین آن با هر گلی که در طرح عروسی شما وجود دارد آسان است، و من معتقدم که سس کارامل نمکی که از آن چکه می‌کند آب دهان همه‌ی مهمان‌های شما را در می‌آورد.


3. کیک 5 لایه بدون گلوتن


کیک 5 لایه بدون گلوتن

به دنبال حال و هوای کیک خانگی هستید؟ این کیک عروسی GF با کره‌ی بادام زمینی و فراستینگ وانیلی بهترین گزینه برای درست کردن است! می‌توانید آن را با هر رنگی که ترجیح می‌دهید تزئین کنید فقط مطمئن شوید که از تمام رنگ‌های غذایی طبیعی و گیاهی استفاده می‌کنید، و ممکن است بخواهید مطمئن شوید که هیچ یک از مهمانان شما نیز به آجیل آلرژی ندارند.


4. کیک امبره صورتی


کیک امبره صورتی

هیچ چیز مانند آب نبات های Love Heart و رنگ صورتی "عاشقانه‌ی شیرین" نمی‌گوید، درست می‌گویم؟ این کیک کامل‌ترین و خوراکی‌ترین اظهار عشقی است که فکر می‌کنم تا به حال دیده‌ام. دارای سه لایه کیک، شیرینی شکر سرد است که مهمانان می‌توانند به عنوان یادگاری از جشن شما به خانه ببرند.


5. کیک وانیلی گلدار


کیک وانیلی گلدار

من دوست دارم کیک من نرم، مرطوب و اسفنجی با مقدار زیادی مایه کیک خوشمزه باشد، و این کیک همان چیزی است که دنبال آن هستم! دارای سه لایه اسفنج کرکی و مایه خامه‌ای خانگی است. در روز بزرگ شما برای تزیین کیک خود از هر میوه و گلی که در فصل است استفاده کنید.


6. کیک لایه ای لیمو وگان


کیک لایه ای لیمو وگان

در حالی که من کیک خود را شیرین دوست دارم، می‌توانم از این واقعیت قدردانی کنم که برخی از آن‌ها کیک خود را ترش‌تر ترجیح می‌دهند. لیمو یک طعم فوق‌العاده با طراوت است و برای جمعیت ایده‌آل است، زیرا هیچ کس به آن حساسیت ندارد (برخلاف، مثلاً، شکلات یا ترکیبات مغزی). لایه‌های کیک با لیموی خانگی پر می‌شود و برای تکمیل آن با فراستینگ زرد شاداب تزئین می‌شود. این برای عروسی تابستانی ایده آل خواهد بود!


7. کیک وگان بلک بری و جین


 کیک وگان بلک بری و جین

آیا به دنبال یک کیک عروسی خوش طعم هستید؟ این کیک شگفت‌انگیز وگان شاه‌توت و جین دارای لایه‌هایی از وانیل کرکی و اسفنج شاه‌توت است که با شربت جین شیرین دم کرده و با کرم خامه‌ای مربای شاه توت تزیین شده‌است. ساده، در عین حال منحصر به فرد و به طرز خیره کننده‌ای زیبا!


8. کیک لایه‌ای کدو تنبل


کیک لایه‌ای کدو تنبل

برنامه ریزی برای عروسی پاییزی دارید؟ این کیک لایه‌ای بر پایه‌ی کدو تنبل انتخاب ایده‌آلی است! من عاشق تزیین آن با خوشه‌های انگور هستم. به نظر می‌رسد یک نقاشی طبیعت بی‌جان توسط یکی از استادان قدیمی باشد، درست می‌گویم؟


9. کاپ کیک وانیلی وگان


 کاپ کیک وانیلی وگان

اگر در مورد داشتن یک کیک عروسی واقعی نگران نیستید، کاپ کیک‌ها همیشه گزینه خوبی هستند. سرو کردن آن‌ها آسان است، زیرا مهمانان می‌توانند راحت آن را بخورند. و بهترین بخش؟ شما همچنین می‌توانید آن‌ها را به روش‌های مختلف نمایش دهید تا آن‌ها را متمایز کنید. (من شخصاً عاشق بالا بردن یک نردبان قدیمی در یک صفحه نمایش کیک کوچک هستم!)


10. کیک وگان تمشک و لیمو


کیک وگان تمشک و لیمو

اگر رنگ‌های سفید و نود برای شما مناسب نیست، چرا کیک عروسی خود را با تزریق رنگ‌های تند و جذاب تبدیل نکنید؟ این کیک پر جنب و جوش و با جلوه نقطه‌ای جذاب در مرکز هر جشنی قرار خواهد ‌گرفت. فکر کنید: کیک اسفنجی مرطوب با رایحه‌ی پوست لیمو با فراست خامه‌ای، لیموی تازه و فراوانی تمشک تازه داخل آن!


11. کیک نارگیلی وگان


کیک نارگیلی وگان

من واقعاً عاشق این کیک‌های عروسی سبک مینیمالیستی هستم، با تزئینات کم رنگ و گلدار. من آن‌ها را بسیار زیبا و رمانتیک می‌دانم. آن‌ها برای جشن‌های بزرگ هر کسی ایده آل هستند. به علاوه، این کیک دارای یکی از طعم‌های بسیار مورد علاقه‌ی من است: نارگیل! این کیک با شیر نارگیل، روغن نارگیل و نارگیل خرد شده درست می‌شود، بنابراین اگر از دوستداران نارگیل هستید، این دستور پخت کیک را دوست خواهید‌ داشت!


12. کیک لایه‌ای گل سنجد توت فرنگی


کیک لایه‌ای گل سنجد توت فرنگی

من عاشق این کیک عروسی زنانه و عجیب هستم. اسفنج را در یک کرم بادام هندی خوشمزه قرار داده و سپس با توت فرنگی و گل سنجد تازه روی آن می‌ریزند. نتیجه‌ی نهایی فوق‌العاده زیبا و همچنین خوشمزه است. اما اگر می‌خواهید چیزی در مقیاس بزرگ‌تر ساخته شود، می‌توانید دو یا سه تکه از آن‌ها را در اندازه‌های مختلف بسازید و آن‌ها را لایه‌بندی کنید.


13. کیک نارگیلی شاه توت خام


کیک نارگیلی شاه توت خام

آیا به دنبال یک کیک گیاهی خام برای روز عروسی خود هستید؟این سرشار از انواع توت‌ها و شیرینی طبیعی است. من شخصاً روی آن را علاوه بر غنچه‌های رز با مقداری توت سیاه تزئین می‌کنم.


14. کیک لایه‌ای بری وانیلی


کیک لایه‌ای بری وانیلی

این کیک ساده را درست کنید و تضمین می‌کنم که مهمان‌ها در تمام طول روز از آن برای اینستاگرام عکس می‌گیرند! مطمئناً برای همه‌ی مهمانان برنده خواهد بود و طعم آن ساده است: اسانس وانیل و تمشک. چه کسی این ترکیب را دوست ندارد؟


15. کیک سیب گیاهی بدون گلوتن با کارامل نمکی


کیک سیب گیاهی بدون گلوتن با کارامل نمکی

این کیک ایده‌آل برای عروس‌های پاییزی است، این کیک نه تنها حاوی سیب‌های تند و ماکادمیا است، بلکه کمی کارامل شور نیز دارد. سه لایه از آن را در قالب‌های کیک کوچک، متوسط و بزرگ درست کنید، تا خود زیباترین کیک عروسی پاییزی را داشته‌ باشید!


16. کیک ترافل شکلاتی وگان لوکس


کیک ترافل شکلاتی وگان لوکس

این کیک عروسی برای شما است! این کیک با یک اسفنج شکلاتی ذوب‌شده در دهان، شکلات پف دار وگان، یک قطره گاناش خوش طعم، تکه‌های شکلات پر شده با فندق و تعداد زیادی ترافل برای شمارش عالی می‌شود، این یک کیک عالی برای روز بزرگ شماست.


17. کیک آسان توت فرنگی آمبره


کیک آسان توت فرنگی آمبره

این کیک برای من عروسی را فریاد می‌زند. آیسینگ سفید کلاسیک بسیار ساده و در عین حال شیک است، در حالی که اسفنج داخل آن رنگی است که همه‌ی ما آن را با عشق مرتبط می‌دانیم: صورتی! از مربای توت فرنگی رنگ و مقداری طعم اضافه می‌شود. جلوه ombre داخل آن فوق‌العاده زیباست و من عاشق تزئینات گلدار هستم. تنها چیزی که از دست رفته‌است، شکل عروس و داماد کوچک بالای سر آن است. قطعا یکی از زیباترین دستورالعمل‌های کیک عروسی وگان است!


18. کیک توت سیاه شکلاتی


کیک توت سیاه شکلاتی

به دنبال راهی ظریف برای بستن کیک عروسی خود هستید؟ من عاشق این کیک‌ها هستم. این یک کیک شکلاتی و دسر ساده و در عین حال خیره‌کننده است و می‌توانید رنگ آن را متناسب با هر تم رنگی تغییر دهید.


19. کیک جشن استوایی وگان


کیک جشن استوایی وگان

برنامه ریزی بیشتری برای عروسی خود دارید؟ با این کیک هوای گرمسیری را به کیک خود بیاورید، یکی از عجیب‌ترین دستورالعمل‌های کیک عروسی وگان است. آن را با انبه خوش طعم، فراست با طعم میوه شور و با گل و یک رز انبه دیدنی پر کنید. برای نمایش در روز بزرگ شما بسیار چشمگیر می‌شود ، اما پخت آن نیز بسیار آسان است.


20. کیک خامه‌ای تمشک وگان


کیک خامه‌ای تمشک وگان

این کیک خامه‌ای تمشک وگان بامزه و خوشمزه یکی از دستورالعمل‌های کیک عروسی وگان مورد علاقه‌ی من است، زیرا مانند بقیه اسفنجی است؛ اما دارای لایه‌های خامه‌ای است!

بیشتر بخوانید: 7 فایده‌ی شیر بادام هندی، دستور‌العمل‌ها و عوارض جانبی


21. مینی کیک لایه ای وگان


مینی کیک لایه ای وگان

برنامه ریزی برای یک عروسی کوچک؟ این یکی از بهترین دستورالعمل‌های کیک عروسی وگان برای شماست!

چه در حال برگزاری یک گردهمایی صمیمی باشید و چه برای یک مهمانی ساده، این مینی کیک‌ها شایان ستایش هستند! مواد را چند برابر کنید و کیک عروسی خود را بپزید، یا چند تا درست کنید و به هر مهمانی که می‌آید تعارف کنید. یک چیز مسلم است؛ همه درباره‌ی خوشمزه بودن آن‌ها صحبت خواهند کرد.


22. کیک تمشک بادام لیمویی


کیک تمشک بادام لیمویی

این ممکن است یکی از ساده‌ترین دستورالعمل‌های کیک عروسی وگان نباشد اما فقط به نتیجه نگاه کنید! این کیک 4 لایه‌ای حاوی بافت اسفنجی و لیمویی، کیک غلیظ و پر تمشک است. این یک کیک نسبتا کوچک است، اما از نظر بافت و طعم آنقدر متراکم است که یک برش نازک از آن کافی است!


23. کیک بابونه توت فرنگی


کیک بابونه توت فرنگی

تا به حال فکر کرده‌اید که فصل بهار در قالب کیک چگونه خواهد‌ بود؟ سبک، فنری، کاملاً شیرین و دارای طعم‌های گرم بابونه است. با توت فرنگی‌های تازه بهاری و گل‌های بابونه کوچک زیبا، این یک موفقیت تضمینی برای همه مهمانان شما خواهدبود!


24. کیک فانفتی وگان


کیک فانفتی وگان

آیا این برای شما فریاد «جشن» نیست ؟ این قطعا یکی از خوشمزه‌ترین دستورالعمل‌های کیک عروسی وگان است! یک کیک فانفتی خوشمزه و پنج لایه‌ی مرطوب که با مایه‌ی وانیلی غلیظ پوشانده ‌شده ‌است. رنگ ساده این کیک را به یک کیک بسیار آسان برای سفارش دادن، از نظر دکوراسیون تبدیل می‌کند. به عنوان مثال، گل‌هایی را که برای طرح دکور خود انتخاب کرده‌اید، روی آن بپوشانید.

بیشتر بخوانید: چگونه عروسی خود را با گل منحصر به فرد کنیم؟

مطالب مرتبط